Γράφει ο Bougas
Δυστυχώς, ο Νεοέλληνας προτίμησε το βόλεμα και τον παρτακισμό και τον
ωχαδελφισμό αδιαφορώντας για την πατρίδα, το έθνος, τις ιδέες, τις
αξίες, τα ιδανικά, τα υψηλά ιδεώδη.
Μιλάω για τον ουδέτερο Νεοέλληνα…δεν μιλάμε για τα λαμόγια και τους
συνειδητούς προδότες. Ο τυπικός, ο έτσι ο Έλληνας, ο ψηφοφόρος του
Τσίπρα που ψήφισε Τσίπρα μήπως καταφέρει να κοροϊδέψει την Ευρώπη κι
όταν δεν τα κατάφερε είπε «τουλάχιστον να μην χάσουμε κι αυτά που
έχουμε. Και το κάτι είναι καλύτερο απ το τίποτα. Ας συνεχίσουμε το
παπατζιλίκι και δεν μπορεί ..κάπου θα βγει».
Έτσι σκέφτηκε και ο Σύριζα,
ως μέσοι Έλληνες, έτσι σκέφτηκε και ο μέσος ψηφοφόρος. Αυτός ο Έλληνας
της ουδετερότητας και της μετριότητας, ο χλιαρός με την ανατολίτικη
κουτοπονηριά και την ευρωπαϊκή παιδεία και ελάχιστα από τα
αρχαιοελληνικά στοιχεία τι μπορεί να κάνει;;;
Mήπως και η ίδια η νεοελληνική ταυτότητα είναι εξόχως προβληματική και
γι αυτό και δεν μπορεί να αντέξει στις καταστάσεις; Δηλαδή λίγο από δω,
λίγο από κει, λίγο Ευρώπη, λίγο Ανατολή, λίγο Χριστός, λίγο Απόλλωνας,
λίγο αι δόξαι αι αρχαίαι, ο χρυσούς αιώνας, το κλέος των προγόνων κτλ,
λίγο καμιά ευρωπαϊκή επιδότηση, λίγο κανενα iphone, λίγο συνωμοσιολογία με
τις κακές παγκόσμιες δυνάμεις που μας επιβουλεύονται γιατί όπως και να
το κάνουμε είμαστε και μεις περιούσιοι, και κυριως καθένας τα
συμφέροντα του, πάντα με πονηριά, πάντα με καπατσοσύνη. Μήπως μιλάμε για
μια κατάσταση που στήθηκε αρπακολλατζίδικα;
To ότι η Ελλάδα βρίσκεται σήμερα υπό διάλυση δεν φταίει κανένας εξωγενής
παράγοντας, οι εξωγενείς παράγοντες πάντα υπήρχαν και πάντα έκαναν την
δουλειά τους. Κι η Ατλαντίδα, κι η Βαβυλώνα και η Περσία και η Ρώμη
μετέπειτα την ίδια δουλειά κάνουν με τη σημερινή Νέα Τάξη Πραγμάτων. Τα
μέσα αλλάζουν.
Έξω στην κοινωνία όσοι μιλάνε για ρήξεις και ανατροπές θεωρούνται
γραφικοί και ανεδαφικοί. Ο Παλαιός με απόλυτους όρους έχει δίκιο που
τους βρίζει όλους. Ο κόσμος κοιτάει πώς να ζήσει, την οικογένεια του, τα
λεφτάκια του να σώσει, την περιουσιούλα του, καθένας τον μικρόκοσμο του
και την καθημερινότητα του. Ποιος θα θυσιαστεί σε όλα τα επίπεδα για
την αναγέννηση του Ελληνισμού; Ποιος τρελός θα βρεθεί; Αυτά είναι τα
νοητικά μοντέλα επί του θέματος που κυριαρχούν σήμερα.
Κάποτε οι Έλληνες ήταν έτοιμοι να θυσιαστούν… θες από μύηση σε μυστήρια,
θες από φιλοδοξία, θες από τυχοδιωκτισμό, θες από βλακεία στην οποία
τους έσπρωχναν κάποια ιερατεία που δεν θυσιάζονται ποτέ… πάντως
θυσιαζόντουσαν. Πέθαιναν στο πεδίο των μαχών ή προτιμούσαν την φτώχεια,
την δυστυχία και τις κακουχίες από την υποταγή.
Σήμερα ποιος Έλληνας
είναι έτοιμος να πεθάνει στο πεδίο της μάχης γιατί και για ποιόν;
Ποιος
θα προτιμήσει την δυστυχία για την ελευθερία; Kαι για ποια ελευθερία
εντός του κόσμου φυλακή-Μάτριξ;
Όσο για τη νέα γενιά δεν το συζητάμε καν, τα παιδιά μέχρι 20 χρονών
είναι σε άλλες σφαίρες. Πραγματικά δεν τους απασχολεί τίποτα απ όλα
αυτά.
Πρώτα απ όλα πρέπει να κατηγορήσουμε τους εαυτούς μας και μετά οτιδήποτε
άλλο, τους τραπεζίτες, τις παγκόσμιες ελίτ, τους Εβραίους, τους
καπιταλιστές, τις μυστικές εταιρείες και τις μυστικές υπηρεσίες, την
διεθνή κεφαλαιοκρατια, την τεχνοκρατία και την τεχνητή νοημοσύνη, τις
νέες τάξεις των πραγμάτων, την παγκοσμιοποίηση, τους κρόνιους, τους
άτλαντες, τους νεφελίμ, τους άρχοντες του κόσμου φυλακή, τους
εξαδιάστατους, τους ερπετοειδείς και λοιπές αντεθνικές δυνάμεις.
Παλιότερα οι Έλληνες δεν σκεφτόντουσαν έτσι… σκεφτόντουσαν τι μπορούσαν
να κάνουν αυτοί. Ακόμα και το 40, αν και θύματα των αγγλικών στοών
ουσιαστικα, δεν σκέφτηκαν πόσο κακιά ήταν η Γερμανία αλλά πως έπρεπε να
ανταποκριθούν οι ίδιοι στις περιστάσεις.
Δυστυχως οι καιροί είναι πολύ παρακμιακοί, μπορούν να συγκριθούν μόνο με
την πτώση της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και την πτώση του Βυζαντίου. Η
πτώση των ελληνιστικών χρόνων (οι βάρβαροι του Καβάφη) είναι πολύ λάιτ
για τα σημερινά δεδομένα.
Υπάρχει επαναστατική ιδεολογία ελληνοκεντρική;
Μπορεί να πραγματωθεί πολιτικά είτε με ορθόδοξο είτε με ανορθόξο τρόπο;
Μπορεί όλο αυτό το αμάγαλμα ιδεών, καταστάσεων, διαδικασιών, εάν είναι
υπαρκτό ως ιδεολογία και όχι σκόρπιες δοξασίες, να σχηματοποιηθεί σε μια
ενιαία και τουλάχιστον κατά τις βασικές αρχές ομόνοη κίνηση;
Αυτή η όποια νέα ιδεολογία μπορεί να αποτελέσει ικανή κοσμοθέαση για την
ελληνική φυλή που θα ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εποχής; Αυτό δεν
κρίνεται από το αν γίνεται αποδεκτή από άτομα 70 ετών αλλά αν μπορεί να
γίνει αποδεκτή από άτομα 15 ετών.
Υπάρχει το ανθρώπινο δυναμικό 5000-7000 άτομα ώστε να πάει την Ελλάδα
μπροστά με επαναστατικές μεταρρυθμίσεις ή και καθολική επανάσταση που το
είναι το πλέον ενδεδειγμένο ιστορικά;
Τα υπόλοιπα 9-10 εκατομμύρια απαθών, αδιάφορων, παρτάκηδων ωχαδελφιστών
Νεοελλήνων θα τους στηρίξουν ή θα αρχίσουν την τρελίτσα; Ακόμα και τα
πιο απολυτάρχικα καθεστώτα δεν μπορούν να σταθούν επί μακρώ χωρίς λαϊκή
συναίνεση.
EΣΤΩ ότι γίνεται η μεγάλη ανατροπή έχει η Ελλάδα του σήμερα τις
οικονομικές, επιστημονικές, στρατιωτικές, τεχνολογικές, πολιτικές και
διπλωματικές δυνατότητες ώστε να λειτουργήσει ανεξάρτητα σε ένα
ενοποιημένο παγκόσμιο περιβάλλον που παίρνει τη μορφή τουλάχιστον στον
δυτικό κόσμο τεχνοοικονομικού ιμπέριουμ;
AYTA TA EΡΩΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΑΝ ΘΑ
ΥΠΑΡΞΕΙ ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΧΑΜΟΣ ΤΟΥ
ΓΕΝΟΥΣ Ή ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ.
Το κείμενο υπογραφει ο Μπουγάς,τακτικός σχολιαστης του μπλόγκ του
Εργοδότη...
πηγή
το είδαμε ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.