Σελίδες

1 Μαΐου 2018

Ο ΜΑΚΡΟΝ, ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

Γράφει ο Κωνσταντίνος Χολέβας – Πολιτικός Επιστήμων

Στη Γαλλία, τη χώρα της Ευρώπης, η οποία πρώτη καθιέρωσε νομοθετικά το ουδετερόθρησκο κράτος, ο Πρόεδρος Μακρόν επιχειρεί να φέρει και πάλι τις αρχές του Ρωμαιοκαθολικισμού στο επίκεντρο της κοινωνικής και πολιτιστικής ζωής. Αντιθέτως στην Ελλάδα, τη χώρα που από τα πρώτα επαναστατικά Συντάγματα του 1821 ομνύει «Εις το όνομα της Αγίας, Αδιαιρέτου και Ομοουσίου Τριάδος», ο ΣΥΡΙΖΑ προβαίνει σε ενέργειες, οι οποίες προσβάλλουν τις αξίες και τις ευαισθησίες των Ορθοδόξων Χριστιανών.

Αρχίζω από τη Γαλλία. Στις 9 Απριλίου ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Εμμανουέλ Μακρόν ήταν ο κύριος ομιλητής στη Συνδιάσκεψη των Ρωμαιοκαθολικών Επισκόπων. Απευθυνόμενος σε 400 Επισκόπους ο Γάλλος Πρόεδρος δήλωσε ότι σέβεται μεν τον Νόμο του 1905 περί πλήρους διαχωρισμού πολιτείας και θρησκείας, αλλά θέλει να αποκαταστήσει τη σχέση της Ρωμαιοκαθολικής Ομολογίας με το Κράτος. Μία σχέση, η οποία έχει διαρραγεί, όπως ο ίδιος παραδέχθηκε. Ο Μακρόν, δεν θεωρείται παραδοσιακός Χριστιανός ούτε, όμως, δηλώνει άθεος. Έχει φοιτήσει σε σχολείο Ιησουιτών μοναχών και σε ηλικία 12 ετών ζήτησε μόνος του να βαπτισθεί Ρωμαιοκαθολικός παρά την αντίδραση των γονέων του.

Ο Γάλλος Πρόεδρος παραδέχθηκε ότι οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν έλαβαν υπ’ όψιν τους τη γνώμη των Χριστιανών για μία σειρά θεμάτων βιοηθικής και οικογενειακού δικαίου. Ζήτησε από τους Επισκόπους και από τους πιστούς Χριστιανούς να καταθέτουν τη σοφία τους στον δημόσιο διάλογο. Χαρακτήρισε απαραίτητη τη συμβολή των Χριστιανών στην οικοδόμηση της εθνικής ταυτότητας και της κοινωνικής συνοχής. Είπε μάλιστα ότι κατά την άποψή του το εκκοσμικευμένο (ουδετερόθρησκο) κράτος δεν πρέπει να αρνείται την πνευματικότητα του Χριστιανισμού ούτε να απορρίπτει την έννοια του ιερού, στην οποία πιστεύουν πολλοί πολίτες.

Αυτά λοιπόν γίνονται στη Γαλλία, η οποία έκανε την Επανάστασή της το 1789 και εστράφη τότε κατά του Ρωμαιοκαθολικού κλήρου. Επί δέκα χρόνια η Γαλλική Επανάσταση είχε καταργήσει το Χριστιανικό Ημερολόγιο και είχε επιβάλει τη θρησκεία του «Ορθού Λόγου». Παρά το αρνητικό παρελθόν σήμερα γίνεται προσπάθεια προσεγγίσεως της Πολιτείας προς τους Ρωμαιοκαθολικούς Επισκόπους και τους πιστούς.

Στην Ελλάδα, η οποία απελευθερώθηκε αγωνιζόμενη υπό την Εκκλησία, με τον Ορθόδοξο Επίσκοπο και ιερέα πρωταγωνιστή, οι ιδεοληψίες του ΣΥΡΙΖΑ οδηγούν σε κινήσεις αντίθετες με την Ελληνορθόδοξη Παράδοσή μας. Στελέχη της Κυβερνήσεως και του ΣΥΡΙΖΑ επιπλήττουν το Συμβούλιο της Επικρατείας για την απόφαση 660/2018 υπέρ του Ορθοδόξου περιεχομένου του μαθήματος των Θρησκευτικών. Στον νέο Οργανισμό του Υπουργείου Παιδείας δεν περιλαμβάνεται ως σκοπός η ανάπτυξη της θρησκευτικής συνειδήσεως. Και μαθαίνουμε ότι προωθείται νομοσχέδιο για το δικαίωμα αναδοχής παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια.

Η Γαλλία αναζητεί και πάλι τις Χριστιανικές αξίες. Οι Έλληνες ψευδοπροοδευτικοί τις απορρίπτουν!

Άρθρο στην ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, 29.4.2018 

πηγή

1 σχόλιο:

  1. ΟΧΙ .Οι Καθολικοί υποτάχθηκαν στο κεφάλαιο και στην ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ και ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΗ δομή του Γαλλικού Εθνους Κράτους και έτσι τους επιβραβεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.