Σελίδες

30 Ιουνίου 2016

Μεγάλη προσοχή. Η Νέα Τάξη στέλνει έναν μαχαράτζι για προσηλυτισμό....

Αγαπητοί μου φίλοι σας εφιστώ την προσοχή σήμερα.

Είναι γνωστό ότι η Νέα Τάξη προσπαθεί να σβήσει την Ορθοδοξία από τις καρδιές μας.
Αυτό το προσπαθεί με δεκαδες τρόπους εδώ και 50 χρόνια...
Στο σχέδιο λοιπόν αυτό προωθεί την αθεϊα, τον βουδισμό με γιόγκα, πολεμικές τέχνες κλπ... τον ινδουισμό, αιρέσεις (τύπου μαρτύρων του Ιεχωβά), ρωμαιοκαθολικισμό, προτεσταντισμό, ισλαμισμό, νεοπαγανισμό κλπ...

Δηλαδή προωθεί μέσα στην Ορθόδοξη πατρίδα μας οτιδήποτε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ και κυνηγάει οτιδήποτε έχει άρωμα Ορθοδοξίας....

Η προώθηση αυτή γίνεται με διάφορα προσχήματα περί ειρήνης, περί αγάπης, περί φιλανθρωπίας, περί εσωτερικών αναζητήσεων, περί γνώσης του εαυτού μας κλπ...

Ολοι αυτοί που τα προωθούν βασίζονται στο πνευματικό κενό των νεοελλήνων, για το οποίο ευθύνεται το κράτος και η διοίκηση της Εκκλησίας. Το μεν με την αφελληνισμένη και αποχριστιανισμένη παιδεία και η δε με την αδιαφορία πολλών Ιεραρχών για το ποίμνιο.

Ευτυχώς τουλάχιστον στην Εκκλησία μας υπάρχουν φωτεινές μορφές και λόγιοι πνευματικοί που έχουν αποκαλύψει και αποκαλύπτουν συνεχώς το σχέδιο της ανομίας που συντελλείται στην πατρίδα μας....

Στα πλαίσια λοιπόν αυτά, κατά καιρούς μας επισκέπτονται και διάφοροι περίεργοι τύποι των ανατολικών θρησκειών, γκουρού και "πνευματικοί" καθοδηγητές.

Σήμερα το απόγευμα λοιπόν ένας από αυτούς θα βρεθεί στο θέατρο Badminton.
Πρόκειται για τον Πρέμ Ραβάτ....
(από πληροφορίες μαθαίνω ότι στην εκδήλωση αυτή τεχνηέντως και για να προσελκηθεί το ελληνικό κοινό θα μιλήσει αρχαία ελληνικά για την φιλοσοφία του Σωκράτη και θα παιχθεί η αρχαία ελληνική λύρα!!!!!!)

Μεγάλη προσοχή λοιπόν....

Ας δούμε πως τον παρουσιάζει η Wikipedia 

Ο Πρεμ Ράβατ ή Μαχαράτζι είναι πνευματικός ρήτορας. Γεννήθηκε στις 10 Δεκεμβρίου 1957 (ηλικία 58) στην Χαριντβάρ, Ινδία.  Ξεκίνησε το έργο του στην Ινδία, όπου του αποδόθηκε ο τιμητικός τίτλος Μαχαράτζι. Προσκλήθηκε για πρώτη φορά να μιλήσει στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1971. Στη συνέχεια, αποδέχθηκε σειρά προσκλήσεων για να μιλήσει σε ανθρώπους από κάθε ήπειρο. Το έργο του υποστηρίζεται οικονομικά εξ ολοκλήρου από εθελοντικές συνεισφορές καθώς και από τα έσοδα των πωλήσεων του σχετικού υλικού.

O ίδιος δεν λαμβάνει καμία αμοιβή για τις ομιλίες του ή από τις πωλήσεις του υλικού. Συντηρεί ο ίδιος τον εαυτό του και την οικογένειά του με ανεξάρτητους πόρους.

Σύμφωνα με την άποψη των οπαδών του προσφέρει ένα μήνυμα, που εμπνέει και παρουσιάζει μια ανανεωμένη, μοναδική αντίληψη για τη ζωή. Το μήνυμά του είναι βαθύτατα απλό και αφορά τον κάθε άνθρωπο: «Η ειρήνη που αναζητάτε βρίσκεται μέσα σας, και μπορώ να σάς βοηθήσω να την ανακαλύψετε». Η πρακτική μέθοδος αυτογνωσίας του ονομάζεται ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ.

Το παρακάτω απόσπασμα από πρόσφατη ομιλία, παρέχει μια σύντομη παρουσίαση του Prem Rawat και του μηνύματός του: «Ταξιδεύω στον κόσμο και μιλώ στους ανθρώπους για τη δυνατότητα να ανακαλύψουν την ικανοποίηση μέσα τους, καθιστώ αυτή τη δυνατότητα εφικτή, αν το θελήσουν και μπορώ να τούς βοηθήσω να απολαμβάνουν τη ζωή τους, αν το επιθυμούν».

Ας έρθουμε τώρα στην αποκάλυψη αυτών των τύπων που με προβιά προβάτου κρύβουν λύκους που θέλουν να κατασπαράξουν τους ανίδεους Ορθόδοξους Ελληνες....

Παραθέτω σχετικό άρθρο του μακαριστού π. Αντωνίου Αλεβιζόπουλου.

«Ο Γκουρού Μαχαράτζι δίνει ειρήνη σ’ αυτόν που μαθαίνει να τον αγαπά… παράδωσε τα ηνία της ζωής σου σε μένα και θα σου δώσω Λύτρωση. Βάλε τα ηνία της ζωής σου στα χέρια μου και θα σε ανακουφίσω…γιατί ψάχνετε στον κόσμο;…. ελάτε σε μένα..· σ’ εκείνους που είναι χαμένοι, θα δώσω ειρήνη».

Αυτά διακήρυξε με εντολή της μητέρας του ένα δω­δεκάχρονο παιδί· προωρίζετο να διαδεχθή τον πατέρα του στο ρόλο του «θεού». Ήταν το έτος 1970. Σήμερα το παιδί αυτό, που από τους αμερικάνους έλαβε τον τί­τλο «μπέιμπυ – θεός» πήρε στα χέρια του τη ζωή χιλιά­δων νέων· είναι ο Γκουρού Μαχαράτζι.

Τι γίνεται αλήθεια με τα παιδιά εκείνα που έδω­σαν τα «ηνία της ζωής τους» στο Μαχαράτζι, ζητώντας ειρήνη και ψυχική ισορροπία; 

Στο ερώτημα δίνει απάντησι πρώην στέλεχος της «Ακαδημίας Ράτζ Γιόγκα», δηλαδή του ελληνικού πα­ραρτήματος του Μαχαράτζι. 

Ήταν τότε (1982) που είχαμε εδώ καλεσμένη μας την καθηγήτρια κυρία Κλαίρ Σαμπολλιόν από το Πα­ρίσι, επιστημονικό συνεργάτη της Εταιρίας Γάλλων γο­νέων, των οποίων τα παιδιά έπεσαν θύματα σε ακραίες παραθρησκευτικές οργανώσεις τύπου Μαχαράτζι. Μετά την ειδική συνέντευξι τύπου λάβαμε πολλά τηλεφωνή­ματα· μεταξύ αυτών και του αδελφού Σ.Κ., που θέλησε να μείνη ανώνυμος.

«Γράψτε όσα θα σάς πω για το Μαχαράτζι», μας είπε, «να διαφωτίσετε τον κόσμο για την οργάνωσι Ράτζ Γιόγκα».

«Υπάρχουν παιδιά που εγκατέλειψαν τα σπίτια τους, τις σπουδές τους… Είναι παιδιά που ξεκίνησαν από κάποια άσχημη κατάστασι για κεί πέρα…».

Έτσι συνέχισε η συζήτησι με τον αδελφό Σ. Κ.

— Ξέρετε, συνέχισε, αυτό το πράγμα στηρίζεται στην αβεβαιότητα, του ατόμου και στην ανασφάλεια που νοιώ­θει όταν βρεθή σε άσχημη ψυχολογική κατάστασι κι εκείνη τη στιγμή γνωρίσει την ομάδα του Μαχαράτζι· εκεί μέσα, η ψυχολογία της ομάδος ενισχύει κατά κά­ποιον τρόπο το ψυχικό σθένος. 

Ασυναίσθητα θυμήθηκα τη «Βόμβα Ειρήνης» του «μπέμπυ – θεού» Μαχαράτζι: «παράδωσε τα ηνία της ζωής σου σε μένα και θα σου δώσω τέτοια ειρήνη που ποτέ δεν θα πεθάνη…».

Ποιό είναι το τίμημα γι’ αυτή την αμφίβολης αξίας ειρήνη; Βέβαια ο αδελφός Σ.Κ. μιλάει εδώ για την «ψυχολογία, της ομάδος» και ερμηνεύει κατ’ αρχήν με θετικό τρόπο τα αποτελέσματα. Όμως ουσιαστικά στο σημείο αυτό έχουμε ένα δεύτερο παράγοντα «αποπροσα­νατολισμού»; ο πρώτος είναι η παρουσία του «θεού» και οι εντολές του, που δεν επιδέχονται όχι μόνο αντίρρησι, αλλά ούτε καν αντίθετη σκέψι και κρίσι:
«Έχω έλθει με όλες τις δυνάμεις στον κόσμο» «οποιαδήποτε οδηγία σάς δίνω, οτιδήποτε κι αν είναι, θα είναι για την πνευματική σας ανάπτυξι», διακηρύττει και απαιτεί απόλυτη υποταγή. Και τα θύματα, οι οπαδοί του, προσεύχονται σ’ αυτόν: «Μαχαράτζι Κύριέ μου, η ζωή μου είναι παιχνίδι σου…»’ «Χαίρε Κύριε, χαίρε Θεϊκέ διδάσκαλε!» (οι παραπομπές στο βιβλίο «Ψυχοναρκωτικά», σελ. 54-56).

Και το «μυαλό» του ανθρώπου; η προσωπική σκέψι και κρίσι; «πως είναι δυνατόν να πέφτουν θύματα νέοι άνθρωποι σε τέτοιες ηλιθιότητες, και μάλιστα σήμερα, που η αμφισβήτησι έγινε κανόνας ζωής στους νέους της εποχής μας;».

Αυτό το ερώτημα τίθεται βέβαια από μερικού; που δεν έχουν εμβαθύνει στα πράγματα. Το να ονομάζουμε όλα αυτά ηλιθιότητες δεν μας λύνει, τα προβλήματα. Μένει το γεγονός ότι πολλοί νέοι, εκείνοι ακριβώς που περνούν μέσα από το κύμα της αμφισβητήσεως των πάν­των, πέφτουν θύματα των πάσης φύσεως Μαχαράτζι· και είναι πάρα πολλοί οι επιτήδειοι αυτοί, που παγιδεύουν τους νέους εκείνους που νοιώθουν αβεβαιότητα, σαν εκείνη που ένοιωθε ο αδελφός Σ.Κ. πριν καταλήξει στο Μαχαράτζι.

Μάθαμε στους νέους πως πρέπει όλα να τα αμφισβη­τήσουν, προ παντός τα πνευματικά εφόδια που θα μπο­ρούσαν να τους εξασφαλίσουν σταθερό έδαφος κάτω από τα πόδια τους. Τώρα μιλάμε και για «ελεύθερη διακίνηση ιδεών στα σχολεία»! Μόλις χθες είδα μια εκπομπή που είχε σαν θέμα την αγωγή των παιδιών στο σπίτι και στο σχολείο· στην παλιά εποχή είχαμε το πρότυπο του «καλού κάγαθού», είπε κάποια στη συζήτησι εκείνη· στο μεσαίωνα είχαμε τον τύπο του θρησκευτικού αν­θρώπου. Σήμερα; Σήμερα πρέπει να το αφήνουμε το παιδί να σκέπτεται, να κρίνη και να αποφασίζει… πρόσθεσε η ομιλήτρια.

Βέβαια κάνουμε το παν για να κλονισθή η πεποίθησι του παιδιού σε όλες τις αυθεντίες. Πού να στηριχθή πλέον; Δεν ζητάει απλώς ιδεολογικό καταφύγιο, αλλά και ανθρώπους που να ενσαρκώνουν το πνευμα­τικό υπόβαθρο. Και αφού με την «αγωγή» του γκρεμί­ζουμε την πνευματική μας ταυτότητα και μαζί μ’ αυτό και την εμπιστοσύνη σε πρόσωπα και θεσμούς που ενσαρ­κώνουν τα ιδανικά αυτά, τον σπρώχνουμε στην αβε­βαιότητα.

Τότε παρουσιάζονται οι «θεοί», οι «Γκουρού», οι «σωτήρες» και του προσφέρουν «απόλυτη ασφάλεια», που δεν στηρίζεται πλέον στις δικές του ικανότητες, αλλά σε «σταθερές βάσεις» στον «θεό», στην «υψίστη ψυχή, στον γεννηθέντα Κύριο όλων των γιόγκι, στον αξιοσέβαστο άγιο»· αυτά είναι τα διαπιστευτήρια που προβάλ­λει για τον εαυτό του ο Μαχαράτζι.

Μ’ αυτή τη βάσι, το νεαρό θύμα πιστεύει τυφλά ό,τι του λέει ο Μαχαράτζι και το μεταβάλλει σε κανόνα ζωής: «το μυαλό σου είναι πολύ λυπηρό πράγμα, πολύ κουτό πράγμα, πολύ ηλίθιο πράγμα»· «πρέπει να πετάξουμε το μυαλό μας σ’ ένα σκουπιδότοπο… απαλλαγήτε από το μυαλό» (παραπομπές στο «Ψυχοναρκωτικά», σελ. 56).

Και το κάνουν αυτό νέοι άνθρωποι; Ναι το κάνουν· Είναι εκείνοι που έπεσαν θύματα της αντιεκκλησιαστικής προπαγάνδας ή και της ελλειπούς θρησκευτικής αγωγής και δεν θέλησαν ή δεν μπόρεσαν να ζητήσουν λύσεις των πνευματικών τους προβλημάτων στην ορθόδοξη παράδοσί μας· ίσως δεν βρέθηκαν στο δρόμο τους άνθρωποι να τους οδηγήσουν. Και αφού έκλεισαν όλες τις πόρτες για τις δικές μας πνευματικές αξίες, τις άφησαν ανοικτές μόνο για τους μακρυνούς Γκουρού· κανένας τους δεν μπορεί να ερευνήση την προέλευσί τους, την προσωπικότητα και προ παντός τους αληθινούς σκοπούς του. Άλλωστε δεν βρέθηκε και κανένας να φανερώση τους κινδύνους και να τους κλείση την πόρτα.

Δεν είναι μόνο ο «γκουρού» που εξουθενώνει την προσωπικότητα και μεταβάλλει τους νέους σε «μαριονέττες», όπως χαρακτηριστικά απαιτεί ο Μαχαράτζι· προστίθεται και η πίεσι της ομάδος, ή, όπως αναφέρει ο αδελφός Σ.Κ. «η ψυχολογία της ομάδος». 

«Πριν 5 χρόνια είχα μελετήσει σχετικά με τη γιόγκα κι ενδιαφερόμουνα για την αυτοσυγκέντωσι κάποιος φί­λος μου λέει: 
—Έλα κι εσύ, ας πάμε·
 
Και τέλος πάντων πήγα, γιατί άκουσα πως εκεί πέρα έχουν αυτοσυγκέντρωσι.
—Θα κάτσω να το γνωρίσω από κοντά!
Αυτό ήταν το κίνητρό μου». 

Αυτά πρόσθεσε ο αδελφός Σ.Κ. αναφερόμενος στα κί­νητρα που τον ωδήγησαν στο Μαχαράτζι.

Έτσι αποδεικνύεται πως η γιόγκα είναι ο προθάλαμος των ποικιλώνυμων ινδουιστικών αιρέσεων ή μάλλον των πολυαρίθμων τσαρλατάνων που μας έρχονται από τα Ιμαλάια, γιατί κατέληξαν στη «γνώσι» πως τα νομίσματα των δυτικών χωρών και ιδιαίτερα της Αμερικής είναι ποιο «σκληρά» από τα ινδικά και πως ο ρόλος του μπί­ζνεσμαν σπουδαιότερος από το ρόλο του ασκητού των Ιμαλαίων.

«Γιόγκα σημαίνει συνάντηση, ένωση… η γιόγκα είναι διαλογισμός και ο διαλογισμός είναι γιόγκα», διδάσκει το Σατυχνάντασραμ στην Ελλάδα και προσθέτει πως ο Γκουρού δίνει τη «δεύτερη γέννηση στο θεϊκό φως» (παραπομπές στο βιβλίο Ψυχοναρκωτικά, σελ. 86-87) . «Ένωση» με ποιόν; ασφαλώς με τον ίδιο τον Γκουρού, γιατί αυτός αποτελεί την ενσάρκωση του θεού ή της «Συνειδητότητας» με την οποία ταυτίζουν το «θεό» οι οπαδοί της γιόγκα. 

Γι’ αυτό και οι οπαδοί του Μαχαράτζι προσεύχονται σ’ αυτόν: «είσαι ο πιο δυνατός Κύ­ριος..· ο μόνος ελεήμων—, Κύριε όλων των Κυρίων, δεν ζητώ τίποτα περισσότερο από το να Σε υπηρετώ μέρα και νύχτα… αποκαλύπτεις τον εαυτό Σου ότι είσαι η ίδια η Συνείδηση… είσαι ο Κύριος όλων, ο Ευλογημένος, ο Σωτήρας των αφοσιωμένων Σου… είσαι πέρα από τον χρόνο, μοναδικός… Εκείνος προς τον οποίον στρέφονται όλες οι προσευχές. Μπορούμε να σε βλέπουμε, εν τούτοις παραμένεις εντελώς αόρατος- Είσαι όλη η δύναμη και δόξα. Είσαι ο ευγενής Βούδδας…». 

Η γιόγκα δημιούργησε στον αδελφό Σ.Κ. το ενδιαφέρον για την αυτοσυγκέντρωση αλλά η αυτοσυγκέντρω­σή που είναι ένα είδος γιόγκα έχει σαν σκοπό να φθάση ο άνθρωπος στη «συνειδητότητα» και ενσάρκωσι της «συνειδητότητας» είναι ο Γκουρού. Γι’ αυτό και ο Μαχαρά­τζι συνδέει την αυτοσυγκέντρωσι με την εμπειρία από την παρουσία του (σάτσανγκ) και με την υπηρεσία σ’ αυτόν τον ίδιο.

Στα «σάτσανγκ» που έδωσε ο ίδιος στην Αγγλία στις 31 Οκτωβρίου 1971 είπε πως εκείνος που κάνει αυτοσυγκέντρωσι «πρέπει να έχη σαν σκοπό το σάτσανγκ και την υπηρεσία». 

«Τώρα είσαι μαθητής, είπε· έχεις βρει καταφύγιο και τώρα δεν φοβάσαι τίποτε σ’ αυτόν τον κόσμο… είσαι τε­λείως προφυλαγμένος. Μην βγης από το καταφύγιο»·
«Το κακό είναι η άγνοια του μυαλού μας. Δηλαδή αγνοούμε το τι είναι καλό… είναι φυσικό λοιπόν να είμα­στε βυθισμένοι στο κακό». 

Με άλλα λόγια το «καταφύγιο» είναι ο Μαχαράτζι. Αν ακολουθήσουμε τις εντολές του βρισκόμαστε στο κα­λό· αν ακολουθήσουμε τις δικές μας πεποιθήσεις, την «άγνοια του μυαλού», τότε βυθιζόμαστε στο κακό. Τι εί­ναι καλό και τι κακό το καθορίζει όχι απλώς ένα κόμμα, αλλά ένας άνθρωπος, κάποιος που σύμφωνα με την άποψι ειδικών, διαθέτει δείκτη νοημοσύνης πολύ χαμηλό· ο «μπέμπυ – θεός» Μαχαράτζι. 

«Όταν συνειδητοποιήσουμε και πιάσουμε το χέρι του Τέλειου Διδασκάλου τότε πετυχαίνουμε μια επικοινωνία που ποτέ δεν μπορεί να διακοπεί… οπουδήποτε κι αν πάμε μπορούμε να μιλάμε σ’ αυτόν τον φορητό ασύρματο και να καλούμε τον Τέλειο Διδάσκαλο από οποιαδήποτε από­σταση θέλουμε. Λόγω του ότι ο θεός βρίσκεται παντού δεν υπάρχει πρόβλημα στο να καλέσης απ’ οποιοδήποτε μέρος σ’ αρέσει». Η γιόγκα λοιπόν στην κίνησι του Μαχαράτζι οδηγεί τους νέους χωρίς πνευματικά θεμέλια στην απόλυτη εξάρτησι, τους μεταβάλει κυριολεκτικά σε σκλάβους και τους σέρνει, όπως ο ίδιος ισχυρίζεται, «από τη μύτη»:

«Μπορώ να μάθω ένα άλογο να δεχτεί το χαλινάρι», τόνισε στο «σάτσανγκ» που αναφέραμε· «μπορώ να κάνω μια τρύπα στη μύτη του και να περάσω το χαλινάρι» και πρόσθεσε πως θα κράτηση εκείνος το χαλινάρι και θα οδηγήση τον οπαδό του «στο μονοπάτι». «Δεν θα το πάω από τις πέτρες όπου υπάρχει κίνδυνος να πληγωθή. Λοιπόν έλαβες το χαλινάρι. Αν μου το δώσεις θα σε οδηγήσω».

Ποιο είναι αυτό το «χαλινάρι» που πρέπει να παραδώση κανείς στο Μαχαράτζι; Είναι «οτιδήποτε περιττό πράγμα», λέει ο ίδιος, «και το περιττό πράγμα που έχεις είναι το μυαλό σου. Δώστο μου. Είμαι έτοιμος να το δε­χθώ. Αφού το μυαλό σου σε βασανίζει, δώστο μου… δώσε μου το εγώ σου που σε βασανίζει…». 

Όλα αυτά δεν τα είχε βέβαια υπόψιν του ο αδελφός Σ.Κ. όταν ξεκίνησε με τη γιόγκα και το διαλογισμό· Και πολλοί άλλοι δεν τα έχουν υπόψι τους: πηγαίνουν να φορ­μάρουν το σώμα τους και ξαφνικά, χωρίς να το πολυκαταλάβουν, βρίσκονται μέσα σε ένα άντρο ενός αδίστακτου επιχειρηματία που προτίμησε να ασκήση ένα επάγγελμα που στην εποχή μας έχει πολλή πέραση: «θεός»! 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ:
«ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΒΙΑΣΜΟΣ ΝΕΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ»

Ψηφιοποίηση: Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον

Αγαπητοί μου φίλοι, οφείλουμε να ενημερώνουμε και να προστατεύουμε ειδικά τα νέα παιδιά από όλους αυτούς τους ανθρώπους που μας στέλνει η Νέα Τάξη.
Στην Ορθοδοξία μας έχουμε αληθινούς ανθρώπους Του Θεού. Εχουμε τους Αγίους μας, τους Γεροντές μας και τους Πατέρες μας.
Οι Ελληνες αιώνες τώρα κρατάμε ανόθευτη την πίστη Του Χριστού μας και δεν αφήνουμε να μπαίνουν στην ψυχή μας ξένες καταστροφικές δοξασίες.

Οι εχθροί της Πίστης μας εφαρμόζουν εδώ και δεκαετίες ένα σχέδιο κι έχουν ΟΛΟΙ τους παρόμοια επιχειρήματα για να μας αποσπασουν από την Εκκλησία...
Την διαφθορά ορισμένων ανώτερων κυρίως, κληρικών....
Ομως η Εκκλησία του Χριστού μας, η Ορθοδοξία μας δεν μένει ζωντανή από τους διεφθαρμένους αλλά στηρίζεται από τα φωτεινά πνεύματα ανθρώπων που η Θεία Χάρις του Κυρίου τα έχει "αλλοιώσει" και με την ίδια τους την εν Χριστώ ζωή αποτελούν παραδείγματα για όλους μας.

Ζούμε στην πιο ευλογημένη χώρα του κόσμου. Στην μοναδική χώρα που ο Θεός χάρισε έναν απίστευτα τρανό αρχαίο πολιτισμό και την οποία επέλεξε κατόπιν να φέρει την Πίστη της Αποκαλύψης του Υιού Του.
Αυτό το σύμπλεγμα ελληνισμού και ορθοδοξίας δημιούργησε μια πρωτόγνωρη δύναμη στους προγόνους μας και τα πνευματικά "φώτα" αυτά συνεχίζουν να δίνουν φως στις καρδιές μας όσο κι αν οι οπαδοί της Νέας Τάξης και της Ανομίας προσπαθούν να τα σβήσουν... 

Κρατήστε στις καρδιές σας την πίστη μας και στο μυαλό σας την πατρίδα μας και σύντομα θα έρθει και η πολυπόθητη ελευθερία.
 
Δείτε επίσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.