Δείτε το άρθρο του Hiroyuki Hamada στο OffGuardian εδώ: https://tinyl.io/4Z1x
Μετάφραση Απολλόδωρος
Θυμάμαι να συνομιλώ με έναν άνδρα από το Ιράκ το 2016. Οδηγούσε ταξί στη Γερμανία. Έγραψα γι' αυτόν σε ένα από τα δοκίμιά μου [1]:
«Τον περασμένο μήνα, συνομιλούσα με έναν Ιρακινό οδηγό ταξί στο Βερολίνο. Ο 12χρονος γιος μου και εγώ πήραμε ταξί από το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης μέχρι το ξενοδοχείο μας. Δεν μπόρεσα να μην ρωτήσω τον ταξιτζή γιατί κατέληξε στο Βερολίνο. Είπε ότι είχε να κάνει με τη διαθεσιμότητα της βίζας. Τόνισε ότι έπρεπε να φύγει επειδή δεν του άρεσε το Ισλάμ. Είπε ότι οι μουσουλμάνοι σκοτώνονται μεταξύ τους.
Ένιωσα ελαφρώς λυπημένος γιατί ακούστηκε σαν να έπρεπε να το πει αυτό για να αποδείξει ότι δεν ήταν "τρομοκράτης". Του είπα ότι ήταν οι ΗΠΑ που υποστήριζαν τον Σαντάμ όταν ήταν βολικό. Στη συνέχεια, οι ΗΠΑ άλλαξαν την πολιτική τους, καθώς αυτό ήταν πιο βολικό. Τον ρώτησα, Ταλιμπάν, Αλ Κάιντα, ISIS, η ίδια ιστορία, έτσι δεν είναι;
Τότε είπε κάτι απροσδόκητο. Είπε ότι ήταν μια "λαϊκή επανάσταση". "Σταθήκαμε ενάντια στον Σαντάμ". Αναφερόταν στον πρώτο πόλεμο του Κόλπου το 1991. Συνέχισε περιγράφοντας πώς δεν εξελίχθηκε όπως επιθυμούσε ο λαός, και έφερε το καταστροφικό εμπορικό εμπάργκο, περισσότερο πόλεμο, το ISIS και ούτω καθεξής. Η φωνή του ήταν παθιασμένη. Ένιωσα τον θυμό και την απογοήτευση κατά του πολέμου και του ιμπεριαλισμού που νιώθω και εγώ ο ίδιος, στη φωνή του.»
Ο αυτοκρατορικός πόλεμος κατά των χωρών που αψηφούν τις ηγεμονικές επιταγές των ΗΠΑ περιλαμβάνει μερικά βήματα. Ο πληθυσμός-στόχος στερείται των βασικών του αναγκών με οικονομικό εμπάργκο, εμπορικές κυρώσεις, ταξιδιωτικούς περιορισμούς και δαιμονοποίηση του ηγέτη του.
Η κοινωνία αποσταθεροποιείται από την έλλειψη πόρων και οικονομικών δραστηριοτήτων. Οι αντίπαλες δυνάμεις στη χώρα χρηματοδοτούνται γενναιόδωρα από την αυτοκρατορία για να δημιουργήσουν μια δυναμική εναντίον του αψηφούντος "καθεστώτος" στο όνομα της "επανάστασης", της "δημοκρατίας", της "ελευθερίας" κ.λπ.
Οι κοινότητες είναι διχασμένες. Οι θεσμοί συμβιβάζονται για να εξυπηρετήσουν το κεφάλαιο, προσθέτοντας περισσότερη σύγχυση και δυσχέρεια στον πληθυσμό.
Αρκετά συχνά αυτό είναι αρκετό για να φιμώσει όσους αψηφούν αυτές τις παρεμβάσεις και καταλήγει στην ανατροπή της υπάρχουσας τάξης πραγμάτων. Η κοινωνία μετασχηματίζεται ώστε να ταιριάζει στις αποικιοκρατικές πολιτικές που σκαρφίζονται οι δυτικές βιομηχανίες, οι οποίες οδηγούν στην εξόρυξη πόρων, στην ιδιωτικοποίηση, στη χρηματιστικοποίηση, στην εκμετάλλευση φθηνών εργατικών χεριών, στην κατασκευή αμερικανικών στρατιωτικών βάσεων κ.ο.κ.
Αρκετές χώρες της Μέσης Ανατολής έχουν αψηφήσει αυτές τις επεμβάσεις με αποτέλεσμα πολέμους δι' αντιπροσώπων και δυτικές στρατιωτικές επεμβάσεις.
Αυτός ήταν ο "πόλεμος κατά της τρομοκρατίας", ο οποίος συνεχίζεται μέχρι σήμερα, καθώς οι δυνάμεις των ΗΠΑ χρησιμοποιούνται ελεύθερα εναντίον του κόσμου σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο του "πολέμου κατά της τρομοκρατίας", ενώ τα μέτρα του εξακολουθούν να ισχύουν ως περιορισμοί κατά των νόμιμων δικαιωμάτων μας, καθώς και ως περιορισμοί στα αεροδρόμια κ.λπ.
Πολλοί από εμάς υψώσαμε τη φωνή μας ενάντια στο προφανές έγκλημα της εισβολής σε άλλες χώρες, του εποικισμού τους και της υποταγής τους. Προς έκπληξή μου υπήρξαν άνθρωποι που αντιτάχθηκαν στον ισχυρισμό μας λέγοντας ότι αν δεν είχαμε εισβάλλει στις χώρες τους, θα είχαν εισβάλει αυτοί σε εμάς, ότι ήταν "τρομοκράτες" και ούτω καθεξής.
Τεράστια κέρδη δημιουργήθηκαν από αυτό το τεράστιο δημόσιο έργο, τον πόλεμο, εις βάρος των ανθρώπων στις εμπόλεμες χώρες καθώς και των καταπιεσμένων ανθρώπων σε μερικές από τις πλουσιότερες χώρες του κόσμου. Κανείς δεν θεωρήθηκε υπεύθυνος για τους θανάτους και τις καταστροφές. Ο πόλεμος για τη διάσωση των ανθρώπων από τους τρομοκράτες ήταν ένα τεράστιο καπιταλιστικό έργο για την επέκταση της εξουσίας και του πλούτου των σκληρών εγκληματιών που αυτοαποκαλούνται πολιτικοί, φιλάνθρωποι, επιχειρηματίες, διανοούμενοι, πατριώτες, ακαδημαϊκοί και ούτω καθεξής.
Η βασική νοοτροπία της νεοαποικιακής βίας βασίζεται στην προκατάληψη κατά των λαών των χωρών-στόχων.
Αυτοί οι λαοί, οι οποίοι κατοικούν σε χώρες που κυβερνώνται από "ηγέτες" οι οποίοι έχουν ορκιστεί να υπακούουν στις αυτοκρατορικές πολιτικές, υπόκεινται σε αυστηρότερα μέτρα εκμετάλλευσης και υποταγής προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα των αυτοκρατορικών θεσμών. Οι δυσχέρειες του υποτελούς πληθυσμού-φτώχεια, κοινωνική αναταραχή και διαφθορά, οι οποίες απορρέουν από την οικονομική υποδούλωση, δικαιολογούν την πνευματική υπεροχή μεταξύ των δυτικών, αποδεικνύοντας ψευδώς την κατωτερότητα του "βάρβαρου" πληθυσμού που πρέπει να "βοηθηθεί" από τους δυτικούς.
Εάν ο ηγέτης μιας αποικιοκρατούμενης χώρας επιχειρήσει να τροποποιήσει την άδικη κατάσταση εφαρμόζοντας πολιτικές που εξυπηρετούν τον ίδιο τον λαό της χώρας αυτής, η δυτική εξουσία θα κινητοποιήσει πολιτικές για την απομάκρυνση ενός τέτοιου στοιχείου. Οι πολιτικές αυτές υποστηρίζονται σταθερά από την προκατάληψη μεταξύ του αυτοκρατορικού πληθυσμού.
Απλά συνθήματα και λέξεις-κλειδιά όπως "σκοτώνει τον ίδιο του το λαό", "σώστε τα παιδιά", "καθεστώς", "δικτατορία" και "γενοκτονία" μπορούν να ενεργοποιήσουν την αποικιοκρατική νοοτροπία καθώς και τη νοοτροπία του λευκού σωτήρα στον αυτοκρατορικό πληθυσμό.
Επανερχόμαστε στο 2021 - στην εποχή του πολέμου κατά του ιού. Βιώνουμε μια μαζική μεταφορά πλούτου στους πλούσιους και ισχυρούς, η οποία μπορεί να περιγραφεί με τον καλύτερο τρόπο από τον Jeff Bezos που ευχαριστεί τους εργαζόμενους και τους πελάτες του για τη βόλτα του με τον πύραυλο [2].
Η κυνική εκμεταλλευτική βία που ασκείται κατά των εργαζομένων εντοπίζεται σε όλους τους τομείς σε όλη τη χώρα, δημιουργώντας καταστροφή των μικρών κοινοτικών επιχειρήσεων, μαζική έλλειψη στέγης, κύμα αυτοκτονιών, έξαρση των θανάτων που σχετίζονται με τα ναρκωτικά. Τα μέτρα εγκλεισμού προκαλούν χάος στις ζωτικές κοινωνικές σχέσεις, οι οποίες πρέπει τώρα να αναδιοργανωθούν.
Το συμβάν με τον ιό έχει μετατρέψει το συρρικνούμενο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης σε μάσκες, κοινωνική αποστασιοποίηση και ενέσεις με εξαιρετικά προσοδοφόρα πειραματικά φάρμακα γενετικής τροποποίησης - τα οποία περιβάλλονται από πρωτοφανή αριθμό τραυματισμών και θανάτων, που ξεπερνούν κατά πολύ όλες τις συνδυασμένες προηγούμενες αναφορές τραυματισμών και θανάτων από εμβόλια στο σύστημα αναφοράς VAERS του CDC.
Τα μέτρα εγκλεισμού και τα προσανατολισμένα στο κέρδος μέτρα κατά του ιού περιόρισαν περαιτέρω την ικανότητα του γενικού συστήματος υγειονομικής περίθαλψης, με αποτέλεσμα τεράστιοι αριθμοί ασθενών να στερούνται ζωτικής σημασίας περίθαλψης για τις επείγουσες καταστάσεις τους. Η καταστροφή του συστήματος υγειονομικής περίθαλψης (καθώς αυτό μεταβαίνει αθόρυβα στην τηλεϊατρική με μηδενική διαφωνία) για χάρη της διάσωσης ζωών είναι μόνο μια πτυχή της τρέχουσας κινητοποίησης.
Το εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο δέχεται επίθεση εδώ και γενιές από τις δυνάμεις των επιχειρήσεων, έχει λάβει λευκή επιταγή για να κλείσει σχολές, να μετατρέψει τα μαθήματα σε διαδικτυακά φροντιστήρια και να επιδιώξει μια νέα αποστολή για τη δημιουργία υπάκουων εργατών για την 4η Βιομηχανική Επανάσταση.
Το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα επιτάχυνε την κοπαδοποίηση του πληθυσμού στο ψηφιακό πεδίο, όπου οι άνθρωποι εξαρτώνται, εμπορευματοποιούνται και αξιοποιούνται ως δεδομένα. Σε κάθε βιομηχανία, μια μαζική διαδικασία αναδιάρθρωσης για το κέρδος λαμβάνει χώρα στο όνομα των μέτρων Covid.
Τώρα, καταλαβαίνω ότι οι αναπνευστικές ασθένειες μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνες. Αν ανατρέξετε σε άρθρα από την προ της Covid εποχής, θα βρείτε απελπισμένα τηλεφωνήματα από επαγγελματίες υγείας που φωνάζουν για τον κίνδυνο επιδημιών γρίπης λόγω της έλλειψης εγκαταστάσεων και πόρων. Αυτό έγινε πραγματικότητα μετά τη Covid, καθώς μαζικοί θάνατοι προέκυψαν από αποκλεισμούς σε γηροκομεία. Προωθήθηκαν θεραπευτικές επιλογές με γνώμονα το κέρδος, ενώ περιορίστηκαν οι αποτελεσματικές επιλογές, με αποτέλεσμα ακόμη περισσότερους θανάτους και νοσηλείες.
Αλλά στατιστικά, όλοι αυτοί οι θάνατοι στις ΗΠΑ δεν είχαν ξεπεράσει το εύρος της ετήσιας διακύμανσης του ποσοστού θανάτου. Αυτό το κρίσιμο γεγονός έχει παρατηρηθεί σε διάφορες χώρες.
Η κατάσταση της Covid, αν μη τι άλλο, είναι σε μεγάλο βαθμό ένα ανθρωπογενές γεγονός. Δεν μπορεί να περιγραφεί ως θανατηφόρα πανδημία συγκρίσιμη με τη βουβωνική πανώλη. Αυτό θα πρέπει να καταρρίψει τις αφηγήσεις περί ιϊκών συμβάντων που στηρίζονται από "κρούσματα" που επινοήθηκαν από αναξιόπιστα τεστ PCR -η ανακρίβειά του έχει επικριθεί έντονα από πολλούς επιστήμονες -συμπεριλαμβανομένου και του ίδιου του εφευρέτη του τεστ PCR- λόγω των αυθαίρετων αποτελεσμάτων του που εξαρτώνται από τον βαθμό ενίσχυσης κατά την αναζήτηση των στοχευμένων τμημάτων DNA [3][4].
Η παραπάνω παρατήρηση βασίζεται αυστηρά στις απόψεις πολυάριθμων επαγγελματιών υγείας, γιατρών και επιστημόνων σε όλο τον κόσμο. Τουλάχιστον, πρέπει να αναγνωριστεί ότι υπάρχουν σημαντικές διαφωνίες στον τομέα της επιστήμης σχετικά με κάθε πτυχή της Covid-19, των θεραπειών του και των μέτρων εγκλεισμού (lockdown) [5][6].
Ωστόσο, καμία από αυτές δεν εξετάζεται με σοβαρό τρόπο από το κατεστημένο. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πολλές περιπτώσεις επαγγελματιών υγείας που έχουν τιμωρηθεί πειθαρχικά επειδή ανέφεραν περιπτώσεις τραυματισμού από το εμβόλιο, μίλησαν ενάντια στις πολιτικές θεραπείας και αμφισβήτησαν τις επικρατούσες υποθέσεις σχετικά με τον ιό. Οι επαγγελματίες του τομέα της υγειονομικής περίθαλψης αναγκάζονται ενεργά να συμπλέουν με την επίσημη αφήγηση της Covid.
Για το ευρύ κοινό τα ανάμεικτα συναισθήματα για τις αντιφάσεις έχουν μετατραπεί σε απογοήτευση, και η απογοήτευση έχει μετατραπεί σε θυμό, σαν να είμαστε εγκλωβισμένοι σε μια χύτρα ταχύτητας φτιαγμένη με επίσημες αφηγήσεις και δομικά εμπόδια αποκλεισμού και αναγκαστικής ένεσης εμβολίων. Η ζέστη και η πίεση έχουν διαλύσει τον κοινωνικό ιστό καθώς η καθημερινότητά μας υπαγορεύεται από τη "Νέα Κανονικότητα".
Τόσα πολλά πράγματα έχουν συμβεί από πέρυσι. Αλλά κατά κάποιο τρόπο τα πράγματα δεν φαίνεται να ταιριάζουν στις σωστές θέσεις στο μυαλό μας.
Σηματοδοτούμε την αίσθηση του χρόνου και του χώρου με τα παραδοσιακά γεγονότα, τις καθημερινές ρουτίνες και τις κοινές μας γνώσεις. Όταν τα χάνουμε αυτά, μένουμε με μια σειρά από στοιχεία και δυναμικές χωρίς αυτούς τους δείκτες.
Όμως, έχουν δοθεί εναλλακτικοί δείκτες από εκείνους που μας έχουν στερήσει τους δείκτες. Οι ζωές μας σημαδεύονται με λουκέτα, μάσκες και κοινωνική αποστασιοποίηση – η "Νέα Κανονικότητα".
Τώρα σηματοδοτούμε τη ζωή μας με αυτήν.
Μας λένε ότι υπάρχει μια θανατηφόρα ασθένεια εκεί έξω και η μόνη λύση είναι ο εμβολιασμός. Η ζωή και ο θάνατός μας καθορίζονται από μία από τις μεγαλύτερες εταιρικές οντότητες, το ιατρικό-βιομηχανικό σύμπλεγμα.
Ακριβώς όπως ο πόλεμος κατά της τρομοκρατίας περιγράφηκε ως "σταυροφορία" -νομιμοποιώντας τη διαστρεβλωμένη θρησκευτική και πολιτιστική ανωτερότητα των αποικιοκρατών, μεταμφιέζοντας το βάρος του λευκού ανθρώπου ως ανθρωπιστική υποχρέωση- ο πόλεμος κατά του ιού στέφει την "επιστήμη" ως κατευθυντήρια δύναμή του. Ωστόσο, είναι περιττό να πούμε ότι η αξιοπιστία της "επιστήμης" είναι ανάλογη με τη συνοδευτική δύναμη του πλούτου και της εξουσίας - όπως ακριβώς τα γεγονότα του πολέμου αγοράζονται και πωλούνται ως "δημοσιογραφία".
Τα προπαγανδιστικά ψέματα γεμίζουν τον αέρα, καθώς όσοι αντιδρούν χαρακτηρίζονται ως "άλλοι" που αξίζουν να στιγματιστούν ως εκτός της προστασίας της περιφραγμένης κοινότητας.
Αυτός ο τρόπος πλαισίωσης - το ιατρικό-βιομηχανικό σύμπλεγμα - είναι χρήσιμος για την κατανόηση της δυναμικής εντός της καπιταλιστικής ηγεμονίας. Ωστόσο, μια τέτοια οντότητα αποτελεί επίσης μέρος του βιομηχανικού συμπλέγματος των μέσων ενημέρωσης, του μη κερδοσκοπικού βιομηχανικού συμπλέγματος, του πολιτικο-βιομηχανικού συμπλέγματος και φυσικά του στρατιωτικο-βιομηχανικού συμπλέγματος.
Εν ολίγοις, οι ζωές μας υπαγορεύονται από πολλαπλές δυναμικές δυνάμεις ολιγαρχών, ενορχηστρώνοντας μια "πραγματικότητα" που εκδηλώνεται σταθερά ως καπιταλιστικό πλαίσιο - ένα κλουβί που καθορίζει τις ζωές μας με βάση τις επιταγές του.
Καθώς η τρέχουσα κινητοποίηση του ιού αναδιαμορφώνει την κοινωνία μας, εξαφανίζοντας τις υπάρχουσες αξίες, νόρμες και πεποιθήσεις, οι εταιρικοί θεσμοί και οι ιδιοκτήτες τους καθαγιάζονται ως απόλυτα όντα που καθορίζουν τη ζωή και το θάνατό μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα διατάγματα που νομιμοποιούνται από την "κατάσταση έκτακτης ανάγκης" είναι πλέον αποδεκτά πολιτικά μέσα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι μεγάλες εταιρείες έχουν αποκτήσει τεράστιο πλούτο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι ζωές μας στοιβάζονται στην ψηφιακή σφαίρα, όπου εμπορευματοποιούμαστε, εξαρτώμενοι από την εκμετάλλευση και περικόπτονται για να απογυμνωθούμε από το μυστήριο της ζωής και του αγνώστου.
Αλλά όμως που στρέφονται ο θυμός και η απογοήτευση;;;
Το αμερικανικό κατεστημένο γνωρίζει πολύ καλά την οργή και την απογοήτευση που βράζει για την κατάσταση. Η δυναμική του θυμού καλλιεργείται και διαμορφώνεται για να στρέψει τους ανθρώπους ο ένας εναντίον του άλλου - ένα παλιό εταιρικό τέχνασμα του δυοπωλίου, το οποίο αναπτύσσεται σταθερά ως δυναμικό εργαλείο κοινωνικής μηχανικής στις ΗΠΑ. Τα φαντάσματα του Εμφυλίου Πολέμου εξακολουθούν να καθορίζουν τα μέσα υποδούλωσης, ενώ επιτρέπουν στην άρχουσα τάξη να προεδρεύει στο θέατρο της "δημοκρατίας", της "ελευθερίας" και της "ανθρωπιάς" - μια κατασκευασμένη "πραγματικότητα".
Ο ατομικισμός, η αυτοδιάθεση και η αίσθηση της ελευθερίας που βασίζεται στις θυσίες πολλών καταπιεσμένων ανθρώπων είναι ένα προνόμιο που επιτρέπεται μόνο σε ανθρώπους με οικονομική ασφάλεια. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η αντίσταση ενάντια στα μέτρα κλειδώματος της Covid περιλαμβάνει ένα αντιδραστικό στοιχείο. Ειδικότερα, ο λανθασμένος ορισμός της πορείας ως "σοσιαλισμού" ή "κομμουνισμού".
Αυτή η ειρωνική τροπή, η καπιταλιστική καταπίεση να χρεώνεται στον εχθρό των καπιταλιστών, αποκαλύπτει για άλλη μια φορά τον μηχανισμό του ιμπεριαλιστικού δικομματισμού καθώς και την επέκταση της εκμεταλλευτικής βίας εναντίον ενός πρώην οικονομικά ασφαλούς τμήματος του πληθυσμού, το οποίο θα απαιτήσει αυστηρότερα μέτρα δρακόντειων περιορισμών.
Δεν είναι τυχαίο ότι οι κόκκινες πολιτείες έχουν υιοθετήσει τις αντίθετες θέσεις, ενώ οι μπλέ πολιτείες εμμένουν σταθερά στις επίσημες αφηγήσεις για τα εμβόλια και τα μέτρα εγκλεισμού (lockdown). Οι υποτελείς πληθυσμοί έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τρόπο υποδούλωσης, αλλά οι μικρές διαφορές στην επιλογή είναι αρκετά μεγάλες για να ενεργοποιήσουν το αποικιακό μίσος μεταξύ τους. Ο άλυτος ιστορικός πόνος, το συναίσθημα και η μνησικακία έχουν βρει επείγουσα έκφραση εναντίον των "εχθρών" ανάμεσά μας.
Μια μάχη ανάμεσα σε λύκους με δόντια και πονηρές αλεπούδες, όπως θα το αποκαλούσε ο Malcolm X, διοχετεύει την οργή και την απογοήτευση με ασφάλεια μέσα στο καπιταλιστικό πλαίσιο. Τα μέσα ενημέρωσης, οι πολιτικοί και οι μεγάλοι θεσμοί υποδαυλίζουν προσεκτικά τις συγκρούσεις μεταξύ των ανθρώπων δαιμονοποιώντας τους αντιπάλους για τα εμβόλια και τα μέτρα αποκλεισμού, ενώ προστατεύουν τις αφηγήσεις περί "πανδημίας" με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
Κάποιοι άνθρωποι μπορεί να σκεφτούν ότι τα πράγματα πρέπει να χειροτερέψουν προτού βελτιωθούν. Τα πράγματα μπορούν σίγουρα να γίνουν χειρότερα, αλλά φαίνεται ότι αυτό σημαίνει μόνο μεγαλύτερο κατακερματισμό των κοινοτήτων και αποσταθεροποίηση των θεσμών, γεγονός που επιτρέπει την περαιτέρω διάβρωση των συμφερόντων των ανθρώπων από την καπιταλιστική κυριαρχία μαζί με δικαιολογίες για τα δρακόντεια μέτρα της. Αυτό πιθανόν να δίνει μια άνετη αίσθηση για τους προνομιούχους σε κλειστές κοινότητες.
Αυτό συνοδεύει επίσης την όξυνση της φασιστικής δυναμικής, η οποία πάντα δικαιολογεί τις δυνάμεις της δυτικής αυτοκρατορικής ηγεμονίας - θυμάστε πώς το φαινόμενο Trump προώθησε τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, τις οποίες ασπάζονται και τα δύο εταιρικά κόμματα, ενώ δικαιολογεί οτιδήποτε άλλο για να αντιταχθεί στον Donald Trump, ο οποίος σε μεγάλο βαθμό έγινε αντιληπτός ως μια προφανής καρικατούρα της ναρκισσιστικής αποτυχημένης αυτοκρατορίας; Ο καπιταλισμός των ΗΠΑ προχωράει μπροστά, ενώ ταλαντεύεται αριστερά και δεξιά μέσα στο αποδεκτό φάσμα του ιμπεριαλισμού.
Εν ολίγοις, όλα είναι υπό έλεγχο σύμφωνα με αυτούς που κατέστρεψαν τις χώρες της Μέσης Ανατολής. Η μόνη διαφορά είναι ότι τώρα ο στόχος είμαστε εμείς. Δεχόμαστε επίθεση. Κάποιοι από εμάς δαιμονοποιούνται από το κατεστημένο για να παίξουν το ρόλο του αποδιοπομπαίου τράγου. Κάποιοι από εμάς επαινούνται ως ήρωες που σώζουν ζωές και θυσιάζονται. Οι κοινότητές μας καταστρέφονται για να καταναλωθούν περαιτέρω από τους αποικιοκράτες της ανθρωπότητας και της φύσης.
Ο πόλεμος κατά του ιού προορίζεται ως ένα κρίσιμο υπόβαθρο αποσταθεροποίησης και φόβου που βοηθά στην απόσπαση τεράστιων ποσών δημόσιων δαπανών στο όνομα της διάσωσης ζωών, της διάσωσης του περιβάλλοντος και της διάσωσης των μέσων διαβίωσης των ανθρώπων - τα οποία όλα δέχονται επίθεση από την αγριότητα της ίδιας της καπιταλιστικής κυριαρχίας. Δεδομένου ότι ο πόλεμος κατά του ιού στοχεύει σε μεγάλο βαθμό στο δημόσιο χρήμα, βομβαρδιζόμαστε με μια άνευ προηγουμένου ποσότητα αφηγήσεων προπαγάνδας χονδρικής, σαν να μας ρίχνουν στη διαδικασία της εταιρικής εκλογικής διαδικασίας - υποτίθεται ότι πρέπει να ψηφίσουμε ναι σε αυτές τις προσοδοφόρες καπιταλιστικές λύσεις για τα καπιταλιστικά προβλήματα, συμφωνώντας με τις αφηγήσεις.
Οι δημόσιες κατακραυγές ενάντια στις πολιτικές καταναλώνονται με ασφάλεια μεταξύ των πληθυσμών, καθώς οι άνθρωποι αναγκάζονται να πολεμήσουν μεταξύ τους.
Επιπλέον, ο πόλεμος κατά του ιού προορίζεται να είναι ένας διαρκής πόλεμος. Θα γίνονται αδιανόητα "λάθη", θα κηρύσσονται νίκες εδώ κι εκεί, θα αποκαλύπτονται γεγονότα όταν βολεύει, ενώ πολλά από τα γεγονότα διαστρεβλώνονται για να στηρίξουν την προσποίηση αυτού του τεράστιου σχεδίου εκβιασμού προστασίας από τους ολιγάρχες. Ένα βήμα μπροστά και ένα βήμα πίσω, οι ζωές μας στροβιλίζονται μέσα στο βασανιστικό θέατρο της "ιατρικής κρίσης", αλλά η πραγματική λύση δεν θα βρεθεί ποτέ μέσα σε αυτό.
Η αυτοκρατορία δεν μπορεί να χάσει τον πόλεμο, αλλά η αυτοκρατορία δεν έχει ούτε την πρόθεση να κερδίσει τον πόλεμο, γιατί η νίκη μπορεί να καταστρέψει την εξημερωμένη δυναμική των εσωτερικών αγώνων μεταξύ των ανθρώπων, καθώς και μια ποικιλία "ακτιβισμού" που υποστηρίζεται από το μη κερδοσκοπικό βιομηχανικό σύμπλεγμα, το οποίο ουσιαστικά οδηγεί καπιταλιστικές ατζέντες στο όνομα της "δημοκρατίας μας".
Εξάλλου, είμαστε πολλοί. Οι καταπιεστές δεν είναι.
Ο μηχανισμός εξημέρωσης πρέπει να διατηρηθεί σε ισχύ για να εξημερώνονται οι μάζες μέσα στη φεουδαρχική ιεραρχία του χρήματος και της βίας. Εν τω μεταξύ, ο φόβος, η αμφιβολία και η πραγματική απειλή κατά του βιοπορισμού μας με τη μορφή του οικονομικού στραγγαλισμού συνεχίζουν να μας αναγκάζουν να καταπίνουμε τη συμφωνία προστασίας με την εγκληματική επιχείρηση.
Τελικά, η πορεία δείχνει προς την πλήρη εξημέρωση του είδους μας μέσω της διαχείρισης όλων των μέσων παραγωγής, των προϊόντων της και του συστήματος διανομής. Καθώς οι λαοί γίνονται οι ίδιοι προϊόντα με διαδικασίες βιοτεχνολογίας, οι κοινωνικές σχέσεις στο ψηφιακό πεδίο συγχωνεύονται άψογα με την κατασκευασμένη πραγματικότητα, εδραιώνοντας ουσιαστικά τη φεουδαρχική ιεραρχία της απόλυτης εξουσίας.
Καθώς λειτουργούμε μέσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς παρουσιάζουμε τις ταυτότητές μας μέσα στα πλαίσιά τους και καθώς μας χορηγούνται φάρμακα γενετικής τροποποίησης (GMO) για να τροποποιήσουμε τη φυσιολογική μας ανταπόκριση στο φυσικό κόσμο, έχουμε ήδη εισέλθει σε ένα επικίνδυνο στάδιο που μπορεί κάλλιστα να σημάνει το τέλος του είδους μας όπως το ξέρουμε.
Τι θα μπορούσαν να κάνουν οι Ιρακινοί καθώς υπέφεραν από το θανατηφόρο εμπάργκο και τις εισβολές;;; Το ερώτημα είναι δικό μας τώρα. Δυστυχώς, πολλοί από αυτούς που στάθηκαν στο πλευρό της αυτοκρατορίας εξακολουθούν να επιμένουν να πολεμούν τον αυτοκρατορικό πόλεμο, καθώς έχουμε γίνει οι στόχοι του πολέμου, δαιμονοποιώντας τα μέλη της κοινότητάς μας ως εχθρούς, επαναλαμβάνοντας συνθήματα και σημεία συζήτησης για να δικαιολογήσουν την αυτοκρατορική αναδιάρθρωση, καθώς οι κοινότητές μας καταρρέουν για να καταστραφούν από τους αποικιοκράτες.
Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι αντιτίθενται στην τρέχουσα κινητοποίηση κατηγορούνται ως ρατσιστές, θεωρητικοί συνωμοσίας ή λάτρεις των φασιστών - όπως ακριβώς το να μη συμφωνούν με το βομβαρδισμό των καφέ ανθρώπων θα κατηγορούνταν ότι αφήνουν τα καφέ παιδιά να πεθάνουν από το χέρι ενός "δικτάτορα".
Ο πραγματικός μας εχθρός δεν είναι οι «αντιεμβολιαστές»("antivaxxers") ή οι αφελείς άνθρωποι που καταπίνουν την εταιρική προπαγάνδα. Ο πραγματικός εχθρός είναι οι αυτοκρατορικοί ολιγάρχες που διαμορφώνουν την κοινωνία μας προκειμένου να συνεχίσουν τους τρόπους εκμετάλλευσης και υποταγής της. Διαμορφώνουν το καπιταλιστικό κλουβί για να συμπιέσουν τα τελευταία απομεινάρια της φαντασίας μας και της σύνδεσής μας με την ανθρωπότητα και τη φύση. Πώς μπορούμε να αντισταθούμε στην αποικιοποίηση της ανθρωπότητας και της φύσης;
Πώς μπορούμε να γίνουμε μέρος της αντίστασης ενάντια στο εγκληματικό σύστημα πυραμίδας που είναι βέβαιο ότι θα καταρρεύσει με την καταστροφική του φύση;;; Πώς μπορούμε να οικοδομήσουμε τους τρόπους μας για να είμαστε σε αρμονία με τον εαυτό μας, με τον άλλον και με τη φύση;;; Είμαστε μέρος των αμέτρητων ανθρώπων που έχουν κρατήσει το όνειρο μιας τέτοιας αρμονίας. Στεκόμαστε δυνατά και αλληλέγγυα μαζί τους.
Είμαστε πολλοί. Οι καταπιεστές δεν είναι.
Ο Hiroyuki Hamada είναι καλλιτέχνης. Εκθέτει ευρέως σε γκαλερί και μη εμπορικές εκθέσεις, ο Hamada έχει λάβει ένα βραβείο Pollock-Krasner Foundation, έλαβε δύο φορές υποτροφία από το New York Foundation for the Arts Fellowships in sculpture, και τιμήθηκε με το βραβείο Guggenheim υποτροφία. Παράλληλα με την καριέρα του ως καλλιτέχνης, το συγγραφικό του έργο μπορεί να είναι σε διάφορα διαδικτυακά σημεία.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
_______________
Δικτυογραφία:
We Are Many. The Oppressors Are Not. – OffGuardian
Το πολύ καλό πρώτο μέρος
ΑπάντησηΔιαγραφήσυνεχίζεται δυστυχώς
από μία θολή απολογητική
της αριστεράς
-και του δικαιωματισμού-
κάτι διολου παράξενο
από κάποιον που...
τρώει ψωμί απο την μοντέρνα τέχνη
εκθέτωντας στο Γκουγκενάιμ ...
Και η βροντερή φωνή των ολίγων εύτολμων πατριωτών ας αφυπνίσει την εθνική συνείδηση των υπολοίπων εν νάρκη ευρισκομένων. Ειδικά των αδελφών Ελλήνων, που σήμερα βιώνουν μια εθνική καταστροφή πύρινης λαίλαπας, από δολοφονικά χέρια εμπρηστών επίδοξων ολετήρων εκ των έσω της Ελλάδας ... ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ... Η ΕΛΛΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ....
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ἐκεῖ ὀποὔφκιανα τίς θέσες εἰς τούς Μύλους, ἦρθε ὁ Ντερνύς νά μέ ἰδῆ. Μοῦ λέγει: "Τί κάνεις αὐτοῦ; Αὐτές οἱ θέσες εἶναι ἀδύνατες· τί πόλεμο θά κάνετε μέ τόν Μπραΐμη αὐτοῦ;". Τοῦ λέγω: "Εἶναι ἀδύνατες οἱ θέσες καί ἐμεῖς, ὅμως εἶναι δυνατός ὁ Θεός ὁποῦ μᾶς προστατεύει· καί θά δείξωμεν τήν τύχη μας σ’ αὐτές τίς θέσες τίς ἀδύνατες· κι’ ἄν εἴμαστε ὀλίγοι εἰς τό πλῆθος τοῦ Μπραΐμη, παρηγοριόμαστε μ’ ἕναν τρόπον, ὅτι ἡ τύχη μᾶς ἔχει τούς Ἕλληνες πάντοτε ὀλίγους. Ὅτι ἀρχή καί τέλος, παλαιόθεν καί ὥς τώρα, ὅλα τά θερία πολεμοῦν νά μᾶς φᾶνε καί δέν μποροῦνε· τρῶνε ἀπό μᾶς καί μένει καί μαγιά. Καί οἱ ὀλίγοι ἀποφασίζουν νά πεθάνουν· καί ὅταν κάνουν αὐτείνη τήν ἀπόφασιν, λίγες φορές χάνουν καί πολλές κερδαίνουν. Ἡ θέση ὁποῦ εἴμαστε σήμερα ἐδῶ εἶναι τοιούτη· καί θά ἰδοῦμεν τήν τύχη μας οἱ ἀδύνατοι μέ τούς δυνατούς". –"Τρέ μπιέν", λέγει κι’ ἀναχώρησε ὁ ναύαρχος".
ΤΑ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΛΗΣΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΤΕ ... ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ... ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΔΟΞΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ, ΠΑΡΤΕ ΜΑΥΡΟ ΓΙΑΤΑΓΑΝΙ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΤΟ ΣΤΡΑΒΟ ΝΑ ΚΑΝΤΕ ΙΣΟ ...
ΚΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ... 9η Ιουλίου 1821. Απόσπασμα.
Η Ρωμιοσύνη εν φυλή συνότζιαιρη του κόσμου,
κανένας δεν εβρέθηκεν για να την ι-ξηλείψη,
κανένας, γιατί σιέπει την που τα ‘ψη ο Θεός μου.
Η Ρωμιοσύνη εν να χαθή, όντας ο κόσμος λείψει!
Σφάξε μας ούλους κι ας γενεί το γαίμαν μας αυλάκιν,
κάμε τον κόσμον μακελλειόν και τους Ρωμιούς τραούλλια,
αμμά ξερε πως ίλαντρον όντας κοπεί καβάκιν
τριγύρου του πετάσσουνται τρακόσια παραπούλια.
Το ’νιν αντάν να τρώ’ την γην, τρώει την γην θαρκέται,
μα πάντα κείνον τρώεται και κείνον καταλυέται.
Μεν μάχεσαι την θάλασσαν να την-ι ’ξηντιλήσεις·
άδικα λόγια μεν χάννεις κι αρκείς εις την δουλειάν σου.
Τον ήλιον με φύσημαν μπορείς να τον-ι σβήσεις;
Φώναξε του τζελλάττη σου, σάσ’ την κρεμμασταρκάν σου!
Αν πολεμούν για το καλόν και πολεμά κι ο γιος μου,
ας έν’ χαλάλιν του Θεού, αν μου τον φα’ το βόλιν,
κι ας πα’ να μείνω δίχως του, να ζήσω μανιχός μου.
Ειδέ κ’ αν ου, και μάχουνται να κάμουν άλλα αντ’ άλλα,
Το ’νιν αντάν να τρώ’ την γην, τρώει την γην θαρκέται,
μα πάντα κείνον τρώεται και κείνον καταλυέται.
ΑΑ