Σελίδες

19 Φεβρουαρίου 2022

2007 Αγιορείτης Πατέρας «όταν περικυκλώσουν την αρκούδα (εννοούσε τους Ρώσους) και την πατήσουν το πόδι, τότε αυτή θα αντιδράσει άσχημα»

Ψάχνουμε την είδηση, πότε θα ξεκινήσει ο πόλεμος, που θα ξεκινήσει αλλά πόσο θα κρατήσει είναι το ζητούμενο.
 
Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας
 
«και αυτοί που δεν ζουν πνευματικά θα αναγκαστούν εκ των πραγμάτων να ζήσουν πνευματικά από την ανάγκη των καταστάσεων και θα σε τραβούν από το μανίκι να τους μιλήσεις για τον ΧΡΙΣΤΟ» έλεγε μεταξύ των άλλων ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ και φυσικά με τόσα πυρηνικά και διαστημικά όπλα που δεν τα γνωρίζουμε ακόμα, ο ΑΓΙΟΣ μας έχει απόλυτο δίκαιο.  
 
Ένας άλλος κεκοιμημένος Γέροντας στις αρχές της πρώτης δεκαετίας της δεύτερης χιλιετίας μετά Χριστόν, έλεγε «όταν περικυκλώσουν την αρκούδα (εννοούσε τους Ρώσους) και την πατήσουν το πόδι τότε αυτή θα αντιδράσει άσχημα».  
 
Αυτά αδελφοί τα γράφαμε κατά επανάληψη γιατί τα ακούσαμε από τότε, αλλά σήμερα δεν χρειάζονται περαιτέρω διευκρινήσεις, γιατί όλα κινούνται έμπροσθεν μας.  
 
Απλά η ζωή όπως μας είπε χθες το βράδυ μετά την αγρυπνία της Αγίας Φιλοθέης μια γερόντισσα θα αλλάξει βλ.https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2022/02/blog-post_19.html  
 
Και φυσικά εμείς τι κάνουμε;  
Τόσα χρόνια, τόσες πληροφορίες και η μετάνοια δεν ακούμπησε την καρδιά μας.  
Και λένε οι άγιοι πατέρες, αν "Θεός φυλάξει" χανόταν το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ και έμενε μόνο η Παραβολή του Ασώτου, τότε αυτή και μόνο θα μπορούσε να το ξαναγράψει.  
 
Βλέπουμε ότι η εκκλησιαστική ζωή πάει παράλληλα με την προσωπική πορεία μας αλλά και με τις γεωπολιτικές κρίσιμες μέρες που διερχόμαστε.
 
Σήμερα εν έτη 2022 η ΚΥΡΙΑΚΗ του ΑΣΩΤΟΥ έχει μια έντονη αντανάκλαση με όσα περιγράφονται μέσα στην Παραβολή αυτήν.  
 
Έχει την άγνοια κινδύνου του Ασώτου που στην προκειμένη περίπτωση είναι όλη η ανθρωπότητα ως άσωτος που νομίζει ότι ο πλούτος, η ξεγνοιασιά, οι διασκεδάσεις, οι ανώμαλες εκτροπές θα την λευτερώσουν και θα τη κάνουν ευτυχισμένη.  
 
Έχει τον Λιμό (εν δυνάμει διατροφικός κίνδυνος έλλειψης παγκοσμίως αγαθών), τον Λοιμό (εν δυνάμει νέες πανδημίες, ανίατες αρρώστιες), έχει και τα ξυλοκέρατα των χοίρων με τα οποία αναγκάστηκε να ταΐζεται ο άσωτος.  
 
Τι τρώει σήμερα η ανθρωπότητα άραγε, με τι είδους «ξυλοκέρατα τρέφεται και θεραπεύεται»; Βάλτε μπροστά τα πιάτα με τι είδους βρώμικα πράγματα μας ταΐζουν και με τι είδους «φάρμακα – φαρμάκια» μας θεραπεύουν;  
 
Μετά όμως τα δεινά του πολέμου, των παγκόσμιων οικονομικών καταστροφών, τον λιμό και τον λοιμό φαίνεται να έρχεται το κλάμα, το πολύ κλάμα και η απόγνωση.  
Μέσα στην απόγνωση ξεπροβάλλει μια σκέψη …και αρχίζει να ενεργείται μια κίνηση.  
Είναι αυτό που έλεγε ο Άγιος Πορφύριος: «γρήγορα, γρήγορα, κάντε όλοι πίσω, μπροστά χάσκει ο γκρεμός, γρήγορα πίσω, πλανηθήκαμε»  
Και τώρα επιστροφή, που όμως επιστροφή;  
 
Φυσικά όχι στα παλιά και στα αμαρτωλά αλλά στον Πατέρα και Δημιουργό μας που δεν έπαψε να στέκεται στο παραθύρι και να παρακαλεί για την επιστροφή μας.  
 
Αν όλα αυτά για τους αναγκεμένους συνανθρώπους μας όπου γης είναι ακόμα δύσκολα, σαν τα κινέζικα, εδώ στην Ελλάδα της Ορθοδοξίας λαμβάνουν μια άλλη διάσταση και ευθύνη.  
 
Ακριβώς γιατί έχουμε ευθύνη και όχι μόνο ξεπέσαμε στην κάτω σκάλα του κακού τρώγοντας τις τελευταίες δεκαετίες πολλά «ξυλοκέρατα», αλλά γιατί πολλές γεωπολιτικές συγκυρίες μας περικυκλώνουν και ακόμα έχουμε άγνοια κινδύνου.  
 
Το ψευτορωμαίικο μας τάισε στην αρχή όλα τα καλά του κήπου και μετά μας πέταξε κάθε λογής ξυλοκέρατο. Και δυστυχώς ακόμα τρώμε από αυτά και λέμε και ευχαριστώ.  
 
Ξαφνικά όλες οι προφητείες που τα προηγούμενα χρόνια τις χλευάσαμε, σήμερα μπροστά στα μάτια μας άρχισαν να επιβεβαιώνονται.  
 
Είμαστε αδελφοί στην μέση της Παραβολής του Ασώτου.  
Πλησιάζουμε δραματικά στα κλάματα και στην σκέψη να στραφούμε σε ότι πραγματικά μας σώζει.  
 
Έχουμε ακόμα την πορεία μας προς τον Πατέρα μας ΑΓΙΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ, τις παραδόσεις και τις γνήσιες αρετές της ιστορικής Φυλής μας.  
 
Έχουμε μπροστά μας την μεγάλη αγκαλιά του ΠΑΤΕΡΑ στο άσωτο παιδί του ο οποίος μας ντύνει με την πολυτελή χλαμύδα του βαπτίσματος μας και μας φορά το δακτυλίδι της πνευματικής εξουσίας για να μας παρηγορήσει από τις θλιβερές μέρες που περάσαμε και αυτό είναι το Θρυλούμενο ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ με την Κωνσταντινούπολη που την θέλουν διακαώς οι «μεγάλοι αδελφοί μας» αλλά δυστυχώς για αυτούς, καθότι ο ΠΑΤΕΡΑΣ αποφάσισε να την δώσει σε εμάς.  
 
Η Παραβολή του Ασώτου είναι μια παραβολή που δεν έχει τέλος και σαν παραβολή αντικατοπτρίζει όλες της εκφάνσεις της πνευματικής ανθρωπότητας.  
Δεν έχει τέλος γιατί από μόνη της αυτή η Παραβολή γράφει ιστορία και ατομικές ιστορίες και επειδή ο Αρχηγός και ο Τελειωτής της ανθρώπινης ιστορίας είναι ο ίδιος ο Κυρίος μας Ιησούς Χριστός, αυτός και θα την κλείσει στο τέλος.  
 
Αυτά τα γράφουμε σήμερα μετά τον Εσπερινό του Ασώτου εν έτη 2022, την στιγμή που οι ισχυροί της γης ξιφουλκούν ο ένας εναντίον του άλλου λίγο πριν εξαπολυθούν στον πλανήτη της γης όλες οι δαιμονικές φάλαγγες για να τον οργώσουν, αλλά στο τέλος θα σπείρει ο ίδιος ο ΧΡΙΣΤΟΣ , όπως χαρακτηριστικά μας έλεγε ο Αγαπητός μας Άγιος Παίσιος.  
 
Τελικά ποιο είναι το πόδι της αρκούδας που θα το πατήσουν και αυτή θα αντιδράσει άσχημα, ενώ θα είναι περικυκλωμένη, όπως τώρα; 
 
Είναι τα ΣΤΕΝΑ του Βοσπόρου και αυτά τα ΣΤΕΝΑ ακουμπούν σήμερα δραματικά και εμάς στην Ελλάδα.  
 
 
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ- ΠΙΣΤΗ και ΕΛΠΙΔΑ
 
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.