Σελίδες

21 Δεκεμβρίου 2022

Οὐαὶ ὑμῖν

Γράφει η Εὐδοξία Αὐγουστίνου, Φιλόλογος – Θεολόγος 
 
Γιατί τόση ἔκπληξη καί ἀπορία; Γιατί περισσεύει τόσο ἡ ὑποκρισία; Σείεται ὁ τόπος ἀπό τίς ἀποκαλύψεις τῆς διαφθορᾶς, τίς κακοποιήσεις ἀνηλίκων καί τό κακό δέν ἔχει τελειωμό. Ὅμως ἡ σήψη δέν ξεκίνησε σήμερα· τεχνηέντως καί μεθοδικά καλλιεργήθηκε ἡ ἀποστασία ἐδῶ καί χρόνια. Μεγάλο μέρος εὐθύνης γι᾽ αὐτήν ἔχουν καί τά σχολικά βιβλία μέ τό ἄθλιο σέ πολλές περιπτώσεις περιεχόμενό τους.
 
Ἀπό τό 2006 δημοσιεύσαμε καί παντοιοτρόπως πρός κάθε κατεύθυνση καταγγείλαμε τήν ἀπαράδεκτη ὕλη τῶν σχολικῶν βιβλίων, τά ὁποῖα τότε μόλις εἶχαν κυκλοφορηθεῖ μέ ὑπουργό Παιδείας τήν ἀείμνηστη Μαριέτα Γιαννάκου Κουτσίκου. Ἀλλεπάλληλα διαβήματα πραγματοποιήθηκαν πρός τό Ὑπουργεῖο Παιδείας μέ ὑπομνήματα ἤ καί μέ προσωπικές παραστάσεις στούς καθ᾽ ὕλην ἁρμοδίους, ἀλλά ὅλα αὐτά ἀποδείχθηκε ὅτι γράφονταν καί λέγονταν «εἰς ὦτα μὴ ἀκουόντων». Μέχρι σήμερα τά ἴδια διδάσκονται τά παιδιά μας στά σχολεῖα.  
 
Πρός ἐπίρρωση τῶν γραφομένων, παραθέτω ἀποσπάσματα:  
 
Στό «Τετράδιο εργασιών» τοῦ μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα», Α´ Γυμνασίου, κείμενο 6, «Οσάκις» διαβάζουμε: «Ο Σάκης ήταν ηλεκτρολόγος με μαγαζί. Μεγαλύτερός τους, 20 με 25 ετών. Τα είχε φτιάξει με την Αλέκα. Μια από τις μαθήτριες της τάξης. Ψηλή κι αδύνατη, με κοντά ξανθά μαλλιά και μεγάλα καστανά μάτια, μακρύ λαιμό και μακριά χέρια και πόδια, κάπως ξερακιανή, αλλά ζόρικη. Στα 1516, όπως όλες τους. Η πρώτη που έβγαινε ραντεβού μήνες τώρα. Ο Σάκης την περίμενε το μεσημέρι στην άλλη γωνία κι οι άλλες μαθήτριες έτρεχαν από πίσω της να τον δούνε. Τα σχόλια έδιναν κι έπαιρναν. Ήταν ο πρώτος έρωτας της τάξης» (σελ. 16). Μέχρι σήμερα κανείς δέν ἐνοχλήθηκε ἀπό τήν ἐν ψυχρῷ διδασκαλία τῆς παιδεραστίας;  
 
Στήν ἴδια τάξη, τήν Α´ Γυμνασίου, οἱ μαθητές στά Κείμενα Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας διδάσκονται «Το θέλγητρο της Ανδαλουσίας» τοῦ Κ. Οὐράνη: «Η Ανδαλουσία πιστεύει στη χαρτομαντεία… δίνει ερωτικές συνεντεύξεις μέσα στις εκκλησίες…». Καί πιό κάτω: «Στις «θρησκευτικές λιτανείες που περιφέρουν γλυκερές Παναγίες, οι μετανοούντες κρύβουν τα πρόσωπά τους σε κουκούλες μοναχών κι όταν περνάν κάτω από τα παράθυρα της αγαπημένης τους γυναίκας, χτυπάν το κορμί τους με βίτσες…» (σελ. 114).  
 
Στά Ἀρχαῖα Ἑλληνικά τῆς Β´ Γυμνασίου, στό βιβλίο «Αρχαία Ελλάδα Ο τόπος και οι άνθρωποι» φιλοξενεῖται ἀπόσπασμα τοῦ ποιητῆ Ἄλεξη πού ἀναφέρεται στίς ἑταῖρες, τίς ὁποῖες περιγράφει ἐμφανισιακά. Οἱ ἐρωτήσεις ἀσκήσεις δραστηριότητες τοῦ βιβλίου ζητοῦν ἀπό τούς μαθητές: «1. Με βάση τις βελτιωτικές επεμβάσεις που αναφέρονται στο κείμενο να γράψετε τις προδιαγραφές για την εμφάνιση και τη συμπεριφορά της ιδεώδους εταίρας. β) Ποια καλλυντικά αναφέρονται και σε ποια σημεία του σώματος χρησιμοποιούνται;» (σελ. 42). Τό βιβλίο τοῦ ἐκπαιδευτικοῦ μάλιστα μᾶς πληροφορεῖ ὅτι οἱ ἐν λόγῳ γυναῖκες «συχνά ήταν ξένες και κάποτε απελεύθερες, ήταν οι πιο ανεξάρτητες, οι πιο ευκατάστατες και εκείνες που ασκούσαν τη μεγαλύτερη επιρροή» (σελ. 35). Ἰδού, λοιπόν, τά πρότυπα!  
 
Στή Νεοελληνική Γλώσσα τῆς Γ´ Γυμνασίου τά παιδιά διδάσκονται στίχους τῶν Χ. καί Π. Κατσιμίχα: «Άμα ξυπνήσεις και έχεις βγάλει ουρά / αν κοιταχτείς και έχεις βγάλει βυζιά / Don᾽t worry be happy / Άμα η κόρη σου σε λέει μπαμπά, ενώ ο γιος σου / σε φωνάζει μαμά / Don᾽t worry be happy» (σελ. 148). Ποιά εἶναι τά μηνύματα καί ποιά τά μορφωτικά ἀγαθά ἀπό τέτοια ἀναγνώσματα;  
 
Στά Κείμενα Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας τῆς Β´ Γυμνασίου, ἐρώτηση τοῦ βιβλίου λέγει: «Περιγράψτε με δικά σας λόγια τη συναισθηματική ένταση των ερωτευμένων.  
 
Έχετε νιώσει ποτέ ανάλογα συναισθήματα;» (σ. 190).  
 
Στό ἀντίστοιχο βιβλίο τῆς Γ´ Τάξης διαβάζουμε τό ποίημα τῆς Πολυδούρη «Γιατί μ᾽ αγάπησες» (σελ. 150). Στίχοι του «κοσμοῦν» καί τή Νεοελληνική Γλώσσα τῆς Β´ (σελ. 53).  
 
Στή Β´ Γυμνασίου διαβάζουμε τό κείμενο «Ήταν ερωτευμένοι»· «Ήταν 21 ετών και ήταν αφίλητη» («Τετράδιο εργασιών», σελ. 27, κείμ. 2).  
 
Ὑπάρχει καί ἡ Γεωγραφία τῆς μοναξιᾶς, ἡ ὁποία ἀφιερώνεται «στην επέτειο του αγίου Βαλεντίνου» (Νεοελληνική Γλώσσα, Β´ Τάξη, σ. 119).  
 
Τά παραπάνω εἶναι ἐλάχιστα δείγματα ἀπό τά βιβλία τῶν παιδιῶν, πού ὅπως ἔλεγε ὁ ποιητής, ἔπρεπε νά εἶναι «σάν κρίνα». Καί μέχρι τώρα 16 χρόνια ἀπό τότε κανείς δικαστικός δέν ἐνοχλήθηκε ἀπό τήν προώθηση τῆς παιδεραστίας, καμία Ἑταιρεία Προστασίας Ἀνηλίκων, κανένα κανάλι δέν διάβασε αὐτές τίς σελίδες μέ αὐτή τή δυσωδία, κανένας ἁρμόδιος φορέας δέν ἔλαβε σοβαρά ὑπ᾽ ὄψη του τίς τόσες διαμαρτυρίες γιά τόν ἐκμαυλισμό τῆς νεότητας; Κι ἀφοῦ ὅλα ἀμνηστεύονται καί ὅλα «νομιμοποιοῦνται», κατασκευάσαμε τή ζούγκλα τῶν ἡμερῶν μας, πού ἀκόμη καί αὐτά τά ζῶα τή βδελύσσονται καί φρικιοῦν. Εἶχε τελικά πολύ δίκαιο ὁ Μίλαν Κούντερα, πού ἔγραφε: «Γιά νά ἐξαφανίσει κανείς ἕνα ἔθνος, τοῦ ἀφαιρεῖ πρῶτα τή μνήμη. Καταστρέφει τά βιβλία του, τοῦ μεταφυτεύει ἄλλη παιδεία καί ἐπινοεῖ ἄλλη ἱστορία. Κατόπιν τό ἔθνος ἀρχίζει σιγά σιγά νά ξεχνάει ποιό εἶναι καί ποιό ἦταν. Ὁ κόσμος τριγύρω του θά τό ξεχάσει πολύ γρήγορα».  
 
Τώρα ὅλοι ρίχνουν δάκρυα μᾶλλον κροκοδείλια συμπαραστεκόμενοι στά κακοποιημένα ἀνήλικα παιδιά καί ὄχι μόνο. Δρέπουμε τούς καρπούς πού σπείραμε. Πράγματι, «τά ἄθεα γράμματα ὑφαίνουνε τό σάβανο τοῦ Γένους». Ὅσο αὐτά τά ἐγχειρίδια μένουν στά χέρια τῶν παιδιῶν, τόσο θά αὐξάνει τό κακό καί θά ριζώνει.  
 
Ὅλοι εἴμαστε συνυπεύθυνοι. Ἡ ἀνοχή σημαίνει ἐνοχή.  
 
Ἔρχονται ὅμως Χριστούγεννα. Καιρός νά ἀναζητήσουμε κάτι χριστουγεννιάτικο στά βιβλία τῶν παιδιῶν μας, νά γαληνέψει ἡ ψυχή μας. Δυστυχῶς, «εἰς μάτην» θά κοπιάσουμε! Οὔτε καί σ᾽ αὐτά τά βιβλία τῶν Θρησκευτικῶν τῆς Δευτεροβάθμιας δέν ὑπάρχει κάτι γιά τή γέννηση τοῦ Θεανθρώπου.  
 
Σήμερα, λοιπόν, πού μέσα ἀπό τά σχολικά μας βιβλία ἡ πίστη βάλλεται, ἡ πατρίδα μας περιφρονεῖται, οἱ ἀξίες ἀπαξιώνονται, ἡ γλώσσα φθείρεται καί νοθεύεται, ἡ οἰκογένεια ὑπονομεύεται, ἡ ἠθική ἐκπαραθυρώνεται, ἐνῶ ἡ πραγματικότητα γύρω μας γίνεται ὅλο καί πιό ζοφερή καί ὁ σοδομιτισμός καλπάζει, ἔχουμε ἀνάγκη ἀπό ἕναν Χριστόδουλο νά μιλήσει ξακάθαρα χωρίς ὑπολογισμούς γιά τήν παιδεία: «Τό σοβαρότερον τοῦτο θέμα δέν θά τό ἀφήσουμε στήν ἀλαζονεία, στήν ἀμάθεια καί στήν ἀρνητική ἰδεολογία. Ὅλοι μας, κλῆρος καί λαός, εἶναι ἀνάγκη ν᾽ ἀντιδράσουμε».  
 
Ἔχουμε ἀνάγκη ἀπό ἕναν μπουρλοτιέρη Αὐγουστῖνο νά κηρύττει στεντορίως: «Εἰς πᾶν εἶδος ἐκπαιδεύσεως (θά πρέπει) νά ρίπτεται ἀπαραιτήτως ἡ πνευματική ζύμη, ἡ ἠθική καί θρησκευτική διδασκαλία, ἡ ὁποία κέντρον θά ἔχῃ τόν Ἰησοῦν Χριστόν. Αὐτός εἶνε Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ, Ὅστις ἀξίζει νά ὀνομάζεται Διδάσκαλος καί Καθηγητής ἐν ἀπολύτῳ ἐννοίᾳ. Αὐτός πρέπει νά εἶνε τό Α καί τό Ω πάσης ἐκπαιδεύσεως».  
 
το είδαμε ΕΔΩ

1 σχόλιο:

  1. Πάνω απ’ όλα πρέπει να προσέξουμε την καρδιά, γιατί καρδιά ίσον ζωή, αλλά όχι ζωή, που την έχει φθείρει η αμαρτία. Η κοινωνία είναι διεφθαρμένη ακριβώς επειδή δεν έχει χριστιανική χρηστή παιδεία αλλά και ιστορική ...
    Η διεφθαρμένη Ελληνική παιδεία φέρνει και την διαφθορά στη κοινωνία.

    Στη δεύτερη θέση από το τέλος βρέθηκε πανευρωπαϊκά η Ελλάδα στον Δείκτη Αντίληψης Διαφθοράς που καταρτίζει κάθε χρόνο από το 1995 η οργάνωση Διεθνής Διαφάνεια, με τη βαθμολογία της χώρας μας να έχει επιδεινωθεί σημαντικά το 2022....
    Και οι γονείς τι κάνουν; Η πλειοψηφία αδιαφορεί όχι μόνο το τι διδάσκεται, αλλά και για τα ίδια τα παιδιά τους. Διαβάστε απόσπασμα τι λέει ένας δάσκαλος, που διδάσκει επί 20 χρόνια τα παιδιά μας...
    «Αν με ρωτούσε κάποιος τι μου κάνει πιο μεγάλη εντύπωση στο σημερινό σχολείο, θα έλεγα το πόσο μακριά είναι από την κοινωνία. Πρόκειται για ένα σχολείο τελείως απομονωμένο, ο κοινωνικός του ρόλος είναι εντελώς υποβαθμισμένος και υποβαθμίζεται ακόμα περισσότερο από την αδιαφορία των γονιών. Μου κάνει φοβερή εντύπωση το ότι οι γονείς δεν έρχονται στο σχολείο, δεν ρωτάνε για τα παιδιά τους. Πίστευα ότι αυτό συμβαίνει στα λύκεια, γιατί εκεί διδάσκω κυρίως, αλλά και στο γυμνάσιο όταν πήγα, υπήρχε η ίδια αντιμετώπιση. Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτοί που έρχονται και ρωτάνε είναι οι γονείς των παιδιών, που δεν χρειάζεται, που είναι καλοί μαθητές. Αυτή είναι μια μεγάλη αντίφαση. Οι γονείς που τα παιδιά τους αντιμετωπίζουν μαθησιακά ή άλλα προβλήματα, απουσιάζουν πάντα από το σχολείο. Δεν τους ενδιαφέρει καθόλου ... Και αφού δεν τους ενδιαφέρει τελικά αυτά τα παιδιά τους εξελίσσονται σε παράσιτα της κοινωνίας ...
    Είναι γνωστό, ότι πολλοί άνθρωποι μπερδεύουν την εκπαίδευση με την παιδεία. Κι αυτό γιατί αν και οι δύο λέξεις παράγονται από το ίδιο ρήμα “παιδεύω”, στην πραγματικότητα υπάρχουν διαφορές, οι οποίες αναφέρονται στο εννοιολογικό τους περιεχόμενο και στον τρόπο λειτουργίας. Διευκρινίζουμε, λοιπόν, από την αρχή ότι εκπαίδευση και παιδεία δεν είναι εννοιολογικά ταυτόσημοι όροι. Η εκπαίδευση είναι οργανωμένος θεσμός του κράτους με συγκεκριμένο σκοπό, συγκεκριμένες επιμέρους επιδιώξεις (ακόμη και μέσω πλύσης εγκεφάλου) και συγκεκριμένο περιεχόμενο και παρέχεται με συστηματική διδασκαλία σε όλα τα άτομα νηπιακής, παιδικής και εφηβικής ηλικίας. Η παιδεία περιλαμβάνει τις επιδράσεις που δέχεται ο άνθρωπος από το περιβάλλον, χωρίς συστηματική διδασκαλία. Δεν έχει ηλικιακά όρια και επεκτείνεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής του.
    Άρα αυτονόητα δεν αρκεί μόνο η εκπαίδευση από τα σχολεία, που σήμερα είναι διεφθαρμένη.
    Η οικογένεια ας ελέγχει και μεταφορικά ας χρησιμοποιεί *Λυδία λίθο, που μπορεί να εξακριβώσει την γνησιότητα, για την πορεία και διαμόρφωση της προσωπικότητα ενός παιδιού.
    *Η Λυδία Λίθος είναι η κοινή ονομασία πετρώματος μαύρου χρώματος, το όνομα του οποίου προέρχεται από τη Λυδία της Μικράς Ασίας από όπου την εισήγαγαν αρχικά κατά την αρχαιότητα οι Έλληνες. Είναι είδος βασάλτη, ενός σκληρού πετρώματος, που ετυμολογικά προέρχεται από την λέξη βάσανος. Με την χρήση της Λυδίας Λίθου μπορεί να εξακριβωθεί η γνησιότητα του χρυσού.

    Α.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.