Τα λόγια αυτά τα είπε ο Χριστός όταν κάποιος πατέρας, Του ζήτησε να θεραπεύσει τον υιό του από το δαιμόνιο που τον τυραννούσε, αναφέροντας Του ότι αυτό το είχε ζητήσει και από τους μαθητές Του αλλά αυτοί δεν κατάφεραν να τον θεραπεύσουν. Και όταν στη συνέχεια τον ρώτησαν οι μαθητές Του γιατί δεν κατάφεραν οι ίδιοι να τον θεραπεύσουν, ο Κύριος τους απάντησε ότι δεν είχαν πίστη.
Πόσο μοιάζει εκείνη η εποχή με την σημερινή; Ένας επικίνδυνος ιός έχει καταφέρει να κάνει ολόκληρο τον κόσμο άνω κάτω και παρόλα τα μέτρα και τις συστάσεις των ειδικών τα πράγματα γίνονται όλο και χειρότερα. Οι σημερινοί μαθητές (ιεράρχες) προσπάθησαν να σταματήσουν τον ιό διά της προσευχής αλλά δεν τα κατάφεραν και όπως και οι υπόλοιποι άνθρωποι προσέφυγαν και αυτοί στους ειδικούς (ιατρούς) για να τους γλυτώσουν, σε σημείο μάλιστα που αρνήθηκαν τον ίδιο τον Χριστό. Τι τρομερό; “Αφού δεν μπορούμε εμείς να τον σταματήσουμε, άρα δεν υπάρχει Θεός!”. Βέβαια υπάρχει και ο πιο ευχάριστος και αναπαυτικός λογισμός: “ο Θεός έδωσε τους ιατρούς για να θεραπεύουν τους ανθρώπους”. Πρώτη φορά άκουσα στη ζωή μου αρχιεπίσκοπο να βγαίνει μετά από τη Θεία Λειτουργία την Κυριακή της Ορθοδοξίας και να λέει ότι ήταν μια καλή εκδήλωση! Δεν γνώριζα ότι όταν πηγαίνουμε στη Θεία Λειτουργία είναι σαν να πηγαίνουμε σε μια εκδήλωση!
Ένα παιδάκι είχε έναν δύσκολο όγκο στον εγκέφαλο και επειδή ήταν μικρό και η εγχείρηση πολύ δύσκολη δεν το αναλάμβανε να το εγχειρήσει κανένας γιατρός στην Ελλάδα. Οι γονείς αναγκαστικά το πήγαν στο κορυφαίο νοσοκομείο της Νέας Υόρκης. Εκεί ο ξένος γιατρός που ανέλαβε να τον εγχειρήσει (καθολικός στο θρήσκευμα) τους είπε: “θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ αλλά προσευχηθείτε και εσείς όπου πιστεύετε”. Επειδή πολλοί θα αναρωτηθείτε, δόξα τω Θεώ, η εγχείρηση πέτυχε και το παιδί έγινε εντελώς καλά.
Όμως η άπιστη σημερινή γενιά περιλαμβάνει και αυτούς που κυβερνούν αλλά και τους ειδικούς (ιατρούς). Και επειδή από τη μια μεριά ως άθεοι που είναι, βασίζονται μόνο στον εαυτό τους και στις επιστημονικές τους γνώσεις και από την άλλη μεριά ο ιός φαίνεται “μικρός” και νομίζουν πως μπορούν να τον αντιμετωπίσουν από μόνοι τους έχουν αφήσει τον Χριστό στην άκρη. Ο ιός όμως αν και μικρός είναι ευλύγιστος σαν χέλι και εκεί που νομίζουν ότι τον έχουν πιάσει αυτός ξεγλιστράει μέσα από τα χέρια και όσο πιο πολύ τον “ταΐζουν” τόσο πιο γρήγορο και δυνατό θα τον κάνουν.
Είμαστε γενιά άπιστη και διεστραμμένη. Αυτό είναι βέβαιο. Αλλιώς όλα αυτά τα ωραία πράγματα που αναφέρονται στο Ευαγγέλιο και στους βίους των αγίων θα τα κάναμε και εμείς. Δεν μπορούμε όμως!
Όμως ο Θεός, πάλι μας βοηθάει δείχνοντάς μας τον δρόμο μέσα από τα λόγια που είπε στη συνέχεια στους μαθητές του: “αυτό το είδος των δαιμονίων δεν φεύγει παρά μόνο με προσευχή και νηστεία”. Δηλαδή ζητάει από εμάς να κάνουμε μια προσπάθεια και θα βοηθήσει και αυτός στην απιστία μας.
Αγαπητοί αδερφοί, αν δεν μετανοήσουμε, δεν νηστέψουμε και δεν προσευχηθούμε αυτός ο ιός δεν πρόκειται να φύγει! Θα μπούμε σε ένα φαύλο κύκλο που σε κάθε στροφή θα χτυπάμε όλο και πιο δυνατά το κεφάλι μας στον τοίχο. Αυτό έχουν πάθει ήδη κυβερνώντες και ειδικοί.
Και εμείς ως χώρα με τα “άλαλα και τα μπάλαλα” που μας κυβερνούν, πέρα από τον κορονοϊό αντιμετωπίζουμε τρεις επιπλέον θανάσιμους κινδύνους: Ασθενή οικονομία (πείνα), γεωπολιτική αστάθεια (γενοκτονία), λαθροεποικισμός (εξαφάνιση του έθνους).
Ηλίας Ευαγγελόπουλος
Οικονομολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.