Κορυφαίες εταιρίες αλλά και οργανισμοί χρησιμοποιώντας ειδικό
λογισμικό (session replay), έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν τις
«συνήθειες» των χρηστών που επισκέπτονται τις ιστοσελίδες τους ενώ
ειδικοί σημειώνουν πως η πρακτική αυτή είναι αμφίβολη ως προς τη
νομιμότητά της.
Σύμφωνα με το BBC, νέα μελέτη ερευνητών του Πανεπιστημίου Πρίνστον
των ΗΠΑ κατέγραψε εκατοντάδες ιστότοπους ακόμη και γνωστών εταιρειών
(και ειδησεογραφικών) που κάνουν χρήση του ειδικού λογισμικού που
προσφέρουν διάφορες εταιρείες (FullStory, SessionCam, Clicktale,
Smartlook, UserReplay, Hotjar, Yandex κ.α.).
Το λογισμικό αυτό δίνει τη δυνατότητα σε όσους το χρησιμοποιούν να
έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες όπως: τι πληκτρολογούν οι χρήστες της
ιστοσελίδας τους ή ποια εντολή δίνουν με το «ποντίκι» τους.
Οι ερευνητές βρήκαν ότι 482 από τους σημαντικότερους ιστοτόπους
διεθνώς ακολουθούν αυτή την πρακτική, μεταξύ άλλων η Samsung, το
Reuters, το CBS News, η Telegraph, η Home Depot κ.α.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.