Γράφει ο Αριστείδης Π. Δασκαλάκης
Πατέρα Στυλιανέ ευλογείτε. Με χαρά διαπιστώνουμε την μαχητικότητά σας εναντίον των σκοτεινών μεθόδων, ζοφερών κέντρων, για την στέρηση του αυτεξούσιου και της υποχρεωτικότητας μιαρών εμβολίων. Διώκεστε και λοιδορήστε από Πολιτεία και Ιεραρχία.
Σας στηρίζουμε ανεπιφύλακτα στον αγώνα σας. Στον αγώνα υπέρ του δικαίου.
Βλέπουμε όμως με μεγάλη θλίψη, να κηλιδώνεται αυτή η μαχητικότητα με πολιτικές τοποθετήσεις που δεν αρμόζουν στο ράσο.
Δεν ήταν μια έκρηξη της στιγμής, μια κατάληξη κλιμακούμενων συναισθημάτων ,εν τη ρύμη του λόγου. Δεν ήταν μια κακή στιγμή πάτερ, σε κάποιο ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης.
Γιατί συνηθίσαμε πλέον να σας βλέπουμε σε αυτόν το σταθμό, αλλά και σε συγγενές τηλεοπτικό κανάλι. Ποια η συγγένεια; Kαι ραδιοφωνικός και τηλεοπτικός σταθμός ,ανήκουν στη σφαίρα επιρροής του προέδρου ενός κόμματος. Ποιού; Αυτού που πολεμάει λυσσαλέα το κίνημα της ΝΙΚΗΣ. Τι κι αν μας έλεγε προ εκλογών να ψηφίσουμε αν όχι αυτόν , ένα οποιοδήποτε μικρό κόμμα και τώρα μας φωνάζει μετ’ επιτάσεως να ψηφίσουμε μόνο αυτόν και κανέναν άλλο;
Tι κι να συναγελάζεται με παλαιοημερολογίτες Γ.Ο.Χ.;
Tι κι αν οι υπάλληλοί του, καλούν στα πάνελ τα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά, σχισματικούς παλαιοημερολογίτες, ηγούμενο αγιορείτη που υβρίζει τον Άγιο Παϊσιο, αλλά και άλλους σεβαστούς ιερομονάχους και κληρικούς σαν κι εσάς;
Όλοι στο μίξερ της ενημέρωσης ,αρκεί να βολεύει η ρητορική τους και να εξυπηρετεί την «αδιάφθορη» και «ανιδιοτελή» ενημέρωση. Δημοσιογράφοι και παραγωγοί (και προαγωγοί λάσπης) που παρουσιάζονται ως ευσεβείς, ασχέτως αν πιστεύουν σε εκτρώσεις υπό προϋποθέσεις, ασχέτως αν λόγω «ενημέρωσης» φιλοξενούν λόγο υβριστικό και ασεβή, λες και ο αντιεμβολιαστικός αγώνας, σου δίνει άφεση για όλα τα υπόλοιπα ανομήματα και διαρκές εισιτήριο Παραδείσου.
Τι κι αν καμώνονται οι δημοσιογράφοι και παραγωγοί, ότι δεν στηρίζουν κανένα κόμμα και φουσκώνουν σαν διάνοι, για ουδετερότητα; Όλοι μέρα λιβανίζουν εμμέσως ή αμέσως τον πρόεδρό τους. Και έχουν καθιερώσει τα λεγόμενα δεκάλεπτα της Νίκης. Και ωθούν και κάθε προσεκτικά επιλεγμένο καλεσμένο, να λοιδορήσει Νίκη και Νατσιό.
Καλά ως εδώ. Λογικό αφού η Νίκη τρυγά ψήφους απ’ τον ανομοιογενή αμπελώνα του προέδρου τους.
Θα μου πείτε πάτερ μου πως εσείς δεν ταυτίζεστε με όλα αυτά. Σας δίνουν βήμα και γι’ αυτό θεωρείτε χρέος να μιλήσετε. Αν κι εδώ σηκώνει κριτική, δηλαδή, που πάμε και με ποιον μιλάμε και συνεργαζόμαστε, έχει σημασία και υπόκειται σε κριτήρια. Ιδίως για κληρικούς.
Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα; Πάμε όπου μας καλούν; Αρκεί να φωνάξουμε αυτό που έχουμε;
«… Διόπερ εἰ βρῶμα σκανδαλίζει τὸν ἀδελφόν μου, οὐ μὴ φάγω κρέα εἰς τὸν αἰῶνα, ἵνα μὴ τὸν ἀδελφόν μου σκανδαλίσω. Οὐκ εἰμὶ ἀπόστολος; οὐκ εἰμὶ ἐλεύθερος; οὐχὶ ᾽Ιησοῦν Χριστὸν τὸν Κύριον ἡμῶν ἑώρακα; οὐ τὸν ἔργον μου ὑμεῖς ἐστε ἐν Κυρίῳ; Εἰ ἄλλοις οὐκ εἰμὶ ἀπόστολος, ἀλλά γε ὑμῖν εἰμί· ἡ γὰρ σφραγὶς τῆς ἐμῆς ἀποστολῆς ὑμεῖς ἐστε ἐν Κυρίῳ.» (Α΄ Κορ. η, 8 – θ, 2)
Το παραβλέπω. Τουλάχιστον ο λόγος σας να είναι ισοβαρής του ράσου.
Στις 29/5/2023 στον ραδιοφωνικό σταθμό που τόσο συχνά φιλοξενήστε πλέον και συμμετέχετε στα δεκάλεπτα κατά της Νίκης, οιονεί συνεργάτης στον αγώνα τους, κακήν κακώς απέπεμψαν τον καθηγητή Γεώργιο Παύλου πριν καλά καλά μιλήσει, αφού έκανε το οικτρό λάθος να διατυπώσει την άποψη πως δεν τον ενδιαφέρει εν τέλει ,ποιος θα κυβερνήσει απ’ τις «πατριωτικές» δυνάμεις , αρκεί αυτές να ενωθούν.
Στις 30/5 «έβγαλαν» στον «αέρα» ομιλίες δύο πολύ σεβαστών πατέρων, που προέβαλαν θέσεις που δεν τους άρεσαν. Έβρεξε λοιδορία, επί δικαίους και αδίκους. Όταν όμως χρησιμοποιούν εσάς πάτερ μου, για να λοιδορήσουν αντιπάλους πολιτικούς και να πλήξουν τον «εχθρό», είναι θεμιτό; Δυο μέτρα και δυο σταθμά.
Σε επαναλαμβανόμενες δηλώσεις σας, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές, καταφερθήκατε εναντίον του κινήματος Νίκη, που συμμετέχει και ως κόμμα στις Βουλευτικές εκλογές. Συγκεκριμένα στον πρόεδρό του, που ούτε λίγο ή πολύ τον χαρακτηρίσατε «τυφλό», «κωφό», «άλαλο» και γενικά τον στολίσατε με διάφορα κοσμητικά επίθετα.
Και τα σχόλια μεταβαίνουν, απ’ τον πρόεδρο στο κόμμα.
Πάτερ μου, δεν βλέπετε πως σας χρησιμοποιούν; Όπως και τον καθένα που έχει μια ρητορική που βολεύει τον κομματικό πρόεδρο που υπηρετούν;
Mπορεί πολλοί να συμφωνούμε με αυτά που ακούγονται εκεί κατά καιρούς. Ας δούμε όμως πίσω απ’ την κουρτίνα. Υπάρχει ιδιοτέλεια; Το αφήνω σε εσάς.
Εσείς καλέ μου πάτερ συμμετείχατε σε αυτή την ακατάσχετη κατάκριση έναντι προσώπων πλέον και όχι κομμάτων. Δεν άκουσα να λέτε κάτι και για το αφεντικό του σταθμού που σας φιλοξενεί.
Που η θέση του για τα εμβόλια δεν είναι σθεναρή. Υποστηρίζει την ελευθερία επιλογής και όχι την υποχρεωτικότητα (καλά μέχρι εδώ), αλλά δεν μιλά για τις βιολογικές και πνευματικές προεκτάσεις, για τις οποίες εσείς ψέγεται το άλλο κόμμα.
Απεναντίας παρότι λέτε πως ως κληρικός δεν επιτρέπεται να κάνετε πολιτική τοποθέτηση, κρίνεται δυσμενώς τον ένα πρόεδρο και δωρίζετε «ευχαριστώ» στον άλλο.
Τι είναι αυτό πάτερ μου; Δεν είναι τοποθέτηση κομματική και επηρεασμός της κοινής γνώμης;
Παρασυρθήκατε πάτερ μου. Και δεν σταματάτε εδώ. Πιάνετε στο στόμα σας και άλλους υποψηφίους του κινήματος, σεβαστοί ως δημόσια πρόσωπα, με μισόλογα περί μεταβατικής ιδιότητας της αγιότητας κ.ο.κ. Δεν είδαμε τον ίδιο ζήλο για κόμματα με ποδοσφαιριστές, αθλητές, ηθοποιούς, ακτιβιστές και αοιδούς. Ούτε για άθεους και απάτριδες υποψηφίους, περίεργων συνδυασμών.
Παγιδευτήκατε εντέχνως από εντεταλμένους δημοσιογράφους.
Μπορεί να τελούν μια μορφή αγώνα, όμως στη ρητορική υπάρχει και ιδιοτέλεια. Υπάρχει πλάνη. Υπάρχει ψεύδος. Μην συνηγορείτε σε αυτό. Έρχονται εκλογές. Καταλαβαίνετε τι λέω.
Μην εξαργυρώνετε τόσο άδοξα, τον υπέρ δικαίου αγώνα σας ,αλλά και το διωγμό σας.
Μην ξεπέφτετε απ’ το ύψος σας.
Μην επιτρέπετε σε αυτούς να εργαλειοποιούν το δίκαιο αγώνα σας και να σκανδαλίζεται το χριστεπώνυμο πλήρωμα.
Όταν δεν έχουμε να πούμε κάτι πάτερ μου, αντάξιο της θέσης μας, καλύτερα να σιωπούμε.
«Καιρός του Σιγάν και Καιρός του Λαλείν»
Στώμεν καλώς.
Την ευχή σας
Σημείωση για όσους δεν έχουν ακούσει όσα είπε ο π. Στυλιανός παραθέτουμε ένα ηχητικό:
Χαίρε ευλογημένε συμπολεμιστή Αριστείδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι η μόνη λέξη που ταιριάζει είναι η (απογοήτευση).
Τους εξωτερικούς εχθρούς και πολέμιους της Εκκλησίας μας τους γνωρίζουμε.
Όμως το να βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας φέρνει πικρία και απογοήτευση.
Όσο πιο πολύ γινόμαστε γνωστοί στον κόσμο, τόσο πιο πολύ μας βάζει ο πονηρός να αναζητούμε δημοσιότητα.
Θέλω να πιστεύω πως δεν συνέβη κάτι τέτοιο και στον πατέρα Στυλιανο.
Δηλαδή χάριν της δημοσιότητας να παίρνει το μέρος σε αυτούς που του τη δίνουν κι ας είναι για το όφελος των ψυχών μας.
Καλά κάνεις και το τονίζεις Αδερφέ μου Αριστείδη γιατί δυστυχώς μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας και μετά λέμε ότι μας φταίει ο διάβολος.
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς σκέφτεται ο πατέρας Στυλιανός.
Όσο για τον ευλογημένο Δάσκαλο για χρόνια παρουσίαζε εκπομπή στον τηλεοπτικό σταθμό 4Ε της Θεσσαλονίκης (χριστιανικό κανάλι δυστυχώς άρχισε να προωθεί τον οικουμενισμό).
Και όταν βρέθηκε στην ομιλία πού έγινε και μίλησε για τον οικουμενιστή Βαρθολομαίο και για την ψεύδοσύνοδο του κολυμπαρίου, όταν το έμαθαν, τότε φαίνεται στον τηλεοπτικό σταθμό διέρρηξαν τα ιμάτιά τους, σταμάτησαν άρον-άρον την εκπομπή του Δασκάλου κυρίου Νατσιού και διέγραψαν ακόμα και το ιστορικό τόσων ετών.
Ο Δασκαλάκος δεν είναι απλώς λεβεντιά, αλλά είναι το σημαντικότερο ΧΡΙΣΤΙΑΝΌΣ ΟΡΘΌΔΟΞΟΣ!
Θα ανεβάσω την ομιλία του και ένα άρθρο που είναι τόσο αποκαλυπτικό για όλες τις σκευωρίες που προσπαθούν να ρίξουν λάσπη στον Δάσκαλο.
τα πάντα συνεργούν στο αγαθό σε εκείνους που αγαπούν τον Θεό.
Λύσσαξαν όλα τα συστημικά κανάλια, φθόνος διαβόλου ξεκάθαρος, Θα μου πεις ,αν το δούμε και αλλιώς, καλό είναι, κάνουν δωρεάν διαφήμιση, γιατί λίγοι ξέρουμε τον ευλογημένο Δάσκαλο. Ήρθε ο καιρός να τον γνωρίσουμε όλοι!!
Όλοι ξαφνικά εναντίον Νατσιού! σύμμαχοι με τον κοινό εχθρό. Μα είναι δυνατόν, ας αναρωτηθεί και ο πατέρας Στυλιανός.
https://youtu.be/mYhzGD95eJY
https://agonasax.blogspot.com/2023/05/blog-post_591.html?m=0
Να ευχαριστήσουμε και τον Αδερφό μας Θάνο μαζί με τους συνεργάτες του για το μάχιμο Ιστολόγιο που δίνουν φωνή για να ακούγεται η αλήθεια.
Δασκαλάκης: «Tι κι να συναγελάζεται με παλαιοημερολογίτες Γ.Ο.Χ.; Tι κι αν οι υπάλληλοί του, καλούν στα πάνελ τα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά, σχισματικούς παλαιοημερολογίτες, ηγούμενο αγιορείτη που υβρίζει τον Άγιο Παϊσιο, ...»
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλιον: Ξέρω ὅτι θά στενοχωρήσω πάλι κάποιους ἐκλεκτούς συμπατριώτας καί φίλους, ἀλλά «φίλος μέν Πλάτων, φιλτάτη δέ ἡ Ἀλήθεια»! Κε Δασκαλάκη, σᾶς ἔχω ἀκούσει εἰς μερικάς ὁμιλίας σας καί ἔχω διαβάσει ἀρκετά κείμενά σας. Ἐπειδή στήν ἀρχήν μοῦ δώσατε τήν ἐντύπωσιν τοῦ Ὀρθοδόξου ἀντινεοταξίτου, ἡ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΙΣ μου ἦτο πολύ μεγάλη ὅταν διεπίστωσα ὅτι εἶστε πολέμιος τῶν ἀληθινῶν Ὀρθοδόξων, πού κάμνουν αὐτό πού διδάσκουν ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Ἅγιοι Πατέρες (οἱ ἀληθινοί ἐννοεῖται), ἤτοι ἀποτειχίζονται ἀπό τήν αἵρεσιν, ἐνῷ ἐσεῖς συμπλέετε μέ αὐτήν. Ἐάν τό κάμνατε κατ' οἰκονομίαν, γιά κάποιους προσωπικούς λόγους, καί δέν γράφατε τά ὡς ἄνω αἱρετικά, εἰλικρινῶς δέν θά μιλοῦσα. Τώρα, ὅμως, πού διαπιστώνω ὅτι κηρύσσετε τήν γνωστήν αἵρεσιν τοῦ «Δυνητισμοῦ», ἤτοι ὅτι δύναται δῆθεν ὁ πιστός νά κοινωνῇ καί μέ τήν αἵρεσιν δηλαδή νά κοινωνῇ ταυτοχρόνως καί μέ τόν Χριστόν καί μέ τόν Διάβολον, δέν μπορῶ νά σιωπήσω. Οἱ «ἐπίσκοποι» μέ τούς ὁποίους κοινωνεῖτε, ἀγαπητέ, κηρύσσουν τοὐλάχιστον ἕξ (6) αἱρέσεις (Οἰκουμενισμός, Σεργιανισμός, Οὐνιτισμός ἀπό 7-12-1965, Νεο-εικονομαχία, Νεο-Αρειανισμός, «ὁ θάνατός σου ἡ ζωή μου» μέ τά «ἐμβόλια» πού περιέχουν κυτταρικάς σειράς ἀπό δολοφονημένα ἔμβρυα) καί συμμετέχουν σέ πολλά σχίσματα (Ἑορτολογικόν, Οὐκρανικόν, «Ἐμβολιαστικόν» κ.ἄ.). Ἡ Ἀποτείχισις ἀπό αὐτούς εἶναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ, ΟΧΙ ΔΥΝΗΤΙΚΗ, ἄν θέλετε νά εἶσθε Ὀρθόδοξος, βεβαίως. Σᾶς παραπέμπω εἰς τά κατωτέρω ὀλίγα χωρία (ἀπό τά ἑκατοντάδες πού ὑπάρχουν):
1. «Τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος; τίς δέ συμφώνησις Χριστῷ πρός Βελίαλ; ἤ τίς μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου; ... διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε» (Β´ Κορ. 6:14-18).
2. «Οἵτινες τήν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (Μέγας Βασίλειος, Patrologia Graeca ἤ ἐν συντομίᾳ P.G., τόμος 160, σ. 101).
Προσοχή! Ὁ Ἅγιος δέν ὁμιλεῖ γιά κεκριμένους αἱρετικούς, ἀλλά γιά «ἑτερόφρονας»! Λοιπόν, ἐσεῖς ἔχετε τά ἴδια φρονήματα καί τήν ἰδίαν πίστιν μέ τόν Βαρθολομαῖον καί τούς ὁμοίους του;;;
3. «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (Ἅγιος Μᾶρκος Εὐγενικός, P.G. 160, σ. 101).
Βλέπετε, λοιπόν, ὅτι καί ὁ «Ἄτλας τῆς Ὀρθοδοξίας» γιά «ἑτερόφρονας» ὁμιλεῖ! Ἄρα ἐσεῖς πᾶτε κόντρα σέ ὅλες τίς Γραφές, ὅλες τίς Συνόδους καί ὅλους τούς Ἁγίους (τούς ἀληθινούς ἐννοεῖται) ὅταν ἀποκαλῆτε «σχισματικούς» τούς ἀποτειχιζομένους ἀπό τήν αἵρεσιν. Προφανῶς, λοιπόν, εὑρίσκεσθε ἐν οἰκτρᾷ πλάνη!
4. «Ἐχθρούς γάρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας, μεγάλῃ καί πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, P.G. 99, σ. 1049).
Συμφώνως, λοιπόν, μέ τόν Μέγαν Ὁμολογητήν Θεόδωρον Στουδίτην, εἶσθε «ἐχθρός τοῦ Θεοῦ»!
5. «Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς ὑβρίζουσι καί ἀτιμάζουσι τάς σεπτάς Εἰκόνας, ἀνάθεμα» (Ζ’ Οἰκουμενική Σύνοδος, Πράξεις Α' και Ε', βλ. Πρακτικά τῶν Ἁγίων καί Οἰκουμενικῶν Συνόδων, Τόμος Γ', σελ. 230 καί 325, Ἔκδοσις Καλύβης Τιμίου Προδρόμου, Ἱερᾶς Σκήτης Ἁγίας Ἄννης, Ἅγιον Ὄρος, Αὔγουστος 1986, καί Συνοδικόν τῆς Ὀρθοδοξίας, Τριώδιον, Ἐκδόσεις Φῶς, σελ. 161).
Βλέπετε, λοιπόν, ὅτι κάθε Κυριακήν τῆς Ὀρθοδοξίας, ὅπου διαβάζεται τό Συνοδικόν (ὄχι, βεβαίως εἰς τούς οἰκουμενιστικούς ναούς ὅπου ὑποθέτω ὅτι πηγαίνετε), οἱ ἀληθινοί Ὀρθόδοξοι σᾶς ἀναθεματίζουν!!! Καί δικαίως, διότι διαβάλλετε τήν Ὀρθοδοξίαν μέ τά ὅσα λέτε κατά τῶν Ὀρθοδόξων. Κρῖμα!
Διόρθωσις ἡμαρτημένου: Εἰς τό ὡς ἄνω σχόλιόν μου, ἐνόμισα ἐσφαλμένως ὅτι ὁ συγγραφεύς τοῦ ἄρθρου πού ἐσχολίασα ἦτο ὁ Δικηγόρος Δημήτριος Δασκαλάκης. Συνεπῶς, τά περί ὁμιλιῶν πού ἄκουσα καί ἄρθρων πού διάβασα ἀναφέρονται ὄχι εἰς τόν Ἀριστείδην, ἀλλά εἰς τόν Δημήτριον Δασκαλάκην. Ἡ κριτική πού ἀσκῶ γι' αὐτά πού ἔγραψε εἰς τήν παροῦσαν ἀνάρτησιν ἰσχύει, βεβαίως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μας απαντήσει ο κύριος Χατζηνικολάου για να γνωρίζουμε και εμείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή μας λέει δεν μπορούμε να είμαστε και με τον Χριστό και με τον διάβολο και αντιγράφει:
διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος.
ΌΤΑΝ ΈΓΙΝΕ Η ΑΛΛΑΓΉ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΊΟΥ ΤΟ 1924.
ΌΛΟΙ ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΊΣΚΟΠΟΙ ΕΊΧΑΝ ΠΆΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΈΟ ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΟ.
ΟΙ ΓΟΧ ΉΤΑΝ ΌΛΟΙ ΑΚΈΦΑΛΟΙ, ΜΕΤΆ ΈΝΤΕΚΑ ΧΡΌΝΙΑ ΟΛΌΚΛΗΡΑ, ΠΉΓΑΝ ΤΡΕΙΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟ ΝΈΟ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΌ ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΟ.
Δυστυχώς για αυτούς επειδή τρέφουν ένα νοσηρό φανατισμό, εναντίον της επίσημου Εκκλησίας στεγάζουν, αγκαλιάζουν, και παρέχουν άσυλο, σε κάθε διαβεβλημενο, καθηρημένο, απόσχηματισμένο κληρικό, πού αποπέμπτει η κρατούσα Εκκλησία.
Με απλά λόγια : όσο ήταν στην επίσημη Εκκλησία δεν τον δεχόντουσαν,
Και τα μυστήρια του ήταν άκυρα.
Μόλις προσκολληθεί σε αυτούς, εκ μαγείας όλα διορθώθηκαν.
Κι ούτε ρωτούν καν για ποιο λόγο καθαιρέθηκε.
Και μεταξύ τους υπάρχει αβυσσαλέο μίσος, και αγεφύρωτο χάσμα.
Εκτοξεύουν κατά αλλήλων ύβρεις, κατηγορίες, κατάρες, καταδίκες.
Οι του Φλωρίνης ονομάζουν τον Ματθαίο ειδωλολάτρη αιρετικό βλάσφημο και άθεο.
Εί δε του Ματθαίου ονομάζουν τον Φλωρίνης Χρυσόστομο τράγο.
(Τώρα που τα γράφω μπορεί να έχουν αλλάξει επισκόπους που βγάζεις άκρη με αυτούς)
Έχουν αλληλοαφορισθεί μεταξύ των, και αλληλοκαθαιρεθεί.
ΠΕΣ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗΤΈ ΚΎΡΙΕ ΔΗΜΉΤΡΗ ΕΣΕΊΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΑΡΆΤΑΞΗ ΒΡΊΣΚΕΣΤΕ;
ΠΟΙΟΝ ΕΠΊΣΚΟΠΟ ΈΧΕΤΕ; ΚΑΙ ΤΙ ΓΝΏΜΗ ΈΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΆΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΆΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΈΣ ΓΟΧ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΎΟΥΝ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΊΟ.
ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΓΝΉΣΙΑ ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΣΑΣ; ΝΑ ΤΟ ΜΆΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΊΣ.
ΓΙΑΤΊ ΈΝΑ ΑΝΈΚΔΟΤΟ ΛΈΕΙ:
Ο ΚΎΡΙΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΊ ΜΊΑ ΗΜΈΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΊΝΕΙ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ.
ΚΑΙ ΈΝΑ ΜΉΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΊΝΕΙ ΤΟΥΣ Γ.Ο.Χ. ΤΌΣΑ ΚΟΜΜΆΤΙΑ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΓΊΝΕΙ.
Περιμένω την απάντησή σας και θα συνεχίσουμε τη συζήτηση.
Επειδή δυστυχώς δεν είστε Θεό λάτρες αλλά χρόνο λάτρες.
Και κάποια στιγμή θα αναφερθώ και για τις 13 μέρες του ημερολογίου γιατί πολύς κόσμος σκανδαλίζεται και σε αυτό το θέμα.
Περιμένω την απάντησή σας κύριε Χατζηνικολάου για τις υπόλοιπες παρατάξεις και ποια είναι η ορθή Γ.Ο.Χ. (όσοι δεν γνωρίζουν το Γ.Ο.Χ. είναι οι γνήσιοι Χριστιανοί Ορθόδοξοι).
Το πρώτο σχόλιο μου που είχα γράψει για τον Αδερφό και συμπολεμιστή Αριστείδη δεν γνωρίζω γιατί διαγράφηκε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρηστο νομιζω οτι το ειχες δει αναρτημενο οπως κι εγω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημερα αναίτια το βρηκα στα ανεπιθυμητα!!!!
Το εβαλαν μονοι τους οι του blogger!!!
Παντως εγω το ξαναπερασα...
@ 01 Ιουνίου, 2023 23:16
ΑπάντησηΔιαγραφήἘγώ ἤμουν γιά 18 χρόνια μέ τήν Σύνοδον τοῦ κ. Καλλινίκου, ἀλλ' ἀπετειχίσθην τό 2017, διότι ἵδρυσαν ΘΝΠ συμφώνως μέ τόν ν. 4301/2014. Ἀπό τότε δέν εἶμαι μέ καμμίαν παράταξιν. Ἡ Ἐκκλησία εὑρίσκεται ἐκεῖ πού εἶναι καί ἡ Ἀλήθεια (=Χριστός), ἐνῷ ἐκεῖ πού δέν ὑπάρχει Ἀλήθεια οὔτε Ἐκκλησία ὑπάρχει (Ἅγιος Γρηγόριος Παλαμᾶς). Τά περί «χρονολατρείας» πού γράφεις φανερώνουν ὅτι εἶσαι εἴτε ἄσχετος εἴτε κακοπροαίρετος διαστρεβλωτής τῆς Ἀληθείας. Διότι αὐτοί πού εἰσήγαγον τό ν.ἡ. ἦσαν ἐκεῖνοι πού ἐπεκαλέσθησαν ἀστρονομικές ἀνακρίβειες, μετατόπισιν τῆς ἐαρινῆς ἰσημερίας ἀπό 21 Μαρτίου πού ἦτο κατά τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον στίς 8 Μαρτίου, διό καί προσέθεσαν 13 ἡμέρες κ.λπ., ἐνῷ ὁ ἱ. Χρυσόστομος μᾶς λέγει ὅτι ἡ Ἐκκλησία δέν ἐνδιαφέρεται γιά ἡμερολόγια. Ὅπως γράφουν οἱ ἴδιοι οἱ Οἰκουμενισταί στά ἐπίσημα κείμενά των (βλ. π.χ. τήν Πατριαρχικήν Ἐγκύκλιον τοῦ 1920), τό ἔκαναν γιά νά συνεορτάζουν μέ τήν αἱρετικήν Δύσιν, καταργοῦντες ἔτσι ἐν τοῖς πράγμασι τόν 37ον Κανόνα τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου (ἐπικυρωθέντος ἀπό τόν 2ον Κανόνα τῆς ΣΤ Οἰκουμενικῆς), γεγονός πού ἀποτελεῖ βλασφημίαν κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Γράφουν ἐπίσης εὐθαρσῶς ὅτι ἀπέβλεπον εἰς τήν «Ἕνωσιν τῶν Ἐκκλησιῶν», ἤτοι τήν κατάργησιν τῆς Ὀρθοδοξίας. Δευτέρα βλασφημία κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος! Ἦτο δέ γνωστόν ὅτι ἡ εἰσαγωγή τοῦ ν.ἡ. θά προκαλοῦσε σχίσμα καί ἑορτολογικήν ἀταξίαν, ἐπειδή τό «καλεντάριον τῶν Λατίνων» εἶχε καταδικασθῆ ἀπό τρεῖς Πανορθοδόξους Συνόδους (1583, 1587 καί 1593). Τρίτη βλασφημία κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος! Οἱ τοῦ π.ἡ. δέν ἄλλαξαν τίποτε, δέν ἐπεκαλέσθησαν ἀνακρίβειες εἰς τήν μέτρησιν τοῦ χρόνου, ὅπως ἔκαναν οἱ Οἰκουμενισταί (ὑποκριτικῶς, βεβαίως, καθότι εἶχον ἀλλότριον σκοπόν), ἄρα ἀπό ποῦ προκύπτει ὅτι εἶναι «χρονολάτραι»; Δέν ἔχω χρόνον γιά ἀτέρμονες «συζητήσεις» μέ κακοπροαιρέτους, μέ λασπολόγους-συκοφάντας διαστρεβλωτάς τῆς Ἀληθείας κ.λπ. Τό ἔχω κάνει ἄπειρες φορές καί στό τέλος δέν βγαίνει κανένα κέρδος, ἀλλά τό κόστος (χάσιμο χρόνου) εἶναι τεράστιον. Διό καί δέχομαι λίγες μόνον καλοπροαίρετες ἐρωτήσεις. Διάβασε τό ἄρθρον μου εἰς τό εὐλογημένον αὐτό ἱστολόγιον καί ἄν ἔχῃς Ὀρθόδοξον φρόνημα, τά ξαναλέμε: https://koukfamily.blogspot.gr/2017/09/blog-post_16.html
Σε ευχαριστώ Αδερφέ μου Θάνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλήθεια έχει δύο ιδιότητες <>.
Όταν η αλήθεια φωτίζει τον άνθρωπο τον γλυκαίνει, αλλά όταν τον ελέγχει τον πικραίνει, γιατί φαύλα τα έργα του.
Ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος και Βαπτιστής του Κυρίου μας έλεγχε τον Ηρώδη.
Μάλλον αυτοί που μας πετάνε έξω, θα (πικραίνονται).
Ας είναι ευλογημένοι.
Παρακαλω πολυ να μην δωσετε συνεχεια σε αυτον τον διαλογο. Και επισης παρακαλω να αποφευγονται οι προσωπικοι χαρακτηρισμοι και να παραμεινουμε στην ευπρεπεια. Η παραθεση των αποψεων μας ειναι θεμιτη και η αρχη της ελευθεριας του λογου παντα σεβαστη. Ομως μια τετοια αντιπαραθεση σε αυτο το θεμα δεν νομιζω οτι μπορει να οδηγησει σε καποιο αλλο αποτελεσμα περαν μιας φιλονικιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς παραμεινουμε κυριως στο θεμα της αναρτησης που ειναι το αν τελικως ο αγαπητος μας π. Στυλιανος που τοσο αγωνιστηκε και τοσο τον στηριξαμε στα χρονια του κορωνοιου, εκανε λαθος ή οχι, που κατηγορησε τους Ιερεις που στηριζουν την ΝΙΚΗ αλλα και το ιδιο το κομμα τα μελη του οποιου αυτοαποκαλουνται Χριστιανοι.
Σας ευχαριστω.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Αδερφέ μου Θάνο, δυστυχώς ξεφύγαμε από το θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τους χαρακτηρισμούς, όταν προσβάλλουμε τον αδερφό μας μειώνουμε πρωτίστως το πρόσωπό μας.
Το μόνο που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ότι ο κύριος Χατζηνικολάου δεν αποδέχεται καμία παράταξη.
Σταματάω και εγώ εδώ τη συζήτηση και δεν θα ξανά απαντήσω.
Υ.Γ. πρώτα ο Θεός κάποια άλλη στιγμή θα αναφερθώ εκτενώς και για την αλλαγή του ημερολογίου.
.