Γράφει ο Απόστολος Παπαδημητρίου
Κάθε παραμονή μεγάλης γιορτής της Εκκλησίας οι αντίθεες δυνάμεις οργανώνουν επίθεση με ποικίλους τρόπους. Συνήθως επίθεση επιχειρείται το Πάσχα. Εφέτος κάποιος επιστήμων θέλησε να δρέψει δάφνες χριστουγεννιάτικα. Καθώς κατέστη ευρέως γνωστός κατά το διάστημα της πανδημίας, προβαλλόμενος από τους τηλεοπτικούς διαύλους ως ειδικός επί του θέματος, θεώρησε ότι θα μπορούσε να επωφεληθεί, ώστε πέρα από τις επιστημονικές του γνώσεις να προσφέρει και την έναυση για «ορθολογικοποίηση» εκείνων, οι οποίοι ακόμη πιστεύουν σε «μύθους» στην εποχή της επιστήμης! Βέβαια δεν πρωτοτύπησε. Ο πόλεμος των αρνητών του Θεού κατά των πιστών και του ίδιου του Θεού έχει ιστορία που ξεπερνά τους δύο αιώνες.
Στην αρχική φάση (18ος αιώνας) ο αθεϊσμός εμφανίστηκε ως ιδεολογία αμφισβήτησης του Θεού με αφορμή την άθλια τακτική θρησκευτικών και κοσμικών ηγετών κατά τον Μεσαίωνα. Στη συνέχεια οι άθεοι, επωφεληθέντες από την αλματώδη ανάπτυξη της Επιστήμης (19ος αιών) θεώρησαν ότι το επιστημονικό πεδίο ήταν πιο πρόσφορο για την πολεμική κατά του Θεού. Παραχαράκτες οι άθεοι, επιστήμονες και διανοητές, διακήρυξαν ότι «η Επιστήμη απόδειξε ότι δεν υπάρχει Θεός». Και ο μύθος αυτός καλά κρατεί ως τις ημέρες μας, καθώς ακόμη δεν βρήκαν την εντιμότητα να δηλώσουν ότι η Επιστήμη, ως εκ της φύσεώς της, δεν αποφαίνεται περί Θεού. Αποφαίνονται επιστήμονες, που στην αλαζονεία τους ταυτίζουν την απιστία τους, ιδεολογική ή πρακτική, με την Επιστήμη. Τρανή απόδειξη είναι ότι κορυφαίοι επιστήμονες πιστοί στον Θεό υπήρξαν και υπάρχουν.
Στην κατηγορία των αθέων ή απίστων ανήκει και ο προκαλέσας τον θόρυβο επιστήμων, σύμβουλος του πρωθυπουργού της χώρας και εκλεκτός των τηλεδιαύλων του οικονομικού κατεστημένου. Τονίζω το τελευταίο για να ευτελίσω τον μύθο του αστικού καθεστώτος, ότι ο ιδεολογικός αθεϊσμός διακηρύσσεται αποκλειστικά από την μαρξιστική Αριστερά. Και ευθύνη για τη διάδοση του μύθου έχουν και πιστοί στον Χριστό. Βέβαια ο αθεϊσμός του αστικού καθεστώτος είναι πλέον πρακτικός και μόνο, καθώς, από τότε που η αστική τάξη υποκατέστησε στην εξουσία τους διεφθαρμένους «ευγενείς» η ιδεολογία ήταν περιττή. Η «ιδεολογία» του πρακτικού υλισμού εκφράζεται με το σύνθημα «φάγωμεν, πίωμεν αύριον γαρ αποθνήσκωμεν» και επί το λαϊκότερο «μια ζωή την έχουμε κι αν δεν την γλεντήσουμε…». Ο αλαζών, τρέφων την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να επηρεάσει με το επιστημονικό του κύρος τους ελάχιστους, που αρνούνται την ύπαρξη του θανατηφόρου ιού, πιστούς ίσως και μη πιστούς, προσέβαλε βάναυσα τους κατά πολύ πολυπληθέστερους πιστούς στον Χριστό, που αναγνωρίζουν την επικινδυνότητα, εμβολιασμένους και μη.
Οι άθεοι έχουν το δικαίωμα να αρνούνται τα κεφαλαιώδη δόγματα της χριστιανικής πίστης, όχι όμως στο όνομα της Επιστήμης, αλλά του προσωπικού τους πιστεύω. Διαφορετικά ισχύει το ρηθέν «Επιστήμη χωριζομένη αρετής πανουργία και ου σοφία φαίνεται» (Πλάτων). Έντιμος άνθρωπος δεν έχει το δικαίωμα να χλευάζει το πιστεύω άλλων στο όνομα δήθεν της Επιστήμης, όπως διατείνεται ο προκαλέσας τον θόρυβο επιστήμων, ο οποίος συνέχισε να προκαλεί ισχυριζόμενος ότι τον ενδιαφέρει η σωτηρία ανθρώπινων ζωών. Το «ενδιαφέρον» των συγχρόνων κοινωνιών των δικαιωματιστών για τις ανθρώπινες ζωές είναι πλέον ολοφάνερο! Το μαρτυρούν ο θάνατος εκατομμυρίων παιδιών από πείνα και ανυπερασπίστων εμβρύων. Αν η αλαζονεία δεν είχε σαγηνεύσει τους αθέους, θα στοχάζονταν ότι ο «μύθος» του Χριστού επιβιώνει επί δύο χιλιάδες χρόνια. Και το πλέον σημαντικό σ’ αυτόν τον «μύθο» δεν είναι ο τρόπος της γέννησης, την οποία γιορτάζουν φαντασμαγορικά οι χριστιανοί της Δύσης, αλλά η θριαμβευτική Ανάστασή Του, που γιορτάζουμε πανηγυρικά οι ορθόδοξοι. Οι άθεοι αντιπαρέρχονται τρείς αιώνες μαρτυρίας και μαρτυρίου πιστών στον Χριστό μαθητών, χάρη στα οποία άλλαξε ο κόσμος περί την λεκάνη της Μεσογείου, αλλά και μαρτύρων του 20ου αιώνα σε αθεϊστικά καθεστώτα. Εκατομμύρια θυσίασαν τον βίο τους για την αιώνια ζωή. Οι παραχαράκτες της Επιστήμης, θα τολμούσαν να θυσιάσουν όχι τον βίο τους, αλλά τη θέση τους, εμμένοντες στο πιστεύω τους;
Ο αθεϊσμός είναι σαφέστατα μορφή πίστης, σεβαστή από τους μαθητές του Χριστού, όπως και κάθε πίστη, ο οποίος επάνω στον σταυρό του είπε το ανυπέρβλητο «Πάτερ άφες αυτοίς ου γαρ οίδασι τι ποιούσι»! Θα τολμούσαν να μεμφθούν κατά τον ίδιο τρόπο την πίστη των μωαμεθανών; Ήδη κάποιοι, που ζούσαν με την έπαρση για τα δικαιώματα των πολιτών στις δυτικές κοινωνίες και τη βεβαιότητα ότι το καθεστώς εγγυάται για την ασφάλειά τους, τιμωρήθηκαν με τον τερματισμό του βίου τους, μετά από προσβολή του Μωάμεθ (δημοσιογράφοι του Charlie Hebdo). Και οι άφρονες άπιστοι και άθεοι δεν αντιλαμβάνονται τον κίνδυνο που διατρέχουν προπαγανδίζοντες τις πολυπολιτισμικές κοινωνίες!
Κάποιοι πιστοί επετέθησαν με σφοδρότητα στον βλάσφημο ακόμη και με κατάρες. Αυτή η αντίδραση δεν είναι μαθητών του Χριστού, καθώς φανερώνει έλλειψη ανεκτικότητας έναντι των σταυρωτών σε αντίθεση προς το πνεύμα του Δασκάλου. Το θέμα απασχόλησε και την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας, που εξέδωσε δελτίο τύπου χλιαρό στα πλαίσια του «πολιτικώς ορθού». Και όμως και σ’ αυτό αντέδρασαν κάποιοι ψευτομαρξιστές με την επίκριση ότι η Ι. Σύνοδος δεν έχει την αίσθηση του χιούμορ! Αν ο βλάσφημος είναι μέλος της Εκκλησίας, τότε ο αφορισμός είναι, σύμφωνα με τους Κανόνες Της, η ενδεδειγμένη απόφαση. Και βέβαια μπορεί αυτή να χλευάζεται στις ημέρες μας, στις οποίες το μέτρο κρίνεται σκοταδιστικό, σε αντίθεση με τη διαγραφή μελών συλλόγων ή σωματείων, λόγω μη τήρησης του καταστατικού, ή διαγραφής μέλους κόμματος με συνοπτικές διαδικασίες ή με απόφαση του αρχηγίσκου.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες οι άθεοι θέλησαν να πανηγυρίσουν με ανάρτηση γιγαντοαφίσας σε πρόσοψη κτιρίου. Στο επάνω μέρος προβάλλεται ο γεράκος του καταναλωτισμού, τον οποίο οι ανερμάτιστοι Νεοέλληνες ονόμασαν Ἁγιο Βασίλη, με το σύνθημα keep the merry (κράτα το κέφι). Στο κάτω μέρος προβάλλεται ο Ιησούς εσταυρωμένος με το σύνθημα dump the myth (πέταξε τον μύθο). Οι δικαιωματιστές στη χώρα, που έχει εγγράψει στο νόμισμά της τη φράση «To God we trust» (στον Θεό εμπιστευόμαστε), για να μην εκδηλώσουν οι κρατούντες απροκάλυπτα το πιστεύω τους με την προσθήκη γράμματος οπότε η λέξη God μετατρέπεται στη λέξη Gold (χρυσός), επιχειρούν την αυτοεπιβεβαίωση. Μας καλούν να τους συνοδεύσουμε στο διαρκές κέφι, αν όχι στη διαρκή χαρά, με τη λατρεία του καταναλωτισμού! Η σταυρική θυσία του Χριστού τους αφήνει παγερά αδιάφορους και μάλιστα, εμμέσως πλην σαφώς, θεωρούν ότι οι πιστοί στον αναστάντα Χριστό χαραμίζουν τον βίο τους στην κατήφεια και στη στέρηση.
Αν πράγματι όλοι, όσοι αρνήθηκαν τον Χριστό, αν και κάτι άκουσαν γι’ αυτόν στο οικογενειακό ή στο σχολικό περιβάλλον, γεύονται τη χαρά, τότε καλώς κάνουν και παραμένουν στην άρνηση. Έχουμε όμως λόγους, όσοι Τον λατρεύουμε ως λυτρωτή μας να αμφισβητούμε την ειλικρίνειά τους. Το υπαρξιακό κενό είναι το πλέον σύνηθες εύρημα στις δυτικές κοινωνίες. Ένα σύνθημα τοίχου από τα αρκετά πνευματώδη των αναρχικών αποκαλύπτει την κρυμμένη με ιδιαίτερη επιμέλεια από τους κρατούντες αλήθεια: «Υπάρχει ζωή πριν από τον θάνατο»; Το υπαρξιακό κενό ωθεί ή στην υπέρμετρη απόλαυση των ηδονών ή σε υποκατάστατα της πίστης, τα οποία έχουν ελκύσει πλήθος πολιτών στις μεταχριστιανικές κοινωνίες, χωρίς όμως να ανησυχούν και να τα καταπολεμούν οι προκλητικά λυσσομανούντες κατά του αρχαιότατου «μύθου», ο οποίος συγκινεί το «μικρό ποίμνιο», το πρόθυμο να δεχθεί ειρωνίες, χλευασμούς, ταπεινώσεις, διωγμούς ακόμη και θάνατο με ακράδαντη την ελπίδα της αιωνιότητας. Μήπως είναι καιρός κάποιοι να προσεγγίσουν τον «μύθο» με μεγαλύτερη σοβαρότητα;
«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»
Ax... αγαπητέ Απόστολε, εύστοχος ο τίτλος και το περιεχόμενο του κειμένου ... αλλά για τους αθέους ...ούτε Θεός υπάρχει, ούτε ο Χριστός, ούτε η μητέρα Παναγιά, ούτε Άγιοι ...Γνωρίζεις γιατί; Αφού δεν έχουν τον Θεό τους, θεωρούν τον ίδιο τον εαυτό ΘΕΟ ..., οι ασεβείς, αντίχριστοι, υβριστές κάθε θείου ακόμη και της Παναγιάς, π.χ. Μόσιαλος και οι συν αυτώ....που προσβάλλουν κατάφωρα το θρησκευτικό άιθημα τους καλού ευσεβή Ελληνικού λαού...και τους ανέχωνται ακόμη κάποιοι ταγοί μας κατά τα λεγόμενα τους Χριστιανοί Ορθόδοξοι... Το ΑΙΔΩΣ δεν είναι αρκετό ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι περί Μόσιαλου και ομοίων του αχρείων....
Και επειδή ορισμένες φορές πρέπει να λέμε και τα θετικά των Ιεραρχών μας ... ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΖΟΝΤΑΙ ... ΙΣΩΣ Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΝΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΥΣΕΒΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΥΠΝΙΣΑΝ ... ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ....
ΘΑΡΣΕΙΝ. ΛΕΓΩΝ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΟΥ ΣΦΑΛΕΙ ΠΟΤΕ.
Στο δια ταύτα όσον αφορά Μόσιαλο επιβάλλεται ο κ. Πρωθυπουργός " Χριστιανός Ορθοδοξος" κατά τα λεγόμενα του, που ανάβει ευλογημένα κεριά στις εκκλησιές μας, τώρα πυρά ας ανάψει ( συμβολικό τις άγιες αυτές μέρες) και τον ασεβή Μόσιαλο και τους ομοίους του χωρίς πυξίδα νεοαταξίτες παρατρεχάμενους με τη Νέα Δημοκρατία να τους "κάψει" και εξαφανίσει τους άθεους επίδοξους ολετήρες Χριστιανισμού και Ελληνισμού .... που δεν ντρέπονται και βρίζουν τα θεία, την Παναγιά μας Μητέρα και προσβάλλου το θρησκευτικό αίσθημα του Ορθόδοξου Ελληνικού λαού.
Δεν θα σας περάσει αχρείοι Νεοδιοκλητιανοί, Αγρίππες, Νέρωνες, Τιβέριοι και άλλοι σφαγείς των Χριστιανών.Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια μάταια όλοι προσπαθούν να αλώσουν αυτή την πίστη. Το μόνο που κατόρθωσαν ήταν και θα είναι να θεριέψει. Και όπως ο Έλληνας Κύπριος εθνικός ποιητής γράφει και λαλεί στο επικό λυρικό του ποίημα 9η Ιουλίου 1821 Απόσπασμα.
Η Ρωμιοσύνη εν φυλή συνότζιαιρη του κόσμου,
κανένας δεν εβρέθηκεν για να την ι-ξηλείψη,
κανένας, γιατί σιέπει την που τα 'ψη ο Θεός μου.
Η Ρωμιοσύνη εν να χαθή, όντας ο κόσμος λείψει!
Σφάξε μας ούλους κι ας γενεί το γαίμαν μας αυλάκιν,
κάμε τον κόσμον μακελλειόν και τους Ρωμιούς τραούλλια,
αμμά ξερε πως ίλαντρον όντας κοπεί καβάκιν
τριγύρου του πετάσσουνται τρακόσια παραπούλια.
Το ’νιν αντάν να τρώ’ την γην, τρώει την γην θαρκέται,
μα πάντα κείνον τρώεται και κείνον καταλυέται.
Τέλος, αν υπάρχει τέλος....Συνέχεια...
ΑΑ
Και ο Μέγας Μακρυγιάννης ....
ΑπάντησηΔιαγραφήἈπὸ τότε φώναζε γιὰ τὸν ἐκ Δυσμῶν κίνδυνο τῶν φραγκολατίνων!
«Μὴν ἀφήσετε, Ἅγιοί μου αὐτὰ τὰ γκιντὶ πουλημένα κριγιάτα τῆς τυραγνίας νὰ μασκαρέψουν καὶ νὰ ἀφανίσουν τοὺς Ἕλληνες».
....Τότε, ἐκεῖ ποὺ καθόμουν εἰς τὸ περιβόλι μου καὶ ἔτρωγα ψωμί, πονώντας ἀπὸ τὶς πληγές, ὅπου ἔλαβα εἰς τὸν ἀγώνα καὶ περισσότερο πονώντας διὰ τὶς μέσα πληγὲς ὅπου δέχομαι διὰ τὰ σημερινὰ δεινά τῆς Πατρίδος, ἦλθαν δύο ἐπιτήδειοι, ἄνθρωποι τῶν γραμμάτων, μισομαθεῖς καὶ ἄθρησκοι, καὶ μοῦ ξηγῶνται ἔτσι: «Πουλᾶς Ἑλλάδα, Μακρυγιάννη».
Ἐγώ, στὴν ἄθλιαν κατάστασίν μου, τοὺς λέγω: «Ἀδελφοί, μὲ ἀδικεῖτε. Ἑλλάδα δὲν πουλάω, νοικοκυραῖγοι μου. Τέτοιον ἀγαθὸν πολυτίμητον δὲν ἔχω εἰς τὴν πραμάτειάν μου. Μὰ καὶ νὰ τὸ 'χα, δὲν τὸ 'δινα κανενός. Κι' ἂν πουλιέται Ἑλλάδα, δὲν ἀγοράζεται σήμερις, διότι κάνατε τὸν κόσμον ἐσεῖς λογιώτατοι, νὰ μὴν θέλει νὰ ἀγοράσει κάτι τέτοιο».
Ἔφυγαν αὐτοί. Κι' ἔκατσα σὲ μίαν πέτραν μόνος καὶ ἔκλαιγα.
Αὐτοὶ ποὺ θυσίασαν ἀρετὴ καὶ πατριωτισμόν, γιὰ νὰ εἰπωθεῖ ἐλεύτερη ἡ Ἑλλάδα κι' ἐχάθηκαν φαμελιὲς ὁλωσδιόλου, εἶπαν νὰ ζητήσουν ἕνα ἀποδειχτικὸν ποὺ νὰ λέγει ὅτι ἔτρεξαν κι' αὐτοὶ εἰς τὴν ὑπηρεσίαν τῆς Πατρίδος καὶ Τοῦρκο δὲν ἄφηκαν ἀντουφέκιγο.
Πατρίδα νὰ θυμᾶσαι ἐσὺ αὐτοὺς ὅπου, διὰ τὴν τιμὴν καὶ τὴν λευτερίαν σου, δὲν λογαρίασαν θάνατο καὶ βάσανα. Κι' ἂν ἐσὺ τοὺς λησμονήσεις, θὰ τοὺς θυμηθοῦν οἱ πέτρες καὶ τὰ χώματα, ὅπου ἔχυσαν αἵματα καὶ δάκρυα.
Θεέ, συχώρεσε τοὺς παντίδους, ποὺ θέλουν νὰ μᾶς πάρουν τὸν ἀγέρα ποὺ ἀναπνέομεν καὶ τὴν τιμὴν ποὺ μὲ ντουφέκι καὶ γιαταγάνι πήραμε. Ἐμεῖς τὸ χρέος, τὸ κατὰ δύναμιν, ἐπράξαμεν. Καὶ αὐτοὶ βγῆκαν σήμερον νὰ προκόψουν τὴν Πατρίδα. Μας γέμισαν φατρία καὶ διχόνοιαν. Και τὴν Πατρίδα δὲν τὴν θέλουν Μητέρα κοινή. Ἀμορόζα εἰς τὰ κρεβάτια τους τὴν θέλουν. Γι' αὐτὸ περνοῦν καὶ ρεθίζουν τὸν κόσμον μὲ τέχνες καὶ καμώματα.
Καὶ καζαντίσαν αὐτοὶ πουγγιὰ καὶ ἀγαθὰ καὶ ἀφήκαν τοὺς ἀγωνιστές, τὶς χῆρες καὶ τὰ ὀρφανὰ εἰς τὴν ἄκρην. Αὐτοὶ εἶναι οἱ ἀνθρώπινοι λύκοι, ποὺ φέραν δυστυχήματα καὶ κίντυνον εἰς τὸν τόπον.
Ἂς ὄψονται.
Καὶ σκουπίζοντας τὰ δάκρυά μου τοὺς εἶπα:
«Δὲν βλέπετε ποῦ θέλουν νὰ κάμουν τὴν Ἑλλάδα παλιοψάθα; Βοηθεῖστε, διότι μᾶς παίρνουν, αὐτοὶ οἱ μισοέλληνες καὶ ἄθρησκοι, ὅ,τι πολυτίμητον τζιβαϊρικὸν ἔχομεν. Φραγκεμένους μᾶς θέλουν τὰ τσογλάνια τοῦ τρισκατάρατου τοῦ Πάπα. Μὴν ἀφήσετε, Ἅγιοί μου αὐτὰ τὰ γκιντὶ πουλημένα κριγιάτα τῆς τυραγνίας νὰ μασκαρέψουν καὶ νὰ ἀφανίσουν τοὺς Ἕλληνες, κάνοντας περισσότερα κακὰ ἀπὸ αὐτὰ ποὺ καταδέχθηκεν ὁ Τοῦρκος ὡς ἐχθρός μας».
Ἕνας δικός μου ἀγωνιστής μοῦ ἔφερε καὶ μοῦ διαβασεν ἕνα παλαιὸν χαρτί, ποῦ ἔγραψεν ὁ κοντομερίτης μου Ἅγιος παπάς, ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός. Τὸν ἐκρέμασαν εἰς ἕνα δέντρον Τοῦρκοι καὶ Ἑβραῖοι, διότι ἔτρεχεν ὁ εὐλογημένος παντοῦ καὶ ἐδίδασκεν Ἑλλάδα, Ὀρθοδοξία καὶ Γράμματα.
Ἔγραφεν ὁ μακάριος ἐκεῖνος ὅτι:
«Ἕνας ἄνθρωπος νὰ μὲ ὑβρίσει, νὰ φονεύσει τὸν πατέρα μου, τὴν μητέρα μου, τὸν ἀδελφόν μου καὶ ὕστερα τὸ μάτι νὰ μοῦ βγάλει, ἔχω χρέος σὰν χριστιανὸς νὰ τὸν συγχωρήσω. Τὸ νὰ ὑβρίσει τὸν Χριστόν μου καὶ τὴν Παναγία μου, δὲν θέλω νὰ τὸν βλέπω»
Και ο Εθνάρχης Καποδίστριας....
Ἡ νίκη θὰ εἶναι δικὴ μας, ἂν βασιλεύει τὴν καρδίαν μας, θεὸς ζηλότυπος, μόνο τὸ αἴσθημα τὸ Ἑλληνικό. Ο φιλήκοος τῶν ξένων εἶναι προδότης».
ΙΔΕΤΕ.
Σκληρή γλώσσα Ιερώνυμου για Μόσιαλο - «Δεν μπορεί ο ... - In.gr
ΑΑ
ΕΙΤΕ ΘΑ ΜΕ ΑΝΕΧΘΕΙ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΤΟ KOUKFAMILY ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΘΑΝΟΣ "ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ" ΣΥΝΕΧΙΖΩ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΔΑ ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΙΚΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΑΔΕΛΦΙΚΟ ETHNEGERSIS ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΠΑΝΟΥ ΑΠΟ ΕΛΕΝΑ. ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ... Είναι συμβολικό και μάλλον σε αρμόζει για όλους τους ολετήρες ...."έλληνες"!
ΙΔΕΤΕ.
Μια ύαινα που την λένε... Μόσιαλο
Γράφει ή μάλλον ψάλλει τα ΚΑ..ΚΑΝΤΑ στους Μόσιαλους η Έλενα.
Απόσπασμα.
...Εμείς θα αναρωτηθούμε τι θα έκανε ο καθένας αν του έβριζαν την μητέρα. Διότι για τους χριστιανούς η Παναγία, με την οποία κάνει αισχρές πλακίτσες αυτός ο γελοίος, είναι Μάνα! Και δεν επιτρέπουμε να Την περιγελούν, να Την προσβάλουν και να Την βλασφημούν!
Το απαγορεύουμε! Το κατάλαβες γελοίο ανθρωπάριο;
Και για να το καταλάβεις, σε ρωτάμε πώς θα ένιωθες αν κάναμε ανάλογο "χιούμορ" με την δική σου μητέρα και τον πατέρα σου.
Αν ας πούμε λέγαμε πως η μάνα του Μόσιαλου αυτό, εκείνο, το άλλο και ανεβάζαμε και μια (ανάλογη της δικής σου) γελοιογραφία με τους γονιούς σου για να ...κατανοήσει ο κόσμος την σοβαρότητα των μέτρων κατά της πανδημίας, πώς θα σου φαινόταν;
Διότι θα σου επαναλάβουμε ότι για μας η Κυρία Θεοτόκος είναι Μάνα.
Κάτω λοιπόν τα βρωμόχερά σου απ' Αυτήν γιατί θα δεις την μάνα σου με ........., μήπως και καταλάβεις. Αλλά θα μου πεις τι φταίει η γυναίκα που εσύ έγινες αυτό που σιχαινόμαστε..
Και τα δικά μου ΚΑ..ΚΑΝΤΑ επί άρθρου αγαπητής Έλενας... εν θυμώ και αποτροπιασμό για υπανθρωπάρια. που επιζητούν προβολή με ύβρεις κατά των ιερών και οσίων των ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ .... (Ο Θάνος μου απαγόρευσε να λέω ΦΤ@Υ, για αυτό θα χρησιμποιήσω το ΟΥΣΤ και άντε να χαθείτε για να μην πω το γνωστό Ελληνικό γ@@@@@@@. Με τους απρεπείς γίνομαι πάντα δι..ΑΠΡΕΠΗΣ.)
ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ...ΣΤΑ ΚΥΠΡΙΑΚΑ
ΟΠΟΙΟΣ ΕΝ ΑΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΣ ΑΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ .... ΜΙΑ ΜΑΣΚΑ ΝΑ ΦΟΡΑ ΜΕΡΑ ΤΖΙΑΙ ΝΥΧΤΑ, ΝΑ ΜΕΝ ΤΟΝ ΘΩΡΟΥΝ ΟΙ ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΑΛΛΑ ΤΖΙΑΙ ΜΙΑ ΟΜΠΡΕΛΛΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑ, ΣΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΟΤΖΙΑΙΡΙ, ΚΑΛΟ ΤΖΙΑΡΟ, ΚΑΚΟ ΤΖΙΑΙΡΟ ΝΑ ΜΕΝ ΤΟ ΘΩΡΕΙ, ΟΥΤΕ ΤΖΙΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΖΙΑΙ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΤΖΙΑΡΟ ΤΟΥ ΠΟΔΚΙΑΝΤΡΑΠΟΥ .... ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΥΧΟΝ ΑΣΕΒΕΙΣ ΚΑΙ ΑΧΡΕΙΟΙ .. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΕΙΛΩ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ.... ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΠΑΝΟΥ ....
Αιδού σαυτόν, και άλλον ουκ αισχυνθήση.
– Να ντρέπεσαι τον εαυτό σου και δεν θα ντραπείς κανέναν άλλον.
Θεόφραστος.
ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΕ...
Το παιδί δεν πρέπει ν’ ακούει προσβολές εκεί που μεγαλώνει, γιατί μόνο έτσι μεγαλώνοντας θ’ αποκτήσει αξιοπρέπεια.
Friedrich Engels
Εσύ μάλλον Μόσιαλε, προσβολές για τα θεία κλπ, πάντα άκουγες εκεί που μεγάλωνες και όταν πλέον μεγάλωσες ... αξιοπρέπεια δεν απέκτησες ... ούτε θα αποκτήσεις ...
Συνέχισε να προσβάλλεις την Παναγιά μας, τα θεία και τα επαίχυντα αυτά που ξεστομίζεις. Μπούμεραγκ θα γυρίσουν και σε εσένα, αλλά και σε αυτούς που σε ανέχονται και σε παραχαϊδεύουν ως παλλακίδα τους .... και σωπαίνουν ...
Άλαλα τα χείλη των ασεβών.
Qui tacet consentit.
Και Εύγε στην Έλενα για τα "Κάκαντα" της ... Με τους απρεπείς, πρέπει να γίνεσαι δι..ΑΠΡΕΠΗΣ.
Και στον Μόσιαλο και τους ομοίους αφιερώνω...
Τῇ ὑπερμάχῷ στρατηγῷ τὰ νικητήρια,
ὡς λυτρωθεῖσα τῶν δεινῶν εὐχαριστήρια,
ἀναγράφω σοι ἡ πόλις σου, Θεοτόκε,
ἀλλ' ὡς ἔχουσα τὸ κράτος ἀπροσμάχητον,
ἐκ παντοίων με κινδύνων ἐλευθέρωσον,
ἵνα κράζω σοί,
Χαῖρε Νύμφη ἀνύμφευτε.
Σ’ Εσένα Θεοτόκε, την Υπέρμαχο Στρατηγό,
μ’ ευγνωμοσύνη η Πόλη σου αποδίδει τη νίκη.
Και σου αναπέμπει θερμές ευχαριστίες,
επειδή (με τη δική σου επέμβαση)
λυτρωθήκαμε απ’ τις συμφορές.
Εσύ όμως που η δύναμή σου είναι ακατανίκητη,
ελευθέρωσε κι εμένα από κάθε είδους κινδύνους,
( Προσθέτω και από επικίνδυνους αθέους, ασεβείς επίδοξους ολετηρες του Χριστιανισμού και Ελληνισμού. ΑΜΗΝ)
για να σου αναφωνώ:
Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε.
ΜΗΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
ΑΑ
Αξιότιμε κ. Παπαδημητρίου, η ανοχή του Ορθόδοξου Ελληνικού λαού, είχε ημερομηνία λήξης. Μην μας συμβουλεύετε λοιπόν... επειδή κάποιοι πιστοί επετέθησαν με σφοδρότητα στον βλάσφημο ... Αυτή η αντίδραση δεν είναι μαθητών Χριστού ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ κ. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ... Ο Χριστός είπε επί Σταυρού του μαρτυρίου στον Πατέρα του ...ΑΦΕΣ ΑΥΤΟΙ ΟΥΚ ΟΙΔΑΣΙΝ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙΝ ... Οι σημερινοί γραμματείς και φαρισσαίοι υποκριτές, Ιουδες και Εφιάλτες, γνωρίζουν τι ποιούν και πράττουν εν γνώση τους ... Το σφάξε με αγά μου για να αγιάσω τέρμα ... Ούτε και ο Χριστός ο ίδιος δεν επιθυμεί ο Χριστιανισμός να αλωθεί ...
Καταθέτω ένα απόσπασμα από την σύλληψη του Ιησού στο όρος των Ελαιών... θα εξηγήσω στο τέλος για ποιο λόγο...
....φάνηκε ένα πλήθος ανθρώπων, ανάμεσά τους κάποιοι οπλισμένοι με μαχαίρια και ξύλα και μαζί τους αρχιερείς και πρεσβύτεροι. Μπροστά τους πήγαινε ο μαθητής του Κυρίου, ο Ιούδας. Αυτός πλησίασε τον Ιησού και του είπε: «Χαίρε, Δάσκαλε!» και τον φίλησε. Κι ο Ιησούς του είπε: «Με φίλημα παραδίνεις το Δάσκαλό σου; Κάνε λοιπόν αυτό για το οποίο ήρθες ως εδώ». Τότε οπλισμένοι στρατιώτες πλησίασαν και συνέλαβαν το Χριστό. Ο Σίμων Πέτρος τράβηξε το μαχαίρι του κι απέκοψε το αυτί του δούλου του αρχιερέα.
Μένω στην τελευταία πρόταση ..Ο Σίμων Πέτρος.....
Ενδεχομένως σήμερα εμείς οι εν Χριστώ αδελφοί να μην τραβήξουμε μαχαίρι, αλλά θα χρησιμοποιούμε και την λαλιά μας και τον κονδυλοφόρο μας σαν δίκοπο μαχαίρι για τους υβριστές των ιερών και οσίων μας, της Παναγιάς μητέρας όλων μας....
Κατά τα άλλα, θερμά συγχαρητήρια για τα πατριωτικά σας άρθρα και εύχομαι Καλή Χρονιά με υγεία.
Αιδώς γαρ εν κακοίσιν ουδέν ωφελεί. Η γαρ σιωπή τω λαλούντι σύμμαχος.
– Με τους κακούς η συστολή δεν ωφελεί σε τίποτα. Επειδή η σιωπή είναι σύμμαχος αυτού που μιλάει.
Όμηρος.
Άλαλα τα χείλη (μόνο) των ασεβών.
Από τον Παρακλητικό Κανόνα
Qui tacet consentit.
Με εκτίμηση
Μ.Ρ.