Σελίδες

1 Μαρτίου 2017

Ιδού και η McLaren-Honda του 2017, με νέα ονοματολογία και «νέα» χρώματα

Τα νέα χρώματα, πορτοκαλί, μαύρο και λευκό, αποκαλύφθηκαν στην παρουσίαση που έγινε στο McLaren Technology Centre. 

Εγκαταλείπονται τα αυστηρά γκρι χρώματα της εποχής Ron Dennis καθώς ο νέος εκτελεστικός διευθυντής, Zak Brown, θέλει να ανανεώσει εκ βάθρων την εικόνα της μάρκας. «Νομίζω πως είναι ένα πανέμορφο έργο τέχνης», είπε ο Brown. «Εξετάσαμε διάφορα [χρωματικά] σχέδια και τελικά αυτό είναι που ανταποκρίνεται στη θέληση των φαν. Είχαμε πάρα πολλά αιτήματα από φαν που έλεγαν “θέλουμε το παλιό πορτοκαλί”». 

Αφού κατατάχτηκε μόλις στην 9η θέση των κατασκευαστών την πρώτη χρονιά της συνεργασίας με τη Honda, το 2015, η McLaren ανέβηκε στην 6η πέρσι. Βελτιώσεις στην αξιοπιστία και την απόδοση του κινητήρα Honda, σε συνδυασμό με ένα σασί που η McLaren πιστεύει πως ήταν ένα από τα καλύτερα του grid, επέτρεψαν στην ομάδα να δώσει μάχες στην κορυφή των μεσαίων ομάδων. 

Και οι δύο συνεταίροι αναμένουν να γίνει ένα περαιτέρω βήμα εμπρός το 2017, όπου ο Stoffel Vandoorne αντικαθιστά τον Jenson Button και θα αγωνίζεται δίπλα στον Fernando Alonso. «Η ομάδα έχει πολύ εκνευριστεί που δεν κερδίζουμε αγώνες», πρόσθεσε ο Brown. «Έχουμε ένα νέο πακέτο και αυτά τα πράγματα απαιτούν χρόνο. Το 2016 δεν ήταν σπουδαία χρονιά με τα μέτρα της McLaren, αλλά έγινε πρόοδος κι αυτό είναι που πρέπει να ξαναδούμε το 2017. Όταν φτάσουμε ψηλά, θα είναι δύσκολο να ξαναπέσουμε σε ανταγωνιστικότητα». 

Ο επικεφαλής της ομάδας, Eric Boullier, περιέγραψε το μονοθέσιο ως «κομψό» με «μια-δυο έξυπνες λύσεις». Ο υπεύθυνος της Honda για το πρόγραμμα F1, Yusuke Hasegawa, είπε ότι η κατάργηση του συστήματος με τις «μάρκες» (tokens) εξέλιξης των κινητήρων επέτρεψε στην εταιρεία να δουλέψει «επιθετικά» το χειμώνα: «Βελτιώσαμε κάθε τομέα του κινητήρα όπου ίσχυαν πριν περιορισμοί. Υπήρχαν τομείς που θέλαμε να αλλάξουμε στον αρχικό κινητήρα για να βγάλουμε μεγαλύτερη ισχύ, και το μονοθέσιο θα άλλαζε θεαματικά, οπότε θέλαμε να ξανασχεδιάσουμε τον κινητήρα. «Έχουμε έναν βελτιωμένο κινητήρα, με χαμηλότερο κέντρο βάρους και μειωμένο βάρος». 

[Πηγή: Autosport]
το είδαμε ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.