Η διάπλαση ενάρετων πολιτών είναι ένα από τα κύρια έργα της Πολιτείας διά των Σχολείων της χώρας. Όμως βλέπουμε ότι τούτο σε μεγάλο βαθμό δεν συμβαίνει και η νεολαία παραπαίει στον βάλτο της βίας, αναρχίας, εθνομηδενισμού, ευτελείας, κακίας, αργοσχολίας και άλλων απαξιωτικών ελαττωμάτων. Η κυριότερη αιτία προέρχεται από το γεγονός ότι η Πολιτεία δεν επιθυμεί ενάρετους νέους και γι αυτό έχει εμπιστευτεί την διαστρέβλωση τους στα ΜΜΕ (κανάλια) και στο «κακό σχολείο».
Η παιδεία μας έχει σαν πρότυπα τα προγράμματα ξένων χωρών και δεν έχει συμπεριλάβει τον αξιακό πλούτο των προγόνων μας για τη δημιουργία ενάρετων πολιτών. Συχνά φταίνε και οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι αντί να νουθετούν τα παιδιά με το παράδειγμα τους γίνονται τα κακά υποδείγματα σε αυτά. Φταίει και ο συνδικαλισμός των νέων και των δασκάλων ο οποίος γίνεται αιτία να κλείνουν τα σχολεία και να χάνεται χρόνος εκπαιδεύσεως των μαθητών. Την παρούσα εποχή του κορωνοιού με την κατ’ οίκον μάθηση η παιδεία υπέστη καθίζηση και αυτό θα έχει αρνητική επίδραση στους αυριανούς πολίτες.
Η Αρετή στον άνθρωπο είναι το σύνολο των αξιών (φρόνηση, σωφροσύνη, γενναιότητα , φιλοπατρία, δικαιοσύνη, φιλαλήθεια, εργατικότητα, φιλαλληλία, αγάπη προς τη φύση και το φυσικό περιβάλλον κοκ) Με τα εφόδια αυτά θα βγει ο νέος στην κοινωνία σαν νομοταγής πολίτης και θα κάνει έργα που θα τιμήσουν αυτόν, την οικογένεια του, την πόλη του και την πατρίδα του.
Αντίθετα, σήμερα οι νέοι θεωρούν ότι το άπαν είναι το υλικό κέρδος και για να επιτύχουν τούτο και να γίνουν γρήγορα πλούσιοι πέφτουν στον ολισθηρό δρόμο της ασωτίας, ακολασίας, της βίας, του εγκλήματος, της απάτης για το εύκολο κέρδος, του ψεύδους, των ναρκωτικών κοκ. Άλλοι πάλι πέφτουν θύματα διαφόρων ιδεοληψιών κακών συναναστροφών, έξεων και γίνονται κομματικά όργανα, αναρχικοί, τραμπούκοι, «μπαχαλάκηδες», διότι έτσι θεωρούν την επανάσταση για την αλλαγή της κοινωνία.
Αυτούς τους παραστρατημένους νέους αν τους έκλειναν σε αναμορφωτικά σχολεία και τους μάθαιναν κάποια τέχνη θα μπορούσαν να γίνουν χρήσιμοι στην κοινωνία, εκτός και είναι χρήσιμοι σαν αναρχικοί για την επιβίωση του σαθρού μας δήθεν πολιτικού συστήματος ή μήπως οδηγίες εκτελούν από τα κέντρα που τους χρηματοδοτούν και τους ελέγχουν;
Μια άλλη μερίδα θεωρεί ότι ο εκσυγχρονισμός είναι η αλλαγή του φύλλου τους και γίνονται θύματα των ΛΟΑΤΚΙ μιας αφύσικης κατηγορία ατόμων που δεν έχουν βρει το φύλλο τους και παρόλα αυτά προπαγανδίζουν την ιδιαιτερότητα τους κατά τρόπον προκλητικό στην κοινωνία. Παριστάνουν τις γυναίκες και πουλάνε το σώμα τους ή προσκαλούν νέους του υποκόσμου να ικανοποιήσουν τις ανώμαλες σεξουαλικές διαστροφές.
Όλοι αυτοί πόρρω απέχουν από την αρετή όπως την εφαρμόσει με επιτυχία οι πρόγονοι μας όχι μόνο στην αρχαία εποχή αλλά και στην εποχή που ο γράφων ήταν νέος. Με αυτές τις αξίες είπαμε το Κοσμοϊστορικό ΟΧΙ, νικήσαμε τον ξενοκίνητο κομμουνισμό και ανορθώσαμε από τα ερείπια την πατρίδα μας. Χωρίς αυτές τις αξίες ίσως δεν θα υπήρχαμε σήμερα σαν Ελληνικό Έθνος.
Σήμερα το ζητούμενο δεν είναι να δώσουμε μια ξενόφερτη παιδεία αλλά να βρούμε τις ρίζες μας και να διδάξουμε τους νέους ώστε να γίνουν ενάρετοι όπως οι πρόγονοι μας.
Δεν πρέπει να είμαστε κατά της ύλης και του κέρδους διότι με τα χρήματα γίνονται τα μεγάλα και θαυμαστά έργα πολιτισμού, πανεπιστήμια, η θωράκιση του έθνους, η ευημερία του λαού κοκ. Χωρίς ενάρετους πολίτες δεν λειτουργεί η δημοκρατική πολιτεία ομαλά. Επομένως, οι ενάρετοι πολίτες είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για μια ευνομούμενη δημοκρατική πολιτεία . Το αντίθετο οδηγεί στην αναρχία και στην τυραννία.
Ενάρετος νέος/α είναι εκείνος/η:
Που είναι συμβατός με το φύλο του, αγαπά την πατρίδα του, σέβεται τους προγόνους του και δεν επαφίεται στη δόξα εκείνων αλλά προσπαθεί να τους φθάσει και να τους ξεπεράσει με την προσωπική του άνοδο και με έργα εθνικής ευεργεσίας, ευποιίας, αγαθοεργίας, με την πρόοδο του προβάλλει τη φυλή μας και την οικογένεια του επ’ αγαθώ όλων.
Ενάρετος είναι ο αγωνιστής, εργατικός, επιμελής, νομοταγής νέος που σέβεται τους ανωτέρους του συνεργάζεται με τους κατωτέρους του και πάντα λέει και κάνει πράξη το «αμες δε γεσσόμεθα πολλώ κάρονες» Ακολουθεί μεν την πεπατημένη. αλλά συνάμα την αμφισβητεί και προσπαθεί με την αξία του να αναρριχηθεί και να ανοίξει καινούργιους δρόμους για καλύτερο μέλλον δικό του και του κόσμου. Δεν τον θαμπώνουν οι επιτυχίες του και προχωρά προς ανώτερες βαθμίδες επιτυχίας. Διότι έτσι θεωρούν την επανάσταση για την αλλαγή της κοινωνίας.
Ενάρετος είναι και ο νέος που σέβεται τους γονείς του, τη φυλή του, δείχνει αλληλεγγύη στους γέροντες και ανήμπορους συνανθρώπους του και πορεύεται με την αξία και εργατικότητα τους σε ανώτερα αξιώματα και επιστημονικές και τεχνολογικές βαθμίδες. Δεν εφησυχάζει αλλά μέσα από την έρευνα και την καινοτομία ανοίγει καινούργιους δρόμους είτε βρίσκεται στην πατρίδα του είτε στη θετή του πατρίδα. Όμως ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάει τις ρίζες του να τιμάει την Ελλάδα διότι αν χάσει την επαφή μαζί της μοιάζει με εκείνον που χάθηκε στην έρημο Σαχάρα.
Ενάρετος είναι και ο ανήσυχος νέος που κάνει το περιπετειώδες ταξίδι της ζωής γνωρίζοντας τη σαν «νέος Ζορμπάς» αλλά ποτέ δεν χάνει το στίγμα της δικαιοσύνης και της επιστροφής του στην κανονική ζωή γεμάτος εμπειρίες ώστε να γίνει δάσκαλος στους νεωτέρους του που έχουν εξωκείλει.
Ενάρετος είναι εκείνος που παράλληλα με τη σταδιοδρομία του δεν παραμελεί και την ευγονική του υποχρέωση ώστε να αφήσει διαδόχους για να μην εξαφανιστεί η φυλή μας.
Ενάρετος τέλος είναι ο τολμηρός και γενναίος νέος ο οποίος με κίνδυνο της ζωής ή και με τη θυσία του ακόμη γίνεται ήρωας για την υπεράσπιση της πατρίδος του χωρίς να υπολογίζει τη ζωή του.
Η απόκτηση χρήματος και κέρδους είναι πράξη επαινετή όταν αυτό γίνεται μέσα από νόμιμους κανόνες και δεν βλάπτει τον άνθρωπο, την κοινωνία και το φυσικό περιβάλλον. Όμως το χρήμα δεν είναι αυτοσκοπός. Αυτό πρέπει να συμβάλλει στο γενικό καλό, πρώτιστα του αποκτήσαντος και δευτερευόντως με έργα ευποιίας, εθνικής ευεργεσίας για την ανύψωση της φυλής μας και συνακόλουθα για το καλό όλης της ανθρωπότητας στο μέτρο που ο Ελληνισμός είναι Πολιτισμός και Ανθρωπισμός.
Ο Σοφοκλής στην «Εριφύλη» γράφει:
«Μόνο της αρετής οι κατακτήσεις έχουν σιγουριά»
(Αρετής βέβαιαι δ’ εισίν αι κτήσεις μόναι)
Ο Ευριπίδης στην «Ανδρομάχη» γράφει:
«Ο χρόνος τη μνήμη δεν σβήνει των αγαθών ανδρών. η αρετή τους λάμπει ακόμη και μετά το θάνατο τους»
(Ού τοι λείψανα των αγαθών ανδρών αφαιρείται χρόνος. ά δ’ αρετά και θανούσι λάμπει)
Οι αρχαίοι πρόγονοι μας δεν δοξάστηκαν για τα ογκώδη δημιουργήματα τους ή για τους πολύτιμους λίθους και το χρυσό που αυτά έφεραν. Δοξάστηκαν για το πνεύμα που αυτά αναδίδουν διαχρονικά: της δημοκρατίας, του αγώνα, της φιλοσοφίας, των γραμμάτων και τεχνών, της επιστήμης, της τεχνολογίας και προ παντός του ελευθέρου πνεύματος των πολιτών. Σε αντίθεση με τα πλουμιστά και τα "μπιχλιμπιδωτά" έργα της ανατολής κατάφορτα από χρυσάφι, πολύτιμους λίθους και ελεφαντοστούν τα οποία όμως αποπνέουν απολυταρχία, δουλεία και υποταγή στον τύραννο. Η πατρίδα μας είναι η μήτρα του Πολιτισμού και κάθε τι ωραίο και αληθινό βγήκε από εδώ.
Επομένως, ο σκοπός όλων μας είναι να δώσουμε τα μηνύματα της αλλαγής της παρακμιακής εποχής μας για να φτιάξουμε την νέα Ελλάδα που τα σύνορα της θα εκτείνονται σε όλη την υδρόγειο . Μέσα σε αυτά τα πλαίσια ο νέος Έλληνας θα έχει ευθύνη να μεταδώσει τα μηνύματα πρώτα στους ομογενείς και στους φιλέλληνες και εν συνεχεία στην παγκόσμια κοινότητα. Προς τούτο πρέπει να ιππεύσουμε σαν νέοι Βελλεροφόντης τον τεχνολογικό Πήγασο που θα μας οδηγήσει όπως τους Έλληνες θαλασσοπόρους της προϊστορικής εποχής σε κάθε γωνία της γης. Είναι εξουθενωτικό για τη φυλή μας να έχει στο εσωτερικό της εμφύλιες διαμάχες για το ποιος μικρός ήλιος φωτίζει περισσότερο όταν ο μέγας Ήλιος του Ελληνικού Πολιτισμού φωτίζει όλη την ανθρωπότητα. Καιρός λοιπόν να σταματήσουν οι εμφύλιοι πόλεμοι και να δούμε μπροστά το μέλλον γιατί στην εποχή μας γίνονται κοσμογονικές αλλαγές και ανακατατάξεις και δεν πρέπει εμείς οι Έλληνες με τον λαμπρότερο πολιτισμό να μείνουμε εκτός νυμφώνος. Τα μεγάλα πνεύματα της διαδικτυακής μας ομηγύρεως ας ιππεύσουν πρώτοι και όλοι εμείς θα τους ακολουθήσουμε στους νέους ηθικούς δρόμους.
Σημ. Σε κάθε περίπτωση η επίκληση μου γίνεται προς τις Ελληνίδες και τους Έλληνες νέους/ες
Αμφικτύων
12/12/ 2021
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.