Σελίδες

14 Ιουνίου 2022

ΓΕΡΟΝΤΑΣ “τα βράδια σας σκέφτομαι εσάς εκεί κάτω στην Αθηνά , ποιος θα δίνει την μπουκιά του στον άλλον;”

Φωτο ο ΑΓΙΟΣ ΟΝΟΥΦΡΙΟΣ μνήμη του 12 ΙΟΥΝΙΟΥ
 
Μεγάλη Επανεκκίνηση ή μεγάλη Ορθοπεταλιά και όποιος έχει ποδήλατο ή μεγάλη Μπουκιά όποιος δηλ. έχει λίγο αλεύρι;
 
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
 
ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΑΔΕΛΦΟΊ ΠΡΌΣΧΑΡΕΣ ΕΙΔΉΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΩΛΗΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ ακριβώς γιατί τα πάντα έχουν ναρκοθετηθεί με πονηρές ανθρωποκτόνες βόμβες.
 
ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΖΩΗ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ, η μόνη διέξοδος στα αδιέξοδα που μας οδηγούν
 
” Η Μεγάλη Επαναφορά περιλαμβάνει την καταστροφή των αλυσίδων εφοδιασμού, του ενεργειακού τομέα, της προσφοράς τροφίμων και του εργατικού δυναμικού, για να δημιουργηθεί εξάρτηση από την κυβέρνηση, η οποία με τη σειρά της θα εξαγοραστεί από ιδιωτικά συμφέροντα και κεντρικές τράπεζες μέσω της κατάρρευσης της παγκόσμιας οικονομίας.  
 
Ένας αρκετά μεγάλος πόλεμος θα εκπλήρωνε όλους αυτούς τους στόχους, γι’ αυτό και η πιθανότητα ενός παγκόσμιου πολέμου δεν μπορεί να απορριφθεί. 
 
Σύμφωνα με αναλυτές, η πανδημία εξοικείωσε τον κόσμο στα lockdown, «κανονικοποίησε» την αποδοχή των πειραματικών φαρμάκων, επιτάχυνε τη μεγαλύτερη μεταφορά πλούτου στη κορυφή της επιχειρηματικής ελίτ αποδεκατίζοντας τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις προετοιμάζοντας ένα δυστοπικό μέλλον. 
 
Απαιτήθηκε ένας πρόσθετος παράγοντας για να επιταχυνθεί η οικονομική κατάρρευση προτού τα κράτη – έθνη μπορέσουν να ανακάμψουν.  
 
Ο νέος καταλύτης  
 
Η τρέχουσα σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας είναι ο επόμενος καταλύτης για την ατζέντα της Μεγάλης Επαναφοράς του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ.  
 
 
Γίνεται παγκοσμίως ένα τρομώδες μασάζ για να μην ξεσηκωθεί ο κόσμος.
Ταυτόχρονα ενώ πάμε στην σκάλα του κακού αυτοί μας ετοιμάζουν την επανεκκίνηση του μετά- ανθρώπου.  
 
Τι επισημαίνουν:
”Πρώην και νυν αξιωματούχοι της ενέργειας μιλούν στο CNN για την ανησυχία τους ότι η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, μετά από χρόνια χαμηλών επενδύσεων στον ενεργειακό τομέα, θα οδηγήσει τον κόσμο σε μια κρίση που θα ανταγωνιστεί ή και θα ξεπεράσει τις πετρελαϊκές κρίσεις της δεκαετίας του 1970 και των αρχών της δεκαετίας του 1980. Σε αντίθεση, όμως, με εκείνα τα περιστατικά, η παρούσα κατάσταση δεν περιορίζεται μόνο στο πετρέλαιο.  
 
«Τώρα έχουμε κρίση πετρελαίου, κρίση φυσικού αερίου και κρίση ηλεκτρικής ενέργειας ταυτόχρονα. Αυτή η ενεργειακή κρίση είναι πολύ μεγαλύτερη από τις πετρελαϊκές κρίσεις της δεκαετίας του ’70 και του ’80 και πιθανότατα θα διαρκέσει περισσότερο» δήλωσε ο Φατίχ Μπιρόλ, επικεφαλής της ομάδας παρακολούθησης του Διεθνούς Οργανισμού (IEA) Ενέργειας, στο «Der Spiegel», σε μια συνέντευξη που δημοσιεύθηκε αυτή την εβδομάδα.” ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στο https://www.iefimerida.gr/kosmos/energeiaki-hrisi-foboi-problepseis  
 
«Έρχεται, όπου νά ’ναι, μεγάλη κρίση στην Ελλάδα. Θα κλείσουν μαγαζιά, θα απολυθούν υπάλληλοι, θα κλείσουν μαγαζιά και επιχειρήσεις. Μη ρωτάς τι πείνα έρχεται! Πάνε αυτά που ήξεραν (εξαλλοσύνες, σπατάλες, καλοπέραση)! Το ψωμί, τώρα το πετάνε! Όμως σ’ αυτήν την κρίση που έρχεται θα είναι παγκόσμια βέβαια αλλά στην Ελλάδα θα είναι μεγαλύτερη· θα πουν το “ψωμί–ψωμάκι’”! Δουλειές, δεν θα υπάρχουν. Έρχεται φτώχεια και πείνα, πάτερ Παύλε! Σου το λέω, να το ξέρεις!».  
 
Ο π. Σεραφείμ Δημόπουλος, με την καθάρια δύναμη του Αγίου Πνεύματος που ενοικούσε μέσα του, είχε προειδοποιήσει πολύ χαρακτηριστικά έναν πολύτεκνο οικογενειάρχη, ο οποίος στις αρχές του 2008 θέλησε να ζητήσει «ευλογία» από τον Γέροντα για να αρχίσει να κτίζει κάτι για τα παιδιά του. Και ο Γέροντας π. Σεραφείμ, του απάντησε: «Όχι, παιδί μου! Ν’ ασχοληθείς με την γη για να ζήσεις τα παιδιά σου. Γιατί, να! Θα κοιμηθούμε ένα βράδυ και θα τα έχουμε όλα. Και το πρωί θα ξυπνήσουμε και δεν θα έχουμε τίποτε!».  
 
Στο βιβλίο του με τίτλο «Ρήματα Ζωής», έγραψε χαρακτηριστικά ο μακαριστός πατήρ Σεραφείμ: «Όλοι διαισθανόμαστε ότι τα χρόνια της αφθονίας και του πλούτου γρήγορα θα παρέλθουν και ο άνθρωπος θα βρεθεί σε εποχές πόνου και στερήσεων».  
 
Από το βιβλίο: «Ασκητές μέσα στον κόσμο», Τομ. β΄, Βιογραφία κδ΄, σελ. 350, 368, 370 και 371–372.https://elromio.gr/o-p-serafeim-dimopoylos-oi/  
 
ΓΕΡΟΝΤΑΣ την πρώτη δεκαετία του 2000 μας είπε αίφνης:  
”τα βράδια σας σκέφτομαι εσάς κάτω στην Αθηνά, ποιος θα δίνει την μπουκιά του στον άλλον”  
Από το 2017 αρθρογραφούμε  
Γράφει ο Δρ Κωνσταντίνος Βαρδάκας
 
Χρειάζεται να πούμε ότι η Ελλάδα δεν πεινάει;
Αφού πεινάει και τι άλλο έρχεται;  
 
Καλά όλοι αυτοί που είπαν τα παρακάτω στους χρόνους των « παχέων αγελάδων» της μεταπολίτευσης ήταν μουρλοί;  
Είναι ΑΓΙΟΙ και τα έλεγαν σε εμάς τους αμαρτωλούς.
«Κοίταξε να δεις. Οι Τούρκοι δεν θα μπούν στην Αλεξανδρούπολη. Θα κάνουν μόνο μια πρόκληση στην Ελλάδα, που θα έχει σχέση με την αιγιαλίτιδα ζώνη. Και εμάς θα μας πιάσει πείνα. Θα πεινάσει η Ελλάδα. Και επειδή θα κρατήσει αυτή μπόρα κάποιο διάστημα, μήνες θα είναι, «θα πούμε το ψωμί ψωμάκι»  
Μαρτυρίες προσκυνητών Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924-1994  
 
Η Ασκήτρια εν τω κόσμω Λαμπρινή Βέτσιου-Δρίβα, από την Άρτα, που κοιμήθηκε στις 17 Οκτωβρίου 2002 μ.Χ., προείπε σε διάφορους ανθρώπους όσα πολύ δύσκολα έρχονται για την Ελλάδα και τους Έλληνες, που ξέχασαν τον Θεό, ακολουθώντας αδιέξοδους δρόμους και θεωρίες, αθεΐα, απιστία, αιρέσεις, σαρκικές ηδονές και υλισμό!  
 
Που δεν έσκυψαν να πιούν από το γάργαρο και δωρεάν νερό της αιωνιότητας, της ευσέβειας, της ευλογημένης Ορθοδοξίας. Που ξέχασαν να κάνουν ακόμη και τον σταυρό τους, το «δόξα τω Θεώ», την Παναγιά της μάνα μας, τον Εκκλησιασμό της Κυριακής, το καντηλάκι της βραδινής προσευχής «Θα τρως ξερό ψωμί στο σπίτι σου και ο γείτονας θα σε ζηλεύει γιατί αυτός δεν θα έχει»  
 
ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιαγιά λες ότι έρχεται φτώχεια! Τι είδους φτώχεια έρχεται;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Θα τρως ξερό ψωμί στο σπίτι σου και ο γείτονας θα σε ζηλεύει γιατί αυτός δεν θα έχει!!
ΕΡΩΤΗΣΗ: Δηλαδή θα είναι όπως στη Κατοχή;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Χειρότερα από τότε!
ΠΗΓΗ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ  
 
«Γέροντας Σίμων Αρβανίτης: “Η πείνα που έρχεται δεν την έχει γνωρίσει άνθρωπος»
Ολάκερη η χώρα θα πει το ΨΩΜΙ-ΨΩΜΑΚΙ;
Όποιος στερήθηκε ΧΡΙΣΤΟ στερήθηκε ψωμί.
¨Πλούσιοι επτώχευσαν και επείνασαν, οι δε εκζητούντες τον Κύριον ουκ ελαττωθήσονται παντός αγαθού.¨
Όποιος ζήτησε από τον ΧΡΙΣΤΟ ψωμί το έλαβε πλουσιοπάροχα.
Να γιατί πρέπει να γίνουμε σαν τον μικρό ΟΝΟΥΦΡΙΟ
«Μέχρι ο µικρός Ονούφριος να γίνει τριών χρονών ερχότανε στο µοναστήρι κάθε µέρα µιαν ελαφίνα και τον θήλαζε. 
 
Ζούσε σαν µοναχός κι εκείνος ανάµεσα στους µοναχούς, ακολουθώντας τις νηστείες και µετέχοντας στη λειτουργική ζωή µε προθυµία. Μέσα από τα παιδικά του µάτια τα έβλεπε όλα ετούτα σαν να ήταν ένα ατέλειωτο παιχνίδι.  
 
Οι πατέρες του µοναστηριού τον αγαπούσαν πολύ και ο ηγούµενος είχε δώσει εντολή στον τραπεζάρη να του δίνει φαγητό, όποτε ο µικρός Ονούφριος του ζητούσε, γνωρίζοντας τις ιδιαίτερες ανάγκες που έχει ένα παιδί όταν βρίσκεται στην ανάπτυξη.  
 
Έχοντας ετούτο το προνόµιο ο µικρός Ονούφριος πήγαινε µε θάρρος και ζητούσε από τον τραπεζάρη, τον πατέρα Ευλόγιο, φαγητό. Κι έπαιρνε άλλες φορές φρούτα, άλλοτε ελιές, συχνά ψωµί και πότε-πότε µέλι, που του άρεσε ιδιαίτερα.  
 
Κάποια όµως στιγµή ετούτη η επίσκεψη στην κουζίνα άρχισε να γίνεται όλο και πιο συχνή, πράγµα που έκανε εντύπωση στον τραπεζάρη.  
– Κάποιο ζώο θα ταΐζει ο Ονούφριος, σκέφτηκε κι αποφάσισε να τον πάρει στο κατόπι να δει τι κάνει το ψωµί που παίρνει.  
 
Έτσι λοιπόν µια µέρα, όταν ο µικρός Ονούφριος βγήκε από την κουζίνα κρατώντας το ψωµί του, ο πατήρ Ευλόγιος τον ακολούθησε.
 
Με έκπληξη τότε τον είδε να µπαίνει µέσα στον ναό και να κλείνει πίσω του την πόρτα.
Αθόρυβα και γρήγορα ο καλόγερος σκαρφάλωσε πάνω σ’ ένα τοιχάκι και από το πλαϊνό παράθυρο κοίταξε µέσα στην εκκλησιά.
 
Βλέπει τότε τον Ονούφριο να πλησιάζει στο τέµπλο, να στέκεται µπρος στην εικόνα της Παναγιάς της Βρεφοκρατούσας και απλώνοντας ανοιχτά την παλάµη του µε το ψωµί να λέει στον µικρό Χριστό:  
Σου έφερα και σήμερα ψωμάκι, μιας και δεν σου δίνει κανείς να φας.  
 
Τότε ο µικρός Χριστός άπλωσε το χεράκι Του, πήρε την φέτα του ψωµιού και, όπως το µάζεψε ξανά, εκείνη εξαφανίστηκε µέσα στην εικόνα.
 
 
Όταν τα είδε αυτά ο πατήρ Ευλόγιος σάστισε. Σαν τρελός πήγε τρέχοντας στον ηγούµενο και του τα διηγήθηκε όλα µε κάθε λεπτοµέρεια.  
– Άκουσε καλά τι θα κάνεις, του είπε χαµογελώντας ο ηγούµενος. Δεν θα του ξαναδώσεις ψωµί. Κι αν εκείνος σε παρακαλέσει, τότε να του πεις να πάει να ζητήσει ψωµί από
Εκείνον, που τόσο καιρό τώρα τάιζε.
 
Την άλλη µέρα, όταν στάθηκε ο Ονούφριος µπρος στον τραπεζάρη για να του ζητήσει λίγο ψωµί, η απάντηση τον έκαµε να σκύψει λυπηµένος το κεφάλι του.
– Δεν σου δίνω, του είπε ο πατήρ Ευλόγιος. Αν θες ψωµί να πας να ζητήσεις από Εκείνον, που τόσο καιρό τώρα τάιζες.
 
Πέρασαν έτσι δυο-τρεις µέρες κι αφού ο Ονούφριος είδε πως δεν του έδιναν πια ψωµί, πήγε στην εκκλησιά και στάθηκε λυπηµένος µπρος στην εικόνα της Παναγιάς. Με θλίψη τότε λέει στον µικρό Χριστό που κρατούσε στην αγκαλιά της.  
 
– Μέρες τώρα πάω να γυρέψω ψωµί στον τραπεζάρη κι εκείνος δεν µου δίνει. Μου λέει µάλιστα να πάω να ζητήσω ψωµί από Εκείνον, που τόσον καιρό τώρα τάιζα. Γι’ αυτό κι εγώ ήλθα…  
 
Σαν τέλειωσε το παράπονό του, βλέπει τον µικρό Χριστό ν’ απλώνει το χεράκι Του και να του δίνει ένα µεγάλο και ζεστό καρβέλι ψωµί. Το χεράκι του Χριστού βγήκε από την εικόνα κι απόθεσε το ψωµί στα χέρια του παιδιού.  
 
Ο πατήρ Ευλόγιος, ο τραπεζάρης, που κατά την εντολή του γέροντα παρακολουθούσε κατά πόδας τον µικρό Ονούφριο και είχε γίνει η σκιά του, είδε τα όσα έγιναν σκαρφαλωµένος πάνω στο πλαϊνό παράθυρο της εκκλησιάς και λίγο έλειψε να πέσει λιπόθυµος καταγής.  
 
Ο Ονούφριος πήρε το ψωµί γεµάτος χαρά στην αγκαλιά του. Το καρβέλι ήταν πολύ µεγάλο και µε δυσκολία το σήκωνε. Μοσχοµύριζε µάλιστα τόσο ωραία, που η µυρωδιά του σκορπίστηκε σε όλο το µοναστήρι κι έκαµε τους πατέρες να βγουν από τα κελιά τους και να αναζητήσουν από πού έρχεται αυτή η ωραία µυρωδιά του φρεσκοψηµένου ψωµιού.  
 
Με έκπληξη είδανε τότε τον Ονούφριο να βγαίνει από την εκκλησία κρατώντας το μεγάλο καρβέλι.  
Και προσπαθώντας να ισορροπήσει το βάρος πάνω στα µικρά του χέρια. Αµέσως δυο µοναχοί έτρεξαν και τον βοήθησαν να το φέρει στην τράπεζα.  
 
Για µέρες πολλές ολόκληρη η αδελφότητα έτρωγε και χόρταινε απ’ το ευλογηµένο εκείνο ψωµί.  
Για τον µικρό Ονούφριο ήτανε σίγουρα µια πρόγευση του άρτου, που ο Χριστός θα τον έτρεφε στην έρηµο, όταν σαν ερηµίτης θα ζούσε εκεί για εξήντα ολόκληρα χρόνια.»  
 
*Aπό το βιβλίο της Άννας Ιακώβου, «Όταν γελάει ο Ουρανός», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Άθως Παιδικά  
 
vimaorthodoxias.gr http://www.pentapostagma.gr/
 
ΠΟΤΕ στο παρελθόν δεν συγκεντρώθηκε τέτοιο δαιμονικό καύμα πάνω στον πλανήτη που φυσικά θα επηρεάσει και την Πατρίδα μας με άγνωστες συνέπειες.
ΜΠΟΡΑ είναι και θα περάσει αλλά θα πούμε το ¨ψωμί –ψωμάκι¨
Σε αυτήν την δυσμενή χρονική συγκυρία ¨θα τα βάψουμε μαύρα¨;
 
ΜΗ ΓΕΝΟΙΤΟ για ένα Λαό που ψέλνει στις Εκκλησίες του ¨Πλούσιοι επτώχευσαν και επείνασαν, οι δε εκζητούντες τον Κύριον ουκ ελαττωθήσονται παντός αγαθού.¨
Και τότε θα δούμε αυτό…
¨ Όχι ότι θά τήν μεγαλώσει ό Θεός.
Θά τήν ανυψώσει, θά την δοξάσει οπότε επέρχεται η κάθαρσις, έχουμε ολίγες ημέρες νά μην έρχονται σέ απόγνωση! μόνο οφείλουμε να κηρύττουμε παντού καί νά λέγωμε παντού ότι καί πολλά καλά θέλουμε.  
Έχει πει καί ό Θεός ότι «ουδέ θρίξ της κεφαλής δέν θά πειραχθή εις τους μετανοούντας», αλλά όχι μετάνοια όπως τήν θέλουμε.
 
Άρα λοιπόν, αγαπητοί, οφείλουμε νά γνωρίσουμε ότι, μή φοβηθούμε ό,τι λέγουν, ό,τι κάνουν καί ότι γίνεται, «ταύτα δει γενέσθαι».
Καταλάβατε; Πρέπει νά γίνουν αυτά!!!
Ήλθε η ώρα πλέον νά καθαρίσει, όχι η Δευτέρα Παρουσία, νά καθαρίσει τήν ήρα άπό τό στάρι.  
 
Καί ή πρώτη, η πρώτη Ελλάς αυτήν πού θά υποστεί από τους Τούρκους μια Μικρή, μια μικρή αυτήν όπως είπομεν προσβολή, αλλά είναι ό τάφος τους όμως της Τουρκίας!¨
Προφητεία τού Γέροντα Σίμωνα Αρβανίτη για την Ελλάδα 7 Αυγούστου 2011  
 
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.