Τι σημαίνει ΒΑΣΙΛΙΑΣ;
Αν θέλω να δώ και να μάθω για κάποιον υποδειγματικό Βασιλιά και να μπορώ να συγκρίνω με αυτούς που μου παρουσιάζονται σήμερα ως βασιλιάδες.
Αρκεί να διαβάσω τον βίο το Άγιου Θεοδόσιου, Αγιος Θεοδόσιος ο Μεγάλος ο Βασιλευς (346 – 395)
Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ Κάνει τον ΒΑΣΙΛΙΑ …
Το έτος 390 μ.Χ., όταν ο Θεοδόσιος έγινε και αυτοκράτορας της Δύσεως. Εγκαταστάθηκε στα Μεδιόλανα, το σημερινό Μιλάνο της Ιταλίας, και τιμώρησε με πολύ αυστηρό τρόπο μια εξέγερση των Θεσσαλονικέων, δίδοντας διαταγή να θανατώσουν πολλές χιλιάδες ανθρώπων στο αμφιθέατρο της πόλεως.
Κάποιος δημοφιλής ηνίοχος του ιππόδρομου είχε κατηγορηθεί για εγκληματική πράξη και είχε φυλακισθεί από τον αρχηγό της εκεί φρουράς Βουθέριχο. Αλλά το πλήθος, προκειμένου να γίνουν οι ιπποδρομίες, απαίτησε την αποφυλάκιση του ηνιόχου. Ο Βουθέριχος αρνήθηκε, αλλά ο λαός στασίασε και φόνευσε τον Βουθέριχο και πολλούς στρατιώτες.
Ο θυμός που ένιωθε ο Θεοδόσιος ήταν τόσο μεγάλος που, υπακούοντας στην παρόρμηση της στιγμής, διέταξε να περικυκλώσει ο στρατός τον ιππόδρομο την ημέρα των αγώνων και να σφάξει όλους τους θεατές. Για τη διαταγή αυτή αμέσως μετανόησε ο Θεοδόσιος, αλλά η ανάκλησή της έφτασε στη Θεσσαλονίκη αφού πια είχαν σφαγεί επτά χιλιάδες πολίτες.
Μετά από αυτό το έγκλημα, όταν ο Θεοδόσιος θέλησε να εισέλθει στον καθεδρικό ναό του Μιλάνου, ο Άγιος Αμβρόσιος στάθηκε στη θύρα και απαγόρευσε την είσοδο στον αυτοκράτορα. Όλοι περίμεναν το ξέσπασμα του θυμού του Θεοδοσίου.
Όμως εκείνος υπάκουσε ταπεινά, ζήτησε με δάκρια στα μάτια συγγνώμη και ταπεινωμένος γύρισε στα ανάκτορα. Εκτέλεσε τον κανόνα της μετάνοιας που του έβαλε ο Επίσκοπος και όταν το επιτίμιο συμπληρώθηκε, ο Θεοδόσιος, ύστερα από οκτώ μήνες, προσήλθε στην Εκκλησία, σαν ένας κοινός άνθρωπος, με έναν απλό χιτώνα, χωρίς κανένα διακριτικό του αξιώματός του, άκουσε τη συγχωρητική ευχή και κοινώνησε κατά την εορτή των Χριστουγέννων λέγοντας τον λόγο του Δαυίδ: Εκολλήθη τω εδάφει η ψυχή μου, ζήσόν με κατά τον λόγον σου. Καρπός της μετάνοιάς του, που παραδειγμάτισε τον λαό του, ήταν ένας νόμος που έλεγε πως κανείς καταδικασμένος σε θάνατο δεν θα εκτελείτο, αν δεν περνούσαν τριάντα ημέρες από την λήψη της καταδικαστικής αποφάσεως.
Τόση ήταν η μετάνοια του Θεοδοσίου του Μεγάλου, ώστε ο Άγιος Θεός ευδόκησε να του δωρίσει το χάρισμα της θαυματουργίας.
Διηγούνται οι βιογράφοι του, ότι κατά την διάρκεια ενός προσκυνήματός του στα Ιεροσόλυμα, ο αυτοκράτορας εμφανίστηκε ενδεδυμένος σαν απλός άνθρωπος και πλησιάζοντας τις θύρες του ναού της Αναστάσεως προσευχόταν.
Τότε, οι πόρτες άνοιξαν μόνες τους διάπλατα και ο ναός άστραφτε στο φως. Ο Κύριος υποδεχόταν τον ταπεινό αυτοκράτορα και δούλο Του.
Τι έχουν οι σημερινοί Βασιλιάδες;
Είναι μία υπερμεγέθης, διογκωμένη, αποτύπωση του καθενός μας, αλλά και του συνόλου.
Οι σημερινοί Βασιλιάδες είμαστε εμείς, είναι τα πρότυπα που έχουμε μέσα μας, αυτό που θέλουμε να είμαστε.
Είναι το δικό μας κατ εικόνα και καθ ομοίωση, που αποτυπώνεται στον Βασιλιά.
Πρ. Ησαΐας Καὶ εἶπε Κύριος· ἐγγίζει μοι ὁ λαὸς οὗτος ἐν τῷ στόματι αὐτοῦ καὶ ἐν τοῖς χείλεσιν αὐτῶν τιμῶσί με, ἡ δὲ καρδία αὐτῶν πόρρω ἀπέχει ἀπ᾿ ἐμοῦ
Όπως και εγώ ο λαός, ο Βασιλέας είναι ένας υποκριτής, ένας άνθρωπος που με τα λόγια λέει ότι είναι Ορθόδοξος, αλλά τα γεγονότα και οι πράξεις του, δεν συμβαδίζουν με τα λόγια του Ευαγγελίου, δεν κάνει πράξη τις εντολές του Θεού, αυτό σημαίνει ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
Είναι ένας αμετανόητος που ζητά την λατρεία και τα χειροκροτήματά, από το δουλοπρεπές ξεπεσμένο λαό και Βασίλειο του .
Ψαλμός 81 οὐκ ἔγνωσαν οὐδὲ συνῆκαν, ἐν σκότει διαπορεύονται.
Έτσι ο Θεός παραχωρεί να έχουμε τον Βασιλιά που μας αξίζει, ζάμπλουτο, άεργο, αυτόν και την οικογένεια του για πολλές γενιές, με ξένες ρίζες, να μην ξέρει καλά καλά η οικογένεια του τα Ελληνικά.
Εμείς από κάτω να τον θαυμάζουμε ή να τον βρίζουμε, ἐν σκότει διαπορεύονται να χειροκροτάμε τον δυτικό φυτευτό Βασιλιά, που μας αξίζει για βασιλιάς.
Η Βασιλεία είναι ιερός θεσμός, ο Βασιλέας επιλέγεται από τον Θεό, αναλόγως την ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ή την ΜΕΤΑΝΟΙΑ του λαού.
Έτσι και ο Βασιλέας θα είναι ή ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ, ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ και ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ ή ΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΕΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ανάλογα τον λαό.
ἀπόδοτε οὖν τὰ Καίσαρος Καίσαρι….
Ως ειδωλολάτρες, όταν ἡ δὲ καρδία μας πόρρω ἀπέχει ἀπὸ τον Θεό θα έχουμε τα είδωλα μικρούς και μεγάλους καίσαρες να μας κυβερνάνε πολιτικούς, βασιλιάδες, διαφορά μικρά και μεγάλα δαιμόνια κάθε είδους από πίσω τους, αυτά να μας καταπιέζουν, να μας στύβουν, να μας διαλύουν.
Να ζητούν την προσκύνηση μας, την λατρεία και να τα ταΐζουμε, χωρίς να τολμάμε να μιλήσουμε …
ἀπόδοτε ….καὶ τὰ τοῦ Θεοῦ τῷ Θεῷ.
Αν δώσει ο Θεός να μετανοήσουμε, να γυρίσει η καρδιά μας πρός τον Θεό, αν αποδώσουμε τὰ τοῦ Θεοῦ τῷ Θεῷ.
Αν κάνουμε μια ελάχιστη καρδιακή στροφή πρός τον Θεό, που μας καταδιώκει, σαν την μάνα με το κουτάλι να μας ταίσει …και περιμένει να ανοίξουμε το στόμα μας, τότε μόνο τα πράγματα θα αλλάξουν, από εμάς.
Β Τιμ. 3,5 ἔχοντες μόρφωσιν εὐσεβείας, τὴν δὲ δύναμιν αὐτῆς ἠρνημένοι.
Οι ειδωλολάτρες, οι δυτικοί και δυτικοθρεμμένοι λάτρεις του Μαμωνά, που παριστάνουν τους ευσεβείς ἔχοντες μόρφωσιν εὐσεβείας, αλλά οι πράξεις και τα γεγονότα αποδεικνύουν ότι είναι ένα εξωτερικό σχήμα και μόνο.
Όπως και εμείς λαός και κλήρος ἐγγίζει μοι ὁ λαὸς οὗτος ἐν τῷ στόματι αὐτοῦ καὶ ἐν τοῖς χείλεσιν αὐτῶν τιμῶσί με, ἡ δὲ καρδία αὐτῶν πόρρω ἀπέχει ἀπ᾿ ἐμοῦ έτσι και η Βασιλική οικογένεια..
Αν κάποτε αξιωθούμε να γίνουμε Λαός Εν Μετανοία, μπορεί κάποτε να αξιωθούμε και έναν Ρωμιό Βασιλέα
Εν Μετανοία.
Για την ώρα στον Ρωμαίικο ξεπεσμένο Βασιλικό Θρόνο, τον κατέλαβαν και κάθονται αυτοί που επιτρέπει και θέλει ο Θεός, αυτοί που μας αξίζουν, τα δαιμόνια …
Ο Βασιλικός χιτώνας είναι η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ….
Έναν Βασιλέα του Θεού και έναν λαό του Θεού τον κάνει η ΜΕΤΑΝΟΙΑ του και όχι η περιουσία του ,τα κτήματα και τα αποκτήματα θα μείνουν εδώ …
Αν η Βασιλική οικογένεια έχει περιουσία ενώ είναι έκπτωτη
Δεν είναι Βασιλική οικογένεια, αλλά ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ ΑΡΠΑΓΕΣ και εμείς οι ανόητοι χειροκροτητές όμοιοι, που έχουμε σκοτισμένοι αποστάτες ότι μας αξίζει.
Θέλω ΑΞΙΟ Βασιλέα; Ας βάλω εγώ πρώτα αρχή ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ….
Καλή φώτιση και αρχή Μετανοίας
Γ.Μ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.