ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Χωρις την μουσικη αγωγη είναι τελειως αδυνατον να δημιουργήσουμε τους Ελληνες του αυριο, ώστε να εχουμε δικαιωμα στην πολυποθητη εθνικη επιβίωση.
Είναι απολυτως βεβαιον ότι τα σωστα ειδη μουσικης δημιουργουν ηθικα-σκεπτόμενα άτομα. Αυτο είναι κατι το οποιον το τρεμουν οι κρατούντες, διοτι θα χασουν δια παντώς την εξουσια.
Διαχρονικα από τα αρχαια χρονια, οι εκάστοτε κρατούντες, μονον σε ανηθικους και σε ατομα χαμηλου διανοητικου επιπεδου ηταν και είναι αξιοι να κυριαρχησουν. Ελληνες θα πρεπει να γνωρίζετε σχετικα με την ανεκτιμητη αξια-προσφορα, του μουσικου πολιτισμου στον ανθρωπο. Ειδικα σε αυτές τις πολύ δυσκολες και επικίνδυνες εποχές για το Ελληνικο εθνος, τα σωστα ειδη μουσικης, αποτελουν πηγη ζωης-επιβιωσεως για ολους. Η Ελληνικη μουσικη (εντεχνο, παραδοσιακο, "βυζαντινη",) είναι ένα από τα ελαχιστα μεσα τα οποια δημιουργουν μεταξυ αλλων φιλεύσπλαχνους ανθρώπους οι οποιοι είναι ενωμενοι και στηριζουν ο ενας τον άλλο σε ολες της δυσκολες στιγμες. Μεσα από την σωστη μουσικη παιδεια, παίρνουμε κατι πολύ πολυτιμο, την ανθρωπια και την αλληλεγγύη,
Χωρις την μουσικη αγωγη είναι τελειως αδυνατον να δημιουργήσουμε τους Ελληνες του αυριο, ώστε να εχουμε δικαιωμα στην πολυποθητη εθνικη επιβίωση.
Είναι απολυτως βεβαιον ότι τα σωστα ειδη μουσικης δημιουργουν ηθικα-σκεπτόμενα άτομα. Αυτο είναι κατι το οποιον το τρεμουν οι κρατούντες, διοτι θα χασουν δια παντώς την εξουσια.
Διαχρονικα από τα αρχαια χρονια, οι εκάστοτε κρατούντες, μονον σε ανηθικους και σε ατομα χαμηλου διανοητικου επιπεδου ηταν και είναι αξιοι να κυριαρχησουν. Ελληνες θα πρεπει να γνωρίζετε σχετικα με την ανεκτιμητη αξια-προσφορα, του μουσικου πολιτισμου στον ανθρωπο. Ειδικα σε αυτές τις πολύ δυσκολες και επικίνδυνες εποχές για το Ελληνικο εθνος, τα σωστα ειδη μουσικης, αποτελουν πηγη ζωης-επιβιωσεως για ολους. Η Ελληνικη μουσικη (εντεχνο, παραδοσιακο, "βυζαντινη",) είναι ένα από τα ελαχιστα μεσα τα οποια δημιουργουν μεταξυ αλλων φιλεύσπλαχνους ανθρώπους οι οποιοι είναι ενωμενοι και στηριζουν ο ενας τον άλλο σε ολες της δυσκολες στιγμες. Μεσα από την σωστη μουσικη παιδεια, παίρνουμε κατι πολύ πολυτιμο, την ανθρωπια και την αλληλεγγύη,
συστατικα ανεκτίμητα για την συνεχεια ενός εθνους.
Η σωστη δημιουργικοτητα είναι οπωσδήποτε αντίβαρο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της.
Ο βασικοτερος σκοπος ειτε ενας εκ των πιο βασικοτερων σκοπων στην δημοσια εκπαιδευση θα πρεπει να είναι η δημιουργικοτητα των παιδιων.
Δυστυχως όμως αυτό δεν γινεται στα πιο πολλα σχολεια.
Η δημιουργικοτητα εκφράζεται στην δευτεροβαθμια εκπαιδευση μεσα από τα μουσικα σχολεια, τα οποια συμβαλουν στην αναπτυξη των ικανοτητων της δημιουργιας και της προσφορας στο κοινωνικο συνολο και στην πατριδα.
Η συνεργασια με τα αλλα παιδια με στοχο την δημιουργια και την προσφορα συμβαλει στο να εχουμε ηθικα και σκεπτόμενα ατομα με ελευθερες προσωπικότητες.
Μεσα απο τα σωστα ειδη μουσικης γινεται ένα ατομο δημιουργικο οχι μονον στον κλαδο της μουσικης, αλλα και στους υπολοιπους τομεις.
Είναι απολυτως βεβαιον ότι μεσα απο την δημιουργια αναπτυσονται ολοκληρωμενες προσωπικότητες.
Τα μουσικα σχολεια είναι τα μοναδικα σχολεια τα οποια αναπτυσουν την δημιουργικοτητα στον μεγιστο βαθμο.
Η δημιουργικοτητα είναι το πιο βασικο στοιχειο για την αναπτυξη ενός παιδιου.
Η μουσικη δημιουργια είναι η σημαντικοτερη ολων διοτι είναι ιαση, ηθικη και παιδεια.
Αντι να διπλασιασουν τα μουσικα σχολεια σε ολες τις περιοχες που απαιτειται, οι αρμόδιοι εχουν την προθεση να κλεισουν και τα ηδη υπαρχοντα.
Πολλες φορες εχω αναφερει ότι καποια μουσικα σχολεια προσπαθουν να δημιουργησουν κατω από πολύ αντίξοες συνθηκες.
Πολλα παιδια χανουν το ενδιαφερον τους στο σχολειο, διοτι δεν εχουν τις κατάλληλες συνθηκες για να δημιουργησουν.
Την δημιουργικοτητα θα είναι σε θεση να την βιωσουν τα παιδια μεσα από ένα πολύ σωστο σχολικο περιβαλλον με την υποστηριξη και την ενθαρρυνση ολων των εκπαιδευτικων και των γονεων.
Η αγαπη για δημιουργια των παιδιων καταστρέφεται σε ένα πολύ μεγαλο βαθμο ειτε καταλυτικα σε αρκετα σχολεια γενικης παιδειας.
Η σωστη δημιουργικοτητα είναι οπωσδήποτε αντίβαρο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της.
Ο βασικοτερος σκοπος ειτε ενας εκ των πιο βασικοτερων σκοπων στην δημοσια εκπαιδευση θα πρεπει να είναι η δημιουργικοτητα των παιδιων.
Δυστυχως όμως αυτό δεν γινεται στα πιο πολλα σχολεια.
Η δημιουργικοτητα εκφράζεται στην δευτεροβαθμια εκπαιδευση μεσα από τα μουσικα σχολεια, τα οποια συμβαλουν στην αναπτυξη των ικανοτητων της δημιουργιας και της προσφορας στο κοινωνικο συνολο και στην πατριδα.
Η συνεργασια με τα αλλα παιδια με στοχο την δημιουργια και την προσφορα συμβαλει στο να εχουμε ηθικα και σκεπτόμενα ατομα με ελευθερες προσωπικότητες.
Μεσα απο τα σωστα ειδη μουσικης γινεται ένα ατομο δημιουργικο οχι μονον στον κλαδο της μουσικης, αλλα και στους υπολοιπους τομεις.
Είναι απολυτως βεβαιον ότι μεσα απο την δημιουργια αναπτυσονται ολοκληρωμενες προσωπικότητες.
Τα μουσικα σχολεια είναι τα μοναδικα σχολεια τα οποια αναπτυσουν την δημιουργικοτητα στον μεγιστο βαθμο.
Η δημιουργικοτητα είναι το πιο βασικο στοιχειο για την αναπτυξη ενός παιδιου.
Η μουσικη δημιουργια είναι η σημαντικοτερη ολων διοτι είναι ιαση, ηθικη και παιδεια.
Αντι να διπλασιασουν τα μουσικα σχολεια σε ολες τις περιοχες που απαιτειται, οι αρμόδιοι εχουν την προθεση να κλεισουν και τα ηδη υπαρχοντα.
Πολλες φορες εχω αναφερει ότι καποια μουσικα σχολεια προσπαθουν να δημιουργησουν κατω από πολύ αντίξοες συνθηκες.
Πολλα παιδια χανουν το ενδιαφερον τους στο σχολειο, διοτι δεν εχουν τις κατάλληλες συνθηκες για να δημιουργησουν.
Την δημιουργικοτητα θα είναι σε θεση να την βιωσουν τα παιδια μεσα από ένα πολύ σωστο σχολικο περιβαλλον με την υποστηριξη και την ενθαρρυνση ολων των εκπαιδευτικων και των γονεων.
Η αγαπη για δημιουργια των παιδιων καταστρέφεται σε ένα πολύ μεγαλο βαθμο ειτε καταλυτικα σε αρκετα σχολεια γενικης παιδειας.
Η
αρνητικη σχολικη εμπειρια αποτελει ανασταλτικο παραγοντα στην εξελιξη
των παιδιων. Τα περισσοτερα σχολεια γενικης παιδειας καταστρεφουν τα
παιδια αντι να τα βοηθησουν να εξελιχθουν.
Όλα αυτά τα παιδια θα είναι για το υπολοιπο της ζωης τους διαλυμενα ειτε θα είναι σχεδον διαλυμενα.
Όλα
αυτά εχουν τρομερες συνεπειες όχι μονον για τα ιδια τα παιδια, αλλα και
για την πατριδα, διοτι δημιουργούνται ατομα τα οποια δεν είναι σε θεση να
προσφερουν και να δημιουργησουν και κανουν αρκετες φορες παρα πολύ κακες
πραξεις, ενώ διακατέχονται από αισθηματα κατωτερότητας και κακοηθειας.
Στα περισσοτερα σχολεια γενικης παιδειας καταρρακωνουνν το
ηθικο των παιδιων μεσα από την αδιαφορια, την αυστηροτητα και τις πολύ ασκοπες επικρισεις.
Είναι
το πιο σημαντικο να εχουμε υγιη ψυχικα και ηθικα παιδια. Όπως σας εχω
αναφερει παρα πολλες φορες οι καθηγητές είναι παντοτε συμμαχοι των
παιδιων στα μουσικα σχολεια και βοηθουν όλα τα παιδια να αναπτυξουν την
δημιουργικοτητα τους.
Καθοριστικο εμποδιο για την εξελιξη και την πνευματικη δημιουργια ολων των παιδιων είναι τα περισσοτερα σχολεια γενικης παιδειας, όπως και οι κακοι δάσκαλοι, οι κακοι και αμαθεις γονεις, και ενιοτε οι οικονομικες δυσκολιες που εχουν να αντιμετωπισουν καποιες οικογενειες.
Ολοι οι σωστοι δάσκαλοι και οι σωστοι γονεις θα πρεπει να υποστηριζουν τα παιδια ώστε να αναπτυξουν την δημιουργικοτητα τους για να γινουν χρησιμοι ανθρωποι για την κοινωνια και την πατριδα.
Η δημιουργια εξαρτάται σε παρα πολύ σημαντικο βαθμο από την ψυχικη αρμονια των παιδιων. Η μουσικη όπως είναι γνωστο είναι το πιο βασικο μεσον για την ψυχικη ισορροπια και την δημιουργια.
Οι βασικες πτυχες του χαρακτήρα ηθος, συμπεριφορα, σκεψη, ικανοτητα υγειη συναισθηματα, θαρρος, αυτοπεποιθεση, καλοσυνη, και αλλα αναπτυσονται μεσα από την μουσικη δημιουργια.
Μεσα από την μουσικη δημιουργικοτητα τα παιδια είναι σε θεση να ερθουν αντιμέτωπα με ολες τις δυσκολιες της ζωης.
Η σωστη μουσικη αποδεδειγμενα προσεφερει τα παντα, σε έναν ανθρωπο λυτρωνει, εξευγενιζει, ισορροπει, καλλιεργει ηρεμει και ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγαπη για τον συνάνθρωπο, την ζωη και κάθε τι ωραίο. Τα σωστα ειδη μουσικης είναι απαραιτητα διοτι είναι το μονο αντιδοτο κατά της οικονομικης, πνευματικης, ηθικης κρισης ενω ταυτοχρονα θα ενισχυσει την αντιμετωπιση των δυσκολιων της ζωης.
Στα μουσικα σχολεια, κινουνται όλα πιο ελευθερα, πιο δημοκρατικα, πιο ομορφα.
Οι μαθητες πραγματικα ξεχωριζουν απο τους υπολοιπους. Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αυτο διότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη.
Η εφαρμογή ολων των προτυπων μεθοδων των μουσικων σχολειων σε συνδυασμο με την θεραπευτικη επιδραση της μουσικης στην αναπτυξη της κριτικης σκεψης και της ορθης πολιτιστικης συνειδησης αποτελουν το αντίδοτο στην οικονομικη, πνευματικη, πολιτιστικη, ηθικη εξαθλιωση.
Μεσα σε ένα πολύ δημιουργικο καλλιτεχνικο περιβαλλον όπως εχει αποδειχτεί ότι είναι τα μουσικα σχολεία τα οποια γίνονται τα μεσα ανταλλαγης σκεψεων εκφρασεως και δημιουργικοτητας.
Τα μουσικα σχολεία αναπτύσουν το ηθος, την διανοητικη ικανοτητα, την δημιουργικότητα και το ταλέντο. Δικαιωματικα μπορούμε να αναφερουμε οτι τα σχολεια αυτά δημιουργουν ανθρωπους ανωτερης ποιοτητας μεσα από την μουσικη τους παιδεια. Μεσα από τις συναυλιες τα παιδια που πηγαινουν στο μουσικο σχολειο ειναι γεγονος ότι ωριμάζουν πιο γρηγορα και ειναι ανωτέρου πνευματικου επιπεδου.
Στα μουσικα σχολεια μηδενίζεται, ειτε μετριαζεται η παραβατικοτητα αναλογα με το επιπεδο του σχολειου, των οικογενειων κλπ. Επισης μεταξυ πολλων αλλων εκμηδενίζεται η περιπτωση κακοποιησεως για τα ζωα.
Τα μουσικα σχολεία αποτελούν οπωσδήποτε το αντίδοτο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της τηλεοπτικης-μιντιακης εξαθλιώσεως.
Σε μια εποχη οπου οι παραδόσεις κινδυνευουν να εξαφανιστουν από την νεα ταξη τα μουσικα σχολεια μετατρεπονται σε κεντρα διδασκαλιας της Ελληνικης παραδοσιακης μουσικης και των τροπων με τους οποιους μαθαίνεται η Ελληνικη μουσικη μας παράδοση.
Στα σχολεια αυτά γινεται πολύ συστηματικη και μεθοδικη δουλεια.
Δεν υπαρχει αμφιβολια ότι στα μουσικα σχολεια γινεται μια πολυ οργανωμενη προσπαθεια συστηματοποιησης της διδασκαλιας της Ελληνικης εντεχνης- παραδοσιακής-λαικης μουσικής. Οι μέθοδοι διδασκαλίας καλυπτουν καθε δυνατό τροπο μεταδοσης της μουσικης γνωσεως.
Τα μουσικα σχολεια συνδραμουν στον μεγιστο βαθμο στην συνεχιση του Ελληνικου μουσικου πολιτισμου και στην εξειδικευμένη μουσική εκπαίδευση.
Ακομη ολοι οι ασθενείς οικονομικα ανθρωποι, τους δινεται η ευκαιρια να σπουδασουν τα παιδια τους στον κλαδο της μουσικης, χωρις να χρειαζεται να πληρωσουν, για να πηγαινουν σε ωδεια.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ.
Η μουσικη δημιουργια είναι η σημαντικοτερη καθως είναι ιαση, ηθικη και παιδεια.
Η δυνατοτητα υψηλου επιπέδου μουσικής εκπαιδευσεως αποτελεί τον πιο βασικο στοχο των εκπαιδευτικών των μουσικων σχολειων όπως είναι το μουσικο σχολειο Βολου.
Τα μουσικα σχολεια είναι ότι απεμεινε ορθιο μεχρι στιγμης στην δημοσια εκπαιδευση. Η μουσικη αγωγη-δημιουργικοτητα αποτελει το πιο σημαντικο εφοδιο για έναν ανθρωπο. Η μουσικη επιστημη είναι ένα από τα παρα πολύ σημαντικα τμηματα του πολιτισμου και της επιβιωσης για το Ελληνικο εθνος.
Η μουσικη συμβαλει στο να αποκτησει ένα ατομο εθνικη και θρησκευτικη συνειδηση και κατ επεκτασιν στηριζει την σταθερη συνεχεια της θρησκειας και του εθνους χωρις να υπαρχει κίνδυνος ηθικης-πνευματικης κατάπτωσης, οι οποιες θα οδηγησουν στον αφανισμο του εθνους (μοδα).
Η μουσική, μαζί την ορθοδοξια, τα χρηστα ηθη, την ιστορια. το παγκρατιο, τα αρχαια Ελληνικα συμβάλλουν στη συνέχεια και τη σταθερότητα Ελληνικου πολιτισμού.
Την ανεκτιμητη αξια της μουσικής στην ζωή των Ελληνων μας δειχνει και το γεγονός οτι η Εκκλησια χρησιμοποιησε εξ αρχης υμνους και ωδές.
Οι αγιοι ιεραρχες μας διδαξαν ότι η μουσικη είναι δωρο του τριαδικου θεου ώστε να συμβαλει στην διαμορφωση ηθικων αρχων στους ανθρώπους.
Ενδεικτικα αναφερουν ότι η αρχαια Ελληνικη παιδεια και η Ελληνικη μουσικη προσφερουν ισόποσα στην εξελιξη και το ηθος ολων των ανθρωπων.
Πολυ σημαντικο είναι οτι οι αγιοι Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι.
Η Ελληνικη-ρωμαικη-"βυζαντινη" μουσική είναι το πιο βασικο ειδος μουσικης το οποιο μας δινει τα εχεγγυα της πνευματικης και ηθικης εξελίξεως και σε οδηγει μονιμα στον δρομο του Χριστου.
Φυσικα όλα αυτά τα ειδα μουσικης δεν είναι για διασκεδαση, αλλα είναι για την μεγιστη βελτιωση των ψυχων του ηθους και της πνευματικης διαυγειας.
To βασικο κριτηριο για την επιλογή της σωστης μουσικης είναι να μας βοηθα στην αποκτηση ηθικων αρχων -παιδειας, να συνετίζει, να μας κανει να νιώθουμε ανώτερα αισθηματα, και να μας φερνει κοντα στον θεο.
Οταν η μουσική διακρίνεται απο όλα αυτά τα στοιχεια τότε είναι αποδεκτη και πολυτιμη, διότι επιδρά θετικά στον ψυχικό κόσμο και στην παιδεια των Ελλήνων προκαλώντας μια τεραστια αισθηση ευφοριας και αγαλλίασης.
Η στηλη Ισχυς δια της γνωσεως καλει εδώ και χρονια ολους τους Ελληνες να ασχοληθουν με την εκκλησιατικη μουσικη και τα μουσικα σχολεια τα οποια διδασκουν εκκλησιαστικη ("βυζαντινη") μουσικη.
Αυτό διοτι η εκκλησιαστικη μουσικη είναι ένα τεραστιο κεφαλαιο στον Ελληνικο μουσικο πολιτισμο καθως υπαρχουν όλα τα ωφελιμα ειδη μουσικης των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, μαζι με την μουσικη για την δοξολογια του θεου.
Η εκκλησιαστικη μουσικη συμβαλει στην αποκτηση ηθων-ανθρωπιας αλλα βοηθα στον μεγιστο βαθμο στην καλιεργεια της δημιουργικότητας ολων των ανθρωπων.
Σε αυτό το ειδος μουσικης εχουμε την απολυτη ψυχικη αρμονια και την εμφυσηση της δημιουργιας.
Είναι αποδεδειγμενη η ευεργετικοτατη επιδραση της μουσικης παιδειας στην μάθηση και της σχολικες επιτυχιες.
Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αφού έχει αποδειχθεί ότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη.
Η σωστη μουσικη συμβαλει στην κοινωνικοτητα. Υστερα τα παιδια αποκτούν αυτοπεποίθηση.
Αυτό διοτι η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου είναι μια διαδικασία που θα δείξει στα παιδιά ότι μπορούν να αναπτύξουν τις ικανότητές τους και να δημιουργήσουν κάτι απο μόνα τους, σε συνδιασμο με το ότι θα εκτεθουν δημοσια στο κοινο, μεσα από της συναυλιες των μουσικων σχολειων.
Φυσικα η μουσικη συμβαλει τα μεγιστα στην δημιουργικοτητα ένα απαραίτητο εφόδιο για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία την ατομικη ευτυχία αλλα και την εθνικη μας επιβίωση.
ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ
Μην ξεχνατε ότι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι ειχαν το μαθημα της μουσικης, ως ισαξιο, ειτε ως σχεδόν ισαξιο με αυτό της γεωμετριας. Μετα από αυτά τα δυο μαθηματα, ακολουθουσαν τα μαθηματα της αστρονομιας, της φιλοσοφιας κλπ.
Μεσα από τα ειδικα ειδη μουσικης και χορου, οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, ηταν σε θεση να δημιουργουν ενδιαμεσους χαρακτήρες με βαση το μετρον αριστον, οι οποιοι δεν ηταν ουτε πολύ μαλθακοι, ουτε παρα πολύ σκληροι. Μεσα από αυτά τα ειδη μουσικης, δημιουργηθηκαν τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων της αρχαιότητος και του μεσαιωνα.
Ο Αριστοκλης μίλησε για την μουσική ως κύριο μάθημα της βασικης εκπαίδευσης των παιδιών στην Αρχαία Αθήνα.
Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής-Πλατων είχε αναφερει ότι η μουσικη ειναι η ζωη και η ψυχη ολου του σύμπαντος διοτι προσφερει τα παντα στον ανθρωπο.
Ο Πλατων είναι εκεινος ο οποιος πρωτος διδασκει ως κατεξοχήν ιαση ψυχης και σωματος τον δώρειο μουσικο τρόπο, αρχαία μουσική κλίμακα η οποια αντιστοιχεί στον πρώτο ήχο της Ελληνικης ρωμαικης-"βυζαντινης" μουσικής.
Ολες οι σχολες των γνησιων αρχαιων φιλοσοφων ειχαν βασικο το μαθημα της μουσικης για την αποκτηση παιδειας και με στοχο για την θεραπεία ασθενων, διοτι η μουσικη αρμονια είναι σε θεση να θεραπευσει το σωμα και την ψυχη..
Την ικανοτητα της μουσικής να θεραπευει μας την αναφερει ο υπατος των φιλοσοφων
Πλατωνας σε πολλά έργα του (Τιμαιος, Πολιτεια και Νομοι).
ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2017 ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2017 ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2017 ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.
ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2017 ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΟΙ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ Α, Β, Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ
Καθοριστικο εμποδιο για την εξελιξη και την πνευματικη δημιουργια ολων των παιδιων είναι τα περισσοτερα σχολεια γενικης παιδειας, όπως και οι κακοι δάσκαλοι, οι κακοι και αμαθεις γονεις, και ενιοτε οι οικονομικες δυσκολιες που εχουν να αντιμετωπισουν καποιες οικογενειες.
Ολοι οι σωστοι δάσκαλοι και οι σωστοι γονεις θα πρεπει να υποστηριζουν τα παιδια ώστε να αναπτυξουν την δημιουργικοτητα τους για να γινουν χρησιμοι ανθρωποι για την κοινωνια και την πατριδα.
Η δημιουργια εξαρτάται σε παρα πολύ σημαντικο βαθμο από την ψυχικη αρμονια των παιδιων. Η μουσικη όπως είναι γνωστο είναι το πιο βασικο μεσον για την ψυχικη ισορροπια και την δημιουργια.
Οι βασικες πτυχες του χαρακτήρα ηθος, συμπεριφορα, σκεψη, ικανοτητα υγειη συναισθηματα, θαρρος, αυτοπεποιθεση, καλοσυνη, και αλλα αναπτυσονται μεσα από την μουσικη δημιουργια.
Μεσα από την μουσικη δημιουργικοτητα τα παιδια είναι σε θεση να ερθουν αντιμέτωπα με ολες τις δυσκολιες της ζωης.
Η σωστη μουσικη αποδεδειγμενα προσεφερει τα παντα, σε έναν ανθρωπο λυτρωνει, εξευγενιζει, ισορροπει, καλλιεργει ηρεμει και ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγαπη για τον συνάνθρωπο, την ζωη και κάθε τι ωραίο. Τα σωστα ειδη μουσικης είναι απαραιτητα διοτι είναι το μονο αντιδοτο κατά της οικονομικης, πνευματικης, ηθικης κρισης ενω ταυτοχρονα θα ενισχυσει την αντιμετωπιση των δυσκολιων της ζωης.
Στα μουσικα σχολεια, κινουνται όλα πιο ελευθερα, πιο δημοκρατικα, πιο ομορφα.
Οι μαθητες πραγματικα ξεχωριζουν απο τους υπολοιπους. Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αυτο διότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη.
Η εφαρμογή ολων των προτυπων μεθοδων των μουσικων σχολειων σε συνδυασμο με την θεραπευτικη επιδραση της μουσικης στην αναπτυξη της κριτικης σκεψης και της ορθης πολιτιστικης συνειδησης αποτελουν το αντίδοτο στην οικονομικη, πνευματικη, πολιτιστικη, ηθικη εξαθλιωση.
Μεσα σε ένα πολύ δημιουργικο καλλιτεχνικο περιβαλλον όπως εχει αποδειχτεί ότι είναι τα μουσικα σχολεία τα οποια γίνονται τα μεσα ανταλλαγης σκεψεων εκφρασεως και δημιουργικοτητας.
Τα μουσικα σχολεία αναπτύσουν το ηθος, την διανοητικη ικανοτητα, την δημιουργικότητα και το ταλέντο. Δικαιωματικα μπορούμε να αναφερουμε οτι τα σχολεια αυτά δημιουργουν ανθρωπους ανωτερης ποιοτητας μεσα από την μουσικη τους παιδεια. Μεσα από τις συναυλιες τα παιδια που πηγαινουν στο μουσικο σχολειο ειναι γεγονος ότι ωριμάζουν πιο γρηγορα και ειναι ανωτέρου πνευματικου επιπεδου.
Στα μουσικα σχολεια μηδενίζεται, ειτε μετριαζεται η παραβατικοτητα αναλογα με το επιπεδο του σχολειου, των οικογενειων κλπ. Επισης μεταξυ πολλων αλλων εκμηδενίζεται η περιπτωση κακοποιησεως για τα ζωα.
Τα μουσικα σχολεία αποτελούν οπωσδήποτε το αντίδοτο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της τηλεοπτικης-μιντιακης εξαθλιώσεως.
Σε μια εποχη οπου οι παραδόσεις κινδυνευουν να εξαφανιστουν από την νεα ταξη τα μουσικα σχολεια μετατρεπονται σε κεντρα διδασκαλιας της Ελληνικης παραδοσιακης μουσικης και των τροπων με τους οποιους μαθαίνεται η Ελληνικη μουσικη μας παράδοση.
Στα σχολεια αυτά γινεται πολύ συστηματικη και μεθοδικη δουλεια.
Δεν υπαρχει αμφιβολια ότι στα μουσικα σχολεια γινεται μια πολυ οργανωμενη προσπαθεια συστηματοποιησης της διδασκαλιας της Ελληνικης εντεχνης- παραδοσιακής-λαικης μουσικής. Οι μέθοδοι διδασκαλίας καλυπτουν καθε δυνατό τροπο μεταδοσης της μουσικης γνωσεως.
Τα μουσικα σχολεια συνδραμουν στον μεγιστο βαθμο στην συνεχιση του Ελληνικου μουσικου πολιτισμου και στην εξειδικευμένη μουσική εκπαίδευση.
Ακομη ολοι οι ασθενείς οικονομικα ανθρωποι, τους δινεται η ευκαιρια να σπουδασουν τα παιδια τους στον κλαδο της μουσικης, χωρις να χρειαζεται να πληρωσουν, για να πηγαινουν σε ωδεια.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ.
Η μουσικη δημιουργια είναι η σημαντικοτερη καθως είναι ιαση, ηθικη και παιδεια.
Η δυνατοτητα υψηλου επιπέδου μουσικής εκπαιδευσεως αποτελεί τον πιο βασικο στοχο των εκπαιδευτικών των μουσικων σχολειων όπως είναι το μουσικο σχολειο Βολου.
Τα μουσικα σχολεια είναι ότι απεμεινε ορθιο μεχρι στιγμης στην δημοσια εκπαιδευση. Η μουσικη αγωγη-δημιουργικοτητα αποτελει το πιο σημαντικο εφοδιο για έναν ανθρωπο. Η μουσικη επιστημη είναι ένα από τα παρα πολύ σημαντικα τμηματα του πολιτισμου και της επιβιωσης για το Ελληνικο εθνος.
Η μουσικη συμβαλει στο να αποκτησει ένα ατομο εθνικη και θρησκευτικη συνειδηση και κατ επεκτασιν στηριζει την σταθερη συνεχεια της θρησκειας και του εθνους χωρις να υπαρχει κίνδυνος ηθικης-πνευματικης κατάπτωσης, οι οποιες θα οδηγησουν στον αφανισμο του εθνους (μοδα).
Η μουσική, μαζί την ορθοδοξια, τα χρηστα ηθη, την ιστορια. το παγκρατιο, τα αρχαια Ελληνικα συμβάλλουν στη συνέχεια και τη σταθερότητα Ελληνικου πολιτισμού.
Την ανεκτιμητη αξια της μουσικής στην ζωή των Ελληνων μας δειχνει και το γεγονός οτι η Εκκλησια χρησιμοποιησε εξ αρχης υμνους και ωδές.
Οι αγιοι ιεραρχες μας διδαξαν ότι η μουσικη είναι δωρο του τριαδικου θεου ώστε να συμβαλει στην διαμορφωση ηθικων αρχων στους ανθρώπους.
Ενδεικτικα αναφερουν ότι η αρχαια Ελληνικη παιδεια και η Ελληνικη μουσικη προσφερουν ισόποσα στην εξελιξη και το ηθος ολων των ανθρωπων.
Πολυ σημαντικο είναι οτι οι αγιοι Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι.
Η Ελληνικη-ρωμαικη-"βυζαντινη" μουσική είναι το πιο βασικο ειδος μουσικης το οποιο μας δινει τα εχεγγυα της πνευματικης και ηθικης εξελίξεως και σε οδηγει μονιμα στον δρομο του Χριστου.
Φυσικα όλα αυτά τα ειδα μουσικης δεν είναι για διασκεδαση, αλλα είναι για την μεγιστη βελτιωση των ψυχων του ηθους και της πνευματικης διαυγειας.
To βασικο κριτηριο για την επιλογή της σωστης μουσικης είναι να μας βοηθα στην αποκτηση ηθικων αρχων -παιδειας, να συνετίζει, να μας κανει να νιώθουμε ανώτερα αισθηματα, και να μας φερνει κοντα στον θεο.
Οταν η μουσική διακρίνεται απο όλα αυτά τα στοιχεια τότε είναι αποδεκτη και πολυτιμη, διότι επιδρά θετικά στον ψυχικό κόσμο και στην παιδεια των Ελλήνων προκαλώντας μια τεραστια αισθηση ευφοριας και αγαλλίασης.
Η στηλη Ισχυς δια της γνωσεως καλει εδώ και χρονια ολους τους Ελληνες να ασχοληθουν με την εκκλησιατικη μουσικη και τα μουσικα σχολεια τα οποια διδασκουν εκκλησιαστικη ("βυζαντινη") μουσικη.
Αυτό διοτι η εκκλησιαστικη μουσικη είναι ένα τεραστιο κεφαλαιο στον Ελληνικο μουσικο πολιτισμο καθως υπαρχουν όλα τα ωφελιμα ειδη μουσικης των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, μαζι με την μουσικη για την δοξολογια του θεου.
Η εκκλησιαστικη μουσικη συμβαλει στην αποκτηση ηθων-ανθρωπιας αλλα βοηθα στον μεγιστο βαθμο στην καλιεργεια της δημιουργικότητας ολων των ανθρωπων.
Σε αυτό το ειδος μουσικης εχουμε την απολυτη ψυχικη αρμονια και την εμφυσηση της δημιουργιας.
Είναι αποδεδειγμενη η ευεργετικοτατη επιδραση της μουσικης παιδειας στην μάθηση και της σχολικες επιτυχιες.
Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αφού έχει αποδειχθεί ότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη.
Η σωστη μουσικη συμβαλει στην κοινωνικοτητα. Υστερα τα παιδια αποκτούν αυτοπεποίθηση.
Αυτό διοτι η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου είναι μια διαδικασία που θα δείξει στα παιδιά ότι μπορούν να αναπτύξουν τις ικανότητές τους και να δημιουργήσουν κάτι απο μόνα τους, σε συνδιασμο με το ότι θα εκτεθουν δημοσια στο κοινο, μεσα από της συναυλιες των μουσικων σχολειων.
Φυσικα η μουσικη συμβαλει τα μεγιστα στην δημιουργικοτητα ένα απαραίτητο εφόδιο για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία την ατομικη ευτυχία αλλα και την εθνικη μας επιβίωση.
ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ
Μην ξεχνατε ότι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι ειχαν το μαθημα της μουσικης, ως ισαξιο, ειτε ως σχεδόν ισαξιο με αυτό της γεωμετριας. Μετα από αυτά τα δυο μαθηματα, ακολουθουσαν τα μαθηματα της αστρονομιας, της φιλοσοφιας κλπ.
Μεσα από τα ειδικα ειδη μουσικης και χορου, οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, ηταν σε θεση να δημιουργουν ενδιαμεσους χαρακτήρες με βαση το μετρον αριστον, οι οποιοι δεν ηταν ουτε πολύ μαλθακοι, ουτε παρα πολύ σκληροι. Μεσα από αυτά τα ειδη μουσικης, δημιουργηθηκαν τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων της αρχαιότητος και του μεσαιωνα.
Ο Αριστοκλης μίλησε για την μουσική ως κύριο μάθημα της βασικης εκπαίδευσης των παιδιών στην Αρχαία Αθήνα.
Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής-Πλατων είχε αναφερει ότι η μουσικη ειναι η ζωη και η ψυχη ολου του σύμπαντος διοτι προσφερει τα παντα στον ανθρωπο.
Ο Πλατων είναι εκεινος ο οποιος πρωτος διδασκει ως κατεξοχήν ιαση ψυχης και σωματος τον δώρειο μουσικο τρόπο, αρχαία μουσική κλίμακα η οποια αντιστοιχεί στον πρώτο ήχο της Ελληνικης ρωμαικης-"βυζαντινης" μουσικής.
Ολες οι σχολες των γνησιων αρχαιων φιλοσοφων ειχαν βασικο το μαθημα της μουσικης για την αποκτηση παιδειας και με στοχο για την θεραπεία ασθενων, διοτι η μουσικη αρμονια είναι σε θεση να θεραπευσει το σωμα και την ψυχη..
Την ικανοτητα της μουσικής να θεραπευει μας την αναφερει ο υπατος των φιλοσοφων
Πλατωνας σε πολλά έργα του (Τιμαιος, Πολιτεια και Νομοι).
ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2017 ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2017 ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2017 ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.
ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2017 ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΟΙ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ Α, Β, Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ
ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΙΤΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ.
Δείτε αναλυτικά για τις εξετάσεις ΕΔΩ
(πατήστε την παραπάνω εικόνα για να δείτε όλα τα άρθρα σχετικά με τα Μουσικά σχολεία)
Δείτε επίσης σχετικά βίντεο
Δάκρυ στο γυαλί (Μουσικό Σχολείο Βόλου) - YouTube
Μ.Σ.Θεσσαλονίκης-Χορωδία Μ.Σ.Θ. 2012
ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΙΤΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ.
Δείτε αναλυτικά για τις εξετάσεις ΕΔΩ
Δείτε επίσης σχετικά βίντεο
Δάκρυ στο γυαλί (Μουσικό Σχολείο Βόλου) - YouTube
Μ.Σ.Θεσσαλονίκης-Χορωδία Μ.Σ.Θ. 2012
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.