Σελίδες

25 Αυγούστου 2020

Στην Αθήνα τα πρώτα ολοκαίνουργια τραμ νέας γενιάς.

Φτάνουν στην Αθήνα τα πρώτα ολοκαίνουργια Τραμ με την υπογραφή της Alstom.

Σύμφωνα με πληροφορίες, την Τετάρτη 26 Αυγούστου το βράδυ καταφθάνουν στο λιμάνι του Πειραιά, οι πρώτοι δύο συρμοί Τραμ από τους συνολικά 25 που κατασκευάζει για λογαριασμό της Αττικό Μετρό η Γαλλική Alstom.

Οι δύο συρμοί φορτώθηκαν πριν από μερικές ημέρες από το λιμάνι της Βαρκελώνης και θα οδηγηθούν στο αμαξοστάσιο του Τραμ για να ξεκινήσει ο έλεγχος τους και εν συνεχεία η παράδοση τους στην κυκλοφορία. Η Alstom, επιπλέον της κατασκευής και προμήθειας των οχημάτων τραμ, θα παράσχει τις υπηρεσίες επιτόπιων δοκιμών, εκπαίδευσης και εγγύησης, καθώς και τα ανταλλακτικά τους. Η ολοκλήρωση της προμήθειας των νέων συρμών Τραμ, μία σύμβαση αξίας άνω των 50 εκατομμυρίων ευρώ θα πραγματοποιηθεί το 2021.

Απαραίτητα τα νέα Τραμ

Το μοντέλο το οποίο παραλαμβάνει η Αττικό Μετρό είναι το Citadis X05, που ξεχωρίζει για τον φουτουριστικό σχεδιασμό, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και πιο συγκεκριμένα από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Να σημειώσουμε πως τα νέα Τραμ θα έχουν χρώμα πορτοκαλί, όπως επελέγη σε σχετική ψηφοφορία πριν από περίπου δύο χρόνια και όχι ασημί-μπλε όπως τα Ιταλικά Ansaldobreda που κινούνται μέχρι σήμερα στους δρόμους της Αθήνας. Με την ολοκλήρωση του ελέγχου τους, οι 25 νέοι συρμοί Τραμ θα παραδοθούν σταδιακά στη ΣΤΑΣΥ για να εντάξει στο στόλο της.

Τα νέα Τραμ είναι απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του δικτύου που επεκτείνεται κατά 5,4χλμ στο κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά ενώ θα συμβάλει και στη βελτίωση της καθημερινής απόδοσης των δρομολογίων καθώς κάποια από τα παλιά Τραμ έχουν βγει εκτός κυκλοφορίας. Πρόκειται για τη δεύτερη γενιά συρμών Τραμ που θα ενταχθούν στο δίκτυο της Αθήνας και θα περιλαμβάνουν όλες τις τεχνικές βελτιώσεις που έχουν προκύψει από το 2004. Σε όλο αυτό το διάστημα των 16 ετών λειτουργίας το δίκτυο στην πόλη δεν μεγάλωσε σχεδόν καθόλου.

Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός

Τα τραμ Citadis X05 που προορίζονται για το δίκτυο της Αθήνας προσφέρουν αναβαθμισμένη επιβατική εμπειρία, με γυάλινες επιφάνειες αυξημένες κατά 20%, LED για απαλό, ομοιόμορφο φωτισμό, ευρύχωρες ατομικές θέσεις και πληροφορίες για τις διαδρομές σε μεγάλες οθόνες, μέσω συστήματος τηλεματικής.

Κάθε όχημα τραμ θα αποτελείται από πέντε βαγόνια, θα έχει μήκος 33 μέτρα και μέγιστη χωρητικότητα 294 επιβάτες. Οι διπλές θύρες από κάθε πλευρά βαγονιού και σε όλο το μήκος του οχήματος τραμ θα εξασφαλίζουν βελτιωμένη προσβασιμότητα. Περισσότερα από 2.500 τραμ από τη σειρά Citadis έχουν πωληθεί σε πάνω από 50 πόλεις παγκοσμίως. Τα 2.000 τραμ που βρίσκονται ήδη σε λειτουργία έχουν διανύσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο χιλιόμετρα και έχουν μεταφέρει σχεδόν 9 δισεκατομμύρια επιβάτες, έπειτα από το έτος 2000, όταν τέθηκε σε εμπορική λειτουργία το πρώτο τραμ αυτής της σειράς.

Στην Αθήνα την Τετάρτη τα πρώτα ολοκαίνουργια Τραμ νέας γενιάς

Ως η πλέον πρόσφατη προσθήκη στη σειρά Citadis, το X05 συγκεντρώνει μια ποικιλία νέων τεχνολογιών, μεταξύ των οποίων οι κινητήρες μόνιμου μαγνήτη, καθώς και η βελτιωμένη διαχείριση HVAC και βοηθητικών λειτουργιών. Ο συνδυασμός αυτών των τεχνολογιών μειώνει την κατανάλωση ενέργειας κάθε οχήματος τραμ κατά 25%. Η απλουστευμένη ενσωμάτωση υποσυστημάτων και η ευκολία της συντήρησης μειώνουν το συνολικό κόστος του κύκλου ζωής κάθε οχήματος, που είναι, επιπλέον, ανακυκλώσιμο κατά 97%. Μέχρι σήμερα, οχήματα τραμ Citadis X05 έχουν διατεθεί από την Alstom και λειτουργούν στο Σίδνεϊ, στο Παρίσι, στη Νίκαια, στην Αβινιόν, στην Καέν και στο Καοσιούνγκ κ.α.

Αναφορικά με την Alstom, αυτή η προμήθεια των 25 συρμών Τραμ είναι η δεύτερη στην Ελλάδα, μετά την προμήθεια 28 συρμών Μετρό πρώτης γενιάς από την εταιρεία για το βασικό έργο του Μετρό της Αθήνας, στις αρχές του 2000.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.