(Είναι λίγο παλιό του 2015 αλλά αξίζει....)
Σήμερα σε δουλειά στο ΙΚΑ.
Το νούμερο μου 323 είμαστε στο 261. Δίπλα μου κύριος γύρω στα 50 με κομμένα πόδια σε αναπηρικό αμαξίδιο περιμένει την σειρά του. Ένας δικηγόρος μπαίνει μέσα δείχνει την δικηγορική του κάρτα στον υπάλληλο και μπαίνει πρώτος στην ουρά (ας μην ανακατευτώ, θα χαλάσω την διάθεση μου).
Ανακατεύομαι. Δείχνω τον κύριο που είναι ΑΜΕΑ και ρωτάω τον υπάλληλο γιατί δεν έχει αυτός προτεραιότητα και έχει ένας δικηγόρος.
- “Απόφαση της διοίκησης” μου απαντά και μου δείχνει τοιχοκολλημένη μια φωτοτυπία που λέει “ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ” (λες να έχει δίκιο; Υπάλληλος είναι κάτι θα ξέρει).
- “Μα κύριε μου αυτό είναι μια φωτοτυπία που δεν αναγράφει κανένα αριθμό απόφασης και δεν είναι υπογεγραμμένη. Θα μπορούσε πχ να λέει πως εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα οι καραφλοί.
Αντιθέτως υπάρχει νόμος που λέει πως οι ΑΜΕΑ εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα και εσείς αυτή την στιγμή παρανομείτε”.
- “Να πάτε στο -τάδε- κτήριο και να ζητήσετε την απόφαση από την διοίκηση” μου απαντά και ο κύριος με τα κομμένα πόδια φαίνεται να είναι αμήχανος. (ποιος τρέχει τώρα 10 τετράγωνα;).
Φεύγω και περπατάω 10 τετράγωνα. Εξηγώ την κατάσταση σε 10 διαφορετικά γραφεία σε 4 διαφορετικούς ορόφους. (με κούρασαν και δεν παίρνω απάντηση, μήπως να φύγω;).
Απαιτώ να μου δώσουν αντίγραφο της απόφασης για τους δικηγόρους λέγοντας τους συνάμα πως θα καλέσω την ΕΣΑΜΕΑ και θα αναφέρω το περιστατικό.
Μου δίνουν το αντίγραφο της απόφασης το οποίο αναφέρει πως οι δικηγόροι έχουν δικαίωμα να εξυπηρετούνται σε ωράριο που δεν γίνεται δεκτό το υπόλοιπο κοινό. Φυσικά δεν αναφέρει πουθενά κάτι για προτεραιότητα και μάλιστα στο τέλος της απόφασης λέει ξεκάθαρα πως οι ΑΜΕΑ εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα και πως το ΙΚΑ ΟΦΕΙΛΕΙ να το έχει αναρτημένο σε ΚΑΘΕ υπηρεσία του. Ζητάω από την υπεύθυνη να έρθει μαζί μου στο υποκατάστημα στο ΙΚΑ για να το αναρτήσει και να επιπλήξει τον υπάλληλο για να μην το πάω πιο μακριά (μήπως το παρατραβάω;).
Με ακολουθεί 10 τετράγωνα. Σκίζει την αναρτημένη φωτοτυπία και κολλάει στην θέση της την απόφαση. Μπαίνουμε μαζί μέσα. Ο κύριος με τα κομμένα πόδια ακόμα περιμένει την σειρά του -1 ώρα μετά- και ο δικηγόρος ακόμα εξυπηρετείτε -προφανώς έχει πολλές υποθέσεις πελατών μαζί του-. ΑΠΑΙΤΩ να σηκωθεί και να εξυπηρετηθεί ΤΩΡΑ ο κύριος με τα κομμένα πόδια.
Η υπεύθυνη αφού επιπλήττει τον υπάλληλο ζητάει από τον κύριο να περάσει μπροστά.
Βγάλτε τις παρενθέσεις από την ζωή σας εάν θέλετε να ζούμε σε μια καλύτερη κοινωνία.
Spiros Kriezis 31/3/2015
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.