Σελίδες

23 Ιουλίου 2022

Η ομοφυλοφιλία είναι άλογο πάθος

Του Στέλιου Τάτση
 
Γεννιόμαστε άνθρωποι με επιθυμίες και αδυναμίες, αλλά παράλληλα έχουμε και το χάρισμα της λογικής, με το οποίο είμαστε σε θέση να τις ταξινομήσουμε σε καλές και κακές, σ’ αυτό βοηθά άλλο ένα χάρισμα που ονομάζουμε συνείδηση. Οποιαδήποτε πράξη που μας κάνει να ντρεπόμαστε, αναγνωρίζουμε ότι δεν είναι καλή και τότε επεμβαίνει η λογική και ξεκαθαρίζει τα πράγματα και μας οδηγεί να επιλέξουμε το σωστόν και να αποφύγουμε αυτό που μας κάνει να ντρεπόμαστε.
 
Μεγάλο ρόλο φυσικά παίζει το περιβάλλον στο οποίο ζούμε, η οικογένεια, η γειτονιά, οι συναναστροφές μας και οι ναοί (τα σχολεία) της Παιδείας. Αυτά είναι τα σωσίβια που μας καθοδηγούν να πνίξουμε τις κακές μας επιθυμίες για να μην μετατραπούν σε πάθος και να γίνουμε δυνατοί ξεπερνώντας τις αδυναμίες μας. Δυστυχώς όλοι οι άνθρωποι δεν μεγαλώνουμε στο ίδιο περιβάλλον, ούτε όλοι οι άνθρωποι είναι καλοί. Υπάρχουν και αυτοί που επιλέγουν να υπηρετήσουν τον Σατανά, διότι υπάρχει και αυτός στη ζωή μας ο οποίος ωραιοποιεί το κακό και το κάνει να φαίνεται λαχταριστό σ’ αυτούς που για διαφόρους λόγους δεν απέκτησαν γερά κοινωνικά θεμέλια και πέφτουν εις την πλάνην από την οποίαν πλέον δεν μπορούν να ξεφύγουν Και είναι εντελώς εξαρτημένοι. 
 
Μία από τις αδυναμίες ορισμένων ανθρώπων είναι και η σχέση μεταξύ των ιδίων φύλων που μετατρέπεται σε πάθος το οποίον τυφλώνει καταλήγει σε εξάρτηση με πολύ δύσκολη αν όχι αδύνατη την απεξάρτηση. Η πολιτεία από την άλλη πλευρά και εν μέρει η Εκκλησία, αντί να προσπαθήσουν να διορθώσουν την κατάσταση, την συγκαλύπτουν νομοθετικά, επιλέγοντας τον όρο ανθρώπινα δικαιώματα, δημιουργώντας μια άσχημη σάπια και γεμάτη ανωμαλίες κοινωνία, μέσα στην οποίαν άνθρωποι να συμπεριφέρονται χειρότερα από τα ζώα. 
 
Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος αποκαλεί την ομοφυλοφιλική σχέση “ την κατά των αρρένων μανία” ως το πλέον “ άτιμον” πάθος που αποτελεί “ ύβριν” κατά της ανθρώπινης φύσης. Αν και είναι πεσμένη …η ανθρώπινη φύση , στην φθορά, την αμαρτία και τον θάνατον, υπάρχουν και παραμένουν “ ΟΡΙΑ” στην ερωτική επιθυμία και τις σχέσεις ανδρός και γυναικός. Ο ίδιος θέλοντας να δώσει έμφαση στην ομοφυλοφιλία , παίρνει ως παράδειγμα τις πόρνες λέγοντας πως αν και είναι παράνομες οι σχέσεις τους με τους άνδρες είναι όμως “κατά φύσιν”. Παραβιάζουν μεν τον νόμον του Θεού που ζητεί την Παρθενίαν και την συζυγία , αλλά παρά ταύτα μένουν στα όρια του φυσικού νόμου. 
 
Αντίθετα οι ομοφυλόφιλοι παραβαίνουν και την εντολή του Θεού όπως διδάσκεται στην Παλαιά και Καινή Διαθήκη, αλλά και τον φυσικό νόμο. Γι’ αυτό και η αμαρτία των είναι χειρότερη των πορνών. Κατά τον Άγιο Κύριλλο Αλεξανδρείας, δεν υπάρχει αληθινός έρωτας, έστω και παράνομος μεταξύ των ιδίων φύλλων αλλά μία “επιθυμία άλογη” που τους κατακαίει. 
 
Κατά τον διακεκριμένο νομικό Κυργιάννη Ανδρέου, δεν υπάρχει άνθρωπος που μπορεί ν’αγαπάει αν δεν αγαπούσε τον Θεό. Όλα τα άλλα είναι μια προβολή βίτσιων η επιθυμιών η ψεύτοαγαπητικών διαθέσεων. Ο ίδιος λέγει πως δεν είναι θέμα γάμου των ομοφυλοφίλων αλλά μια απλή συμβατική νομική ένωση η οποία επεβλήθη από μια άθεη συμμορία “ δυνατών” της γης οι οποίοι όντες τοιούτοι …. το έπραξαν για να καταξιωθούν….. οι ίδιοι και οι πράξεις των. 
 
Το κέντρισμα για τούτο το κείμενο ήταν το πραχθέν ανοσιούργημα του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Ελπιδοφόρου εις την Βουλιαγμένη ( όπου βούλιαξε ο ίδιος) Αττικής. Ειλικρινά δεν επιθυμώ την τιμωρία κανενός (ο μη αναμάρτητος πρώτος τον λίθον Βαλλέτω) και αν μπορούσα, θα ήθελα να εξιχνιάσω, να μπώ μέσα στην ψυχή του με τον φακό του πνεύματος και της συνείδησης και να προσπαθήσω να βρώ την ρίζα του κακού, ίσως μπορέσω να τον δικαιολογήσω, διότι υπάρχει διαφορά όταν κάνεις το κακό από δόλο η από λάθος και εάν παραδεχτεί δημοσίως ότι ήταν λάθος και ζητήσει με ειλικρίνεια συγνώμη από τον Θεό και τους ανθρώπους, θα είμαι ο πρώτος που θα τον συγχωρήσω και θα ζητήσω να καταλήξει σε κάποιο ησυχαστήριο όπου θα μπορέσει να σώσει την ψυχή του, να κάνει αυτό που ο ίδιος έχει επαναλάβει πολλές φορές: “Τι γαρ ωφελήσει άνθρωπον εάν κερδήση τον κόσμο όλον, και ζημιωθή την ψυχήν αυτού;”.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.