Σελίδες

20 Φεβρουαρίου 2016

Ο Αισχύλος και ο ξεφτίλας.

Ας τα πάρουμε με τη σειρά. Ο κ. Φίλης θεώρησε σκόπιμο να επικρίνει τους μαθητές που δεν θέλουν hot spots κοντά στα σπίτια τους, επικαλούμενος τον Όμηρο και τον Αισχύλο... 

του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΗ 

Είπε δηλαδή πως είναι ντροπή να διαδηλώνουν οι νέοι για τέτοια ζητήματα, διότι αυτό, συν τοις άλλοις, δεν συμβαδίζει με τον Ευριπίδη. Απ' όσο ξέρω όμως, η κλασική Ελλάδα μπορεί να ήταν φιλόξενη, αλλά δεν εννοούσε να φιλοξενήσει τη μισή Ασία. Εννοούσε πως άπαξ και έρθει κάποιος ξένος στα μέρη μας, πρέπει να τον φιλοξενήσουμε. Μαζική εισβολή ασιατών δεν είχαν κατά νου οι πρόγονοί μας, αντιθέτως, θεωρούσαν τους πληθυσμούς αυτούς εντελώς απολίτιστους και είχαν στόχο να τους εκπολιτίσουν. 

Επομένως, ο κ. Φίλης θα έπρεπε να αφήσει κατά μέρος την αρχαία Ελλάδα και να πει ευθέως αυτό που σκέφτεται, πως δεν του αρέσουν οι διαμαρτυρίες εναντίον των hot spots. Πλην όμως, αυτό δεν είναι καθόλου δική του δουλειά. Από πότε για να διαμαρτυρηθεί κάποιος θα πρέπει να ρωτάει πρώτα τον αρμόδιο υπουργό και να ξεσκονίζει τον Σοφοκλή; 

TVXS
το είδαμε ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.