Από τον Φώτη Κόλλια
Και οι πέντε ενδιαφερόμενοι κατά το πρώτο στάδιο του διαγωνισμού για το νέο δορυφορικό σύστημα διοδίων, συνολικού κόστους άνω των 450.000.000 ευρώ, πέρασαν στο δεύτερο στάδιο με απόφαση της επιτροπής αξιολόγησης.
Πρόκειται για τις κοινοπραξίες Vinci Highways - Vinci Concessions - KAPSCH TraficCom A.G. - ΤΕΡΝΑ, Nusz - Μυτιληναίος, ΑΚΤΩΡ - Autostrade - Intrakat ΙΝΚΑΤ - Intrasoft International, ΟΤΕ - T-Systems και Strabag - Skytoll. Τους επόμενους μήνες οι κοινοπραξίες θα κληθούν να καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές για το νέο τεχνολογικό σύστημα.
Σύμφωνα με τον συνολικό σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, «το υφιστάμενο σήμερα καθεστώς διοδίων θα αντικατασταθεί από πλήρες σύστημα ηλεκτρονικών διοδίων, με το οποίο θα γίνεται ηλεκτρονικά η χρέωση της διανυθείσας απόστασης και μόνο, με εξαιρέσεις την Αττική Οδό, τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου και τη ζεύξη Πρέβεζας - Ακτίου, στις οποίες όμως επίσης θα γίνεται ηλεκτρονικά η χρέωση του διοδίου τέλους».
Συγκεκριμένα, θα χρησιμοποιείται ένα διττό σύστημα επιβολής τελών:
1 Τα επαγγελματικής χρήσεως οχήματα θα έχουν εγκατεστημένη μια εποχούμενη συσκευή (On Board Unit - OBU) που θα επιτρέπει την παρακολούθηση και την καταγραφή της θέσης και της πορείας τους με τη βοήθεια δορυφόρων (τεχνολογία GNSS).
2 Τα ιδιωτικής χρήσεως οχήματα θα αναγνωρίζονται αυτόματα με κάμερες κυκλοφορίας από τις πινακίδες κυκλοφορίας τους κατά την είσοδο και την έξοδό τους από το οδικό δίκτυο επί του οποίου επιβάλλονται τέλη (τεχνολογία Automatic Number Plate Reading - ANPR).
Eτσι, και στις δύο περιπτώσεις, σύμφωνα με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, καταγράφεται με ακρίβεια η χιλιομετρική απόσταση που τα οχήματα διανύουν στους αυτοκινητοδρόμους και χρεώνονται αναλογικά με τη χιλιομετρική αυτή απόσταση.
Ειδικότερα, η καταγραφή της διαδρομής των επαγγελματικής χρήσεως οχημάτων θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλες εφαρμογές (όπως στη διαχείριση στόλου αυτοκινήτων, την επιτήρηση χρήσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο κ.λπ.). Για τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα θα καταγράφεται μόνο η διανυθείσα απόσταση στον αυτοκινητόδρομο, ώστε το σύστημα να καλύπτει όλες τις προδιαγραφές προστασίας προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
πηγή
ΣΧΟΛΙΟ
Ξέρετε ποια είναι η πρόταση του άρθρου που περιέχει και την μεγαλύτερη πλάκα;
Η τελευταία.....
Για τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα θα καταγράφεται μόνο η διανυθείσα απόσταση στον αυτοκινητόδρομο, ώστε το σύστημα να καλύπτει όλες τις προδιαγραφές προστασίας προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
Ούτε οι ίδιοι αυτοί που το λένε δεν το πιστεύουν....
Θα σε τραβάνε συνεχώς οι κάμερες αλλά δεν θα σε παρακολουθούν... απλά θα σε κοιτάνε!!!!
Εδώ κατάσχουν σπίτια κι αυτοκίνητα με απλά χαρτιά.... (χωρίς καν δικαστικές αποφάσεις ή εισαγγελικές εντολές)
Εδώ θέλεις να βγάλεις μια κάρτα για το μετρό ετήσια και πρέπει να δώσεις φωτογραφία και ΑΜΚΑ...
Εδώ η τράπεζα ένας ιδιώτης δηλαδή απαιτεί από εσένα να του πας εκκαθαριστικά, αποδειξεις μισθοδοσίας, αριθμό κινητού τηλεφώνου (με βεβαίωση και όχι σταθερό... μόνο κινητο) και ένα κάρο χαρτιά για να ανοίξεις έναν λογαριασμό...
Ποιον δουλεύουν;
Αγαπητέ φίλε μου θάνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόκαταβολικά θα σου ζητήσω συγνώμη για τα όποια γαλλικά, αλλά ώς άνθρωπος, έχω πάρει μια συνειδητή απόφαση να χρησιμοποιώ τις λέξεις εκείνες οι οποίες παρουσιάζουν πλήρως την αλήθεια. Και αυτό διότι ο ψεύτικος καθοπρεπισμός, θολώνει την όλη ιστορία και δεν παρουσιάζει πλήρως την κατάσταση.
Οσον αφορά το μέτρο που θέλουν να εφαρμόσουν, έχει ως στόχο τους ηλίθιους.
Διότι, όποιος διαφωνεί με την καταγραφή, οποίος διαφωνεί με την χρέωση των διοδίων,
απλά ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ.
Μπορεί πολύ εύκολα να πάει στο προορισμό του απο το παλαιό δίκτυο το οποίο είναι πίο ήσυχο, και έχει και καλύτερη θέα (εφόσον μιλάμε για εκτός αθηνών διαδρομές).
Εαν ο οδηγός θέλει να πηγαίνει στον προορισμό του, χωρίς να κάτσει και να βρεί το εναλλακτικό δίκτυο που θα τον πάει εκεί που θέλει χωρίς διόδια, τότε να παραμείνει στον καναπέ του, και να θυμώνει όσο θέλει.
Η αντίσταση ήταν πάντα γι'αυτούς που έχουν κότσια.
Το άρθρο αυτό, μου θύμησε την ιστορία με τους αγανακτισμένους, που ενώ σήκωναν τις μπάρες των διοδίων, παραξενεύτικαν όταν κινήθηκαν οι νομικές διαδικάσιες.
Τους είχα γράψει τί ακριβώς έπρεπε να κάνουν και με ποιόν τρόπο, αλλά ποτέ κανείς δεν μπήκε στον κόπο όχι να το δημοσιεύσει, αλλα και να το διαβάσει.
Οσον αφορά το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Προορίζεται μόνο για άνεγκέφαλους.
Γιατί κάποιος να δώσει ΑΔΤ, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Φωτογραφία, ή οτιδήποτε άλλο ζητηθεί, ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΩ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗ !!!!!!!! την στιγμή που μπορεί ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ, να πάρει το ανώνυμο εισιτήριο και να κάνει την δουλειά του? Αρα πάει μόνος του και λέει "καταγράψτε με".
Νικόλαος
Φιλε μου Νικολαε εισαι εκ φυσεως ευπρεπης και δεν χρειαζεται να ζητας συγνωμη για τα οποια "γαλλικα" σου διότι πολυ απλα όταν ένας ευπρεπης ανθρωπος μιλαει ¨γαλλικά¨ σημαίνει πολυ απλα ότι έτσι επρεπε να μιλησει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλαβαίνω απολυτως τα επιχειρηματα σου και σε γενικες γραμμες εχεις δικιο..
Ομως...
Για καποιον που καθημερινα χρησιμοποιεί το μετρό ή τα ΜΜΜ τα απλα εισητηρια δεν συμφερουν και πρεπει να βγάλει ή μηνιαία καρτα ή ετήσια... για οικονομικούς λογους.
Το ζω καθημερινα με τους συναδελφους μου στην δουλεια που δεν θελουν να ερχονται στο κέντρο της Αθηνας με το αυτοκινητό τους, οι οποιοι στο μεγαλυτερο ποσοστό τους εχουν βγαλει για οικονομικους καθαρα λογους ετησια καρτα... για ολα τα Μέσα..
Οσο για τις εθνικες οδους...
Εσυ φιλε μου το εχεις κανει το δρομολογιο που λες;
Το δρομολογιο λοιπον για Αθηνα Θεσσαλονικη υπαρχει εδω
http://www.theonlinepress.gr/uncategorized/%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1-%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CF%87%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%BF/
Ομως εχουμε ενα βασικό προβλημα περαν των παραπανω χιλιομετρων και της βενζινης...
Για να το κανουμε θα χρησιμοποιησουμε αρκετα χιλιομετρα του υπαρχοντως εθνικου δικτυου με τα διοδια...
Στο αρθρο του 2017 λεει οτι αποφευγουμε με τον χαρτη 11 σταθμους διοδιων απο Αθηνα μεχρι Θεσσαλονικη, ομως υπαρχουν και 15 πλευρικοι σταθμοί που συνεχως αυξανονται καλυπτοντας ολες τις παρακαμπτηριες οδους...
Ετσι ειναι πλεον αδυνατον (και αυτο το εκαναν επιτηδες... γιατι δεν ειναι κοροιδα) να πας απο Αθηνα Θεσσαλονικη ΜΟΝΟ κι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από την Παλια Εθνικη Οδο διοτι πολυ απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πια η παλια οδος... παρα μονο μερικα τμηματά της...
Οδηγούμαστε λοιπον στο συμπερασμα ότι μερα με την μερα οι νεοταξιτες πετυχαίνουν να μας περιοριζουν ολο και πιο πολυ στην παρακολουθηση...
Ολο και πιο πολυ η ζωη μας βρισκεται κατω απο το βλεμμα του Μεγαλου Αδερφου...
Φαντασου οτι πλεον ουτε να πας να κρυφτεις σε μια σπηλια στα βουνα δεν την γλυτωνεις...
Ακομα κι αν πουλησεις τα παντα (γιατι αν δεν τα πουλησεις θα σε κυνηγανε τελη κυκλοφοριας ΙΧ και ΕΝΦΙΑ για ακινητα) και πεις φευγω, πρεπει καθε χρονο να κανεις εστω και μηδενικη φορολογικη δηλωση, διοτι αν δεν κανεις θα τρως καθε χρονο 100 ευρω προστιμο με αποτελσμα με τις προσαυξησεις μετα απο καμια 10αρια χρονια να χρωστας στην εφορία μερικές χιλιαδες ευρω και δεν θα μπορεις να ξεμυτισεις απο την σπηλια... μεχρι και η τροχαια θα σε κυνηγαει που μπαινει και βλεπει αν χρωστας στην εφορία... στα μπλοκα!!!!
Ο μονος τροπος για να απαλλαχτεις οριστικα ειναι να κανεις ψευτικη ληξιαρχικη πραξη θανατου και να την προσκομισει καποιος συγγενής σου στην εφορία... αλλά κινδυνευοντας (ο συγγενής) αν σε παρουν πρεφα, με φυλακη...
Οκ παίδες, καλή η ανάλυση... Απλά μια απορία....έχετε αναλογιστεί το επιπλέον κόστος καυσίμων για αυτές τις διαδρομές? Κακα τα ψέματα, το παλιό δίκτυο δρόμων είναι ποιο κουραστικό και χρονοβόρο....δυστυχώς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ αγαπητε ανωνυμε φιλε 20.48
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την μια το κοστος απο την άλλη παλι η πληρης παρακολουθηση... Μια χαρα το πανε το συστημα.
Το αεροπλανο εχει φακελωμα...
Το μονο που δεν ξερω ειναι τα τρενα και τα ΚΤΕΛ... εκει δινεις στοιχεια ταυτοτητας;
Για να ξερουμε δηλαδη τις εναλλακτικες εστω...
Το άρθρο για την θεσσαλονίκη μέσω παρακαμπτηρίων τό είδα πρίν απο 2-3 χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άρθρο για την πελοπόνησο, δεν το είδα πουθενα. Και είναι τόσο απλό.
Μπαίνωντας μέσω της παρακαπμτηρίου στα διόδια της ελευσίνας (ή αν βάλουν και εκεί κουβούκλιο, περνάς μέσα απο την ελευσίνα και τελείωσε η υπόθεση) και σε βγάζει στην παλαιά εθνική οδο. Συνεχίζεις μέχρι κόρινθο, και απο εκεί και μετά, το παλαιό πλέον οδικό δίκτυο είναι μια ατελείωτη ευθεία μέχρι την πάτρα.
Οσον αφορά το κόστος.
Και πάλι είσαστε και οι δύο λάθος. Και εξηγούμαι.
Εχετε ποτέ σκεφτεί, γιατί η κατανάλωση στα χέρια ενός πολίτη ξεπερνάει την εργοστασιακή κατανάλωση? Εχετε κοιτάξει τι προτείνει ο κατασκευαστής για το μοντέλο που έχετε, και μέσα στο βιβλιαράκι για την οικονομική οδήγηση?
Η απάντηση είναι ΟΧΙ.
Εχω ενα αυτοκίνητο 1600 κυβικά 18ετίας με ελλειπή συντίρηση λόγω οικονομικών, το οποίο όμως, ακολουθεί πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή για την οικονομική οδήγηση.
Οταν οι αγελάδες ήταν παχουλές, και δεν υπήρχε πρόβλημα να ξοδεύω 140-160 ευρώ για ένα μονοήμερο ταξίδι εκτός αθηνών, η συνηθισμένη ταχύτητα όπου ήταν δυνατόν, ήταν περίπου 120 χλμ.
Οταν άρχισαν να σφίγκουν τα λουρία, είχα δύο επιλογές.
Η θα σταματήσω να κάνω αυτό που έκανα, ή θα έβρισκα κάποιον πιό φθηνό τρόπο.
Πρίν ανακαλύψω την οικονομική οδήγηση, η βενζίνη που χρειαζότανε το αυτοκίνητο ήταν της τάξης των 100-110 ευρώ για 750 περίπου χιλιόμετρα. Το μέσον του δείκτη, ερχόνταν ακριβώς στα 350 χλμ. (πάντα με γεμάτο τεπόζιτο).
Εκατσα και έψαξα την κατανάλωση του αυτοκινή του έτσι όπως λέει ο κατασκευαστής.
Στό βιβλιαράκι αναφέρει την "νωχέλικη οδόγηση" η οποία γίνεται ώς εξής.
Η πρώτη αλλαγή σε 2α, γίνεται στα 20 χλμ.
Η αλλαγή σε 3η γίνεται στα 30 χλμ. Σε 4η στα 40 χλμ, και σε 5η στα 50 χλμ.
Ακολουθώντας αυτό το παράδειγμα, η κατανάλωση έπεσε δραματικά.
Ενώ με την προηγούμενη οδήγηση δεν με έφτανε ένα τεπόζιτο για να καλύψω 750 χλμ, τώρα περισεύει. τώρα, με ένα τεπόζιτο κάνω 950 περίπου χιλιόμετρα. Οσα ακριβώς αναφέρει και ο κατασευαστής.
Με 5η ταχύτητα, και με το στροφόμετρο όχι περισσότερο απο 2,500 στροφές, η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 90 χλμ. Υπερ αρκετά για επαρχιακό οδικό δίκτυο.
με 75 ευρώ που γέμιζε τότε το αυτοκίνητο, πήγαινα στον προορισμό μου, επέστρεφα, και είχα απόθεμα για ακόμα 200 περίπου χλμ.
Αρα λοιπόν, υπάρχει λύση. Σε όλα τα προβλήματα υπάρχει μια λύση.
Αρκεί να βάλουμε τον εγκέφαλό μας να λειτουργήσει με την κοινή λογική την οποία δυστυχώς έχουμε απεμπολήσει.
Νικόλαος
Ομολογω φιλε μου Νικολαε οτι την οικονομικη οδηγηση αν και την γνωριζω ωστοσο δεν ηξερα οτι μπορει να εχει τοσο μεγαλες διαφορες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα το δοκιμασω παντως κι εγω αν και εγω εχω οχημα 30ετιας....
Ενα καταπληκτικο Nissan Micra ιστορικο μοντελο....