Γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος
(συνέχεια κειμένου του Ανθελληνικού Μανιφέστου της ΑΝΤΙΦΑ)
5. Ο ανθελληνικός αντιφασισμός ακολουθεί τη ριζοσπαστική αντιεθνικιστική και αντιφασιστική παράδοση των μειοψηφικών κατά καιρούς κινημάτων της χώρας και βρίσκει τους πολιτικούς του προγόνους σε αυτούς που λιποτάκτησαν ή σαμπόταραν, σα γνήσιοι προδότες διεθνιστές, τα συμφέροντα του ελληνικού κράτους στους ιμπεριαλιστικούς του πολέμους όπως αυτόν της Μικράς Ασίας το 1919- 22.
Σήμερα, αντίστοιχα, όχι μόνο στηρίζει τα αυτονότητα δικαιώματα θρησκευτικών/εθνοτικών μειονοτήτων (μακεδονική, τουρκική, μουσουλμανική, εβραϊκή) τα οποία το κράτος δεν αναγνωρίζει για να διατηρήσει το μύθο της εθνικής/γλωσσικής/θρησκευτικής του ομοιογένειας ως ελληνοχριστιανικής αλλά και αγωνιά και επιδιώκει τη διάλυση του ελληνικού κράτους και της ελληνικής κοινωνίας με βάση τους εθνικούς τους προσδιορισμούς.
Σε αυτό το πλαίσιο στηρίζει όλες τις ατομικές επιλογές και όλους τους αγώνες για άρνηση στράτευσης, ανυποταξία και λιποταξία.
Σε αυτό το πλαίσιο αναγνωρίζουμε ως ‘προγόνους’ μας ό,τι αυτή η χώρα με την επίσημη ιστορία και τις εθνικές της γιορτές προσπάθησε να σβήσει, να τσαλαπατήσει και να θάψει:
6. Ο ανθελληνικός αντιφασισμός δεν είναι αναρχικός, ούτε κομμουνιστικός στο βαθμό που δεν είναι οπαδός καμιάς αυθεντίας, κανενός –ισμού που προσπαθεί να χωρέσει την πραγματικότητα που βιώνουμε μέσα στη θεωρία του (κι όταν βέβαια δεν χωράει, τόσο χειρότερα για την πραγματικότητα!).
7. Ο ανθελληνικός αντιφασισμός, επειδή δεν έχει επαναστατικό όραμα και ούτε θέτει πρόγραμμα βελτίωσης της… χώρας ή του μέλλοντος, ζει στο παρόν και μοναδικός του στόχος είναι να το κάνει ‘λιγότερο χειρότερο’.
Όπως πιστεύουμε ότι οι κοινωνίες έχουν ευθύνη για την ιστορία της, έτσι αποδίδουμε μεγάλη σημασία και στο άτομο το οποίο πάντα καθορίζεται από τις πράξεις του – πράξεις που απορρέουν από την ατομική συνείδηση του και την ατομική του ευθύνη.
Όταν λέμε ότι εστιάζουμε στον θύτη εννοούμε ότι δεν μας ενδιαφέρει να αναλύσουμε το πολιτικό ή πολιτισμικό background του θύτη, τα παιδικά του χρόνια, το ψυχικό του ιστορικό, την καλοσύνη του και όποια άλλα ‘ελαφρυντικά’, αλλά να τον αποτρέψουμε.
8. Ο ανθελληνικός αντιφασισμός με όση συμπάθεια κι αν βλέπει τους ‘ξένους’ αυτής της κοινωνίας δεν είναι ούτε φιλομεταναστευτικός (όπως είναι οι φιλόζωοι) ούτε φιλοαλβανικός ούτε φιλοσημιτικός (αντίστροφοι ρατσισμοί που επενδύουν θετικά χαρακτηριστικά σε ολόκληρους λαούς).
Αν αποδώσεις, κατά τη σκέψη μας ευθύνες στο θύμα στο πλαίσιο μιας επίθεσης, τότε λειαίνεις την επίθεση που δέχτηκε και άρα αρχίζεις να συζητάς εντός του πλαισίου που θέτει ο αντισημίτης-ρατσιστής θύτης – όρος ο οποίος για εμάς είναι απαράδεκτος.
Στη θεωρία είμαστε αντι- αντισιωνιστές, στην πράξη υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα ύπαρξης του κράτους του Ισραήλ ως καταφυγίου των Εβραίων του κόσμου.
Το «ποτέ ξανά» σ ή μ ε ρ α φαίνεται ότι μπορεί να το εγγυηθεί για τους Εβραίους – και σε ένα μίνιμουμ πάντα – μόνο ο ισραηλινός στρατός και κανείς άλλος. Ισραήλ και Ολοκαύτωμα (Shoah) για εμάς πάνε μαζί.
Η κυρίαρχη διαφορά ανάμεσα σε εμάς και σε όλους σχεδόν τους άλλους (εκτός π.χ. επιζώντων όπως του Ζαν Αμερύ και μερικούς ελάχιστους ακόμα), είναι ότι για εμάς δεν τελειώνει το θέμα του Ολοκαυτωματος με την εξασφάλιση της ύπαρξης του Ισραήλ, αυτό μάλιστα θα ήταν το ελάχιστο.
Μπορεί να μην γνωρίζουμε πώς θα λυθεί, αλλά γνωρίζουμε ότι παραμένει άλυτο και αναπάντητο… οι προσπάθειες να βρούμε μια απάντηση είναι το ζητούμενο λοιπόν … μια προσπάθεια π.χ. είναι να καταστρέψουμε αυτό που το γέννησε… αλλά μάλλον ούτε αυτό φτάνει, αλλά σαν σκέψη φαίνεται να είναι ό,τι το καλύτερο υπάρχει μέχρι τώρα…
Από εδώ πηγάζει και η θεμελίωση των αντιλήψεων μας… όσο το Άουσβιτς θα είναι για εμάς αφετηριακό σημειό, άλλο τόσο δεν είναι δυνατόν να κλονιστούν οι απόψεις μας.
Αυτό είναι το αποκλειστικό, απόλυτο και μοναδικό κριτήριο. Η ισραηλοπαλαιστινιακή διένεξη για τον αντιφασισμό μας αποτελεί μια ευκαιριακή διαμάχη με την έννοια ότι:
Αυτή η διαμάχη, των θυμάτων με τους θύτες, δεν έχει να κάνει βέβαια με την παράλληλη αναγνώριση μας του δικαιώματος αυτοδιάθεσης των Αράβων της Παλαιστίνης.
Ενδεικτικό της ελληνικής καινοτομίας είναι πως ήδη από τα μέσα της δεκαετίας του ΄90 οι έλληνες παραληρούσαν για το “μουσουλμανικό τόξο”.
Όλα αυτά μια δεκαετία πριν την διαβόητη 11η Σεπτεμβρίου.
Αυτές ακριβώς οι κοινότητες έχουν να αντιμετωπίσουν από το αντιτρομοκρατικό δόγμα του ελληνικού κράτους μέχρι τους ξυλοδαρμούς από λαϊκούς κάγγουρες που αντικατέστησαν τα videogames με το κυνήγι μεταναστών.
Ο ανθελληνικός αντιφασισμός όταν μετά και την ανάγνωση αυτού του δεκάλογου, ανακρίνεται για το τι σημαίνει «ανθελληνικό», ανταπαντά ρωτώντας «τι σημαίνει ελληνικό;»
Τι σημαίνει ελληνικό πέρα από μια διάθεση εθνικού, φυλετικού ή άλλου διαχωρισμού ο οποίος πρακτικά δικαιολογεί ιστορικές σφαγές;
Τι σημαίνει ελληνικό πέρα από μια σημαία που έχει βαφτεί με αίμα «αλλόπιστων» κι «αλλοδαπών»;
Τι σημαίνει ελληνικό πέρα από έναν εθνικό ύμνο που διηγείται πανηγυρικά μια γενοκτονία, αυτή της Τριπολιτσάς;
Τι σημαίνει ελληνικό πέρα από αντρίλα, ομοφοβία και περιφρούρηση των αρρενωποτήτων;
Τι σημαίνει ελληνικό πέρα από τη διάθεση έξωσης κάθε τι μη ελληνικού από τις συνειδήσεις και την ηλίθια αυτή γεωγραφική περιοχή;
Μη σκοτώνετε το χρόνο σας… υπάρχουν ακόμα φασίστες!
πηγή
Δύο λέξεις αντίθετες. Ολοκαύτωμα και jewish almanac.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή αναζήτηση.