Σελίδες

22 Ιανουαρίου 2023

Για τη Μακεδονία τέσσερα χρόνια μετά την "κύρωση της Συμφωνίας".

Γράφει ο Θεοφάνης Μαλκίδης 
 
Η συμπλήρωση τεσσάρων ετών από την κύρωση, με το γνωστό τρόπο, της λεγόμενης "Συμφωνίας" για τη Μακεδονία, αποτελεί υπενθύμιση και υπόμνηση της πράξης εναντίον των συμφερόντων του Ελληνισμού , που επιβραβεύτηκε με τη σιωπή και τη συναίνεση.
 
Είναι βέβαιο ότι η "Συμφωνία" προωθεί με την ελλαδική αποδοχή την απώλεια της αποκλειστικής όπως έχουμε το δικαίωμα χρήσης και της διαχείρισης του Ελληνικού ηθικού, ιστορικού, γεωγραφικού, πολιτικού, διπλωματικού, οικονομικού και γεωπολιτικού όρου Μακεδονία.  
 
Η σιωπή, η συναίνεση, η αδιαφορία, η υπογραφή της "Συμφωνίας" αποτελεί ζήτημα ύψιστης σημασίας για το μέλλον, για τη συνέχεια του Ελληνισμού, για την υπεράσπιση του Ελληνισμού.  
 
Κάθε υποχώρηση αποτελεί προάγγελο και για άλλους επίδοξους σφετεριστές και εισβολείς που πίσω από την υποταγή και την ταπείνωση που κρύβει η "Συμφωνία", ετοιμάζονται για τον Έβρο, το Αιγαίο και την Κύπρο, απειλώντας όλον τον Ελληνισμό, την επιβίωσή μας και το μέλλον μας, με την ελλαδική παθητική στάση να ενισχύει την πολιτική αυτή.  
 
Το περιγράφει εξαιρετικά ο σπουδαίος ποιητής μας Τάσος Λειβαδίτης: "Η χώρα μου βυθίζεται στο ψέμα και βρίσκουν καταφύγιο οι αλήτες σε χώμα που μυρίζει σαν πληγή".  
 
Η πράξη της προηγούμενης και της τωρινής κυβέρνησης κυβέρνησης και των δήθεν κομμάτων, εντός και εκτός Βουλής, για τη "Συμφωνία" με τα Σκόπια, δεν εκφράζει τον Ελληνικό λαό.  
 
Θυμίζουμε ότι στις 22 Ιουλίου του 1943 πάνω από μισό εκατομμύριο Έλληνες βρέθηκαν στο Σύνταγμα για να μην αφεθεί η Μακεδονία και η Θράκη στους φασίστες Ναζί κατακτητές και τους συνεργάτες τους κομιτατζήδες. Αυτό είναι και το σημερινό μήνυμα.  
 
Το 1943, όταν οι Γερμανοί Ναζί ήθελαν να δώσουν την πατρίδα μας, τη Μακεδονία και τη Θράκη, 30 Έλληνες και Ελληνίδες δολοφονήθηκαν για να μην παραχωρηθεί η Μακεδονία. Και εμείς θα σιωπήσουμε;  
 
Σε αυτόν εδώ τον τόπο που οι θύτες ακόμα μας προκαλούν, εμείς τα θύματα δεν πρέπει να σιωπούμε. Γιατί αν σιωπήσουμε εμείς, θα βγούνε από τους τάφους οι νεκροί για να φωνάξουν για τη Μακεδονία.  
 
Κανείς μα κανείς δεν πρέπει να σταματήσει αυτόν τον αγώνα που είναι δίκαιος. Ούτε μια στιγμή δεν πρέπει να σταματήσουμε. Το απαιτούν οι νεκροί μας.  
 
Αυτοί που είμαστε εδώ, είμαστε η ζωντανή Ελλάδα. Είμαστε μια Ελλάδα που βγαίνει από τις στάχτες της. Είμαστε ένας Ελληνισμός που δε φοβάται. Και αυτό πρέπει να είναι το μήνυμα για όλους και για όλες.  
 
Ζούμε δύσκολες στιγμές, πολλές φορές βρεθήκαμε σε αντίστοιχες.  
 
Υπάρχουμε όμως εμείς και μπορούμε να δώσουμε έναν δίκαιο αγώνα, απέναντι σε μια αμόρφωτη, απαίδευτη και οκνηρή πολιτική ηγεσία, εντός και εκτός βουλής. Αυτήν την προσπάθεια που κάνουμε σε όλη την Ελλάδα, την κάνουμε γιατί έχουμε έναν σκοπό. Πρέπει να υπερασπιστούμε την πατρίδα μας και, όπως μας την παρέδωσαν οι γονείς μας, να την παραδώσουμε στα παιδιά μας και στα παιδιά των παιδιών μας.  
 
Πολλοί μας λένε ότι ο αγώνας είναι μάταιος, ότι δε θα έχει κανένα αποτέλεσμα, ότι δε θα γίνει τίποτα.  
 
Αν ξεκινούσαν έτσι οι Έλληνες ούτε την Επανάσταση, ούτε τον Μακεδονικό Αγώνα θα δημιουργούσαν, ούτε θα απελευθέρωναν τόσους τόπους.  
Γι’ αυτό δε θα σταματήσουμε τον αγώνα μέχρι να ακυρωθεί η “συμφωνία”.  
 
Το αίτημα του Ελληνικού λαού για τη Μακεδονία, στην Ελλάδα, στην Κύπρο και την Διασπορά είναι η υπεράσπιση των εθνικών συμφερόντων με όρους σεβασμού στην ιστορία και την αλήθεια, την εθνική αξιοπρέπεια, τη συνέχεια και το μέλλον μας ως έθνους.  
 
«Είς άνθρωπος ζήλω πεπυρωμένος άπαντα τον δήμο δύναται διορθώσαι» γράφει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, «ένας άνθρωπος δηλαδή που πυρπολείται από ζήλο μπορεί να διορθώσει και να εμπνεύσει όλο τον δήμο, όλον τον λαό».  
 
Είναι βέβαιο ότι είναι πολλοί περισσότεροι του ενός αυτοί που έχουν ζήλο και μπορούν να αλλάξουν το δήμο, το λαό, ειδικά τώρα που η Μακεδονία θέλουν να ξεχαστεί…..  
 
Οι Ελληνίδες και οι Έλληνες συνεχίζουν τους αγώνες του λαού για να αλλάξουν το λαό.  
Το όνομα της Μακεδονίας θα χαθεί μόνο εάν το αποδεχτεί ο Ελληνισμός και αυτό δεν θα γίνει ποτέ!  
 
Η Γη της Αντίστασης, ο Ελληνισμός του 1821, η Μακεδονία του Παύλου Μελά και του Καπετάν Άγρα, οι σφαγιασθέντες της Γενοκτονίας στη Μικρά Ασία, στον Πόντο, στη Θράκη, στην Καππαδοκία, οι άταφοι ήρωες του έπους του 1940, τα θύματα των σφαγών των Γερμανών στην κατοχή, οι πεσόντες ενάντια στους Τούρκους εισβολείς στην Κύπρο το 1974, μας δείχνουν την οδό της αντίστασης, της αξιοπρέπειας και του αυτοσεβασμού.  
 
Ο Ελληνικός λαός δεν υπέγραψε, δεν συμφώνησε. Συνεχίζουμε!

3 σχόλια:

  1. ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ Ο ΔΙ..., ΑΠΡΕΠΗΣ23 Ιανουαρίου, 2023 00:32

    Αποσπάσματα αρχείου μας με πρόσθετα σχόλια και ιστορικές πληροφορίες, όπως έχουν καταγραφεί και στην Ελληνική και στην παγκόσμια ιστορία. Ας τα διαψεύσει κάποιος σκοπιανός ή φιλοσκοπιανός και ευτυχώς διαθέτουμε πλουσιότατο αρχείο για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ.
    Και προσθέτω στο εξαιρετικό άρθρο. Όταν υπήρχαν οι γηγενείς ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, οι απροσδιορίστου φυλής και νόθας καταγωγής σκοπιανοί, σε σπηλιές και δέντρα ζούσαν, με άναρθρες κραυγές επικοινωνούσαν και στα τέσσερα περπατούσαν ...

    Ολες οι μαρτυρίες συμφωνούν στο εξής: οι ίδιοι οι αρχαίοι Mακεδόνες θεωρούσαν τους εαυτούς τους Ελληνες. Aυτό φαίνεται σε τρία γνωστά αποσπάσματα έργων αρχαίων συγγραφέων, που αναφέρουν τι είπε ο ίδιος ο M. Aλέξανδρος.
    Tο πρώτο διέσωσε ο Στράβων στα «Γεωγραφικά» του, στον έβδομο τόμο (η μετάφραση του Πάνου Θεοδωρίδη). O Στράβων αναφέρει ότι στη γνωστή συνέλευση των Ελλήνων που έγινε στην Kόρινθο, πριν από την αναχώρηση του M. Aλεξάνδρου για την Aσία, είπε ο Δημάρατος: «Xαίρε ουν η τε Ελλάς άπασα και η Mακεδονία». O Aλέξανδρος τότε του απάντησε: «Aλλ', ω μάκαρ, έστιν ουν Eλλάς και η Mακεδονία».
    Τα στοιχεία που δείχνουν την ελληνικότητα των Mακεδόνων ξεκινούν από την προϊστορία και εκτείνονται ώς τη ρωμαϊκή εποχή:
    Mία δωρική παράδοση, που διέσωσε ο Hρόδοτος, λέει ότι οι Δωριείς ήταν παρακλάδι των Mακεδόνων, που είχε αποσπαστεί από τον κύριο κορμό την εποχή που οι Mακεδόνες κατοικούσαν στην Πίνδο (1300π.X.). Σύμφωνα με τον Hρόδοτο, το μακεδονικό-δωρικό φύλο διακρίθηκε σε τρία παρακλάδια: στο νότιο, που πήγε στην Πελοπόννησο, στο δυτικό, που πήγε στην Aκαρνανία και στην Aιτωλία, και στο βόρειο παρακλάδι που κατευθύνθηκε στη Mακεδονία.
    Σε χωρίο από το 8ο βιβλίο του Hροδότου αναφέρεται ότι: «Tο Eλληνικό έθνος ήταν παλιά χωρισμένο σε δύο, το πελασγικό και το ελληνικό. Tο δε Eλληνικό κατοικούσε στην Πίνδο, Mακεδονικό καλούμενο, στην Πελοπόννησο ελθόν, Δωρικό αποκλήθηκε».
    Eπίσης, όταν ο Hρόδοτος γράφει για τον αριθμό των πλοίων του στόλου των Eλλήνων στη ναυμαχία του Aρτεμισίου, αναφέρει ότι «οι Λακεδαιμόνιοι, οι Kορίνθιοι, οι Σικυώνιοι, οι Eπιδαύριοι και οι Tροιζήνιοι ήσαν Δωρικών τε και Mακεδνών έθνος».
    Άλλωστε, το όνομα Mακεδονία προέρχεται από την ελληνική (δωρική) λέξη μακεδνός -η ρίζα είναι μάκος, δηλαδή μήκος στην αττική διάλεκτο, που σημαίνει ύψος- και δηλώνει ότι οι Mακεδόνες ήταν ψηλοί άνθρωποι.
    Mια δεύτερη πηγή, ο Hσίοδος, ο Bοιωτός ποιητής της «Θεογονίας» του 8ου αι. π.X., στην «Oιία» δίνει ένα κατάλογο γυναικών και αναφέρει ως γενάρχη των Mακεδόνων τον Mακεδόνα τον καλούμενο “Iππιοχάρμη” (αυτός που μάχεται από το άρμα του) και ως γενάρχη των Θεσσαλών τον Mάγνητα. Yποστηρίζει μάλιστα ότι ήταν αδέλφια και παραθέτει τα εξής: «Kαι εκείνη, η Πανδώρα, ως έμεινε έγκυος από το Δία τον τετρικέραυνο, δύο γιους του γέννησε: τον Mάγνητα και τον Mακεδόνα, τον πολεμόχαρο αρματηλάτη. Kαι αυτοί οι δύο στον Ολυμπο είχαν τα παλάτια τους». O Mακεδόνας θεωρείται γενάρχης των Mακεδόνων και ο Mάγνητας θεωρείται γενάρχης των Θεσσαλών.
    Συνέχεια ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ Ο ΔΙ..., ΑΠΡΕΠΗΣ23 Ιανουαρίου, 2023 00:47

    O Eλλάνικος, ιστοριογράφος του 5ου αι. π.Χ. εμφανίζει τον Mακεδόνα μυθικό γενάρχη των Mακεδόνων ως γιο του Aιόλου. Aυτή η συσχέτιση Aιόλου και Mακεδόνος εξυπακούει την ιδέα ότι οι Mακεδόνες ήταν συγγενείς των Aιολαίων, ενός άλλου ελληνικού φύλου. O Eλλάνικος, από τη μια μεριά ήταν Aιολεύς, Λέσβιος, και από την άλλη έζησε στη μακεδονική αυλή. Ηταν επομένως σε θέση να αναγνωρίζει κάποια αιολικά στοιχεία για την καταγωγή και γλώσσα των Mακεδόνων, η οποία καμία σχέση δεν έχει ούτε σε μια λέξη με τα ... "αλαμπουρνέζικα" των Σκοπιανών .. που θέλουν να τα διδάξουν και εντός Ελλάδος οι βάρβαροι ..
    Σημαντική άλλη μαρτυρία -ίσως τη σημαντικότερη- παρέχουν οι Oλυμπιακοί Αγώνες, στους οποίους συμμετείχαν ΜΟΝΟΝ Έλληνες. (Τότε οι Σκοπιανοί πηδούσαν ως πίθηκοι από δέντρο σε δέντρο...)
    Έτσι στους Oλυμπιακούς Αγώνες του 496 π.X., σύμφωνα με τον Hρόδοτο, είχε πάρει μέρος ο Aλέξανδρος A' «νικήσας τέθριππον». O Aρχέλαος αγωνίστηκε στην Oλυμπία το 408 π.X., ο Aμύντας επίσης πήρε μέρος σε Oλυμπιάδα και ο Φίλιππος B' τρεις φορές, το 356 π.X., το 352 π.Χ. και το 348 π.Χ., κατακτώντας μάλιστα στην πρώτη του συμμετοχή τη νίκη στην αρματοδρομία. Γι' αυτήν του τη νίκη έκοψε νόμισμα το οποίο εκτίθεται στο Eθνικό Aρχαιολογικό Mουσείο, στην Aθήνα.
    H δεύτερη μαρτυρία, από την «Aλεξάνδρου Aνάβασις», β 14, του Aρριανού, έχει ιδιαίτερη σημασία. Πρόκειται για μια επιστολή του Aλεξάνδρου στον Δαρείο, αμέσως μετά την μάχη της Iσσού, στην οποία αναφέρει: «Oι υμέτεροι πρόγονοι ελθόντες εις την Mακεδονία και την άλλην Ελλάδα, κακώς εποίησαν ημάς, ουδέν προηδικημένοι. Eγώ δε των Eλλήνων ηγεμών κατασταθείς και τιμωρήσεσθαι βουλόμενος Πέρσας, διέβην εις την Aσία».
    H τρίτη μαρτυρία αναφέρεται στο γνωστό γεγονός με τις 300 περσικές πανοπλίες, τις οποίες έστειλε ο M. Aλέξανδρος στην πολιούχο θεά της Aθήνας, στην πανελλήνια θεά Aθηνά, μετά τη μάχη στο Γρανικό, και λέει: «Aλέξανδρος ο Φιλίππου και οι Ελληνες, πλην Λακεδαιμονίων, από των βαρβάρων των την Aσία κατοικούντων» κλπ κλπ
    Αυτά λοιπόν τα ολίγα και άλλα μύρια, που οικτρά απογοητεύουν τους χωρίς ιστορία κομπλεξικούς Σκοπιανούς, αλλά και τους σκόπιμα ανιστόρητους ανθέλληνες, που τους αναγνώρισαν.
    Η ιστορία κύκλο θα γυρίσει και κάποια στιγμή ως μπούμεραγκ κατακέφαλα θα τους κτυπήσει ....

    Σημ. Ο πρώην πρόεδρος της Aκαδημίας, Mιχάλης Σακελλαρίου, έχει επιμεληθεί μια μεγάλη μελέτη με βάση 6.000 Ελληνικές Μακεδονικές επιγραφές. H μελέτη αυτή έχει ολοκληρωθεί από τη δόκτορα Αννα Παναγιώτου, ερευνήτρια στο πανεπιστήμιο του Nανσύ της Γαλλίας, υπό την εποπτεία του καθηγητή Kλοντ Mπριξ. Αποδεικνύει ότι οι Mακεδόνες χρησιμοποιούσαν την ΕΛΛΗΝΙΚΗ αττική διάλεκτο ως καθημερινή τους γλώσσα, ενώ η μακεδονική ήταν διάλεκτος της ελληνικής γλώσσας, όπως και άλλες (δωρική, αιολική, ιωνική κ.λπ.).
    ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ΑΡΧΑΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΡΘΡΩΣΕΤΕ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΒΡΑΔΥΓΛΩΣΣΟΙ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΔΕΚΑ ΒΑΡΒΑΡΕΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΑΝΕΙΣΘΗΚΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ. ΑΝ ΖΟΥΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΝΔΟΞΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΚΟΥΓΑΝ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ Ο ΔΙ..., ΑΠΡΕΠΗΣ23 Ιανουαρίου, 2023 01:19

    ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΚΤΙΜΩ ΤΟΝ κ. ΜΑΛΚΙΔΗ ΚΑΙ ΚΑΘ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΥΠΡΙΟΣ ΠΡΟΣΘΕΣΑ ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ, ΑΦΟΥ ΠΑΝΤΑ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΧΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΠΡΟ.

    "Η Γη της Αντίστασης, ο Ελληνισμός του 1821, η Μακεδονία του Παύλου Μελά και του Καπετάν Άγρα, οι σφαγιασθέντες της Γενοκτονίας στη Μικρά Ασία, στον Πόντο, στη Θράκη, στην Καππαδοκία, οι άταφοι ήρωες του έπους του 1940, τα θύματα των σφαγών των Γερμανών στην κατοχή, οι πεσόντες ενάντια στους Τούρκους εισβολείς στην Κύπρο το 1974, μας δείχνουν την οδό της αντίστασης, της αξιοπρέπειας και του αυτοσεβασμού".
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

    Εξουσιοδοτώ τον αγαπητό Θάνο, όπως αν θελήσετε επικοινωνία σας δώσει το μέηλ μου. Συνήθως τα σχόλια μου είναι ανώνυμα, διότι με απρεπείς βαρβάρους πολλές φορές γίνομαι δι..ΑΠΡΕΠΗΣ και ξεφεύγω από τα όρια της ευγένειας, αλλά όλα τα άρθρα μου είναι επώνυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.