Το πολύ ακριβό πρόγραμμα του αμερικανικού μαχητικού αεροσκάφους πέμπτης γενιάς πολλαπλών ρόλων Lockheed Martin F-35 “Lightning II” είναι μια άνευ προηγουμένου καταστροφή στην Ιστορία της αεροπορικής και αεροναυπηγικής βιομηχανίας.
Αυτό το πρόγραμμα, ωστόσο, δεν αποτελεί πλήρη αποτυχία για τα παράσιτα του αμερικάνικου στρατοβιομηχανικού συμπλέγματος, δεδομένου ότι τροφοδότησε τα γιγαντιαία κυκλώματα διαφθοράς και εμπλούτισε μια πληθώρα μεσαζόντων και εκπροσώπων ομάδων συμφερόντων και λομπίστων.
Το να ξοδεύεις σχεδόν δύο τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ (οι επίσημες εκτιμήσεις κυμαίνονται από 1,2 έως 1,7 τρισεκατομμύρια δολάρια, αλλά ο πραγματικός λογαριασμός υπερβαίνει κατά πολύ αυτά τα ήδη αστρονομικά ποσά) για να αποκτήσεις έναν ηλεκτρικό σίδηρο που μόλις μπορεί να απογειωθεί, ανίκανο να ελιχθεί, που υποφέρει από ατελείωτα προβλήματα πρόωσης, ελέγχων πτήσης και αεροηλεκτρονικής, ανίκανο να διεξαγάγει μια βασική μάχη αέρα-αέρα, για να μην αναφέρουμε τον κακό σχεδιασμό του, υπογραμμίζει τη γιγαντιαία κακοδιαχείριση του αμερικανικού στρατοβιομηχανικού συμπλέγματος. Αυτό το μαχητικό αεροσκάφος 5ης γενιάς, το οποίο έπρεπε να διασφαλίσει την αεροπορική υπεροχή στον πόλεμο του μέλλοντος, μετρά συνολικά σχεδόν 1.000 τεχνικά προβλήματα και δεν μπορούσε να αντέξει κανένα άλλο αεροσκάφος γενιάς 3+.
Το Πεντάγωνο αναγνώρισε επιτέλους αυτή τη παραδοχή αποτυχίας. Αφού ξόδεψε δεκάδες εκατομμύρια δολάρια για την προώθησή του από «ειδικούς» και εξειδικευμένους «δημοσιογράφους στην άμυνα», οι οποίοι προσπάθησαν να παρουσιάσουν αυτό το αεροπλάνο ως τελευταία λέξη της τεχνολογίας που κατασκευάζεται σήμερα. Για να καμουφλάρουν την αστρονομική διαφθορά που δημιουργεί και τα κέρδη από ρετρό-προμήθειες και άλλες δωροδοκίες που τσεπώνονται από ασπρογιακάδες που χρησιμοποιούν πολιτικά ορθή γλώσσα μάρκετινγκ.
Το F-35 δεν ήταν ποτέ έτοιμο για μάχη. Όπως όλα τα μαχητικά αεροσκάφη «μάρκετινγκ», έγιναν τα πάντα για να διασφαλιστεί ότι ποτέ δεν θα εκτιθόταν άμεσα σε ατυχές περιστατικό που θα μπορούσε να βλάψει την εικόνα-κύρος του.
Τι να πούμε για τους Ευρωπαίους και Ασιάτες υποτελείς που επένδυσαν (υπό τον εξαναγκασμό του μεγάλου αδελφού) κολοσσιαία ποσά σε αυτό το άθλιο πρόγραμμα, ρίχνοντας χρήματα έξω από τα παράθυρα, για να αποκτήσουν ένα φουτουριστικό μαχητικό αεροπλάνο με μικρότερες ικανότητες από αυτές ενός σοβιετικού αεροπλάνου των ετών 85 -90; Η Τουρκία είχε δίκιο να εγκαταλείψει αυτό το ελαττωματικό πρόγραμμα και να λοξοκοιτάζει προς τη Ρωσία παρά τις διαφορές της με τη Μόσχα.
Σε αυτήν την υπόθεση, η οποία μοιάζει με τέλεια απάτη, μόνο το Ισραήλ δεν έβαλε το χέρι του στην τσέπη, καθώς αυτό το αεροπλάνο του παρέχεται δωρεάν, ως μέρος ενός πολύπλοκου χρηματοοικονομικού πακέτου που εμπίπτει στην αμερικανική στρατιωτική βοήθεια στο πλησιέστερο σύμμαχο του στον κόσμο. Οι Ισραηλινοί όχι μόνο έλαβαν το αεροσκάφος δωρεάν, αλλά κατάφεραν να πάρουν στα χέρια τους τα πρωτότυπα συστήματα που σχεδίασε η DARPA, ο στρατιωτικός ερευνητικός οργανισμός των Ηνωμένων Πολιτειών, σε μια προσπάθεια βελτίωσής του σε ένα αεροσκάφος του οποίου η θεωρητική μέγιστη ταχύτητα δεν ξεπερνά Mach 1,8 στον καλύτερο όλων των πιθανών κόσμων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία του Adir. Το τελευταίο δεν πέταξε ποτέ μόνο του και σε όλες τις μαχητικές επιχειρήσεις που διεξήγαγαν οι Ισραηλινοί στη Συρία ή το Ιράκ, το F-35I Adir προηγούταν πάντα από F-16 και F-15. Ειρωνεία της τύχης, το F-35 υποτίθεται ότι θα αντικαθιστούσε το εικονικό F-16 Fighting Falcon. Η αποστολή απέτυχε.
Αποτελέσματα των αγώνων: η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ αναγνωρίζει ότι το F-35 είναι μια τελική αποτυχία. Αυτό σημαίνει ότι ένα άλλο αμερικανικό αεροπλάνο, πιθανώς έκτης γενιάς, βρίσκεται σε πολύ προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης. Διαφορετικά, η αποτυχία του F-35 δεν θα είχε αναγνωριστεί ποτέ. Πολλές επιβεβαιωτικές πληροφορίες δείχνουν την ανάπτυξη από τις Ηνωμένες Πολιτείες δύο νέων λίγο πολύ μυστικών μαχητικών αεροσκαφών και ότι ένα από αυτά πρόκειται να περάσει στα τελευταία στάδια της διαδικασίας ανάπτυξης. Το τελευταίο, σίγουρα, θα επωφεληθεί από το λειτουργικό ολοκληρωμένο δίκτυο δεδομένων (ODIN, Operational Data Integrated Network), το οποίο αντικατέστησε το αυτόνομο λογιστικό σύστημα πληροφοριών (ALIS) του F-35. Ένα σύστημα τόσο ασταθές και ελαττωματικό που η Lockheed το εγκατέλειψε κυριολεκτικά για το ODIN, βασισμένο στις τεχνολογίες του ασφαλισμένου Cloud.
Ωστόσο, η ζημιά έχει γίνει. Απατεώνες και ασπρογιακάδες κλέφτες έγιναν πλούσιοι στην πλάτη του Αμερικανού φορολογούμενου (και εκείνων των χώρων συμμάχων της Ουάσιγκτον), ενώ το 40% των οικογενειών των ενεργών στρατιωτικών των ΗΠΑ δεν επιβιώνουν παρά μόνο με κουπόνια επισιτιστικής βοήθειας, και ολόκληρες πολιτείες, όπως το πλούσιο Τέξας, υποφέρουν από μια άνευ προηγουμένου κατάρρευση. στην ποιότητα των υποδομών και των συνθηκών διαβίωσης. Δύο τρισεκατομμύρια αμερικανικά δολάρια πέταξαν όπως τα άλλα τρισεκατομμύρια που δαπανήθηκαν για τους ατελείωτους πολέμους εναντίον ψεύτικων εχθρών σε ερημικά μέρη του πλανήτη.
Εν τω μεταξύ, σαν μια πολύ κακή ταινία της σειράς Z, το F-35 θα μπει στην Ιστορία της αεροπορίας ως η μεγαλύτερη οικονομική και τεχνική καταστροφή της Ιστορίας. Πάνω απ ‘όλα, αποκαλύπτει την εξαιρετικά επιβλαβή επίδραση των παρασίτων που περιστρέφονται γύρω από την κυβέρνηση στην παρακμή της βιομηχανίας και της καινοτομίας
και διά του λόγου το αληθές, Forbes (Feb 23, 2021,08:00am EST):
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.