Σελίδες

6 Μαΐου 2020

Ο ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Γράφει ο Σπύρος Κατσούρης

Την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015, εξ αφορμής εξαγγελιών της νέας Κυβέρνησης για αλλαγή των Εκπαιδευτικών προγραμμάτων και των εισαγωγικών εξετάσεων στα ΑΕΙ, δημοσίευσα στη ΡΟΔΙΑΚΗ άρθρο μου με τίτλο «Η ασέλγεια των εκάστοτε κυβερνήσεων στην Παιδεία», όπου και παραπέμπω τον αναγνώστη για περαιτέρω μελέτη του. Τώρα όμως, βλέποντας πως τούτοι οι αριστερίζοντες προχωρούν αναίσχυντα σε βαθύτερες και ριζοσπαστικότερες αλλαγές στην Παιδεία, εξανίσταμαι και πάλιν και διαβοώ: Φτάνει πιά ο ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ μας (!) από την εκάστοτε ευκαιριακή κυβέρνηση, από τον εκάστοτε μικρόνοα και ανόητον υπουργίσκον, που θέλει ν’ αφήσει και την δική του ολέθρια σφραγίδα στον πιο ευαίσθητο τομέα της Ελληνικής κοινωνίας ,με τις ρηξικέλευθες ιδέες και αντιλήψεις του Κόμματός του περί του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Είπα και ξαναλέω:

Με τον ψυχικό κόσμο των παιδιών και της σπουδαζούσης νεολαίας μας δεν επιτρέπεται να παίζει κανένας καραγκιόζης και αγράμματος «φωστήρας», που πήρε ένα πτυχίο από τις σκοτεινές διακλαδώσεις των φοιτητικών συλλόγων και δια μέσου των οποίων ανεδείχθη αργότερα και …υπουργός! Είπα και ξαναλέω: Σε σοβαρές πολιτισμένες χώρες της Δύσης, το εκπαιδευ τικό σύστημα παραμένει ακέραιο και σταθερό εις ορίζοντα 10ετίας ή 20ετίας και δεν αλλά ζει με την αλλαγή της υπουργικής έδρας από τον εκάστοτε τζιτζιφιόγκο. Είπα και ξαναλέω ότι: Σε σοβαρούς τομείς της κοινωνίας μας (ΠΑΙΔΕΙΑ, ΑΜΥΝΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ) πρέπει να υπάρχει Εθνικός Στρατηγικός Σχεδιασμός από επιτροπές με ειδικούς επιστήμονες (σοφούς) όλων των πολιτικών παρατάξεων που θα συνέρχονται και να αποφασίζουν σε βάθος χρόνου. Για την Παιδεία, οι άριστοι των εκπαιδευτικών και των τριών βαθμίδων. Για την Άμυνα, οι στρατιωτικοί και μόνον αυτοί. Για την Οικονομία, οι άριστοι των οικονομολόγων. 

Δεν είναι κράτος σοβαρό και δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει επί ίσοις όροις ένα άλλο σταθερό κράτος, όταν αλλάζει δεκάδες φορές μέσα σ’ ένα χρόνο τους νόμους του, τις δομές του, τους όρους επενδύσεων, τους φίλους και συμμάχους του κλπ. Σε μια τέτοια «μπανανία» ούτε πρόοδος υπάρχει, ούτε επενδυτές τολμούν να πλησιάσουν. Τι δεν άρεσε, λοιπόν, στον κ. υπουργό από τον «Νόμο Διαμαντοπούλου» (που σημειωτέον υπερψηφίσθη τότε από το σύνολο του πολιτικού κόσμου)και θέλησε να τον αλλάξει κατά το δοκούν; Γιατί επαναφέρει με νόμο τους χιλιάδες «αιώνιους φοιτητές»; Γιατί τους δίνει δικαιώματα ακόμα και δια την εκλογήν των Πρυτανικών Αρχών του κάθε Πανεπιστημίου; Γιατί μας φέρνει 50 χρόνια πίσω στην μπαχαλοκρατία και αναξιοκρατία, καταργώντας και την έννοια της Αριστείας; Τι συμφέροντα εξυπηρετεί; 

Ο πρώην υπουργός Παιδείας κ. Φορτσάκης τόλμησε να κάνει ουσιαστικές τομές στα ΑΕΙ για να βρεθούν και πάλιν στην ίδια ισότιμη κλίμακα με τα Δυτικά Πανεπιστήμια, αλλά-δυστυχώς- αμέσως ήρθαν οι φωστήρες του αριστερισμού και τα πήγαν πίσω, στα επίπεδα Κολλεγίων και Ανωτέρων Σχολών, όπου επικρατεί η μουτζούρα και συνθηματολογία των τοίχων, η κομματοκρατία των φοιτητικών παρατάξεων, οι καταλήψεις κλπ. Αυτό ήθελαν; Αυτό θέλουν οι αριστεριστές του Τίποτα; Ναι! Δυστυχώς αυτό θέλουν, αν αναλογισθεί κανείς και τα νέα εξωφρενικά πρόσθετα μέτρα που λαμβάνουν για την πολύπαθη Παιδεία μας. Δηλαδή: «Νέο» σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων στα ΑΕΙ (του 1970!!) όπου δεν λαμβάνεται υπ’ όψιν η βαθμολογία των 3 τάξεων του Λυκείου! Ήτοι, ο κόπος, η εργατικότητα και επιμέλεια του μαθητή επί 3 χρόνια στο Λύκειο πάει «περίπατο»! Και εξισώνεται ο επιμελής και άριστος μαθητής με τον τεμπέλη, που διάβασε 5-10 θέματα και στάθηκε «τυχερός» στις εισαγωγικές εξετάσεις. Και όχι μόνο. Μειώνονται και τα μαθήματα των εισαγωγικών, ανοίγοντας έτσι τις πύλες των ΑΕΙ για την εισβολή χιλιάδων φοιτητών.

Επιπλέον: Εισάγουν το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία, χωρίς να έχουν κάνει τις απαραίτητες υποδομές και επιλογές των ειδικών του μαθήματος. Καταργούν την πρωϊνή προσευχή! (Πού είσαι Χριστόδουλε!)και καταργούν τον σταυρό από τις σημαίες! Καταργούν τις εικόνες Χριστού από τις αίθουσες διδασκαλίας (όπως καταργούν και τα εθνόσημα από τις στολές και τα πηλίκια των ενστόλων μας). Θέλουν, επίσης, να εισάγουν το μάθημα αποδοχής της γενετήσιας ανωμαλίας και διαστροφής των ομοφυλοφίλων ως τι το φυσιολογικόν. Διέγραψαν δε την Γενοκτονία των Ποντίων από το μάθημα Ιστορίας των σχολικών βιβλίων. Προωθούν και συνυπογράφουν με τα συναρμόδια υπουργεία την δημιουργία ισλαμικών τζαμιών, στον ιερό τόπο του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας! Κι όλ’ αυτά στο όνομα-τάχα- της «προόδου»(!!)κλπ. 

Και διερωτάται κάθε νουνεχής πολίτης: Αυτοί ήρθαν για να μας σώσουν από τα οικονομικά προβλήματα-ως διεκήρυτταν προεκλογικά- ή για να ισοπεδώ σουν κάθε τι εθνικό, οικογενειακό, κοινωνικό, ιστορικό και πολιτισμικό υπόβαθρο του λαού μας; Και επειδή βλέπω ότι οι χλιαρές αντιδράσεις των Πανεπιστημιακών δεν τους πτοούν και συνεχίζουν ακάθεκτοι το καταστροφικό τους έργο, καλώ όλους τους υγιείς φορείς της Ελληνικής κοινωνίας (εκπαιδευτικούς, συγγραφείς, κληρικούς, πανεπιστημιακούς καθηγητές, συλλόγους, σωματεία, Δημοτικά Συμβούλια, περιφερειακά όργανα της τοπικής αυτοδιοίκησης κλπ) να λάβουν θέση. Και να δω διαμαρτυρόμενους γονείς, κηδεμόνες και συλλόγους αυτών να κατέλθουν σε αγωνιστικές διαδηλώσεις , μήπως και καταφέρουμε να λογικέψουμε τους παραλόγους. Αν αυτό δεν συμβεί σημαίνει ότι: Είτε εγώ είμαι παράξενος , αντιδραστικός κι «αναχρονιστικός»(!) είτε η κοινωνία μας περιέπεσεν εις απάθειαν (καθεύδουσα υπό μανδραγόρα) και σάπισε σε τέτοιο βαθμό, ώστε να δέχεται κάθε παρά φύσιν βιασμό της ως μοιραίον και αναπόφευκτον κακόν! Να δέχεται ακόμα και τον Βιασμό της Παιδείας μας ως πράξιν καλής θελήσεως των κυβερνώντων…..

Ρόδος 27-12-2015 

ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΤΣΟΥΡΗΣ

Σ.Σ. Ο αρθρογράφος είναι νομικός, οικονομολόγος, πολιτειολόγος, εκπαιδευτικός, συγγρα φέας, λογοτέχνης, βραβ/νος ποιητής, Δ/ντης του Πολιτισμικού Μελάθρου Ρόδου, συντ/χος Τμ/χης Τραπέζης της Ελλάδος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.