Μακαριώτατε Ἅγιε Πρόεδρε, Σεβασμιώτατοι Ἅγιοι Συνοδικοί,
Χαίρετε πάντοτε ἐν Κυρίῳ καί ἐνδυναμοῦσθε ἐν τῷ κράτει τῆς ἰσχύος Αὐτοῦ.
Διά τοῦ παρόντος, θέτω, εὐσεβάστως, ὑπό τήν ἔμφρονα γνώμην Ὑμῶν, τάς ἀκολούθους σκέψεις μου:
Ἀπό τόν ἀθηναϊκόν Τύπον τῆς Κυριακῆς, 31ης Ὀκτωβρίου ἐ.ἔ. ἐπληροφορήθην μέ ὀδύνην, ὅτι αὐτό τό ὁποῖον ἐκυκλοφόρει ὡς ψίθυρος ἔγινε πλέον πραγματικότης: Μετά ἀπό πρόσκλησιν τῆς Προέδρου τῆς Δημοκρατίας κυρίας Σακελλαροπούλου, ὁ πάπας Φραγκίσκος θά ἐπισκεφθῇ ἐπισήμως τήν Ἑλλάδα τήν 4ην καί 5ην Δεκεμβρίου ἐ.ἔ.
Βεβαίως, ἡ Προεδρία τῆς Δημοκρατίας ἐκάλεσε τόν πάπαν ὡς Ἀρχηγόν τοῦ Κράτους τοῦ Βατικανοῦ, μέ ἀφορμήν τόν ἑορτασμόν διά τά διακόσια (200) χρόνια ἀπό τήν Ἑλληνικήν Ἐπανάστασιν τοῦ 1821.
Δέν μέ ἐνδιαφέρει ἡ ὡς ἄνω κίνησις τῆς Πολιτείας. Μέ ἐνδιαφέρει, ὅμως, καί μάλιστα πολύ, τό τί θά πράξῃ ἡ Ἑλλαδική Ἐκκλησία, ὅταν ὁ αἱρεσιάρχης τοῦ Βατικανοῦ πατήσῃ τά ἁγιασμένα χώματα τῆς Ἑλληνικῆς μας Πατρίδος, τά ὁποῖα εἶναι ποτισμένα μέ πλῆθος αἷμα μαρτύρων καί ἡρώων.
Φυσικά, τό νά ἀρνηθῇ ἡ Ἐκκλησία τήν κίνησιν τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας, δέν ἐνδείκνυται. Καί διότι εἶναι ἀργά πλέον, ἀλλά καί διότι τό Βατικανόν, ὡς εἴπομεν ἀνωτέρω, εἶναι κράτος.
Τό ἐνδιαφέρον καί ἡ ἀγωνία μου εἶναι, χωρίς τό παράπαν νά κάμω οἱανδήποτε ὑπόδειξιν, θά μετάσχῃ ἡ Σύνοδος, τυχόν, εἰς ἐκδηλώσεις πρός τιμήν τοῦ κ. Φραγκίσκου; Θά τόν προσφωνήσῃ, τυχόν, ὡς «ἀγαπητόν ἐν Χριστῷ ἀδελφόν»;
Ἀλλά, τότε, εἶναι ἀπολύτως βέβαιον, ὅτι θά προκληθῇ τεράστιος σκανδαλισμός εἰς τό Ὀρθόδοξον πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας μας.
Διότι ὁ τόσον ποικιλοτρόπως ταλαιπωρημένος λαός μας, δέν λησμονεῖ οὔτε τά συγχαρητήρια πρός τόν Κεμάλ τοῦ τότε πάπα, ἀμέσως μετά τήν μικρασιατικήν καταστροφήν· οὔτε τήν ἀντορθόδοξον προπαγάνδαν τῶν παπικῶν εἰς τά ὑπό Ἰταλικήν κατοχήν Δωδεκάνησα· οὔτε τήν ἀδιαφορίαν Λατίνων διά τόν λιμόν τοῦ λαοῦ μας, ἰδίως τόν φοβερόν χειμῶνα 1941 – 1942· οὔτε τόν χαρακτηρισμόν τῶν Σκοπίων ἀπό τόν πάπαν ὡς «Μακεδονίαν».
Καί, βεβαίως, οὐδείς λησμονεῖ, ὅτι ὁ πάπας συνεχίζει νά διατηρῇ οὐνίτην ἐπίσκοπον ἐν Ἀθήναις, παρά τάς κατ’ ἐπανάληψιν διαμαρτυρίας τῆς Ἐκκλησίας μας.
Ἄς μήν αὐταπατώμεθα. Ὁ αἱρετικός παπισμός οὐδέποτε ἐβοήθησε τό Ἑλληνικόν Γένος καί τήν Ὀρθοδοξίαν.
Ἀντιθέτως ἐφάνη ἰδιαιτέρως βλαπτικός, ἀρκεῖ ἁπλῶς νά ἐνθυμηθῶμεν τά αἴσχη τῶν Λατίνων κατά τήν ἅλωσιν τῆς Κωνσταντινουπόλεως, τά μαρτύρια εἰς ἅ ὑπεβλήθησαν οἱ Ὀρθόδοξοι κατά τήν περιβόητον ψευδοσύνοδον Φερράρας – Φλωρεντίας καί ἄλλα, ὧν ἐπιλήψει με διηγούμενον ὁ χρόνος.
Δι’ ὅλα τά ἀνωτέρω, τά ὁποῖα ἐν συνόψει διετύπωσα, διαμαρτύρομαι ἐντόνως διά τήν ἔλευσιν τοῦ αἱρεσιάρχου Φραγκίσκου Μπεργκόλιο, εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἑλλάδα.
Καί εὐλαβῶς τονίζω ὅτι καί δι’ ἐμέ εἶναι ἀνεπιθύμητος. Διότι μόνον κακόν θά προκαλέσῃ εἰς τό πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας μας.
Ἐπί δέ τούτοις, Διατελῶ
Ἐλάχιστος ἐν Χριστῷ ἀδελφός
Ο ΔΡΥΪΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ και ΚΟΝΙΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Μe σεβασμό προσθέτω ... προς αφύπνιση των Ορθοδόξων Ελλήνων ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΔΕΤΕ KOUKFAMILY
Πολιορκία και Άλωση της Κωνσταντινούπολης τον Απρίλιο του ...https://koukfamily.blogspot.com › 1...·
13 Apr 2020 — Πολιορκία και Άλωση της Κωνσταντινούπολης τον Απρίλιο του 1204 . Τέταρτη Σταυροφορία. Επιμέλεια – Συνοπτική Έρευνα, από Αντώνιο Αντωνά.
Ενδεικτικά αποσπάσματα
Από τότε...
Η Δ΄ Σταυροφορία δεν έπληξε μόνο τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία, αλλά και την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία. Η βίαια υποταγή της στη Ρώμη και οι διωγμοί των ορθόδοξων ιερέων και του Ορθόδοξου λαού, στην κυρίως Ελλάδα και την Κύπρο από τους σταυροφόρους έμειναν χαραγμένα στη ιστορική Παγκόσμια μνήμη και Ιστορία…..
Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης του 1204 συνιστά σημαντική καμπή στη μεσαιωνική ιστορία. Η απόφαση των Σταυροφόρων να επιτεθούν στην μεγαλύτερη χριστιανική πόλη στον κόσμο ήταν πρωτοφανής και αμφιλεγόμενη. Οι αναφορές των λεηλασιών και της βαρβαρότητας των Σταυροφόρων σκανδάλισαν και τρομοκράτησαν τον Ορθόδοξο κόσμο.
«...Eβλεπε κανείς όχι μόνον τις ιερές εικόνες του Χριστού να θραύονται με αξίνες και να ρίπτονται στο χώμα και τα στολίδια τους να αποσπώνται χωρίς φειδώ και προσοχή και να ρίχνονται στη φωτιά, αλλά και τα σεπτά και πανάγια σκεύη να αρπάζονται με θράσος από τους ναούς, να ρίχνονται στη φωτιά και να παρέχονται στα εχθρικά στρατεύματα ως απλός άργυρος και χρυσός».
Η Δυτική Καθολική εκκλησία πάντοτε επεδίωκε με αθέμιτα μέσα να έχει τον πλήρη έλεγχο της Ορθόδοξης Χριστιανι κής εκκλησίας της Κωνσταντινούπολης και επικροτούσε και ενίσχυε εχθρικές πράξεις των Σταυροφόρων… Υπογείως αυτό συμβαίνει μέχρι σήμερα...
…..Και επί Άλωσης της Πόλης το 1453, από τους Οθωμανούς.. ο Λατίνος αρχιεπίσκοπος Λεονάρδος Χίος της Λέσβου με κακεντρέχεια, έγραψε για την Άλωση, μια επιστολή στον Πάπα με την οποία συμφώνησε απόλυτα ...
Επιγαμματικά έλεγε, μεταξύ άλλων αισχρών επιθετικών σχολίων κατά της Βυζαντινή Ορθοδοξίας...
« Επρόκειτο για τιμωρία των Βυζαντινών, λόγω της απομάκρυνσης τους από την Καθολική πίστη.»
Αφού λοιπόν άνοιξαν την Κερκόπορτα το 1204, εάλω η Πόλη το 1453 από βάρβαρους άπιστους Οθωμανούς.
Και στην Μικρασιατική καταστροφή, αλλά και στην άλωση της Ορθόδοξης Κύπρου ο Παπισμός και ένιψε και έτριψε τας χείρας του...