Το άρθρο που θα διαβάσετε παρακάτω αντιμετωπίζει το ξεπούλημα μιας ελληνικής εταιρείας μεγάλου στρατηγικού ενδιαφέροντος με ουδέτερη ή και θετική στάση θα έλεγα...
Το ελληνικό (κατ ευφημισμόν) κράτος όφειλε να στηρίξει και να αναγεννήσει την προβληματική εταιρεία και να στηριχθεί και πάλι σε ελληνικά πόδια...
Ομως αντιθέτως την σαμπόταρε, ακυρώνοντας ακόμα και παραγγελίες του ελληνικού στρατού και οδηγώντας την ουσιαστικά στην πτώχευση, ώστε τελικώς να ξεπουληθεί και οι αλήτες προδότες πολιτικοί να "φάνε" τις μίζες τους...
Και τελικά τα κατάφεραν... όπως καταφέρνουν χρόνια τώρα να καταστρέφουν την ελληνική οικονομία για να γινόμαστε όλο και πιο υπόδουλοι των ξένων.
Θα έρθει άραγε ποτέ ο καιρός να πληρώσουν όλα αυτά τα αίσχη;
Ή θα μας ρίχνουν στάχτη στα μάτια προκαλώντας μας αντινόηση, όπως σε όλα τα θέματα, ώστε να νομίζουμε ότι τελικώς είναι "σωτήρες" και "έσωσαν" κι αυτήν την εταιρεία...
Διότι έτσι μας το παρουσιάζουν...
Μια τρομερή επένδυση που έσωσε θέσεις εργασίας κλπ....
Η αλήθεια φυσικά είναι ότι απλά σαμπόταραν μια ελληνική εταιρεία για να ξεπουληθεί σε ξένους και ότι ένας στρατηγικός τομέας για την ελληνική εθνική άμυνα που θα έπρεπε διά ροπάλου να μείνει σε ελληνικά χέρια, περνάει στα χέρια μιας (υποθετικά) φιλικής σήμερα χώρας που είναι το Ισραήλ (λόγω Ερντογάν και κακών ισραηλινοτουρκικών σχέσεων) αλλά που αύριο όταν ο Ερντογάν θα εκλείψει... κανείς δεν ξέρει σε ποια κατάσταση θα είναι οι σχέσεις μας....
Ας διαβάσουμε λοιπόν έχοντας στο νού μας όλα αυτά, το άρθρο και να θυμόμαστε ότι κάποια ειδησεογραφικά σάιτ υπηρετούν πιστά το σύστημα... και επιβραβεύονται και χρηματοδοτούνται για αυτό....
Κλείνοντας θέλω να επιστήσω την προσοχή σας στην δήλωση του Σταϊκούρα από την οποία απουσιάζουν εντελώς οι λέξεις Ισραήλ, ισραηλίτες και ισραηλιτική εταρεία... Πρόκεται απλά για τους "νέους μετόχους".... Δηλαδή ή μας δουλεύει ή κάπου μέσα του οι τύψεις δεν τον αφήνουν να ηρεμήσει, αφού όλοι μας ξέρουμε τα μεγάλα εγκλήματα των Εβραίων απέναντι στην πατρίδα μας στην μακραίωνη ιστορία μας...
Το Δημόσιο επιφυλάχθηκε στο δικαίωμα να μετέχει στη νέα εταιρεία κατά ποσοστό 21%.
Η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ) μπορεί να αποτελέσει πυλώνα ανάπτυξης για τη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και συνολικά για την εθνική οικονομία, καθώς και πόλο στήριξης της τοπικής κοινωνίας, με τη δημιουργία πολλών νέων θέσεων εργασίας. Αυτό ανέφερε ο Υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, με αφορμή την υπογραφή μεταβίβασης της ΕΛΒΟ στους νέους μετόχους, μετά από αρκετά χρόνια ατελέσφορων διαδικασιών.
Ολόκληρη η δήλωση του κ. Σταϊκούρα: «Υπεγράφη, μετά από πολυετείς ατελέσφορες διαδικασίες, η σύμβαση μεταβίβασης της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων (ΕΛΒΟ) στους νέους μετόχους. Ολοκληρώνεται έτσι, με επιτυχία, μία μακρά και δύσκολη διαδικασία. Υπενθυμίζεται ότι η ΕΛΒΟ, μια εταιρεία με μεγάλη ιστορία στον τομέα της κατασκευής οχημάτων, είχε τεθεί σε ειδική εκκαθάριση από το 2014.
Στο διάστημα που ακολούθησε, διενεργήθηκαν, χωρίς αποτέλεσμα, δύο δημόσιοι πλειοδοτικοί διαγωνισμοί, ένας τον Απρίλιο του 2017 και ένας τον Αύγουστο του 2017. Ενώ, τον Φεβρουάριο του 2019 διενεργήθηκε ακόμα ένας διαγωνισμός, με ελεύθερη διαπραγμάτευση, που όμως ούτε αυτός τελεσφόρησε. Τον Μάρτιο του 2020, ο ειδικός εκκαθαριστής προχώρησε εκ νέου σε δημόσια πρόσκληση διεξαγωγής του διαγωνισμού εκποίησης βασικών περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας, με ελεύθερη διαπραγμάτευση. Ως όρος του διαγωνισμού, λόγω και του τομέα δραστηριοποίησης της εταιρείας, επιφυλάχθηκε στο Δημόσιο το δικαίωμα να μετέχει στη νέα εταιρεία κατά ποσοστό 21%.
Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο, αφήσαμε πίσω μας έξι χρόνια παλινωδιών και άκαρπων διαδικασιών και η ΕΛΒΟ σήμερα γυρίζει σελίδα. Τα καταφέραμε! Πλέον, η εταιρεία μπορεί να αποτελέσει πυλώνα ανάπτυξης για τη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και συνολικά για την εθνική οικονομία, καθώς και πόλο στήριξης της τοπικής κοινωνίας, με τη δημιουργία πολλών νέων θέσεων εργασίας».
Ποιος είναι ο νέος ιδιοκτήτης
Η κοινοπραξία SK Group και η Plasan ισραηλινών συμφερόντων είναι ο νέος ιδιοκτήτης της ΕΛΒΟ με την εξαγορά Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων και διευθύνεται από τους Samy Katsav (SK Group) και Dani Ziv (Plasan) οι οποίοι από κοινού θα ελέγχουν έως και το 79% της νέας ΕΛΒΟ.
Ο Έλληνας επιχειρηματίας Αριστείδης Γλίνης πιθανότατα θα είναι ο επικεφαλής management της ελληνικής εταιρείας και μόλις εγκριθεί η πρόταση οι επενδυτές θα αναλάβουν να συγκροτήσουν τη νέα εταιρεία σε διάστημα 3 μηνών.
Ένας κύριος στόχος των ισραηλινών επιχειρηματιών είναι να αποκτήσουν τα προϊόντα τους Ευρωπαϊκό και ΝΑΤΟικό «διαβατήριο» ώστε να εξάγονται με μεγαλύτερη επιτυχία στην διεθνή αγορά.
Οι νέες κατηγορίες οχημάτων που θα κατασκευάζει η νέα ΕΛΒΟ σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι τρεις και θα περιλαμβάνουν στρατιωτικά οχήματα, οχήματα ειδικού τύπου και πολιτικά οχήματα. Ωστόσο, μπορεί να περιληφθούν και άλλα προϊόντα όπως φορητός οπλισμός, προστιθέμενα συστήματα θωράκισης οχημάτων και ηλεκτροπτικός εξοπλισμός.
Αυτό είναι λίαν πιθανό καθώς ο Samy Katsav ελέγχει μέσω του ομίλου Samy Group τις εταιρείες Israeli Weapons Indusries (IWI), Meprolight Ltd., Israel Shipyards Ltd. και Uni-Scope Optical.
Η ισραηλινή Plasan κατασκευάζει ήδη δύο οχήματα το Guarder και το SandCat
To Guarder είναι ένα θωρακισμένο λεωφορείο για αστυνομικές δυνάμεις καταστολής, το οποίο βασίζεται στο σασί του γερμανικού ΜΑΝ SE (4X4) με χωρητικότητα 25 ανδρών. Το SandCat, είναι ένα θωρακισμένο όχημα χωρητικότητας τεσσάρων ή πέντε ανδρών, το οποίο βασίζεται στο σασί των αμερικανικών πολιτικών φορτηγών Ford F-350 και F-550.
Τα οχήματα είναι θωρακισμένα με σύνθετη θωράκιση (cοmposite armor) που συνδυάζει στρώσεις μετάλλου, πλαστικού και κεραμικού υλικού, καθώς και διάκενα αέρα. Ο μεγαλύτερος πελάτης φαίνεται να είναι η μεξικανική αστυνομία με 125 μονάδες και ακολουθούν χώρες όπως το Καζακστάν, η Κολομβία και η Νιγηρία με 25-30 μονάδες κάθε μία.
Τα συγκεκριμένα οχήματα μπορεί να χρησιμοποιηθούν από την Ελληνική Αστυνομία αλλά και από τον Ελληνικό Στρατό ιδίως τώρα που έχει ανακοινωθεί η αντικατάσταση 10.000 οχημάτων Mercedes και Steyr. Μάλιστα αν η νέα εταιρεία κερδίσει και το συμβόλαιο αντικατάστασής τους τα έσοδα της νέας ΕΛΒΟ θα είναι παχυλά για τουλάχιστον μία δεκαετία.
Τα περιουσιακά στοιχεία
Η ΕΛΒΟ ιδρύθηκε το 1976 ως Στάγιερ Ελλάς ΑΒΕ, με σκοπό την παραγωγή και διάθεση φορτηγών οχημάτων, γεωργικών ελκυστήρων και σταθερών κινητήρων. Tα προϊόντα συναρμολογούνταν με μικρή ελληνική συμμετοχή που αυξανόταν σταδιακά.
Η Στάγιερ Ελλάς συναρμολογούσε και το ΤΟΜΠ “Λεωνίδας” του ΕΣ. Το 1986 η αυστριακή Steyr αποχώρησε και το ποσοστό της ανέλαβε το ελληνικό Δημόσιο. Έκτοτε η εταιρεία ονομάστηκε ΕΛΒΟ. Το 2000 το 43% της εταιρείας και το management περιήλθε στην Μυτιληναίος, η οποία αποχώρησε το 2010. Το 2014 η ΕΛΒΟ περιήλθε σε καθεστώς εκκαθάρισης.
Τα περιουσιακά στοιχεία που διεκδικεί η κοινοπραξία είναι τρία οικόπεδα έκτασης άνω των 270.000 τ.μ. στη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου, κτιριακές εγκαταστάσεις στη ΒΙΠΕ Σίνδου, εξοπλισμός και δικαιώματα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας, όπως το σήμα και ο διακριτικός τίτλος «ΕΛΒΟ» και κάθε άλλο δικαίωμα βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας, όπως τεχνογνωσία, σχέδια, άδειες ΙΤ και πατέντες που έχει τυχόν κατοχυρώσει η εταιρεία.
Σιγα σιγα πρεπει να συνηθισουμε στην ιδεα ,οτι καποια στιγμη θα καθομαστε στην σειρα κ καποιος θα περναει κ θα μας κοιταζει τα δοντια ...εαν αξιζουμε για πουλημα ,μιας κ οτι υπαρχει μεχρι εκεινη την εποχη, οι σωτηρες τους εθνους που εχουν ξεπουλησει κ την ιδια τους την μανα ,δεν θα εχουν κατι αλλο να προσφερουν στους εργολαβους ζωων ....
ΑπάντησηΔιαγραφήυγ ..... σε μενα θα την πατησουν ...θα παρουν γερα δοντια αλλα θαναι γεφυρες ..τα κοροιδα !!!χεχεχε.....