Σε πρωτοφανείς δηλώσεις εναντίον της Εκκλησίας και των πιστών προχώρησε ο Γιάννης Τούντας, καθηγητής Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής του ΕΚΠΑ, ο οποίος αφού υποστήριξε πως ο κορωνοϊός μεταδίδεται με τη Θεία Κοινωνία στη συνέχεια δήλωσε πως όσοι μεταλαμβάνουν τη Θεία Κοινωνία βλάπτουν το κοινωνικό σύνολο!
«Ο ένας τρόπος (σσ να μεταδοθεί ο ιός) είναι με το κοινόχρηστο κουταλάκι, το επονομαζόμενο ως λαβίδα. Ο ιός βρίσκεται και εντός της στοματικής κοιλότητας ενός μολυσμένου ατόμου και για τον λόγο αυτό επηρεάζει, μεταξύ άλλων, και τη γεύση. Ένα μολυσμένο άτομο τη στιγμή που μεταλαμβάνει μπορεί να μολύνει με το στόμα του τη λαβίδα/κουταλάκι, και έτσι να μεταδώσει τον ιό και σε όσα άλλα άτομα τη χρησιμοποιήσουν πριν καθαριστεί σχολαστικά», τονίζει ο κ. Τούντας.
Γι’ αυτό τον λόγο, όπως σχολιάζει, «δεν ισχύει το αντεπιχείρημα ότι ο ιός δεν μεταδίδεται με την κατάποση, αφού στην προκειμένη περίπτωση εμπλέκεται η στοματική κοιλότητα, που αποτελεί κοινό όργανο τόσο του ανώτερου αναπνευστικού συστήματος όσο και του πεπτικού συστήματος».
Ο καθηγητής αναφέρει επίσης πως υπάρχει και δεύτερος τρόπο μετάδοσης, με την επαφή του ατόμου που μεταλαμβάνει με τον ιερέα ο οποίος του χορηγεί τη Θεία Κοινωνία.
«Από τη στιγμή που δεν μπορεί να υφίσταται η προστασία της μάσκας κατά τη διενέργεια του μυστηρίου και από τη στιγμή που η απόσταση που χωρίζει τον πιστό από τον ιερέα είναι μικρότερη του έτσι κι αλλιώς επισφαλούς ορίου των δύο μέτρων, ο κίνδυνος της άμεσης αερογενούς μόλυνσης είναι υπαρκτός και για τους δύο», αναφέρει.
Ο κ. Τούντας, στη συνέχεια υπαινίσσεται ότι όσοι μεταλαμβάνουν βλάπτουν το κοινωνικό σύνολο λέγοντας πως «Κανείς δεν μπορεί να αφαιρέσει το δικαίωμα από έναν πιστό να μεταλάβει. Αρκεί να μη βλάπτει τους άλλους, επικαλούμενος μάλιστα στον δημόσιο διάλογο τη μεταφυσική της πίστης σε αντιπαράθεση με τον ορθολογισμό της επιστήμης. Γιατί, όπως έγραφε ο Καρτέσιος ήδη τον 17ο αιώνα, η Εκκλησία μπορεί να ασχολείται με την ψυχή αλλά, για το καλό όλων, ας αφήσει το σώμα στη δικαιοδοσία της επιστήμης», λέει ο καθηγητής Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής του ΕΚΠΑ, ο οποίος ανεβάζει χωρίς λόγο τους τόνους, παρόλο η Εκκλησία έχει υποχωρήσει και έχει δηλώσει πως θα υπακούσει στις απαγορεύσεις κυβέρνησης και λοιμωξιολόγων.
ΣΧΟΛΙΟ
Βρε έχει δίκιο ο "επιστήμονας"....
Ο Ιερέας που κοινωνούσε στην Σπιναλόγκα τους λεπρούς και μετά κατέλυε την Θεία Κοινωνία (δηλαδή έπινε ότι ειχε μείνει στο Αγιο Ποτήριο) δεν είχε ποτέ ούτε μια πληγή στο στόμα του και ούτε ένα χαλασμένο δόντι... γι αυτό δεν κόλλησε λέπρα που είναι άκρως μολυσματική ασθένεια και κολλάει με το αίμα.... (κι όχι μόνο)...
Βρε πως τα ξέρουν όλα αυτοί οι επιστήμονες...;
Κι ο άλλος, εκείνος που κοινωνούσε το Τίμιο Αίμα του Κυρίου στους φυματικούς που άφηναν μέσα στην Αγία Λαβίδα μέχρι και αίμα από την αιμόπτυση και μετά κατέλυε κι αυτός!!!!;;;;; Περίεργα πράγματα... Φαίνεται θα είχε κάνει το εμβόλιο της φυματίωσης και έτσι δεν κινδύνευε....
Τούντα επειδή έρχονται τα Αγια Χριστούγεννα δεν θέλω να λερώσω το στόμα μου....
Κοίτα μαζέψου γιατί δεν σε βλέπω καλά....
Μπορεί εμείς οι άνθρωποι να ρίχνουμε σφαλιάρες και ποινές τα δικαστήρια αλλά όλα αυτά είναι αστεία μπροστά στην Θεία Δίκη...
Πως στα κομμάτια κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα λυσσομανάτε όλοι οι αντίχριστοι....

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.