Κατασκευασμένη ἡ δῆθεν ὁμοφωνία τῆς Μεγάλης Συνόδου.
Μητροπολίτες πού συμμετεῖχαν δὲν ὑπέγραψαν τὸ τελικὸ κείμενο.
Σύμφωνα μὲ ἔγκυρες πληροφορίες ἀρνήθηκαν νὰ ὑπογράψουν τὸ τελικὸ κείμενο: «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸν Χριστιανικὸν κόσμον» τουλάχιστον ὀκτὼ Μητροπολίτες.
Ἀπὸ τὴν ἀντιπροσωπεία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος δὲν ὑπέγραψε ὁ Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ἰερόθεος, ὁ ὁποῖος διετύπωσε τὴν ρητὴ ἐπιφύλαξή του καὶ στὰ κείμενα: «Ἡ ἀποστολὴ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἰς τὸν σύγχρονον κόσμον» καὶ «Τὸ Μυστήριον τοῦ γάμου καὶ τὰ κωλύματα αὐτοῦ».
Τὸ τελικὸ Κείμενο: «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸν Χριστιανικὸν Κόσμον» δὲν ὑπέγραψαν, ἐπίσης, οἱ Μητροπολίτες Λεμεσοῦ κ. Ἀθανάσιος, Μόρφου κ. Νεόφυτος, Κωνσταντίας καὶ Ἀμμοχώστου κ. Βασίλειος, Ἀμαθοῦντος κ. Νικόλαος, Λήδρας κ. Ἐπιφάνιος καὶ Νεαπόλεως κ. Πορφύριος (ἀπὸ τὴν ἀντιπροσωπεία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου), καθὼς καὶ ὁ Μητροπολίτης Μπάτσκας κ. Εἰρηναῖος (ἀπὸ τὴν ἀντιπροσωπεία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας).
Ἀποδεικνύεται, ἔτσι ἐκ τῶν πραγμάτων, πὼς ὁ καινοφανής, γιὰ τὰ ὀρθόδοξα δεδομένα, Κανονισμὸς Λειτουργίας τῆς Μεγάλης Συνόδου, ποὺ δὲν ἔδινε δικαίωμα ψήφου στοὺς Ἐπισκόπους, ἀλλὰ μόνο στοὺς Προκαθημένους, εἶχε ἀκριβῶς αὐτὸ τὸν σκοπό, τὴν φίμωση, δηλαδή, τῶν Ἐπισκόπων καὶ τὴν κατασκευὴ μίας τεχνητῆς ὁμοφωνίας, ποὺ ἔτσι κι ἀλλιῶς δὲν ὑφίσταται λόγω τῆς ἀποχῆς τεσσάρων τοπικῶν Ἐκκλησιῶν ἀπὸ τὴν Σύνοδο.
Πατράσι
Μητροπολίτες πού συμμετεῖχαν δὲν ὑπέγραψαν τὸ τελικὸ κείμενο.
Σύμφωνα μὲ ἔγκυρες πληροφορίες ἀρνήθηκαν νὰ ὑπογράψουν τὸ τελικὸ κείμενο: «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸν Χριστιανικὸν κόσμον» τουλάχιστον ὀκτὼ Μητροπολίτες.
Ἀπὸ τὴν ἀντιπροσωπεία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος δὲν ὑπέγραψε ὁ Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ἰερόθεος, ὁ ὁποῖος διετύπωσε τὴν ρητὴ ἐπιφύλαξή του καὶ στὰ κείμενα: «Ἡ ἀποστολὴ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἰς τὸν σύγχρονον κόσμον» καὶ «Τὸ Μυστήριον τοῦ γάμου καὶ τὰ κωλύματα αὐτοῦ».
Τὸ τελικὸ Κείμενο: «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸν Χριστιανικὸν Κόσμον» δὲν ὑπέγραψαν, ἐπίσης, οἱ Μητροπολίτες Λεμεσοῦ κ. Ἀθανάσιος, Μόρφου κ. Νεόφυτος, Κωνσταντίας καὶ Ἀμμοχώστου κ. Βασίλειος, Ἀμαθοῦντος κ. Νικόλαος, Λήδρας κ. Ἐπιφάνιος καὶ Νεαπόλεως κ. Πορφύριος (ἀπὸ τὴν ἀντιπροσωπεία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κύπρου), καθὼς καὶ ὁ Μητροπολίτης Μπάτσκας κ. Εἰρηναῖος (ἀπὸ τὴν ἀντιπροσωπεία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Σερβίας).
Ἀποδεικνύεται, ἔτσι ἐκ τῶν πραγμάτων, πὼς ὁ καινοφανής, γιὰ τὰ ὀρθόδοξα δεδομένα, Κανονισμὸς Λειτουργίας τῆς Μεγάλης Συνόδου, ποὺ δὲν ἔδινε δικαίωμα ψήφου στοὺς Ἐπισκόπους, ἀλλὰ μόνο στοὺς Προκαθημένους, εἶχε ἀκριβῶς αὐτὸ τὸν σκοπό, τὴν φίμωση, δηλαδή, τῶν Ἐπισκόπων καὶ τὴν κατασκευὴ μίας τεχνητῆς ὁμοφωνίας, ποὺ ἔτσι κι ἀλλιῶς δὲν ὑφίσταται λόγω τῆς ἀποχῆς τεσσάρων τοπικῶν Ἐκκλησιῶν ἀπὸ τὴν Σύνοδο.
Πατράσι
το είδαμε ΕΔΩ
Ας δούμε τώρα και την διάψευση από το ιστολόγιο ο Παιδαγωγός:
Γεμίσαμε "θεατές -χειροκροτητές".
Όχι μόνον στις γνωστές εκπομπές στην τηλεόραση με τους τραγουδιστές και τις τηλεπερσόνες.
Δυστυχώς ως ορθόδοξοι πιστοί -και πάλι ως θεατές- μας έμαθαν τελείως απροβλημάτιστα να χειροκροτάμε υποτίθεται χαρούμενοι, δικαιωμένοι και -κυρίως- εφησυχασμένοι - μετά την "νίκη" μας.
Εχουμε "άξιους ποιμένες" που "καθαρίζουν" για εμάς, δεν χρειάζεται να ανησυχούμε.
Έτσι βρίσκονται ορθόδοξα ιστολόγια που σπεύδουν να πανηγυρίσουν
ότι τάχα ο μητροπολίτης Ναυπάκτου αντέδρασε, ότι τάχα 8 μητροπολίτες
συνολικά ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ τις αποφάσεις της Συνόδου. (Σχετικά με τον
Ναυπάκτου κάντε τον κόπο να διαβάσετε στο τέλος της ανάρτησης μια
αποκάλυψη μας και σχετικό βίντεο)
Ορθόδοξα ιστολόγια κάθισαν και έφτιαξαν και όμορφα κολάζ με τους νέους "Μάρκους Ευγενικούς" που ΔΕΝ υπέγραψαν.
Έτσι κυκλοφορεί μαζικά πλέον στα ορθόδοξα ιστολόγια (υποτίθεται αντι-οικουμενιστικά) το ακόλουθο "έγκυρο" μήνυμα, με τίτλο "Νέοι Μάρκοι Ευγενικοί"
Παραθέτουμε αρχικά το σχόλιο μας (δημοσιεύθηκε εδώ)
"Τι εννοείτε ΔΕΝ υπέγραψαν οι συγκεκριμένοι επίσκοποι;
Μα αφού ο τρόπος λειτουργίας της "συνόδου", προβλέπει μία ψήφο για κάθε εκκλησία, αυτήν του προκαθημένου της.
Δεν ζητείται από τους υπόλοιπους να υπογράψουν κάτι.
Με το ίδιο σκεπτικό έπρεπε να υπογράφουν και οι λαϊκοί-εκπρόσωποι.
Θα υπήρχε θέμα αν δεν υπέγραφε ένας λαϊκός;
Και γιατί δεν έβγαλε άμεσα μια ανακοίνωση ο μητροπολίτης Ναυπάκτου και οι ιεράρχες από την Κύπρο;
Το
γεγονός ότι οι συνεδριάσεις της συνόδου, γινόταν εν κρυπτώ, είχε ως
αποτέλεσμα ο καθένας να διαδίδει εκ των υστέρων ότι θέλει."
Παραθέτουμε τώρα τα ντοκουμέντα από την επίσημη ιστοσελίδα της Συνόδου (εδώ) όπου ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ κανονικά τα ονόματα και του Ναυπάκτου και των μητροπολιτών εκ Κύπρου και του Μπάτσκας:
Δείτε ΟΛΑ τα ονόματα που έπονται του κειμένου-απόφασης για τις "χριστιανικές εκκλησίες ομολογίες":
† ὁ Φιλίππων, Νεαπόλεως καί Θάσου Προκόπιος
† ὁ Περιστερίου Χρυσόστομος
† ὁ Ἠλείας Γερμανός
† ὁ Μαντινείας καί Κυνουρίας Ἀλέξανδρος
† ὁ Ἄρτης Ἰγνάτιος
† ὁ Διδυμοτείχου, Ὀρεστιάδος καί Σουφλίου Δαμασκηνός
† ὁ Νικαίας Ἀλέξιος
† ὁ Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου Ἱερόθεος
† ὁ Σάμου καί Ἰκαρίας Εὐσέβιος
† ὁ Καστορίας Σεραφείμ
† ὁ Δημητριάδος καί Ἁλμυροῦ Ἰγνάτιος
† ὁ Κασσανδρείας Νικόδημος
† ὁ Ὕδρας, Σπετσῶν καί Αἰγίνης Ἐφραίμ
† ὁ Σερρῶν καί Νιγρίτης Θεολόγος
† ὁ Σιδηροκάστρου Μακάριος
† ὁ Ἀλεξανδρουπόλεως Ἄνθιμος
† ὁ Νεαπόλεως καί Σταυρουπόλεως Βαρνάβας
† ὁ Μεσσηνίας Χρυσόστομος
† ὁ Ἰλίου, Ἀχαρνῶν καί Πετρουπόλεως Ἀθηναγόρας
† ὁ Λαγκαδᾶ, Λητῆς καί Ρεντίνης Ἰωάννης
† ὁ Νέας Ἰωνίας καί Φιλαδελφείας Γαβριήλ
† ὁ Νικοπόλεως καί Πρεβέζης Χρυσόστομος
† ὁ Ἱερισσοῦ, Ἁγίου Ὄρους καί Ἀρδαμερίου Θεόκλητος
† ὁ Περιστερίου Χρυσόστομος
† ὁ Ἠλείας Γερμανός
† ὁ Μαντινείας καί Κυνουρίας Ἀλέξανδρος
† ὁ Ἄρτης Ἰγνάτιος
† ὁ Διδυμοτείχου, Ὀρεστιάδος καί Σουφλίου Δαμασκηνός
† ὁ Νικαίας Ἀλέξιος
† ὁ Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου Ἱερόθεος
† ὁ Σάμου καί Ἰκαρίας Εὐσέβιος
† ὁ Καστορίας Σεραφείμ
† ὁ Δημητριάδος καί Ἁλμυροῦ Ἰγνάτιος
† ὁ Κασσανδρείας Νικόδημος
† ὁ Ὕδρας, Σπετσῶν καί Αἰγίνης Ἐφραίμ
† ὁ Σερρῶν καί Νιγρίτης Θεολόγος
† ὁ Σιδηροκάστρου Μακάριος
† ὁ Ἀλεξανδρουπόλεως Ἄνθιμος
† ὁ Νεαπόλεως καί Σταυρουπόλεως Βαρνάβας
† ὁ Μεσσηνίας Χρυσόστομος
† ὁ Ἰλίου, Ἀχαρνῶν καί Πετρουπόλεως Ἀθηναγόρας
† ὁ Λαγκαδᾶ, Λητῆς καί Ρεντίνης Ἰωάννης
† ὁ Νέας Ἰωνίας καί Φιλαδελφείας Γαβριήλ
† ὁ Νικοπόλεως καί Πρεβέζης Χρυσόστομος
† ὁ Ἱερισσοῦ, Ἁγίου Ὄρους καί Ἀρδαμερίου Θεόκλητος
Μερικοί "παραδοσιακοί" μητροπολίτες, στην κρίσιμη αυτή στιγμή προτιμούν να κρύβονται.
Αν πράγματι ΔΕΝ υπέγραψαν, γιατί δεν το δηλώνουν ξεκάθαρα και αντρίκια;
Ή μήπως τελικά ουδέποτε τους ζητήθηκε να υπογράψουν, οπότε αφήνουν (ή δημιουργούν οι ίδιοι;) εσκεμμένα τέτοιες "διαρροές", για να διατηρήσουν την φήμη του καλού "υπερασπιστή" της Ορθοδοξίας, μέχρι να το αποδεχθούν όλοι σιγά σιγά;
Εμπιστευόμαστε τις "διαβεβαιώσεις" του "παραδοσιακού" μητροπολίτη Ναυπάκτου
Διαβάζουμε στο ιστολόγιο του κ.Τελεβάντου (εδώ)
Διαβάζουμε στο ιστολόγιο του κ.Τελεβάντου (εδώ)
Ο ΣΕΒ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ κ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ.
ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΙΕΡΑΡΧΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ.
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ
ΔΙΑΚΑΩΣ ΟΤΙ Η ΕΥΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΤΕΡΟΔΟΞΟΥΣ.
κ.Τελεβάντο, την "αγωνιστικότητα" και το "ασυμβίβαστο ήθος" του Ναυπάκτου τα γνωρίζουμε εδώ και πολλές δεκαετίες.
Γι αυτό ΔΕΝ τον εμπιστευόμαστε, ούτε και τις "διαβεβαιώσεις του".
Αν εσείς ψάχνετε απεγνωσμένα "Μάρκους Ευγενικούς" σε δεσποτικούς θρόνους και προαποφασίσατε και ποιοι είναι, εμείς κρατάμε μικρό καλάθι, γιατί αυτό λέει η εμπειρία μας.
Ακούστε λοιπόν για να μαθαίνετε:
Όταν κοιμήθηκε ο μακαριστός Σεβαστιανός (Δρυϊνουπόλεως Πωγωνιανής
και Κονίτσης), τον Δεκέμβριο του 1994, ο Ναυπάκτου Ιερόθεος απέφυγε να
πάει στην κηδεία του πνευματικού του πατέρα.
Ομοίως απέφυγε να πάει και στο 40ήμερο μνημόσυνο..
Αλλά όταν είναι να σε κάνουν μητροπολίτη (Ιούλιος 1995) και έχεις και βλέψεις και για πιο ψηλά .. αυτά είναι ψιλά γράμματα..
Τώρα, εκ των υστέρων, θέλει να βγαίνει να μιλάει για τον
μακαριστό Σεβαστιανό (καπηλευόμενος τον άξιο και αγωνιστή Ιεράρχη και
υποβιβάζοντας αρκετά τον αγώνα του για την Βόρειο Ήπειρο και το
αγωνιστικό του φρόνημα).
Γνωρίζουμε ότι σε εκδήλωση στην
Θεσσαλονίκη για τον Σεβαστιανό, φτάσαμε στο σημείο ο μητροπολίτη
Μεσογαίας να προτείνει να αποσυρθεί ο ίδιος από ομιλητής για να
αντικατασταθεί από τον Ναυπάκτου(!), ο οποίος του το πρότεινε, κάτι που
φυσικά δεν έγινε δεκτό από τους διοργανωτές.
Τελικά, με τα πολλά παρακάλια, τον κάλεσαν να μιλήσει για τον Σεβαστιανό πέρσι, σε γνωστή ενορία της μητρόπολης Πειραιώς!
Πάρτε λοιπόν το βίντεο με τις δηλώσεις του Ναυπάκτου για το πόσο καλά πάνε τα πράγματα στην (ληστρική) σύνοδο και πόσο καλά τα χειρίζεται ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος (δείτε μετά το 3ο λεπτό):
ΥΓ. το παραπάνω βίντεο με τις δηλώσεις του Ναυπάκτου, αναρτήθηκε ΣΚΕΤΟ,
χωρίς να σχολιαστεί (!) από τα περισσότερα ορθόδοξα ιστολόγια.
Στη συνέχεια ΕΣΒΗΝΑΝ όσα σχόλια έθεταν προβληματισμούς για τις θέσεις του Ναυπάκτου!
Τελικά κάποιοι έχουν αποδεχθεί οι ίδιοι τον ρόλο της "κότας" που θα ακολουθεί πάντα τον "κόκορα".
Απολύτως σεβαστό.
Νεότερη Ενημέρωση (2 ώρες μετά την ανάρτηση μας, 28/6, 15:30)
όπως διαβάζουμε εδώ, "O Μητροπολίτης Κωνσταντίας Βασίλειος διέψευσε ότι δεν υπέγραψε τα κείμενα της συνόδου του Κολυμπαρίου"
Αρχίστε τώρα να αφαιρείτε μία μία τις φωτογραφίες από το κολάζ!
πηγή
Νεότερη ενημέρωση 1-7-2016
Ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος πάντως επιβεβαίωσε την Μη υπογραφή ενός τουλάχιστον κειμένου. ΕΔΩ
Νέοτερη ενημέρωση 2-7-2016
Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος μας λέει γιατί δεν υπέγραψε κι αυτός το εν λόγω κείμενο ΕΔΩ
Νεότερη ενημέρωση 7-7-2016
Ο Λεμεσού Αθανάσιος αιτιολογεί γιατί δεν υπέγραψε ΕΔΩ
Νεότερη ενημέρωση 1-7-2016
Ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος πάντως επιβεβαίωσε την Μη υπογραφή ενός τουλάχιστον κειμένου. ΕΔΩ
Νέοτερη ενημέρωση 2-7-2016
Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος μας λέει γιατί δεν υπέγραψε κι αυτός το εν λόγω κείμενο ΕΔΩ
Νεότερη ενημέρωση 7-7-2016
Ο Λεμεσού Αθανάσιος αιτιολογεί γιατί δεν υπέγραψε ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.