Οι
φόβοι ότι τα προσωπικά δεδομένα τους δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν
σωστά, είναι ο βασικός λόγος που το 49% των χρηστών του Διαδικτύου δεν
πραγματοποιεί online αγορές και συναλλαγές. Αυτό, τουλάχιστον,
υποστηρίζει τελευταία έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Ipsos
και το Centre for International Governance Innovation (CIGI), σε
συνεργασία με το United Nations Conference on Trade and Development
(UNCTAD) και την Internet Society.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε μία περίοδο, που έχουν σημειωθεί αρκετές περιπτώσεις παραβίασης δεδομένων σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, γεγονός που επιτείνει την ανησυχία, με τους συγγραφείς της έρευνας να σημειώσουν ότι η έλλειψη εμπιστοσύνης που παρατηρείται έχει ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης της ψηφιακής οικονομίας.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε μία περίοδο, που έχουν σημειωθεί αρκετές περιπτώσεις παραβίασης δεδομένων σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, γεγονός που επιτείνει την ανησυχία, με τους συγγραφείς της έρευνας να σημειώσουν ότι η έλλειψη εμπιστοσύνης που παρατηρείται έχει ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης της ψηφιακής οικονομίας.
Η έρευνα, με τίτλο 2017 CIGI-Ipsos Global Survey on Internet Security and Trust, δημοσιοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου της UNCTAD, που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στη Γενεύη και δείχνει ότι μεταξύ αυτών που ανησυχούν για την προστασία των προσωπικών δεδομένων τους, οι βασικοί λόγοι ανησυχίας είναι οι κυβερνοεγκληματίες (82%), οι εταιρείες διαδικτυακών υπηρεσιών (74%) και οι κυβερνήσεις (65%).
Η έλλειψη εμπιστοσύνης είναι πιο πιθανό να κρατήσει μακριά από online αγορές τους καταναλωτές στη Μέση Ανατολή, την Αφρική και τη Λατινική Αμερική, μία ένδειξη ότι τα πιθανά οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν κατανέμονται με τον ίδιο τρόπο παγκοσμίως.
Επίσης, η έρευνα έδειξε και άλλες γεωγραφικές διαφορές. Για παράδειγμα, στην Κίνα, την Ινδία και την Ινδονησία, πάνω από το 86% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι σκοπεύει να κάνει συναλλαγές με τη χρήση του κινητού του μέσα στην επόμενη χρονιά, όταν το αντίστοιχο ποσοστό είναι κάτω από 30% στη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιαπωνία.
Επίσης, το 55% δήλωσε ότι προτιμά να αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες από τη χώρα του.
Στην έρευνα συμμετείχαν 24.225 χρήστες Διαδικτύου από 24 χώρες, ενώ τα ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν στο διάστημα μεταξύ 23 Δεκεμβρίου 2016 και 21 Μαρτίου 2017.
http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/8918408/i-anisuhia-gia-ta-prosopika-dedomena-apotharrunei-tis-online-agores/
το είδαμε στο ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.