Γράφει ο ΠαπαΗλίας Υφαντής
Δημοκρατικό τόξο» ακούμε και δημοκρατικό τόξο δεν βλέπουμε. Το αντίθετο μάλιστα. Γιατί απ’ τη στιγμή που ακόμη και ένας πολίτης είναι χωρίς εργασία, χωρίς τροφή, χωρίς στέγη, χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, χωρίς δυνατότητα παιδείας και αντιμετωπίζεται ως ασήμαντη λεπτομέρεια, η δημοκρατία είναι ανύπαρκτη.
Μάταια προσπαθούμε να ξεχωρίσουμε κατά τι διαφέρει η απριλιανή απ’ τη μνημονιακή χούντα, που φτάνει ως τις μέρες μας και τείνει να διαιωνιστεί. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν είναι ολοφάνερο ότι πηγάζουν απ’ τον ίδιο βούρκο και έχουν τις ίδιες ή και χειρότερες συνέπειες: Απ’ τη ΣΙΑ πασιφανώς οργανώθηκε η ιουλιανή αποστασία (1965), την οποία ακολούθησε η απριλιανή δικτατορία (1967), για να οδηγήσει στην προδοσία και τη σκλαβιά της μισής Κύπρου.
Από παρόμοιες πηγές ξεκίνησε και η μνημονιακή προδοσία, που αποβλέπει στη σκλαβιά της Ελλάδας και τη λεηλασία του πλούτου της. Είχαμε τότε βασανιστήρια και δολοφονίες. Έχουμε και στη μνημονιακή χούντα πολλαπλάσια οικονομικά μαρτύρια και χιλιάδες αυτοκτονίες. Αλλά και τώρα στις μέρες μας αυτά τα οποία ζήσαμε και ζούμε με τον κορονοϊό δεν παραπέμπει στο γύψο του Παπαδόπουλου; Και δεν μιλάμε για τα προληπτικά μέτρα, που πάρθηκαν εξαιτίας του κορονοϊού! Μιλάμε για τα παράλογα μέτρα, που εφευρέθηκαν, για να φιμωθεί η Εκκλησία. Με κυριότερη απόδειξη την ουσιαστική απαγόρευση της θείας κοινωνίας απ’ τους αντίχριστους κυβερνήτες. Για ποια, λοιπόν, δημοκρατία και τότε και τώρα κομπορρημονούμε και φλυαρούμε;
Έχω ακούσει πάμπολλες φορές τον αξιότιμο Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης να «βαφτίζει» δημοσιογράφους ή πολιτικούς του αντιπάλους κομμουνιστές. Και, επειδή εξάλλου «βαφτίζει» συχνά τους συνομιλητές του αγραμμάτους, τον παρακαλώ να ρίξει μια ματιά στις Πράξεις των Αποστόλων (δ, 32-35). Εκεί ακριβώς, όπου ο Ευαγγελιστής Λουκάς τονίζει ότι οι πρώτοι χριστιανοί «είχαν όλοι μια ψυχή και μια καρδιά. Και κανένας δεν έλεγε για κάτι ότι είναι δικό του. Γιατί ήταν όλα για όλους κοινά. Με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κανένας φτωχός ανάμεσά τους, Γιατί ο καθένας πρόσφερε ανάλογα με τις δυνάμεις και έπαιρνε ανάλογα με τις ανάγκες του».
Μπορεί τα ίδια να είπε δεκαοχτώ αιώνες αργότερα στο «κομμουνιστικό Μανιφέστο» του (1848) και ο Μαρξ. Αλλά αυτό σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι ο Λουκάς ήταν κομμουνιστής ή αντέγραψε τον Μαρξ. Ας εξηγήσει, λοιπόν ο κ. Αντιπρόεδρος και σε μας τους αγράμματους ποιο είναι το κοινωνικό ιδεώδες του Ευαγγελίου. Κι αν περαιτέρω έχει και την παραμικρή έστω σχέση με το κοινωνικό ιδεώδες το δικό του και των ομοϊδεατών του. Πολύ περισσότερο μάλιστα αφού παρουσιάζονται ως ακραιφνείς υποστηρικτές της Ορθοδοξίας.
Αλλά μια και μιλάμε για δημοκρατικό τόξο ας δούμε μια πτυχή, της αληθινής δημοκρατίας της πρώτης χριστιανικής κοινωνίας, όπως μας τη δίνει το αποστολικό ανάγνωσμα της Κυριακής των Μυροφόρων (Πράξεων ΣΤ,1-7: Παρατηρήθηκαν, λέει, στην πρώτη χριστιανική κοινωνία κάποια προβλήματα. Και οι χριστιανοί αποτάθηκαν στους αποστόλους. Αλλά οι απόστολοι δεν θέλησαν ν’ αφήσουν το πνευματικό τους έργο και ν’ ασχοληθούν με τα βιοτικά. Ούτε εξάλλου επέβαλαν κάποιους «ημέτερους». Έδωσαν απλά τις κατευθυντήριες γραμμές για την επίλυση των προβλημάτων τους: «Κάμετε τους είπαν εκλογές. Εκλέξτε ανθρώπους, που να έχουν φόβο Θεού, καλή φήμη και να είναι γνώστες των προβλημάτων». Ο, τι περίπου συνιστούσε και ο Σωκράτης στους Αθηναίους. Και σαφώς αντίθετα απ’ αυτά που, συνήθως, κάνουμε εμείς. Που εκλέγουμε-αν τους εκλέγουμε εμείς και όχι κάποιοι άλλοι αντί για μας- ανθρώπους αθεόφοβους, δικτυωμένους με ύποπτα ντόπια και ξένα συμφέροντα, και ανίκανους.
Κάμετε τώρα μια σύγκριση της πρωτοχριστιανικής κοινωνίας με τους «πολλά βαρείς» σουπερ-δημοκράτες, της δικής μας σακάτικης «δημοκρατίας». Όπου αναποδογυρίζουν ή καταργούν δημοψηφίσματα. Όπου βάνουν το λαό στο ΓΥΨΟ και προδίδουν τη Μακεδονία, όπως η Χούντα του Ιωαννίδη πρόδωσε την Κύπρο. Όπου στις μέρες μας, μας έχουν μαντρώσει, για να προωθούν τους λαθρομετανάστες και να πετύχουν την φυλετική και πολιτισμική μας μετάλλαξη. Και ψηφίζουν τον υποχρεωτικό εμβολιασμό με εμβόλια, που πιθανότατα θα εγκυμονούν θανάσιμους κινδύνους. Πραγματικότητα που φωνάζει ότι δικαιούνται πανηγυρικά την «τιμή» του δικτάτορα.
Αλλά υπάρχει και το θέμα της λογοκρισίας. Γιατί μέμφονται κάποιους δικτάτορες, επειδή δεν επιτρέπουν την έκδοση παρά μόνο μιας εφημερίδας. Και μπαίνει το ερώτημα: Στον, κατ’ ευφημισμό, ελεύθερο κόσμο ποια άλλη εκτός από τη «φωνή των «κυρίων», ακούγεται; Ακόμη και στο διαδίκτυο, όπου υποτίθεται ότι υπάρχει χώρος ελεύθερης έκφρασης, λειτουργεί ο αδυσώπητος κόφτης της παρακρατικής, πολιτικής ή θρησκευτικής, καμόρας. Γιατί βέβαια στο χώρο της δεσποτοκρατίας ανθεί λογοκρισία του χειρίστου είδους!…
Που σημαίνει ότι στον λεγόμενο ελεύθερο κόσμο κυριαρχεί ο Προκρούστης, που συντρίβει και ποδοπατεί τις ελευθερίες και τα δικαιώματα των λαών. Στρεφόμενος μάλιστα με ιδιαίτερη σφοδρότητα εναντίον της φωνής του Ευαγγελίου. Επειδή ακριβώς είναι ο ιδανικότερος υπερασπιστής της ελευθερίας και της δικαιοσύνης. Με αποτέλεσμα να επικρατούν ανεμπόδιστα οι βρυχηθμοί των «δημοκρατικών» τυράννων, που δίνουν ρεσιτάλ υποκρισίας και κακουργίας σε βάρος των λαών.
Κι ύστερα τους φταίνε κάποιοι δικτάτορες που επιτρέπουν μια μόνο εφημερίδα. Λες και στα δικά τους σουλτανάτα επιτρέπεται καμιά άλλη φωνή εκτός απ’ τη δική τους, που την αναπαράγουν τα «παπαγαλάκια» των ΜΜΕ.
Κι ύστερα έχουν από πάνω το θράσος οι μαριονέτες αυτές της παγκόσμιας δικτατορίας να μας μιλούν για δημοκρατικά και συνταγματικά τόξα. Όταν τα μόνα τόξα που χρησιμοποιούν είναι εκείνα των παγκόσμιων δολοφόνων.
Και ιδιαίτερα το αντιευαγγελικό τόξο, που με τα φαρμακερά και καυτερά του βέλη χτυπάει κατάστηθα την πίστη και την καρδιά του λαού.
ΥΠΕΡΒΑΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.