Σελίδες
28 Μαρτίου 2020
Καὶ ὅμως κ. κ. Ἱεράρχες, ἡ πίστη μετριέται! «Μανή, Θεκέλ, Φάρες» Ἐμετρήθης, ἐζυγἰσθης καὶ εὑρέθης ἐλλιπής.
Καὶ ὅμως κ. κ. Ἱεράρχες, ἡ πίστη μετριέται!
Εὔλογες ὑποθέσεις μίας νομοτελειακῆς ἐξέλιξης τῶν πράξεων τῶν «ποιμένων» τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.
Ἡ λαίλαπα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τῆς ἐκκοσμίκευσης καὶ τῆς ὑποταγῆς τῆς Ἐκκλησίας στὴν κοσμικὴ ἐξουσία ποὺ ἐπιτίθεται καὶ ἀφανίζει κάθε στοιχεῖο ὀρθοδόξου φρονήματος καὶ εὐσεβείας βρῆκε μὲ τὴν εὐκαιρία τῆς ἐπιδημίας τοῦ Κορονοϊοῦ τὴν κορύφωσή της:
Τὸ κλείσιμο τῶν ὀρθοδόξων ναῶν, τὴν ἀπαγόρευση τῆς Θ. Λειτουργίας, ἀλλὰ καὶ κάθε ἱεροτελεστίας. Μία ἀπίστευτη ἀπόφαση ποὺ μόνο διῶκτες τῆς Πίστεως ἐφαρμόζουν.
Μόνο ποὺ τώρα τὴν ἐπινόησαν καὶ ἐφάρμοσαν, οἱ «κάτοχοι» καὶ «ὑπερασπιστές» τοῦ δὀγματος καὶ τῆς Πίστεως. Ἕνα ἀπὸ τὰ πιὸ συχνὰ ἐπιχειρήματά τους γιὰ νὰ τὴν στηρίξουν εἶναι, ὅτι ἡ Πίστη δὲν ἔχει μετρητή, δὲν μετριέται.
Καὶ ὅμως κ. κ. Ἱεράρχες, ἡ πίστη μετριέται. Τὸ εἶπε ὁ ἴδιος ὁ Θεός, τὸν Ὁποῖον ἐσεῖς τώρα μὲ τὶς πράξεις σας ἀρνεῖστε: Ἐμετρήθης, ἐζυγἰσθης καὶ εὑρέθης ἐλλιπής «Μανή, Θεκέλ, Φάρες».
ΜΑΝΗ: ὁ Θεός μέτρησε τη βασιλεία σου
ΘΕΚΕΛ: τὴ ζύγισε στὴν πλάστιγγα καὶ βρέθηκες ἐλλιπής
ΦΑΡΕΣ:, γι’ αὐτὸ καὶ ἡ βασιλεία σου ἐδιαιρέθη καὶ θὰ δοθεῖ σὲ ἄλλους (Δανιήλ 5, 27-28).
Ἐπειδή, λοιπόν, ἡ νέα οἰκουμενιστικὴ ἐκκλησία, κ. κ. ἱεράρχες, ποὺ θέλετε νὰ ἱδρύσετε, ἀλλὰ καὶ ἐσεῖς οἱ ἴδιοι, δὲν ἔχουν σχέση μὲ τὴν Ὀρθοδοξία, μετρήθηκαν ἀπὸ τὸν Θεὸ καὶ βρέθηκαν ἐλλιπεῖς, μὴ θεάρεστοι καὶ ἡ ἐξουσία σας θὰ παρθεῖ, ἡ λυχνία σας πρόκειται νὰ κουνηθεῖ, θὰ μποροῦσε κανεὶς νὰ ὑποθέσει εὔλογα, ὅτι θὰ κινηθεῖτε νομοτελειακὰ στὰ παρακάτω πλαίσια, σὰν συνέχεια τῆς οἰκουμενιστικῆς δράσης σας (γιὰ ὅσους φανοῦν σκληρὰ τὰ παρακάτω, ἂς θυμηθοῦν τὰ θαύματα τῆς Θεοτόκου, τοῦ ἁγ. Σπυρίδωνος, τοῦ ἁγ. Διονυσίου καὶ τόσων Ἁγίων, στὰ ὁποῖα μετὰ ἀπὸ ὁλονυκτίες, λιτανεῖες, παρακλήσεις καὶ ἀσταμάτητες λειτουργίες καὶ ἐκδηλώσεις μετανοίας κλήρου καὶ λαοῦ, ὅλων τῶν πιστῶν, σταμάτησαν ἐπιδημίες, διώχθηκαν εἰσβολεῖς, ἀνάρρωσαν ἄρρωστοι καὶ νίκησαν οἱ εὐσεβεῖς):
Μετατροπὴ τῶν ναῶν σὲ κλειστὰ κλάμπ ἐκλεκτῶν, κατὰ τὸ μασωνικὸ πρότυπο, μὲ παρουσία ἰδιωτικῆς ἀσφάλειας, ἐτήσια εἰσφορὰ καὶ ἀσφαλιστικὰ μέτρα. Αὐτὸ θὰ αὐξήσει τὸ κῦρος σας καὶ κυρίως τὰ ἔσοδά σας καὶ ὡς χριστέμποροι «μορφὴν εὐσεβείας ἔχοντες, τὴν δύναμιν δὲ αὐτῆς ἠρνούμενοι» θὰ κάνετε χρυσὲς δουλειές. Οἱ ναοὶ δὲν θὰ θεωροῦνται πιὰ οἶκοι τοῦ Θεοῦ, ἀφοῦ κατὰ τὴν γώμη σας, μέσα σὲ αὐτὰ μποροῦν νὰ μεταδοθοῦν ἀσθένειες, ἀλλὰ ἰδιοκτησία ὑπὸ τὴν προστασία τοῦ κράτους τοῦ θρησκευτικοῦ ὀργανισμοῦ ποὺ θὰ ἱδρύσετε.
Ἔκδοση πιστοποιητικοῦ βαπτίσεως συνοδευόμενο ἀπὸ ἀνάλογο πιστοποιητικὸ ὑγείας, τὸ ὁποῖο θὰ ἀνανεώνεται ἐτησίως. Ἔτσι θὰ ἐλέγχετε τὴν ὑγεία τοῦ καθενός, θὰ ἐξασφαλίζετε τὴν ἔλλειψη λοιμῶν καὶ ἐπιδημιῶν καὶ θὰ αὐξάνετε, ὡς χριστέμποροι «μορφὴν εὐσεβείας ἔχοντες, τὴν δύναμιν δὲ αὐτῆς ἠρνούμενοι», σὲ συνεργασία πάντα μὲ τὸ κράτος, τὰ ἔσοδά σας.
Ἐπειδὴ πολλοὶ ἀπὸ ἐσᾶς ἀνάφεραν, ἀτιμώρητοι φυσικά (καθὼς τὸ ἀρχιεραρχικὸ ἐπάγγελμα περιλαμβάνει τὰ τελευταῖα χρόνια καὶ τὴν αὐτόματη ἀτιμωρησία), τὴν ὕπαρξη ἀλκοὸλ στὴν Θ. Κοινωνία, προτείνετε κατὰ τὸ προτεσταντικὸ πρότυπο ποὺ ἀγαπᾶτε τόσο πολύ, ἡ ἀπαγόρευση παροχῆς τοῦ Μυστηρίου σὲ ἄτομα κάτω τῶν 18 ἐτῶν.
Μπορεῖτε μάλιστα νὰ χρησιμοποιεῖτε ὑγρὰ χωρὶς ἀλκοόλ, βιολογικοῦ τύπου, παραγωγῆς τῶν μοναστηριῶν κατὰ προτίμησιν τοῦ Ἄθωνος, ποὺ κερδίζουν βραβεῖα σὲ διεθνεῖς ὀργανισμούς. Ἔτσι θὰ πολεμήσετε τὸν ἀλκοολισμό καὶ θὰ ἐπιτελέσετε μέγα κοινωνικὸ ἔργο, βοηθώντας τὸ κράτος καὶ τὶς ἀσφαλιστικὲς ἐταιρίες.
Κατάργηση ἱερέων καὶ Μυστηρίων σὲ νοσοκομεῖα καὶ ἱδρύματα, ἰδίως αὐτῶν μὲ εἰδικότητα σὲ λοιμώδεις ἀσθένειες. Ἔτσι θὰ ἐπιδείξετε ἀξιοθαύμαστη συνέπεια καὶ θὰ προστατεύσετε τὴν κοινωνία ἀπὸ τὴν ἐξάπλωση ἐπιδημιῶν.
Ἀπαγόρευση ἀσπασμοῦ τῶν ἱερῶν Εἰκόνων μὲ σκοπὸ τὴν πρόληψη καὶ καταπολέμηση μετάδοσης κάθε ἀσθένειας. Προτείνω μάλιστα νὰ παρουσιάζονται οἱ ἱ. Εἰκόνες στὶς ἐκκλησίες εἴδει μουσείου. Ἔτσι θὰ αὐξήσετε, ὡς χριστέμποροι, τὰ ἔσοδα ἀπὸ τὸν θρησκευτικὸ τουρισμό, ποὺ τόσο προωθεῖτε τὰ τελευταῖα χρόνια καὶ θὰ ἀπομακρύνετε ἀπὸ τοὺς ναοὺς τοὺς «φανατικούς» πιστοὺς ποὺ δὲν καταλαβαίνουν τὸ «ὑψηλὸ καὶ φιλανθρώπινο» κήρυγμά σας.
Μετεκπαίδευση ὅλων τῶν μητροπολιτῶν, ἐπισκόπων καὶ ἀρχιμανδριτῶν ἄνευ μάνδρας (ὡς μελλοντικοὺς ἐπισκόπους) σὲ κορυφαῖα πανεπιστήμια τοῦ κόσμου (ἔσοδα θὰ ἔχετε γιὰ τὰ ἔξοδα) σὲ εἰδικότητες μικροβιολογικοῦ, ἐπιδημιολογικοῦ χαρακτῆρος.
Ἀλλαγὴ ὅλων τῶν λειτουργικῶν κειμένων καὶ προσευχῶν ποὺ μιλοῦν γιὰ καταπολέμηση κἀθε ἀσθένειας καὶ συμφορᾶς μέσῳ τῆς προσευχῆς, τοῦ ἐκκλησιασμοῦ καὶ τῆς συμμετοχῆς στὰ Θ. Μυστήρια μὲ κανόνες ὑγιεινῆς, κανόνες συμπεροφορᾶς σὲ καιροὺς ἐπιδημίας καὶ ἀσθένειας καὶ ἀναφορὰ τῶν ὁδηγιῶν τοῦ ἐκάστοτε ὑπουργοῦ ὑγείας.
Προώθηση καὶ ἐξάπλωση μέτρων ὅπως αὐτοῦ τοῦ κατ’ οἶκον Ἐκκλησία μὲ ἐγκαθίδρυση μητροπολίτου σὲ κάθε οἶκον, φυσικὰ μὲ καταβολὴ κάποιου ἐφάπαξ ποσοῦ. Ἔτσι θὰ ἱκανοποιηθοῦν χιλιάδες κληρικοὶ ποὺ περιμένουν μία προαγωγή, θὰ αὐξηθοῦν τὰ ἔσοδά σας, καὶ ὡς χριστέμποροι ποὺ εἶστε «μορφὴν εὐσεβείας ἔχοντες, τὴν δύναμιν δὲ αὐτῆς ἠρνούμενοι», θὰ ἐξαπλώσετε τὸ «εὐαγγέλιό σας» σὲ ὅλο τὸν κόσμο. Μέχρι νὰ πραγματοποιηθεῖ αὐτὸ τὸ μέτρο, θὰ μπορούσατε νὰ κάνετε ἐτήσιες ἀσκήσεις τύπου Παρμενίωνος, μὲ σκοπὸ τὴν ἐκπαίδευση τοῦ ποιμνίου σας σὲ καιροὺς συμφορῶν καὶ ἐξοικείωση μὲ τὴν νέα ἐκκλησία ποὺ προωθεῖτε.
Τέλος ὡς χριστέμποροι καὶ ψευδοποιμένες ποὺ εἶστε «μορφὴν εὐσεβείας ἔχοντες, τὴν δύναμιν δὲ αὐτῆς ἠρνούμενοι» (οἱ Ἅγιοι Πατέρες καὶ ἡ στάση τους σὲ καιροὺς ἐπιδημίας, ὅπως ἡ σημερινή, μᾶς δίνουν τὸ μέτρο συγκρίσεως καὶ τὴν δικαιολόγηση τῶν χαρακτηρισμῶν) μπορεῖτε νὰ ἀλλάξετε τὸν τριαδικὸ Θεὸ μὲ ἕναν Θεὸ οἰκουμενιστικοῦ χαρακτῆρος ποὺ νὰ προβάλλει ἐντολὲς ἐφαρμόσιμες σὲ καιρούς, ὅπως τοὺς σημερινούς. Ἀφοῦ ἐπικαλεῖσθε τόσο συχνὰ τὴν λογικὴ σᾶς προτείνω ἕναν Θεὸ τῆς λογικῆς, ὅπως αὐτὸν τῆς Γαλλικῆς Ἐπανάστασης ποὺ τόσο ὑμνεῖτε καὶ προβάλλετε ὡς εὐρωπαϊκὸ θαῦμα.
Φυσικὰ ἀπομένει τὸ ἐρώτημα, ἂν ἐμεῖς τὸ ποίμνιο θὰ ἀκολουθήσουμε καὶ θὰ συνεχίσουμε νὰ ὑπακοῦμε σὲ τέτοιους «ποιμένες», ἂν μετὰ τὴν, πρῶτα ὁ Θεός, καταπολέμηση τοῦ ἰοῦ, θὰ συνεχίσουμε νὰ τοὺς ἀνεχόμαστε σὰν νὰ μὴν ἔχει γίνει τίποτα ἢ θὰ παραμείνουμε πιστοὶ στὶς Ἐντολὲς τῆς Ἐκκλησίας τῶν ὁμολογητῶν, ἀγωνιστῶν, θυσιασθέντων γιὰ τὸ ποίμνιο τοῦ Χριστοῦ πατέρων ὅλων τῶν αἰώνων.
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
Πηγή: https://agonasax.blogspot.com/
ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ
ΣΧΟΛΙΟ
Είναι σκληρά τα λόγια του αδερφού μας αλλά δυστυχώς δεν λένε ψέματα...
Για να μην το γενικεύουμε όμως υπάρχουν μερικές ελάχιστες περιπτώσεις Ιεραρχών που στέκονται έστω και προβληματικά στο ύψος τους...
Ας ελπίσουμε να συνετιστούν και οι υπόλοιποι...
Ερχονται μεγάλες και Αγιότατες μέρες Αναστάσιμες και πρέπει να μπορέσουμε οι χριστιανοί να πάμε στους ναούς μας έστω και με περιορισμούς...
Αν περάσουμε και την Ανάσταση κλεισμένοι στα σπίτια μας, τότε πολύ δύσκολα ο λαός μας να ξαναεμπιστευτεί την Διοίκηση της Εκκλησίας μας...
Οταν δείχνεις με τον τρόπο σου ότι δεν πιστεύεις αυτά που διδάσκεις τότε τα πράγματα είναι πολύ άσχημα για σένα...
Σκεφτείτε το πολύ καλά....
5 σχόλια:
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.
Μην παραλογιζόμαστε. Όταν υπάρχει επιδημία από ένα νέο ιό για τον οποίον δεν υπάρχουν αντισώματα στον πληθυσμό, λαμβάνονται μέτρα προφύλαξης ώστε να μη νοσήσουν όλοι ταυτόχρονα και πεθάνει κόσμος. Στην Ιταλία και την Ισπανία δε βλέπετε τι γίνεται? Άρα δεν είναι δυνατόν να συγχρωτιζόμαστε στις εκκλησίες. Ολυτε να περιμένουμε από τη Θεία Κοινωνία να μας προστατεύσει από τον ιό που θα διασπαρεί απ' τον ένα στον άλλον. Αυτό θα ισοδυναμούσε με το να μην παίρνουμε ινσουλίνη για το σακχαρώδη διαβήτη ούτε αντιβίωση για την πνευμονία, αλλά να κοινωνούμε μόνο και να περιμένουμε ίαση με αυτόν τον τρόπο. Ή σε περίπτωση πολέμου, να μην παίρνουμε τα όπλα, αλλά να τρέχουμε στην εκκλησία για προσευχή μόνον, περιμένοντας το Θεό να διώξει τον εχθρό που επελαύνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΥ ΠΕΙΡΑΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΝ ΤΟ ΘΕΟΝ ΣΟΥ. Ξέρετε άραγε τι σημαίνει αυτό?
Αγαπητε/η Πν ανεξαρτητως της θεσης του κ Τσακιρογλου νομιζω οτι το θεμα του συγχρωτισμου το λυσαμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως και στο σουπερ μαρκετ, μπορουν να μπαινουν ελεγχομενα απο τους επιτροπους λιγοι λιγοι οι πιστοι στον ναο...
Αλλωστε ειμαι αυτοπτης μαρτυρας της αραιωσης των πιστων με δικη τους πρωτοβουλια ακομα και εντος των ναων μας...
Το θεμα λοιπον δεν ειναι ολα αυτα, αλλα η τελεση των Ιερων Ακολουθιών της Μ Εβδομαδας....
Το παραδειγμα με την ινσουλινη ειναι υπερβολικο και αληθινα αποτελει πειραγμα για τον Θεό...
Ποτέ ο Θεός δεν ενεργεί σε τετοιες ενεργειες των ανθρωπων...
Ειναι αυτο που λεμε θα πηδηξω στον γκρεμο κι ο Θεός θα με σωσει... Αμ δε...
Οταν ομως πέσω στον γκρεμο κατα λαθος τοτε η επικληση του θεού μπορεί να με σωσει...
Γι αυτο λοιπον ακομα και στους Καρκινοπαθείς ο Θεός ενεργεί οταν οι γιατροι σηκωνουν τα χερια ψηλα...
Το εχουμε δει μπροστα στα ματια μας με πολλους συνανθρωπους και με πολλους Αγιους Γεροντές μας που υπεφεραν απο ασθενειες και ποτέ δεν αρνηθηκαν την βοηθεια των γιατρων...
Συνεπως σκολουθουμε τις εντολες των γιατρων μεχρι εκει που ειναι φυσικα η αρμοδιότητα τους...
Εξαιρω δηλαδη την Θεια Κοινωνια που ειναι κατι εντελως διαφορετικο.
Ναι λοιπον συμφωνω οτι μεσα στον Ναο υπαρχουν θεματα ασφαλειας και υγειας.... αλλα μεχρι το Αγιο Ποτηριο.... Εκει ολα τελειωνουν.
Κι αυτο για να το ξεκαθαρισω για μια ακομα φορα, δεν σημαινει ουτε οτι δεν θα ακολουθω τις εντολές των γιατρω,ν ουτε και το ότι δεν θα ακολουθω τις εντολές των υπευθυνων του Ναου...
Ομορφα και με ταξη, αποσταση, κι οτι άλλο θελεις, να παμε και να κοινωνησουμε Σωμα και Αιμα Χριστου. Και ολοι απο την Αγία Λαβίδα του Ιερεα.
Οπως και να εχει, επειδη ισχυει το Μην πειραζεις τον Κυριο σου, το ιδιο ισχυει και το ο Κυριος σου εχει μετρημενες μεχρι και τις τριχες της κεφαλης σου, που σημαινει οτι κανεις απο εμας δεν προκειται να νοσησει αν δεν το επιτρεψει ο Κυριος....
Κι ετσι ο καθενας ας κανει το καθηκον του απέναντι στους συνανθρωπους του, αλλα κυρίως απέναντι στον Θεό. Και τα δυο αυτα καθηκοντα δεν συγκρουονται αλλα αλληλοσυμπληρωνονται και ταυτιζονται, μιας και ολοι μας θελουμε το καλο του συνανθρωπου μας.
Σε ευχαριστω πολυ για το σχολιο.
Κι εγώ σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα καταλαβαίνετε ότι σε έναν χώρο που συναθροίζονται πολλοί άνθρωποι, δε γίνεται να τηρηθεί το μέτρο των 1-2 μέτρων και σε τέτοιες περιπτώσεις ακόμα και η αυστηρή τήρηση της απόστασης (αν υποθέσουμε ότι θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο σε μία συνάθροιση πχ χιλίων ανθρώπων) μπορεί κάλλιστα να μη φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Οποιαδήποτε κοινωνική συνάθροιση μπορεί να οδηγήσει σε ανεξέλεγκτη διασπορά ενός ιού που έχει εντελώς άλλα χαρακτηριστικά, ΔΕΝ είναι γρίπη, ο καθένας μας μολύνει τους τριπλάσιους σχεδόν από ό,τι ισχύει για τη γρίπη, είναι πολύ πιο επιθετικός και θανατηφόρος και ακόμα δε γνωρίζουμε καν αν θα αφήνει τουλάχιστον ανοσία σε όσους νοσούν και αναρρώνουν. Αν φύγει εκτός ελέγχου η κατάσταση, η χώρα μας θα θρηνήσει χιλιάδες νεκρούς, όταν οι κλίνες ΜΕΘ που διαθέτουμε για τα περιστατικά αυτά είναι 200-300 πανελλαδικώς (στη Λομβαρδία είναι 1200 και βλέπετε τι γίνεται, με εκατοντάδες νεκρούς κάθε μέρα). Δε γίνεται η πολιτεία να ρισκάρει τη ζωή δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων, όταν γίνεται τέτοια σφαγή δίπλα μας ακριβώς. Παρεμπιπτόντως, ο ιός προσβάλλει όλες τις ηλικίες και εάν διασπαρεί ανεξέλεγκτα θα διασωληνώνονται όλο και περισσότεροι νεαροί άνθρωποι - το οποίο σημαίνει ότι οι ηλικιωμένοι και οι ευπαθείς ομάδες θα πεθαίνουν για 2 λόγους: 1) γιατί νοσούν βαρύτερα 2) γιατί την προτεραιότητα στον αναπνευστήρα θα την έχουν πλέον οι νεαρές ηλικίες και τα κατά τα άλλα υγιή άτομα, που θα εμφανίζονται με βαριά νόσο. Με λίγα λόγια, ανάμεσα σε έναν 30χρονο και έναν 80χρονο θα διασωληνώνεται ο πρώτος και θα εγκαταλείπεται στη μοίρα του ο δεύτερος. Έτσι έχει η κατάσταση στις χώρες που υποτίμησαν την επιδημία και τώρα τρέχουν και δε φτάνουν.
Τα μέτρα περιορισμού που λαμβάνονται δεν είναι κάτι καινούριο και δε στρέφονται κατά της Εκκλησίας (όπως λένε κάποιοι υπερορθόδοξοι, που μοιάζουν με κάποιους αναρχικούς ακροαριστερούς και κομμουνιστές που λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα: ότι τα μέτρα είναι ... φασιστικά!). Είναι ακριβώς τα ίδια δοκιμασμένα μέτρα επιδημιολογίας που πάντα λαμβάνονταν σε τέτοιες περιπτώσεις (Ισπανική γρίπη, Πανούκλα, Λέπρα κλπ) και είναι τα μόνο όπλα που έχουμε αυτή τη στιγμή, για να προφυλαχθούμε από το θάνατο της πανδημίας. Δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε και η τελευταία φορά, ασφαλώς, που γίνεται κάτι τέτοιο. Άλλο η Θεία Κοινωνία και άλλο αυτό που συζητάμε λοιπόν.
Προσωπικά, μετά από πολλή σκέψη, θεωρώ πολύ άστοχη τη στάση κάποιων ιερέων, που στο ζήλο τους να φανούν υπερορθόδοξοι, προτρέπουν τον κόσμο να πάει στις εκκλησίες αυτή την εποχή. Για να χρησιμοποιήσω ακριβώς τη λέξη που θεωρώ κατάλληλη (αν και δε μου αρέσει καθόλου): θεωρώ τη στάση τους προβοκατόρικη. Είναι ακριβώς η προβοκατόρικη στάση του διαβόλου που προτρέπει τον Κύριο να πέσει από το βράχο.
Και ακριβώς επειδή οι εκκλησίες ΔΕΝ είναι σούπερ μάρκετ, δε γίνεται η πολιτεία να αφήσει τους πιστούς να συναθροίζονται με τους όρους που το κάνει για τα σούπερ μάρκετ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα καταλαβαίνω όλα οσα λες. Ωστοσο οι ναοι μας δεν ειναι δυνατον να κλείσουν και η Θ. Μεταληψη να σταματησει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροτιμω να γινεται Θ Λειτουργια εστω και με κλειστη την πορτα και μετα οσοι θελουν να κοινωνουν σε αραιη σειρα οπως ψωνιζουν στα σουπερ μαρκετ παρα να κλεισουν οι ναοι μας και να μεινει ο λαος μας αλειτουργητος...
Πρεπει να βρεθει η χρυση αυτη τομη και να φροντισει το κρατος να συνεργαστει με την Εκκλησία εστω να ανοιγουν 1 - 2 ναοι σε καθε δημο με την παρουσια της αστυνομιας...
Αυτα και παλι σε ευχαριστω.