Γράφουν οι: Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης / Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης
Όποιος ψεκασμένος, διάβαζε ανάποδα: ψαγμένος, αναλυτής των όσων συμβαίνουν σε παγκόσμιο επίπεδο παρακολουθήσει το επίσημο βίντεο-κλιπ του ελληνικού τραγουδιού “Die Together” με το οποίο η Ελλάδα θα συμμετάσχει στον φετινό διαγωνισμό της Γιουροβίζιον (και πάλι με αγγλικούς στίχους), θα μπει στον μεγάλο πειρασμό να σκεφθεί τα εξής:
Πέρα από τις λέξεις-κλειδιά που υπάρχουν στους στίχους (control, hell, fear), οι οποίες συνδέονται με την κτηνωδία της υγειονομικής δικτατορίας που βιώνουμε για τρίτη χρονιά, το θανατολαγνικό μήνυμα (if we die together now, take my heart and rip it out), περιέχει την επικίνδυνη φράση: bring it to the other side!
Υποτίθεται ότι το it αναφέρεται στην καρδιά της κοπέλας που αγαπά, αλλά μήπως ο στιχουργός ήθελε να στείλει ένα κρυμμένο μήνυμα; Μήπως αναφέρεται συγκεκαλυμμένα στην καρδιά της Ελλάδος μας;
Αν οποιοδήποτε ελληνικό νησί του Αιγαίου Πελάγους περιέλθει καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην τουρκική σφαίρα επιρροής ή κυριαρχίας (το βίντεο κλιπ, όλως τυχαίως, είναι γυρισμένο στην Σύμη, που απέχει ελάχιστα ναυτικά μίλια από τις τουρκικές ακτές), τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι θα «πεθάνει» αυτόχρημα, χάνοντας κάθε στοιχείο ελληνορθόδοξου πολιτισμού και παράδοσης.
Και, προφανώς, μαζί του θα «πεθάνει» και η Ελλάδα της μεταπολίτευσης, χάνοντας εν τοις πράγμασι την εθνική κυριαρχία και περηφάνια της και παύοντας πλέον να αποτελεί ανεξάρτητο Έθνος-Κράτος που υπερασπίζεται αποτελεσματικά και αυτοδύναμα τα εθνικά δίκαια, αφού θα μετεξελιχθεί σε κράτος-παρία που θα προξενεί την παγκόσμια καταισχύνη, εκλιπαρώντας την ευρωπαϊκή και νατοϊκή ελεημοσύνη.
Άλλος ένας προγνωστικός προγραμματισμός (predictive programming) μέσω τραγουδιού;
Είναι δε εκπληκτικός ο τρόπος μετάδοσης των αποκρυφιστικών μηνυμάτων και συμβόλων που προωθούνται υποδόρια στους ανυποψίαστους τηλεθεατές μέσω της παρακολούθησης του επίσημου video clip της ελληνικής συμμετοχής στον διαγωνισμό τραγουδιού της φετινής Γιουροβίζιον, αφού όλως τυχαίως τουλάχιστον τρεις φορές σχηματίζεται ο αριθμός 6 στα ζάρια που χρησιμοποιούν οι πρωταγωνιστές.
Αυτό γίνεται ευχερώς αντιληπτό, αν ο αφυπνισμένος και σε εγρήγορση ευρισκόμενος τηλεθεατής διακόψει την ροή της παρακολούθησης στο 1.11, 1.31 και στο 2.05 λεπτό.
Δεν αποκλείεται οι μαριονετίστες της Eurovision να θέλησαν να επαναλάβουν την συνταγή που είχαν ακολουθήσει στον διαγωνισμό του 2019, όταν η αποκρυφίστρια και σατανοκίνητη Μαντόνα (η οποία δεν υπηρετεί πλέον την πολιτισμική αξία του τραγουδιού, αλλά ενεργεί περισσότερο ως οιονεί εκπρόσωπος τύπου της σκοτεινής και αφανούς ελίτ, με την εντολή να επικοινωνεί στις μάζες τα κωδικοποιημένα μηνύματά της), τραγουδώντας το μελλοντολογικό τραγούδι «Future», επιχείρησε να μας πει την αλήθεια, νανουρίζοντάς μας με τους εξής στίχους:
No one is coming to the future, not everyone is learning from the past…
Τhey want to make us slaves.
Στα σχόλια κάτω από το βίντεο του μουσικού διαλείμματος, που είναι ανηρτημένο στο youtube, κάποιος ψεκασμένος-ψαγμένος (με το ψευδώνυμο Jadzmusic) έγραψε:
«Ολόκληρη η παράσταση ήταν ένας τρόπος για να δείξουν στον κόσμο τι πρόκειται να συμβεί... οι άνθρωποι αυτοί είναι πραγματικά παρανοϊκοί. Γνωρίζουν πώς να τυφλώνουν τον κόσμο μέσα από το οφθαλμοφανές, αλλά δεν θα τα καταφέρουν».
Αξίζει να σημειωθεί ότι, κατά την αποκρυφιστική εμφάνισή της στην Γιουροβίζιον του 2019, η παγκόσμια σταρ πληροφόρησε δυνητικά κάθε υποψιασμένο πολίτη της γης, στο σπίτι του οποίου μπήκε μέσω του τηλεοπτικού διαβολοδέκτη, για το τι πρόκειται να συμβεί στο μέλλον, μέσω εικόνων που προβάλλονταν στο γιγαντοοθόνη πίσω από αυτήν.
Η Μαντόνα εμφανίσθηκε τότε ως «Madame X», που είναι και ο τίτλος του άλμπουμ της (κυκλοφόρησε στις 14 Ιουνίου 2019), με κλειστό το ένα μάτι, ένα ευρύτατα διαδεδομένο αποκρυφιστικό συμβολισμό των Ιλλουμινάτι που υποδηλώνει την (νομιζόμενη) παγκόσμια κυριαρχία τους.
Η Μαντόνα τραγουδάει «We Know but we are not ready to act» και οι «πεφωτισμένοι» εκπέμπουν το κωδικοποιημένο μήνυμά τους, υποστηρίζοντας ότι γνωρίζουν (τι πρόκειται να συμβεί), αλλά δεν είναι ακόμη έτοιμοι να αναλάβουν δράση!
Όπως μας προϊδέασαν το 2012 μέσω της τελετής ενάρξεως των Ολυμπιακών Αγώνων, το ίδιο έκαναν το 2019 μέσω της Eurovision. Τελικώς, φαίνεται ότι όλα τα πανευρωπαϊκής ή παγκοσμίου εμβέλειας αθλητικά ή μουσικά γεγονότα αξιοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια για να φορμάρουν-εξοικειώσουν το υποσυνείδητό μας με ό,τι σατανικό επρόκειτο να υλοποιηθεί στο μέλλον.
Αλλά μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο· ας κουνήσουμε κι εμείς λίγο το δαχτυλάκι μας!
Οι σατανιστές-αποκρυφιστές Νεοταξίτες είναι αρκετά μεγαλόψυχοι, αλλά θεωρούν ότι είμαστε δεκάχρονα και όχι νεογέννητα, ώστε να μας ταΐζουν με το μπιμπερό:
- Όσοι κοιτούσαν αποσβολωμένοι το θεατρικό σόου της Μαντόνα, έχαναν τον κρίσιμο και καθοριστικό μελλοντικό αγώνα.
- Όσοι κοιτούσαν πίσω από την Μαντόνα, έπαιρναν γεύση από το ενδεχόμενο τέλος αυτού του αιώνα-απατεώνα.
Όποιοι έχουν κατανοήσει πώς λειτουργεί ο ανάποδος κόσμος, για να αντλήσουν τις κρίσιμες πληροφορίες, έπρεπε να παρακολουθούν το παρασκήνιο και όχι το προσκήνιο.
Οι κρίσιμες αποφάσεις που καθορίζουν το μέλλον της ανθρωπότητας δεν λαμβάνονται σε δημόσια διαβούλευση με την ενεργητική συμμετοχή των πολιτών, αλλά υπαγορεύονται εκ του παρασκηνίου από την υπερεθνική αντίχριστη ελίτ σε πολιτικούς-μαριονέτες που εκτελούν πειθήνια τις εντολές της.
Το ίδιο ισχύει, βεβαίως, και για τον αλήστου μνήμης ΓΑΠ, τον λάτρη της «παγκόσμιας δημοκρατικής διακυβέρνησης» (sic), ο οποίος το 2009 μας ανακοίνωσε την έναρξη των οικονομικών συμφορών του ελληνικού λαού με φόντο το Καστελόριζο!
Μήπως με φόντο την πανέμορφη και μαγευτική Σύμη προτυπώνεται μια επικείμενη γεωπολιτική συμφορά για την πατρίδα μας, η οποία θα προκαλέσει την ανατροπή του υφιστάμενου status quo στο Αιγαίο και θα επιφέρει την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας επί ελληνικού εδάφους, συμπαρασύροντας στην δίνη του πολέμου και την εθνική οικονομία;
Μήπως επομένως ο αγγλικός τίτλος του τραγουδιού «Die together» συμβολίζει τον ταυτόχρονο θάνατο, σε εναγκαλισμό, της εθνικής κυριαρχίας και οικονομίας της Ελλάδας, όπως τουλάχιστον τις γνωρίζαμε μέχρι σήμερα;
Και τώρα ας ξαναγυρίσουμε στην Γιουροβίζιον του 2019:
Όσοι κοιτούσαν το πρόσωπο της Μαντόνα ή/και εστίαζαν στην ενδυμασία της, χωρίς να δίνουν σημασία στους στίχους που τραγουδούσε, έμειναν μετεξεταστέοι στο μεγάλο διαγώνισμα που θα μας έβαζε το 2020 η Νέα Τάξη Πραγμάτων, το οποίο είναι πολύ πιθανό ότι θα συνοδευθεί και από πολλά άλλα διαγωνίσματα.
Ένα από τα μελλοντικά μηνύματα που έστειλαν προς την παγκόσμια φάρμα των ανθρωπόμορφων ζώων οι προγραμματιστές και διαχειριστές της ζωής μας, μέσω εκείνης της Γιουροβίζιον, ήταν η Παναίρεση του Οικουμενισμού:
Κάποια στιγμή στην γιγαντο-οθόνη προβάλλεται ο Πάπας μαζί με ιερείς διαφόρων θρησκειών.
Σε άλλο σημείο μάς δείχνουν να στερεώνονται κίονες. Πρόκειται άραγε για το σχέδιο ανοικοδόμησης του Ναού του Σολομώντος;
Επίσης, προβάλλεται το άγαλμα της Ελευθερίας με κατεστραμμένο τον πυρσό του. Προφητεύεται ήττα της Αμερικής σε γεωπολιτικό επίπεδο; Κάποιος σύγχρονος γέροντας είχε πει ότι η Αμερική θα γίνει Μερική!
Μέχρι και για επιδημία ή για βιολογικό/πυρηνικό πόλεμο θα μπορούσε να υποστηριχθεί ότι προετοιμασθήκαμε, δεδομένου ότι μία χορεύτρια εμφανίσθηκε δίπλα στη Μαντόνα με (αντιασφυξιογόνο) μάσκα.
Επίσης, η Νέα Τάξη Πραγμάτων είχε προετοιμάσει-προειδοποιήσει την ανθρωπότητα, πάντοτε στο πλαίσιο του προγνωστικού προγραμματισμού, για τον τελικό της στόχο, ο οποίος συνίσταται στην άσκηση κοινωνικού ελέγχου και στην εκμηδένιση της ελεύθερης βούλησης των πολιτών.
Η υλοποίηση του προγνωστικού προγραμματισμού συντελέστηκε σε ανύποπτο χρόνο το 1989, πάλι από την Μαντόνα, η οποία είχε ερμηνεύσει το τραγούδι «Like a prayer» που αποτέλεσε τεράστια εμπορική επιτυχία για την ίδια.
Ο στίχος του εν λόγω τραγουδιού, που πέρασε απαρατήρητος από την συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων, αλλά έκτοτε αποτύπωνε εναργέστατα τον σχεδιασμό των παγκοσμιοποιητών για την δημιουργία μιας βρεφοποιημένης κοινωνίας, η οποία θα υπόκειται σε συνεχή επιτήρηση και έλεγχο, ήταν ο εξής:
«you are in control just like a child».
Οι ινστρούχτορες της παγκόσμιας δικτατορίας είναι τόσο σίγουροι ότι τα ανθρωπόμορφα ζώα της παγκόσμιας φάρμας τους δεν υπάρχει περίπτωση να ξυπνήσουν ούτε με σεισμό 9 Ρίχτερ, ώστε, μέσω των στίχων που τραγούδησε η Μαντόνα ενώπιον των (τηλε)θεατών της Γιουροβίζιον, μάς σκούντησαν εκ του ασφαλούς, λέγοντάς μας:
Open your mind, open your eyes... I see the signs, just free your mind! Welcome to the future, it’s a culture ride / Too much pain inside / It’s an override / Yeah, yeah / You’ve been puttin’ too much time tryin to survive / It’s the future crucifixion on a cross.
Άραγε, ό,τι ζούμε τα τελευταία τρία χρόνια δεν είναι ένα είδος σταύρωσης των πολιτών με τα καρφιά των νεοταξιτών να τρυπούν τις ψυχές τους; Δεν γέμισε η ζωή μας απέραντο πόνο, θλίψη και οδύνη; Δεν καλούμαστε τώρα να δώσουμε μάχη για την επιβίωση και για την αξιοπρέπειά μας;
Όμως, για τους πιστούς και ενσυνείδητους ορθόδοξους χριστιανούς ο σταυρός δεν συμβολίζει τον τερματισμό της επίγειας ζωής, αλλά την δοκιμασία, την οποία, αν υπομείνει με εγκαρτέρηση και δοξολογία, θα οδηγηθεί στην Ανάσταση της Ζωής.
H τελευταία φράση που ψιθύρισε το 2019 η Μαντόνα προς το κοινό της, προσπαθώντας ξανά να το σκουντήξει ήταν κάλεσμα προς αφύπνιση:
Wake up!
Ταυτοχρόνως το μήνυμα αυτό ήταν γραμμένο με τεράστια γράμματα πίσω της στην γιγαντοοθόνη, ώστε να μη μπορεί κανείς να πει ότι πιάστηκε στα πράσα.
- Όταν, όμως, μιλά ένα σατανικό παγκόσμιο είδωλο, εξ ορισμού δεν αφυπνίζει αλλά υπνωτίζει.
- Στον ανάποδο κόσμο, η εντολή ξύπνα, απευθύνεται στο υποσυνείδητο των θεατών και σημαίνει κοιμήσου!
Αυτό ακριβώς κάνει μέχρι σήμερα ένα μεγάλο τμήμα της συμπαγούς πλειοψηφίας των πολιτών απανταχού της γης, οι οποίοι προτιμούν να λικνίζονται και να παραληρούν ακούγοντας τα τραγούδια των ειδώλων, χωρίς να μπορούν να συνειδητοποιήσουν το ανάποδο περιεχόμενο της εντολής.
Το υπόλοιπο τμήμα της συμπαγούς πλειοψηφίας είναι φοβισμένο. Εδώ τα πράγματα είναι ίσως ακόμη χειρότερα, αφού κατά τον Μαξ Φρις (Max Frisch) ισχύει ότι:
«Κι απ’ τον τυφλό ακόμα πιο τυφλός ο φοβιτσιάρης».
Η φράση αυτή γράφτηκε από τον Γερμανό συγγραφέα στο θεατρικό έργο του «Ο Μπίντερμανν και οι εμπρηστές» (μτφ.: Ν. Βαγενάς, εκδ. Δωδώνη, Αθήνα 1990, σελ. 50).
Στο ίδιο έργο υπάρχει, όμως, και ένα άλλο, εκπληκτικό χωρίο, που αφορά άμεσα τον τρόπο δράσης των σατανικών Νεοταξιτών:
«Τα αστεία είναι η τρίτη καλύτερη μέθοδος εξαπατήσεως των ανθρώπων. Η δεύτερη αξιολογικώς είναι ο συναισθηματισμός. [...] Η καλύτερη όμως και ασφαλέστερη μέθοδος –κατά τη γνώμη μου– είναι να λες την καθαρή αλήθεια. Κανείς δεν πρόκειται να σε πιστέψει» (ό.π., σελ. 75).
Όπως στην γιγαντοοθόνη προβλήθηκε η εντολή ξυπνήστε, αλλά οι περισσότεροι κοιμήθηκαν, ακριβέστερα: συνέχισαν να κοιμούνται, έτσι και στο συγκεκριμένο θεατρικό έργο, ο Θεόφιλος Μπίντερμανν δεν πίστεψε ότι οι δύο εμπρηστές, που είχαν μπει στο σπίτι του και του έδειχναν τα μπιτόνια με την βενζίνη, επρόκειτο να το μετατρέψουν σε παρανάλωμα του πυρός, ακόμη κι όταν αυτοί τους ζήτησαν σπίρτα!
Βλέποντας η σύζυγός του, η Μπαμπέτ, ότι αυτός έδωσε τελικώς τα σπίρτα τους δύο ύποπτους ξένους, τον ρώτησε αν είδαν καλά τα μάτια της, οπότε εκείνος της απάντησε:
«Γιατί όχι; Αν είταν πράγματι εμπρηστές, νομίζεις πως δε θα ΄χαν σπίρτα;» (ό.π., σελ. 111).
Mετά από λίγο, άρχισε η μία έκρηξη να διαδέχεται την άλλη.
Τηρουμένων των αναλογιών, αντίστοιχες εκρήξεις βιώνουμε, μετά την αδικαιολόγητη αδιαφορία και παθητικότητα που επιδείξαμε παρά το άκουσμα και την ανάγνωση της εντολής «ξυπνήστε» από την Γιουροβίζιον του 2019.
Όπως ο Θεόφιλος Μπίντερμανν κονιορτοποίησε την ένσταση της Μπαμπέτ με το πολύ λογικό επιχείρημα ότι ένας εμπρηστής είναι αυτονοήτως εφοδιασμένος με σπίρτα, κατά παρόμοιο τρόπο θα αντιδράσει κι όποιος αψέκαστος-ανυποψίαστος, ακούσει έναν «ψεκασμένο-ψαγμένο» να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τα νεοταξικά μελλούμενα, επικαλούμενος τα προειδοποιητικά μηνύματα της Μαντόνα και τις προβολές της γιγαντοοθόνης.
Ο αψέκαστος-ανυποψίαστος θα αντέτεινε στον «ψεκασμένο-ψαγμένο»:
«Αν οι κοσμοχαλάστρες Νεοταξίτες ήθελαν να φέρουν τα πάνω-κάτω στον πλανήτη, θα ήταν τόσο ευήθεις, ώστε να θέλουν να μας το πουν και να μας το δείξουν φόρα παρτίδα μέσω μιας Γιουροβίζιον που την παρακολουθεί σχεδόν ολόκληρος ο πλανήτης;».
Κι όμως, ναι!
Repetitio est mater studiorum:
«Η καλύτερη και ασφαλέστερη μέθοδος για να εξαπατήσεις τους ανθρώπους είναι να τους λες την καθαρή αλήθεια!».
Η τακτική αυτή έχει ένα επιπλέον προβάδισμα έναντι των άλλων δύο μεθόδων που αναφέρθηκαν παραπάνω: Αφού οι σφάχτες λένε την αλήθεια στα πρόβατα επί σφαγή, αλλά εκείνα δεν την αντιλαμβάνονται, απαλλάσσονται από τις τύψεις συνειδήσεως για την υλοποίηση της σφαγής.
Ας πρόσεχαν τα πρόβατα, ατομική η ευθύνη τους!
Εκτός αυτού όμως, οι παγκοσμιοποιητές ηδονίζονται αφάνταστα να αποκαλύπτουν τα σχέδια τους στους υπνωτισμένους και αδιάφορους πολίτες, οι οποίοι, πέφτοντας ως «απρόσεκτα θηράματα» στις καλοσχεδιασμένες παγίδες τους, χάνουν κάθε ελαφρυντικό και δικαιολογία προς τέρψη των «θηρευτών-Nεοταξιτών».
Wake up!
Ας ελπίσουμε προσευχόμενοι στον Αρχάγγελο Μιχαήλ τον Πανορμίτη, που αποτελεί το ορθόδοξο καύχημα και κόσμημα του απανταχού Συμιακού Ελληνισμού, να διαφυλάξει την εθνική ακεραιότητα της Ελλάδος και να οδηγήσει σύσσωμο τον ελληνικό λαό στο «ξύπνημα της μετανοίας», η οποία είναι η μόνη ικανή να ελκύσει το άπειρο έλεος του Άγιου Τριαδικού Θεού και να αποσοβήσει την επερχόμενη εθνική συμφορά.
ΠΑΛΙΑΤΣΟΙ ΚΑΚΗΣ ΚΟΠΗΣ ΣΕ ΤΣΙΡΚΟ ΤΡΟΜΟΥ .
ΑπάντησηΔιαγραφή