Σελίδες

21 Σεπτεμβρίου 2016

ΦΛΑΒΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΣΑΒΒΑΤΙΟΣ IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. (ΜΕΡΟΣ Β)

Δείτε το Α μέρος ΕΔΩ

Γράφει ο Μανουήλ Αγγελος Γιαννόπουλος

Επειδή όμως το αιμα νερο δεν γινεται, οι φιλοσοφικες σχολες θα ανοιξουν εκ νεου με την ανοδο του πρωτου Ελληνα στον θρονο του Ηρακλειου, από την Καππαδοκια. Εκει διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα. Οι σπουδαστες διδασκοταν μουσικη, γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. Ξακουστες εμειναν οι ανωτατες φιλοσοφικες σχολες, πανδιδακτηριον, η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της Μαγναυρας, η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη των Μαγγανων, κλπ . Στις σχολες αυτές ξεχωριζουν πολύ μεγαλες μορφες της μεσαιωνικης Ελληνικης φιλοσοφιας όπως για παράδειγμα ο Στεφανος ο Αλεξανδρινος. Ο Στεφανος διδαξε μουσικη, γεωμετρια, αστρονομια. Παραλληλα εγραψε, μελετες για τον Πλατωνα, τον Αριστοτελη, τον Ιπποκρατη και τον Γαληνο. 

Ο Γαλλος καθηγητης της χημείας Berthelot Perrie σε λογο του στην Γαλλικη ακαδημια, επιστημων (18 Μαιου 1900 μ.Χ.), ειπε ότι ο Στεφανος ηταν ο κορυφαιος επιστήμονας της εποχης του. 

Αλλη μεγάλη μορφή ήταν ο πρύτανης Λεων ο μαθηματικος. Ηταν γεωμέτρης, αστρονόμος και φιλόσοφος. Ο Λεων προετοιμασε για να εκδωθουν εκ νεου τα εργα του Αρχιμηδη, του Ευκλειδη, του Απολλωνιου του Πυργαιου και του Πτολεμαιου. Τα Εργα αυτά βρίσκονται αυτην την στιγμη στο πανεπιστημιο της Οξφόρδης. Ο Ιδιος εγραψε της προσωπικες του παρατηρήσεις, επανω στους Ευκλειδη και Αρχιμηδη. Ο Λεων, είναι ο πρωτος που εισηγαγε τα γραμματα στην Αλγεβρα, κατοπιν εντολης του Μιχαηλ του γ. Ο Λεων ειχε παει για πολλα χρονια σε μοναστηρι στην Ανδρο , οπου βρηκε και μελετησε, επι πολλα ετη σπανια βιβλια των Αρχαιων Ελλήνων Φιλοσοφων.

Οι Τρεις Ιεραρχες (Μέγας Βασίλειος, Ιωάννης ο Χρυσ'οστομος και Γρηγόριος ο Θεολόγος) σπουδασαν την Αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια και Ρητορικη, στην Αθηνα. Οι Τέσσερις κατ ουσιαν ιεραρχες (μαζί με τον Γρηγοριο Νυσσης), εγιναν για λιγο χρονικο διαστημα επαγγελματιες ρητορες. Οι Τέσσερις ιεραρχες, εχωντας πολύ υψηλες γνωσεις επανω στον Πλατωνα, εκαναν το αυτονοητο. Ενωσαν δηλαδή, τα εκ φυσεως ενωμενα, τα οποια είναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, με τον Χριστιανισμο. Αυτό συνεβη διοτι ειχαν της ιδιες ηθικες αξιες, της ιδιες ιδεολογιες. Χωρις, τον Αριστοκλή (Πλατων), ο χριστιανισμος θα παρεμενε μια απλη θρησκεια. Όλα αυτά διοτι, την μοναδικη αληθινη θρησκεια, ολους εκεινους τους αιωνες, την κυνηγουσαν αλύπητα οι Εωσφοριστες "νεοταξιτες, με στοχο να την εξαφανισουν, ειτε να την περιορισουν. 

Με την εισοδο των Πλατωνικων ιδεων ο Χριστιανισμος, εγινε αμεσως κατανοητος και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες. Ο χριστιανισμος όχι μονον έγινε η κορυφαια θρησκεια του κοσμου, αλλα ταυτόχρονα θωρακίστηκε δια παντος χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν, ολους εκεινους τους αιωνες (και μεχρι σημερα) οι εωσφοριστες. 

Φυσικα δεν υπαρχουν λογια για την ανωτατη φιλοσοφικη σχολη του καλογερου Νικηφορου Βλεμμυδη, στην Μικρα Ασια (Εφεσσο), οπου η αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια εφτασε στο απογειο της, ειδικα σε επιπεδο γεωμετριας, κατά την μεσαιωνικη εποχη. Ο Ιδιος ο Ηρακλειος δημοσιευσε της επιστημονικες εργασιες του με τιτλους, υπόμνημα εις την μεγαλην του Πτολεμαιου συνταξιν. Η δευτερη εργασια ειχε τιτλο, περι κατασκευης, σφαιρας του αρατου. Αξιος αναφορας μεταξυ αλλων είναι και ο αυτοκρατορας Κωνσταντινος ο Πορφυρογεννητος,. 

Το παράδειγμα των τριων ιεραρχων, ακολουθουν παρα πολλοι επισκοποι, και ιερεις, τους επομενους αιωνες, όπως ο πατριάρχης Φωτιος, που ζητουσε, να μελετουν οι χριστιανοι, εκτος από τον αγια γραφη και τους αρχαιους φιλοσοφους. 

Την εποχη του Ιουστινιανού, είναι φανερό ότι την εξουσία στην αυτοκρατορία ασκούσαν οι "νεοταξίτες" της εποχής εκείνης. Αποτελεσμα των ενεργειων αυτων, ηταν να σηκωθουν οι Ελληνες εθνικοι σε ένα μεγαλο βαθμο, και να πανε να εγκατασταθούν στην Περσικη αυτοκρατορια. 

Επισης παρα πολλοι σημαντικοι Ελληνες νεοπλατωνικοι κατέφυγαν εκδιωγμενοι στην περσικη αυλη. Με αυτη την απαράδεκτη πολιτικη του Ιουστινιανου, οι Περσες απεκτησαν τεράστιες γνωσεις όχι μονον σε θεματα πολιτισμου, αλλα και σε τεχνολογικα θεματα, όπως οι βιοτεχνιες κλπ, αλλα και σε θεματα πολεμου και στρατηγικης. Ολα αυτά θα τα βρει μπροστα του μισο αιωνα αργοτερα ο πρωτος Ελληνας αυτοκρατορας που ανεβηκε στον Ρωμαικο θρονο, ο Ηράκλειος. 

Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους Περσες. Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο, ο πρωτος Ελληνας χριστιανος Αυτοκρατορας, ο Ηράκλειος, εκαναν οι Περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερους τους. Ειχαμε δηλαδή εισβολή, και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας. Επειτα ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρημους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων. 

Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από τις παραπάνω αγριότητες, εκαψαν και τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 

Ο χρονογραφος Ιωαννης Ζωναράς, που είναι ο πιο αξιόπιστος ιστορικος του μεσαιωνα, μας αναφερει στο εργο του με τιτλο Επιτομη Ιστοριων, ότι πριν φυγουν οι περσες από τους αγιους τοπους, πουλησαν εναντι πινακίου φακης, 90.000 χριστιανους στους Εβραιους, οι οποιοι τους θανατωσαν με τα πιο φρικτα βασανιστήρια. 

Ένα ακομη παρα πολύ σημαντικο είναι ότι ο Ιουστινιανος ο α δεν πολεμουσε ο ιδιος, αλλα εστελνε τους υπολοιπους να πολεμησουν, ενα πραγμα που εκαναν ολοι οι αλλοδαποι αυτοκρατορες όπως ο Θεοδόσιος, Αρκαδιος κλπ. Στην θεση του Ιουστινιανού του α, πολεμουσαν οι στρατηγοι Βελισσάριος και Ναρσης. Όλα αυτά σε αντιθεση με ολους τους γνησιους Ελληνες αυτοκρατορες που πολεμουσαν με το σπαθι στο χερι στην πρωτη γραμμη της κάθε μαχης, στην πρωτη γραμμη του κάθε πολεμου. 

Σας εχω γραψει πολλες φορες, ότι ολοι οι λαοι της "νεας" ταξης, από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα, οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο, εχουν την ιδια συμπεριφορα. Οι αυτοκρατορες, οι αρχηγοι τους δεν πολεμουν ποτε αλλα δινουν διαταγες ή από τα μετώπισθεν της μαχης, ή μενουν στα παλατια τους δινωντας από εκει της εντολες. 

Ολοι αυτοι σφαζουν, κλεβουν, βιαζουν, κανουν εμπρησμούς, σκλαβωνουν Ελληνιδες για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους καθήκοντα, με πασης φυσεως, σεξουαλικες ανωμαλίες, παρα φυση σεξ μεταξυ ανδρων γυναικων, μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστειες, αιμομιξίες, οργια κλπ. 

Αυτά είναι τα στοιχεια με τα οποια ξεχωρίζουμε τους λαους που πιστευουν στον Εωσφορο. Απο όλα αυτά τα προαναφερομενα εξαιρείται ένα μικρο μερος των λαων αυτων ανα τους αιωνες, βαση της παγκόσμιας Ελληνικης μαθηματικης σταθερας μετρον αριστον, και μηδεν αγαν. 

Εξαιτιας λοιπον της καταστροφικης πολιτικης του Ιουστινιανού του α, η Ελληνική αυτοκρατορία κλήθηκε να αντιμετωπισει, την πιο θανασιμη απειλη στην ιστορια της (την Περσικη αυτοκρατορια της δυναστειας των Σασσανιδών), χωρις καθολου στρατο, χωρις καθολου χρηματα, καθως όταν ανεβηκε ο Ηράκλειος στον θρονο, κυριως εξαιτιας των επεκτατικών πολεμων του Ιουστινιανού, δεν υπηρχε ουτε ένα χρυσο νομισμα, μεσα στα αυτοκρατορικα ταμεια. 

Ολα αυτά ακριβως την ωρα που καθοταν στον Ρωμαικο θρονο της Κωνσταντινουπολεως για πρωτη φορα ενας Ελληνας. Το Ελληνικο κρατος βρισκόταν για πρωτη φορα στην ιστορια του πτωχευμενο. 

Ο Ιουστινιανος τα μονα θετικα που εκανε, ηταν ότι ξαναεκτισε την Αγια Σοφια, και το  533 έθεσε όλες τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις κάτω από την ίδια κατηγορία με τη μοιχεία, προβλέποντας και για τα δύο αδικήματα τη θανατική ποινή. 

Το ιδιο εγινε το 390, με ένα διάταγμα του αυτοκράτορα Θεοδοσίου Α΄που προέβλεπε τη θανατική ποινή για τον πειθαναγκασμό ή το εμπόριο ανδρών για πορνεία. Ολα αυτά ήταν συνεχεια των ιερων αξιωματων των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, και των γνησιων Ελλήνων της αρχαιότητος, οι οποιοι στους κίναιδους στερουσαν όλα τα πολιτικα δικαιώματα, και ορισμένες φορές εφταναν μεχρι και στην θανατικη ποινή. 

Μεταξυ αλλων την εποχη του είχαμε ένα παρα πολύ σημαντικο νομοθετικο εργο, διοτι ο Ιουστινιανος ειχε 'εναν σπουδαίο νομικό σύμβουλο τον Τριβωνιανο. Επανω στο έργο του οποιο στηριχθηκε ολο το ευρωπαικο νομικο δικαιο (ευρωπαικα κρατη), μεχρι της ημερες μας. 

Επισης ηταν παρα πολύ τυχερος γιατι ειχε διπλα του δύο ικανότατους στρατιωτικούς τον Βελισσαριο και τον Ναρση, οι οποιοι ηταν οι στρατηγοι που κερδισαν τους ασκοπους επεκτατικους πολεμους. Ακομη ειχε διπλα του τον πανεπιστημονα Ανθεμιο, και τον Μιλησιο πανεπιστημονα Ισιδωρο, οι οποιοι ηταν οι αρχιτέκτονες του κορυφαιου ναου στον κοσμο, της Αγιας Σοφιας. 

Φυσικα ειχε και τον πραιτωριανό αριστοκράτη Ιωαννη Καππαδοκη για να ξυλοκοπει τους φτωχούς Ελληνες για να εισπρατει δια της βιας τους φορους, οδηγωντας στους στην απολυτη ενδεια.

Αυτά είναι τα πεπραγμένα του Φλαβιου Πετρου Σαββατιου Ιουστινιανού. Σιγουρα τα αρνητικα στην διακυβερνηση του, είναι περισσοτερα από τα θετικα. Το απογειο είναι οι απαράδεκτες προσωπικες του φιλοδοξιες, οι οποιες εγιναν η αιτια να κινδυνευσει
η Ελλαδα, με οριστικο αφανισμο. Όλα αυτά λογω των ασκοπων επεκτατικών πολεμων, οι οποιοι κατεστρεψαν οικονομικα την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια, και την οδηγησαν σε χρεωκοπια. Σε αυτην την χρεωκοπια ο Ιουστινιανος ειχε πολύ μεγαλη συμβολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.