Σελίδες

21 Φεβρουαρίου 2021

Αρχή του Τριωδίου σήμερα....

Γράφει ο Χαράλαμπος Μηνάογλου
 
Οι λίγοι κανονικοί παπάδες που έχουν μείνει ξαναπρόβαλαν τα δύο παραδείγματα του τελώνη και του φαρισαίου. Και καλά όσοι τα ακούν, αλλά το κακό είναι ότι πλέον οι περισσότεροι δεν τα ακούν.... Και ολοένα και πληθαίνουν αυτοί που δεν θέλουν καν να τα ακούσουν, αυτοί που παρασύρονται από περίεργες δοξασίες που έχουν όλες ως κεντρική διδασκαλία την καμπαλιστική επιταγή: κάνε ό,τι θέλεις! 
 
Και ενώ από την μία το κάνε ό,τι θέλεις, η απόλυτη θεοποίηση της εγωπάθειας προβάλλεται πλέον ως κατάκτηση πνευματική και πολιτισμικός αναβαθμός, από την άλλη φαρισαϊκώς τελείως διάφοροι οπαδοί και κήρυκες του κάνε ό,τι θέλεις έρχονται να καταδικάσουν τους διάφορους πολιτικούς, αθλητικούς και καλλιτεχνικούς παράγοντες για τα σεξουαλικής φύσεως εγκλήματά τους. 
 
Η ρίζα όλων αυτών δεν είναι άλλη από το θέλημά μας. Και η εκκοπή του, η μόνη σίγουρη λύση. Αλλιώς, σε συνθήκες θεοποίησης του ανθρώπινου θελήματος, ο δικαιωματισμός κυριαρχεί. Και τότε αρχίζουν τα προβλήματα. Πριν από μερικά χρόνια η γερμανική δικαιοσύνη συνταράχθηκε από μεγάλο δικανικό πρόβλημα, του ποιανού τα δικαιώματα είναι υπέρτερα των κτηνοβατών ή των ζώων! Μιλάμε για δίκες που κράτησαν χρόνια! Και τελικά πού κατέληξαν; Στην πλήρη εμπέδωση στην γερμανική κοινωνία τόσο των δικαιωμάτων των κτηνοβατών όσο και στην αναγνώριση στα ζώα ανθρωπίνων δικαιωμάτων! Κάτι αντίστοιχο να μου το θυμηθείτε θα ζήσουμε και εδώ, όταν για διάφορους λόγους οι καταγγελλόμενοι θα αθωωθούν ή θα καταδικαστούν σε αστείες ποινές για δευτερεύοντα ζητήματα, καθώς θα πρυτανεύσει πάλι η λογική του να μην καταπατηθεί το δικαίωμά τους στις ιδιαίτερες σεξουαλικές προτιμήσεις. Και έτσι θα εμπεδωθεί οριστικά στην ελληνική; κοινωνία η σεξουαλική κατάχρηση ακόμη και ο βιασμός υπό προϋποθέσεις ως δικαίωμα! Γιατί τι να κάνουμε, αφού τα δικαιώματα και τα θέλω είναι η υπέρτατη αξία οι εν λόγω έτσι την βρίσκουν.... πώς να τολμήσει μετά ο δικαστής να τους καταδικάσει μη σεβόμενος τα παρδαλά τους δικαιώματα στην σεξουαλική ιδιαιτερότητα; 
 
Όσοι νομίζουν ότι οι δίκες μερικών επωνύμων θα λύσουν το πρόβλημα είναι μακράν νυκτωμένοι. Σήμερα, για τις θέσεις κλειδιά προτιμούνται άνθρωποι με παρόμοια θελήματα, ακριβώς για να είναι πάντοτε και με βεβαιότητα ελεγχόμενοι. Μπορεί να θυσιαστούν φαινομενικά μερικοί, αλλά και αυτό θα γίνει για να εμπεδωθεί περισσότερο η σήψη και η αρρώστεια ως δικαίωμα. Και μία μικρή παρατήρηση για τα θύματα: όσοι, με εξαίρεση τους ανηλίκους, αν και νομικά και αυτό ακόμη είναι μαχητό τουλάχιστον για τους άνω των 15, προσπορίστηκαν οφέλη από αυτές τις συνευρέσεις (κέρδισαν θέσεις, ρόλους, συμφωνίες κτλ.) είναι αμέριμνοι ευθυνών; Γιατί κάποιοι συνάδελφοί τους, όπως ήδη έχουν βγει ορισμένοι και το έχουν δηλώσει, προτίμησαν να χάσουν παρόμοιες θέσεις, ρόλους και συμφωνίες και να μην υποκύψουν στην σεξουαλική τους κατάχρηση; Δηλαδή σε μία δωροδοκία ευθύνη έχει μόνον (σίγουρα έχει την πρώτη και την μεγαλύτερη) αυτός που τα ζητάει ή και αυτός που τα δίνει; Και αυτό θα είναι το δεύτερο μεγάλο στοίχημα εμπέδωσης: να πειστεί δηλαδή ολόκληρη η ελληνική κοινωνία ότι πρέπει να ενδώσει και να εξευτελιστεί για να επιβιώσει. 
 
Αντίθετα, και αυτό έχει αρχίσει ήδη να γίνεται στα ΜΜΕ, ελάχιστη προσοχή δίνεται όταν γνωστοί ηθοποιοί αναφέρονται σε περιπτώσεις που αντέδρασαν και σηκώθηκαν και έφυγαν. Γιατί αυτό δεν συμφέρει, δεν διδάσκει εξευτελισμό και υποταγή. Ο άνθρωπος που μαθαίνει να κόβει το θέλημά του, που καταλαβαίνει ότι ο κόσμος δεν φτιάχτηκε για την ικανοποίησή του, αν είναι ταυτόχρονα και ασυμβίβαστος με το κακό, τότε είναι το πρότυπο του ανθρώπου, πορεύεται τα χνάρια της αγιότητας και ζει μόνιμα μέσα στο Τριώδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.