Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας κατόρθωσε να ενώσει τον λαό, αλλά εναντίον της. Η περιφρονητική στάση της σε όλα όσα εκφράζουν τον Ελληνισμό και συνέχουν την κοινωνία μας δεν έχει περάσει απαρατήρητη.
Με τις κινήσεις της από την πρώτη στιγμή του διορισμού της στο ύπατο πολιτειακό αξίωμα έστελνε σαφέστατα πολιτικά και ιδεολογικά μηνύματα προς όλες τις κατευθύνσεις. Ωστόσο, τα πράγματα έγιναν ιδιαιτέρως σαφή με την άθλια ενέργειά της να μην πλησιάσει καν τον σταυρό που κρατούσε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Ιερώνυμος στη δοξολογία για το νέο έτος, που έγινε στη Μητρόπολη Αθηνών, και να απαγορεύσει την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου. Αυτό εξόργισε τους πολίτες, οι οποίοι συνειδητοποίησαν πλέον ότι πρέπει να υποστούν την επιλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη για μια τετραετία ακόμη και να την παρακολουθούν να παραβιάζει τον πανίσχυρο άγραφο νόμο, που ορίζει με σαφήνεια τα καθήκοντά της.
Η κυρία Σακελλαροπούλου δεν ανέλαβε τη νομική εκπροσώπηση κάποιας ΜΚΟ, ούτε ανεξάρτητη Αρχή σε κράτος όπως το Βέλγιο ούτε καθήκοντα αρθρογράφου σε αριστερίστικο έντυπο. Είναι Πρόεδρος της Δημοκρατίας στην Ελλάδα, η οποία κατόρθωσε να αποκτήσει ανεξάρτητη κρατική υπόσταση έπειτα από έναν πολυαίμακτο επαναστατικό αγώνα εναντίον της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Αυτός ο αγώνας, τα 200χρονα από το ξέσπασμα του οποίου συμπληρώνονται φέτος, είχε σαφέστατο εθνικό και θρησκευτικό πρόσημο. Για του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία σηκώσαμε τα όπλα. Δεν μπορεί να γίνει ανεκτό από τους Ελληνες ο επικεφαλής του κράτους να μην πιστεύει στον Χριστό και στο έθνος.
Η επιλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη για την Προεδρία της Δημοκρατίας δεν είναι μόνο ατυχής, αλλά και επικίνδυνη, διότι η κυρία Σακελλαροπούλου με όσα κάνει υπονομεύει το κύρος του θεσμού που εκπροσωπεί.
Κανένα αξίωμα δεν είναι «διακοσμητικό». Ούτε καν αυτό του Προέδρου της Δημοκρατίας με τις περιορισμένες εξουσίες. Κάθε λόγος, έργο, κείμενο και συμπεριφορά των ιθυνόντων στέλνει μηνύματα στον λαό και η κυρία Σακελλαροπούλου δεν στέλνει αυτά που αξίζουν στο έθνος και στον λαό. Θα ήταν ευχής έργο να υπήρχε η δυνατότητα… ανασχηματισμού της Προέδρου της Δημοκρατίας.
ΤΟΤΕ ΤΟ 1821 ....ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΑΙΟΙ, ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΔΕΣ, ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΔΕΣ, ΔΙΑΚΟΙ, ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΕΣ ... ΚΑΙ ΝΕ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ ΤΙΜΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ .... ΦΕΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Δημήτρης Νενέκος ένας από τους οπλαρχηγούς του απελευθερωτικού αγώνα, που κατέληξε να μείνει στην ιστορία ως συνώνυμο της προδοσίας, της δουλοπρέπειας, ασέβειας συμβόλων, ιερών και οσίων του Ελληνισμού και της υποταγής.
Ο Νενέκος πάνω στη φωτιά της μάχης παρά το ότι υπήρξε γενναίος επαναστάτης του 1821, εξαγοράστηκε, επέλεξε να αλλάξει στρατόπεδο, πήγε με τον Ιμπραήμ και έθεσε σε κίνδυνο την πορεία της επανάστασης, αναγκάζοντας τον Κολοκοτρώνη να λάβει σκληρά μέτρα και να προειδοποιήσει πως για τους προσκυνημένους υπάρχει μόνο το τσεκούρι και η φωτιά.
Για τον Νενέκο, αλλά και για όσους τον ακολούθησαν ή θα τον ακολουθούσαν ο Κολοκοτρώνης με την σύμφωνο γνώμη όλων των οπλαρχηγών και επαναστατών συντρόφων του, προειδοποίησε και έγραψε οργισμένος ....
Εις Ελόγου Σας χωρία της Λιοδώρας, όλα από Ζάτουνα έως Ασπρα Οσπήτια. Ευθύς όπου λάβετε το παρόν μου να ακούσετε την φωνήν του γενναιοτάτου χιλιάρχου Δημητράκη Πλαπούτα, τον οποίον διορίζω με πληρεξουσιότητα να πάρη τα άρματα σας και όλοι μαζύ να ελθήτε το ογληγορώτερον κατά το χρέος σας. Του έδωσα άδεια δια εκείνους από εσάς όπου δεν θελήσουν να θύση και να απολέση με φωτιά και τζεκούρι, οι δε λοιποί είσθε εις την αγάπην μου και κάμνετε το χρέος σας με προυθυμίαν, και ελπίζω ότι θ' ακολουθήσετε χωρίς δυσκολίας. Ακολουθήσατε λοιπόν καθώς σας γράφω και ακολουθήσατε τον Καπιτάν Δημητράκη να προφθάσετε το ογληγορώτερον.
15 Ιουνίου 1822, Σαραβάλι εκ της πολιορκίας Πατρών,
Ο Στρατηγός Θεόδωρος Κολκοτρώνης
Ο Νενέκος βρήκε το θάνατο από το μαχαίρι του αδερφού του Αθανάσιου Σαγιά τον οποίο είχε σκοτώσει μερικά χρόνια νωρίτερα, προκειμένου να ανελιχθεί, οι δε υπόλοιποι "΄Έλληνες", επίδοξοι σύμμαχοι και υποτελείς του Ιμπραήμ, που άλωσε ιερά και όσια συμμορφώθηκαν και επανήλθαν με την ουρά στα σκέλια στο στρατόπεδο του Κολοκοτρώνη που μαχόταν υπέρ ΠΑΤΡΙΔΑΣ, ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ....
ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ, ΦΩΝΗ ΘΕΟΥ .....
...................Η επιλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη για την Προεδρία της Δημοκρατίας δεν είναι μόνο ατυχής, αλλά και επικίνδυνη, διότι η κυρία Σακελλαροπούλου με όσα κάνει υπονομεύει το κύρος του θεσμού που εκπροσωπεί.......................
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ελεγα οτι οποιος διαδεχεται τον αλλον στην εξουσια μαλλον ΠΑΝΤΟΥ κ την στιγμη που ειναι ιδιοι σχεδον μεταξυ τους για τους λιγους που τους τοποθετουν κ διαφορετικοι με μασκα για τους πολλους που τους εμπιστευονται ,κτιζουν γεφυρες ''αλληλοκατανοησης'' με σκοπο οτι καποια στιγμη θα αλλαξουν παλι θεσεις.
Ετσι βαζουν λιγο κ τα ηχηρα δολωματα που ειναι ντε κ καλα αντιπαλοι ιδεολογικα !!! να εχουν λογο κ θεση ,οταν εχουν την διακυβερνηση ,με σκοπο την ανεκτικοτητα των ''αντιπαλων'' .
Βεβαια ολο αυτο το πανυγηρακι γινεται για τα ματια του κοσμακη .
Το ιδιο συνεβη κ με τον ..αυστηρο διαβημα !........δηλαδη μπουρδες κ φανφαρες ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ της μεταπολιτευσης .