Η Επίτροπος Ανταγωνισμού επαναβεβαίωσε ότι η σύμβαση
παραχώρησης των 14 αεροδρομίων στη Fraport δεν παραβιάζει κοινοτική
νομοθεσία. Το συνδικάτο εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
συνεχίζει ωστόσο τον αγώνα.
Η διαμάχη ανάμεσα
στην Fraport και την Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
ΟΣΥΠΑ καλά κρατεί. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βασίλης Αλεβιζόπουλος, που
τάχθηκε από την αρχή εναντίον της ιδιωτικοποίησης 14 ελληνικών
περιφερειακών αεροδρομίων κάνοντας λόγο για "γερμανική αποικιοκρατία",
συνεχίζει τους δικαστικούς αγώνες ευελπιστώντας στη βοήθεια της ΕΕ.
"Συνήθης εκβιασμός"
Ωστόσο,
όπως αναγράφει το Spiegel ONLINE, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δια της αρμόδιας
Επιτρόπου Μαργκρέτε Βεστάγκερ τοποθετήθηκε γραπτώς επί του θέματος
επαναβεβαιώνοντας ότι η παραχώρηση των αεροδρομίων δεν παραβιάζει
κοινοτικό δίκαιο. Σύμφωνα με το αιτιολογικό που έγινε γραπτώς και
δημοσιοποιήθηκε στις 7 Ιανουαρίου, η παραχώρηση έγινε έπειτα από διεθνή
διαγωνισμό και η δεσπόζουσα θέση που καταλαμβάνει η Fraport στην Ελλάδα
δεν έρχεται σε σύγκρουση με το ευρωπαϊκό ισχύον πλαίσιο. Προηγουμένως το
συνδικάτο των απασχολουμένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
υποστήριξε ότι η συμφωνία παραβιάζει το άρθρο 106 της Συνθήκης για τη
λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ), που αφορά στη νόθευση του
ανταγωνισμού.
Ο ίδιος ο ιταλός ευρωβουλευτής Φάμπιο ντε Μάσι, από
το κόμμα Die Linke, που κατέθεσε την επερώτηση στις 11 του περασμένου
Νοεμβρίου στην Κομισιόν, δεν είναι ευχαριστημένος από την απάντηση της
αρμόδιας Επιτρόπου και εξαγγέλλει κι αυτός από την πλευρά του τη
συνέχιση των κινητοποιήσεων σε συνεργασία με Έλληνες ευρωβουλευτές. "Η
Επιτροπή χαρακτηρίζει την προκήρυξη του διαγωνισμού ως πράξη συνήθους
ανταγωνισμού, εγώ την αποκαλώ συνήθη εκβιασμό. Οι ιδιώτες επενδυτές
ενεργούν εγκληματικά και εκμεταλλεύονται το ελληνικό δημόσιο".
Καθυστερήσεις και ανασύνταξη δυνάμεων από τους συνδικαλιστές
Αντίδραση
από την ίδια τη Fraport δεν υπάρχει. Για την κοινοπραξία η διαδικασία
ήταν από την αρχή ξεκάθαρη, η συμφωνία πήρε το πράσινο φως από την
επιτροπή ανταγωνισμού, ψηφίστηκε από το ελληνικό κοινοβούλιο και πήρε
την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ο αρχικός προγραμματισμός ήταν να
γίνει η παράδοση-παραλαβή των αεροδρομίων τέλος του 2016, αλλά
παρατηρείται καθυστέρηση, η οποία κρίνεται ως φυσιολογική αν αναλογιστεί
κανείς την πολυπλοκότητα της διαδικασίας. Πηγές που βρίσκονται πολύ
κοντά στο έργο ανέφεραν στη DW ότι μέχρι τέλος Φεβρουαρίου η Fraport θα
είναι επιχειρησιακά έτοιμη σε επίπεδο εκπαίδευσης και στελέχωσης του
προσωπικού της. Απομένουν αρκετές γραφειοκρατικές εκκρεμότητες για να
ολοκληρωθεί με όσο το δυνατόν πιο ασφαλή και ομαλό τρόπο η συμφωνία.
H
ηγεσία της ΟΣΥΠΑ θεωρεί ότι οι καθυστερήσεις θα υπερβούν τον Μάρτιο
οπότε και ξεκινά η τουριστική περίοδος και άρα η διαδικασία παραχώρησης
θα μεταφερθεί αρχές φθινοπώρου. Μέχρι τότε ο Βασίλης Αλεβιζόπουλος
περιμένει απάντηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού στη γραπτή
αναφορά που κατέθεσε στις 21.7.2016, ενώ ετοιμάζει μεταξύ άλλων
μηνυτήρια αναφορά στον Άρειο Πάγο για απάτη σε σχέση με τη σύμβαση, την
οποία θεωρεί ετεροβαρή σε βάρος του ελληνικού δημοσίου. Οι πιθανότητες
επιτυχίας από την πλευρά των συνδικαλιστών κρίνονται ως μηδενικές...
Πηγή: Deutsche Welle
το είδαμε ΕΔΩ
ΣΧΟΛΙΟ
Μα όταν έχεις στήσει ολόκληρη τεχνητή κρίση επί 7 χρόνια και εξαθλιώνεις τον λαό μόνο και μόνο για να περιορίσεις την εθνική ανεξαρτησία και να επιφέρεις τέτοιο πλήγμα στον δύσμοιρο ελληνικό λαό, ώστε να σε παρακαλάει να αγοράσεις τα χρυσαφικά του, είναι δυνατόν να μην εγκρίνεις την αγορά των 14 αεροδρομίων από την γερμανική Fraport;
Μα βλακείες λέμε τώρα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.