Οι εικόνες του καμμένου πυροσβεστικού αεροσκάφους Canadair
CL-215 που λάμβανε μέρος στην προσπάθεια κατάσβεσης της πυρκαγιάς στα
Δερβενοχώρια και οι πιλότοι του το προσγείωσαν όταν άρπαξε φωτιά ο ένας
κινητήρας δείχνει ότι από τύχη δεν είχαμε νεκρούς.
Το αεροσκάφος μοιάζει με μια άμορφη μάζα. Κι όμως, ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους κατάφεραν να βγουν ζωντανοί από το Καναντέρ, σχεδόν χωρίς να έχουν ούτε μια γρατζουνιά, αφού ευτυχώς η φωτιά επεκτάθηκε μετά την αναγκαστική προσγείωση!
Το αεροσκάφος μοιάζει με μια άμορφη μάζα. Κι όμως, ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους κατάφεραν να βγουν ζωντανοί από το Καναντέρ, σχεδόν χωρίς να έχουν ούτε μια γρατζουνιά, αφού ευτυχώς η φωτιά επεκτάθηκε μετά την αναγκαστική προσγείωση!
Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε ούτε στιγμή είναι ότι τα
πυροσβεστικά αεροσκάφη Canadair -τόσο τα CL-215 όσο και τα πιο σύγχρονα
CL-415- δεν διαθέτουν εκτινασσόμενο κάθισμα, δηλαδή οι πιλότοι δεν
μπορούν να διαφύγουν από το αεροσκάφος σε περίπτωση βλάβης.
«Δεν είχαν Άγιο. Είχαν πέσει όλοι οι Άγιοι πάνω τους!» λέει αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας.
«Δεν είχαν Άγιο. Είχαν πέσει όλοι οι Άγιοι πάνω τους!» λέει αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας.
Σε σταδιακή αντικατάσταση του απαρχαιωμένου στόλου των
πυροσβεστικών αεροσκαφών με δανεισμό, χρηματοδοτική μίσθωση (leasing),
αλλά και με ενοικίαση σε συνεργασία με άλλες χώρες, θα προχωρήσει η
κυβέρνηση, όπως έκανε γνωστό ο αναπληρωτής υπουργός αρμόδιος για θέματα
Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας.
Ο κ. Τόσκας, μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 FM», με αφορμή την πτώση του πυροσβεστικού αεροσκάφους, ανέφερε ότι ένα μεγάλο μέρος των εναέριων πυροσβεστικών μέσων είναι ηλικίας 45 χρόνων κι επισήμανε ότι από τη στιγμή που η αντικατάσταση του στόλου με αγορά νέων αεροσκαφών δεν είnαι εφικτή, λόγω οικονομικής συγκυρίας, θα αναζητηθούν οι παραπάνω λύσεις.
Ο κ. Τόσκας, μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 FM», με αφορμή την πτώση του πυροσβεστικού αεροσκάφους, ανέφερε ότι ένα μεγάλο μέρος των εναέριων πυροσβεστικών μέσων είναι ηλικίας 45 χρόνων κι επισήμανε ότι από τη στιγμή που η αντικατάσταση του στόλου με αγορά νέων αεροσκαφών δεν είnαι εφικτή, λόγω οικονομικής συγκυρίας, θα αναζητηθούν οι παραπάνω λύσεις.
Να σημειώσουμε οτι τα συγκεκριμένα αεροσκάφη
αντπροσωπεύονται στην Ελλάδα από την εταιρεία "Κestrel" των
Κομνόπουλου-Τσάτσου που έχουν εμπλακεί σε διάφορες υποθέσεις
"χρηματοδότησης" πολιτικών κατά καιρούς.
Πάντως τα δυγκεκριμένα αεροσκάφη θεωρούνται γενικώς απαρχαιωμένα σχεδιαστικά και με μικρές μεταφορικές ικανότητες σε ότι αφορά το νερό που μεταφέρουν.
«Υπάρχουν πολλές δυνατότητες, που χρησιμοποιούν διάφορες χώρες, όπως δανεισμός, leasing, ενοικίαση σε συνεργασία με άλλες χώρες, θα δούμε. Είναι κάτι το οποίο το ψάχνουμε από τώρα για του χρόνου το καλοκαίρι, γιατί κακά τα ψέματα αυτό το πολύ παλιό υλικό δεν θα μας βγάλει πολλά χρόνια» σημείωσε ο κ. Τόσκας και πρόσθεσε ότι κανονικά η αντικατάσταση των αεροσκαφών θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια.
To CL-215 είχε απογειωθεί νωρίς το πρωί της Κυριακής από την 111 Πτέρυγα Μάχης/ Αεροπορική Βάση Νέας Αγχιάλου. Μετέφερε υλικά και ανταλλακτικά για τα αεροσκάφη που συμμετείχαν στην επιχείρηση κατάσβεσης της πυρκαγιάς στα Δερβενοχώρια. Ώρα 10:45, οι δύο πιλότοι απογειώθηκαν με το Canadair από την αεροπορική βάση της Ελευσίνας. Περίπου την ώρα που βρέθηκαν πάνω από το μεγάλο μέτωπο της φωτιάς διαπίστωσαν ότι το CL-215 είχε μηχανική βλάβη. Αφού πρώτα εκτέλεσαν την αποστολή αεροπυρόσβεσης που είχαν αναλάβει ρίχνοντας το νερό που είχε το Καναντέρ στις δεξαμενές του, επιχείρησαν αναγκαστική προσγείωση.
Οι δύο ηρωικοί χειριστές του αεροσκάφους προσπάθησαν να προσγειώσουν το αεροσκάφος με την κοιλιά. Η προσπάθειά τους ήταν να μην συντριβεί το αεροσκάφος με το μπροστινό τμήμα για να έχουν πιθανότητες επιβίωσης. Οδήγησαν λοιπόν το φλεγόμενο αεροσκάφος σε βαριά προσγείωση με την κοιλιά και κατάφεραν να βγουν ζωντανοί. Ο κυβερνήτης σχεδόν χωρίς γρατζουνιά και ο συγκυβερνήτης με χτύπημα στη μέση, από το τράνταγμα την ώρα της πρόσκρουσης για το οποίο ενδεχομένως να χρειαστεί επέμβαση.
Πάντως τα δυγκεκριμένα αεροσκάφη θεωρούνται γενικώς απαρχαιωμένα σχεδιαστικά και με μικρές μεταφορικές ικανότητες σε ότι αφορά το νερό που μεταφέρουν.
«Υπάρχουν πολλές δυνατότητες, που χρησιμοποιούν διάφορες χώρες, όπως δανεισμός, leasing, ενοικίαση σε συνεργασία με άλλες χώρες, θα δούμε. Είναι κάτι το οποίο το ψάχνουμε από τώρα για του χρόνου το καλοκαίρι, γιατί κακά τα ψέματα αυτό το πολύ παλιό υλικό δεν θα μας βγάλει πολλά χρόνια» σημείωσε ο κ. Τόσκας και πρόσθεσε ότι κανονικά η αντικατάσταση των αεροσκαφών θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια.
To CL-215 είχε απογειωθεί νωρίς το πρωί της Κυριακής από την 111 Πτέρυγα Μάχης/ Αεροπορική Βάση Νέας Αγχιάλου. Μετέφερε υλικά και ανταλλακτικά για τα αεροσκάφη που συμμετείχαν στην επιχείρηση κατάσβεσης της πυρκαγιάς στα Δερβενοχώρια. Ώρα 10:45, οι δύο πιλότοι απογειώθηκαν με το Canadair από την αεροπορική βάση της Ελευσίνας. Περίπου την ώρα που βρέθηκαν πάνω από το μεγάλο μέτωπο της φωτιάς διαπίστωσαν ότι το CL-215 είχε μηχανική βλάβη. Αφού πρώτα εκτέλεσαν την αποστολή αεροπυρόσβεσης που είχαν αναλάβει ρίχνοντας το νερό που είχε το Καναντέρ στις δεξαμενές του, επιχείρησαν αναγκαστική προσγείωση.
Οι δύο ηρωικοί χειριστές του αεροσκάφους προσπάθησαν να προσγειώσουν το αεροσκάφος με την κοιλιά. Η προσπάθειά τους ήταν να μην συντριβεί το αεροσκάφος με το μπροστινό τμήμα για να έχουν πιθανότητες επιβίωσης. Οδήγησαν λοιπόν το φλεγόμενο αεροσκάφος σε βαριά προσγείωση με την κοιλιά και κατάφεραν να βγουν ζωντανοί. Ο κυβερνήτης σχεδόν χωρίς γρατζουνιά και ο συγκυβερνήτης με χτύπημα στη μέση, από το τράνταγμα την ώρα της πρόσκρουσης για το οποίο ενδεχομένως να χρειαστεί επέμβαση.
Γιατί έπεσε το αεροσκάφος CL-215;
Ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν ότι το Καναντέρ είχε βλάβη στον κινητήρα. Πιθανότατα ο κινητήρας του πυροσβεστικού αεροσκάφους είχε πιάσει φωτιά. Την ώρα που χτύπησε στο έδαφος κάνοντας αναγκαστική προσγείωση το αεροσκάφος είχε ήδη τυλιχθεί στις φλόγες! Στο γεγονός ότι οι δύο πιλότοι κατάφεραν να διαφύγουν ζωντανοί βοήθησε και ένα πυροσβεστικό ελικόπτερο που είχε λάβει οδηγίες να ρίξει νερό στο σημείο της πρόσκρουσης του Καναντέρ. Κι αυτό γιατί οι δύο πιλότοι του CL-215 είχαν ήδη ενημερώσει για την βλάβη στον κινητήρα, ότι το αεροσκάφος είχε τυλιχθεί στις φλόγες και είχαν εξηγήσει ότι θα επιχειρήσουν αναγκαστική προσγείωση.
Το σημείο που προσέκρουσε το Καναντέρ, περίπου ένα χιλιόμετρο βόρεια από τις εγκαταστάσεις της τσιμεντοβιομηχανίας «Τιτάν» στα όρια Αττικής-Βοιωτίας το έδαφος φαίνεται σχετικά ομαλό.
Ο κυβερνήτης έχει περίπου 850 ώρες πτήσης στον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους και ο συγκυβερνήτης έχει συμπληρώσει 250 ώρες πτήσης στα CL-215.
Οι δύο αεροπόροι είναι καλά στην υγεία τους και βρίσκονται στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας όπου υποβάλλονται σε εξετάσεις.
πηγή
ΣΧΟΛΙΟ
Τα παλικάρια μας είχαν άγιο και γλυτωσαν χάριν και στην ψυχραιμία και στην εμπειρία τους.
Ομως οι ευθύνες βαραίνουν τα καθάρματα τους πολιτικούς που έφεραν την τεχνητή κρίση στην πατρίδα μας και έχουν τσακίσει τις ένοπλες δυνάμεις μας....
Το να ταλαιπωρείς με αντισυνταγματικούς νόμους την κοινωνία της πατρίδας είναι προδοσία και πρέπει να μπεις φυλακή....
Το να πεθαίνουν άνθρωποι λόγω τους ότι εξαιτίας της προδοσίας σου έχεις ρημάξει την δημόσια υγεία σημαίνει ότι πρέπει να εκτελεστείς το λιγότερο....
Το να αφήνεις την πατρίδα χωρίς ένοπλες δυνάμεις είναι εσχάτη προδοσία και πρέπει να κρεμαστείς ανάποδα, να σε φτύνει ο λαός και να σε κάψουν ζωντανό...
Ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν ότι το Καναντέρ είχε βλάβη στον κινητήρα. Πιθανότατα ο κινητήρας του πυροσβεστικού αεροσκάφους είχε πιάσει φωτιά. Την ώρα που χτύπησε στο έδαφος κάνοντας αναγκαστική προσγείωση το αεροσκάφος είχε ήδη τυλιχθεί στις φλόγες! Στο γεγονός ότι οι δύο πιλότοι κατάφεραν να διαφύγουν ζωντανοί βοήθησε και ένα πυροσβεστικό ελικόπτερο που είχε λάβει οδηγίες να ρίξει νερό στο σημείο της πρόσκρουσης του Καναντέρ. Κι αυτό γιατί οι δύο πιλότοι του CL-215 είχαν ήδη ενημερώσει για την βλάβη στον κινητήρα, ότι το αεροσκάφος είχε τυλιχθεί στις φλόγες και είχαν εξηγήσει ότι θα επιχειρήσουν αναγκαστική προσγείωση.
Το σημείο που προσέκρουσε το Καναντέρ, περίπου ένα χιλιόμετρο βόρεια από τις εγκαταστάσεις της τσιμεντοβιομηχανίας «Τιτάν» στα όρια Αττικής-Βοιωτίας το έδαφος φαίνεται σχετικά ομαλό.
Ο κυβερνήτης έχει περίπου 850 ώρες πτήσης στον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους και ο συγκυβερνήτης έχει συμπληρώσει 250 ώρες πτήσης στα CL-215.
Οι δύο αεροπόροι είναι καλά στην υγεία τους και βρίσκονται στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας όπου υποβάλλονται σε εξετάσεις.
πηγή
ΣΧΟΛΙΟ
Τα παλικάρια μας είχαν άγιο και γλυτωσαν χάριν και στην ψυχραιμία και στην εμπειρία τους.
Ομως οι ευθύνες βαραίνουν τα καθάρματα τους πολιτικούς που έφεραν την τεχνητή κρίση στην πατρίδα μας και έχουν τσακίσει τις ένοπλες δυνάμεις μας....
Το να ταλαιπωρείς με αντισυνταγματικούς νόμους την κοινωνία της πατρίδας είναι προδοσία και πρέπει να μπεις φυλακή....
Το να πεθαίνουν άνθρωποι λόγω τους ότι εξαιτίας της προδοσίας σου έχεις ρημάξει την δημόσια υγεία σημαίνει ότι πρέπει να εκτελεστείς το λιγότερο....
Το να αφήνεις την πατρίδα χωρίς ένοπλες δυνάμεις είναι εσχάτη προδοσία και πρέπει να κρεμαστείς ανάποδα, να σε φτύνει ο λαός και να σε κάψουν ζωντανό...
Γελάτε;
Τα λέω παρατραβηγμένα και γραφικά;
Αν είσασταν εσείς ή το παίδί σας μέσα στο αεροπλανο φέρετρο που έπεσε θα σας κοβόταν το γέλιο....
Οι προδότες όλων των παρατάξεων και κομμάτων έχουν τεράστιες ευθύνες για το κατάντημα της πατρίδας μας σε όλους τους τομείς....
Γι αυτό τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.