Με τον λόγο της αγάπης
Ν. Λυγερός, Β. Τσατσαμπά
Μαθήτρια: Αν δεν τους πίεζε η κοινωνία, δεν θα έκαναν την αλλαγή φύλου.
Δάσκαλος: Ναι, και δεν είναι αλλαγή, αλλά αφαίρεση του ενός.
Μαθήτρια: Είναι καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Δάσκαλος: Κι ενάντια στην Ανθρωπότητα.
Μαθήτρια: Η κοινωνία της λήθης… Λες και με την αφαίρεση ξεχνάμε τι ήταν.
Δάσκαλος: Πολλοί το κάνουν για να μην έχουν. Μαθήτρια: Αλλά και πάλι δεν σταματάνε εκεί. Η καταπάτηση δεν συνεχίζεται; Δάσκαλος: Είναι μόνο η αρχή. Μαθήτρια: Ενώ εσείς έχετε πει για τους μαθητές σας εντελώς το αντίθετο… Ο Λόγος της Αγάπης… Δάσκαλος: Είναι διαχρονικός. Μαθήτρια: Μου έρχονται στο μυαλό οι ψαράδες μας. Δάσκαλος: Επειδή η θάλασσα είναι πάντα εδώ. Μαθήτρια: Όπως το είπατε επιχειρεί η κοινωνία να έχουμε ταυτότητα χωρίς ιδιότητα. Δάσκαλος: Κι όμως ανήκουμε στην Ανθρωπότητα. Αυτή είναι η ιδιότητά μας και η οντότητά μας.
πηγή
Ανθρώπινη υπερστήριξη
Ν. Λυγερός, Β. Τσατσαμπά
Μαθήτρια: Αν δεν τους πίεζε η κοινωνία, δεν θα έκαναν την αλλαγή φύλου.
Δάσκαλος: Ναι, και δεν είναι αλλαγή, αλλά αφαίρεση του ενός.
Μαθήτρια: Είναι καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Δάσκαλος: Κι ενάντια στην Ανθρωπότητα.
Μαθήτρια: Η κοινωνία της λήθης… Λες και με την αφαίρεση ξεχνάμε τι ήταν.
Δάσκαλος: Πολλοί το κάνουν για να μην έχουν. Μαθήτρια: Αλλά και πάλι δεν σταματάνε εκεί. Η καταπάτηση δεν συνεχίζεται; Δάσκαλος: Είναι μόνο η αρχή. Μαθήτρια: Ενώ εσείς έχετε πει για τους μαθητές σας εντελώς το αντίθετο… Ο Λόγος της Αγάπης… Δάσκαλος: Είναι διαχρονικός. Μαθήτρια: Μου έρχονται στο μυαλό οι ψαράδες μας. Δάσκαλος: Επειδή η θάλασσα είναι πάντα εδώ. Μαθήτρια: Όπως το είπατε επιχειρεί η κοινωνία να έχουμε ταυτότητα χωρίς ιδιότητα. Δάσκαλος: Κι όμως ανήκουμε στην Ανθρωπότητα. Αυτή είναι η ιδιότητά μας και η οντότητά μας.
πηγή
Ανθρώπινη υπερστήριξη
Ν. Λυγερός, L. Santini
Μαθήτρια: Βγάζω το συμπέρασμα από αυτά που διάβασα και είδα ότι πολλές φορές οι Άνθρωποι που κάνουν επώδυνες εγχειρήσεις για αλλαγή φύλου…
Δάσκαλος: Αυτό από μόνο του είναι ήδη πράξη που ενοχλεί την Ανθρωπότητα.
Μαθήτρια: Είναι επειδή δέχονται βία από την κοινωνία.
Δάσκαλος: Η οποία θέλει τους πάντες να είναι ίδιοι.
Μαθήτρια: Έτσι προσδιορίζουν με σαφήνεια το φύλο τους.
Δάσκαλος: Μόνο που αυτή η επιλογή είναι υποχρεωτική.
Μαθήτρια: Για να μη δέχονται σε όλη τη ζωή τους τον ρατσισμό.
Δάσκαλος: Είναι όμως θύματα που επέλεξαν να παραμείνουν θύματα που κρύβονται.
Μαθήτρια: Και γι’ αυτό έχουν ενδοιασμούς εάν έπραξαν σωστά.
Δάσκαλος: Επειδή νιώθουν το αποτέλεσμα ενός εξαναγκασμού.
Μαθήτρια: Για να εγχειριστεί κανείς θέλει μεγάλο θάρρος, άρα για να απαιτείς να σε δεχτεί η κοινωνία όπως είσαι, θέλει μεγαλύτερο.
Δάσκαλος: Για αυτό υπάρχει ανάγκη βοήθειας.
πηγή
Ο Νίκος Λυγερός είναι καθηγητής Γεωστρατηγικής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.