Σελίδες
19 Φεβρουαρίου 2016
Το τιποτένιο σκουλήκι και ο εθνικός μας ποιητής....
Όλα τ’ ανωτέρω θα μπορούσα να τα προσπεράσω μέσα στη γενική σήψη που επικρατεί, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παγκοσμίως. Εκείνο που δεν μπορώ να προσπεράσω είναι η επίσημη –κρύα– απάντηση του πρώτου πολίτη της Ζακύνθου, που δεν είναι άλλος από τον Δήμαρχό της. Ή δεν θα έπρεπε να απαντήσει, ή αφού απάντησε να είναι σοβαρός και με ιστορικά στοιχεία να τον αποκαθηλώσει. Δήμαρχε αυτά ήταν όλα κι’ όλα τα επιχειρήματά σου; Αυτό ήταν το οπλοστάσιό σου για να υπερασπιστείς, από τους φασίζοντες στη σκέψη, όχι τον οποιονδήποτε Ζακυνθινό, αλλά τον «εθνικό μας ποιητή;».
Αγαπητοί φίλοι, εμείς τον Διονύσιο Σολομό τον γνωρίζουμε ως έναν από τους σημαντικότερους Έλληνες ποιητές, και μάλιστα μέσα από τον «Ύμνο στην Ελευθερία», ως εθνικό ποιητή.
Κύριε εσάς που η ασυνειδησία σας, Σκάει και πλαντάζει, γιατί δεν τον κρίνατε ως ποιητή, αλλά του επιτεθήκατε για την προσωπική του ζωή; Εσείς και η παρέα σας που λειτουργείτε ως φερέφωνα της «Νέας Τάξεως Πραγμάτων», και ουρλιάζετε για τ’ ανθρώπινα δικαιώματα, και φυσικά για την ηθική, γιατί δεν σεβαστήκατε, τ’ ανθρώπινα δικαιώματα του –νεκρού– ποιητή Διονυσίου Σολομού;
Φυσικά οι απαράδεκτες κατηγορίες είναι ένα καμουφλάζ, άλλο σας ενοχλεί. Είναι η λέξη «Εθνικός», που είναι ταυτισμένη με τους Έλληνες και τις Ελληνίδες. Εναντίον αυτής της λέξεως βάλετε. Είστε χαμηλού επιπέδου νοημοσύνης άνθρωπος, δεν σας θεωρώ και τόσο ευφυή, διότι, γιά τέτοιου είδους υψηλής τεχνολογίας προπαγάνδα χρειάζεστε εκπαίδευση. Αλλά πιστέψτε με δεν είστε καλός μαθητής.
Θα σας το εξηγήσω εγώ με απλά λόγια. Δεν σας κόφτει αν είναι ομοφυλόφιλος, άλλος είναι ο σκοπός σας. Η λέξη «εθνικός ποιητής» πρέπει να σπιλωθεί να εξαφανιστεί από την συνείδηση των Ελλήνων. Αυτός είναι ο στόχος της επιθέσεως, αυτή είναι η εντολή των ανθρώπων της «Νέας Τάξεως» που υπηρετείτε. Αν ήθελες να κατηγορήσεις –γενικά– την ομοφυλοφιλία, γιατί δεν κάνεις ένα ρεπορτάζ γιά τους ανθρώπους της «Βουλής;» Ακόμα κοίταξε δίπλα σου, μέσα στο σταθμό που εργάζεσαι, θα βρεις σπουδαίο υλικό.
Επομένως γιατί βρε άνθρωπέ μου δεν μας είπες ξεκάθαρα απ’ την αρχή την αλήθεια; Ακούστε κύριοι, το ψωμί μου βγάζω, υπάλληλος είμαι και υπερασπίζομαι την «Νέα Τάξη», τι να κάνω πρέπει κι’ εγώ να ζήσω… άλλωστε δεν είμαι και ο μόνος. Σου ομιλώ με ειλικρίνεια, θα σε έβλεπα με συμπάθεια…, αλλά τώρα τι να δικαιολογήσω; Να δικαιολογήσω την ανεντιμότητά σου; την έλλειψη ηθικής, ή την τσαχπινιά σου;
Τον κατηγόρησες ακόμα και ως «μεθύστακα», ένα έχω να αναφέρω, μακάρι όλοι οι μεθύστακες να είχαν τόση φλόγα και πάθος για την Ελλάδα, και να έγραφαν τέτοιους στίχους. Η ιστορία αναφέρει ό,τι καθισμένος σε μια ακρογιαλιά, ώστε να βλέπει προς το Μεσολόγγι, [θέλεις πίνοντας και το κρασάκι του; Ναι πίνοντας, τραβάς κάνα ζόρι;] δακρυσμένος μονολογούσε, «κράτα καημένο Μεσολόγγι». Λέω ψέματα; Και το ποίημά του «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι» που έγραψε για το Μεσολόγγι, κι’ αυτό είναι ψέμα; Ή μήπως θαρρείς ότι είναι αποτέλεσμα του κρασιού; Αλλά και έτσι να είναι, «ευλογημένος ο Διόνυσος» που ενέπνευσε τέτοιον ποιητή…
Λες ήταν «Εβραίος», ε και; Μήπως μέσα στη λύσσα της Νέας Τάξης, θέλεις να σφάξουμε όλους όσους δεν μετέχουν της χριστιανικής ή μουσουλμανικής θρησκείας; Σπουδαίος ανθρωπιστής είσαι, και υπέρ της ελεύθερης θρησκευτικής έκφρασης. Είσαι και δόλιος, διότι, αφού εντέχνως καλλιεργήθηκε μίσος και λύσσα κατά των Εβραίων, τώρα χρησιμοποιείτε τους ανυποψίαστους, παγιδευμένους θρησκευτικά Έλληνες, ως στήριγμα για να περάσετε την προπαγάνδα της «Νέας Τάξης».
Αλλά και εκείνο το «Ελευθεροτέκτων» τι διάολο το ήθελες; Ανέβα μερικά σκαλιά, στο ίδιο κτήριο, να δεις πόσοι τέτοιοι βρίσκονται στο διοικητικό συμβούλιο του σταθμού που εργάζεσαι και όχι μόνο… Και εξαπολύεις κατηγορία εναντίον του Σολομού, ότι είναι Μασόνος. Μπορείς να μας πεις σε ποια Στοά τον βρήκες εγγεγραμμένο; Μήπως κρατάς κανένα δικό του «πίνακα χαράξεως» και μας το κρύβεις; Ή μήπως είσαι και συ Μασόνος και έχεις εσωτερική ενημέρωση; Τύφλα στη γνώση σου, προανέφερα ό,τι είσαι κακός μαθητής, θα μπορούσες να γράψεις αυστηρή κριτική για το έργο του, αλλά είπαμε δεν σε ενδιαφέρει το έργο του, αλλά η λέξη «Εθνικός ποιητής».
Και καλά οι επαγγελματίες εργολάβοι, τα μαστόρια στην παραπληροφόρησης τη δουλειά τους κάνουν, αλλά οι άλλοι; Ας πούμε και δύο λόγια και γι’ αυτούς, τους άλλους, έτσι για την ιστορική πραγματικότητα που ζούμε σήμερα.
Στην πολιτεία μας λειτουργούν διάφοροι «θεσμικοί» φορείς. Δεν σας εντυπωσίασε πως κανένας φορέας, απ’ όσα γνωρίζω δεν αντέδρασε στη λάσπη του κ. Σκάει και πλαντάζει;
Εκείνοι οι Ακαδημαϊκοί, οι αυτοκλιθέντες μάλιστα και αθάνατοι, τελικά υπάρχουν, ζουν, ή έχουν πεθάνει; Το πτηνόν δεν αντιδρά για πολλοστή φορά. Μάλλον πρέπει να έσκασαν απ’ την δημοσιότητα που τους παρέχουν οι κ. Σκάει και πλαντάζει, άλλη εξήγηση δεν έχω. Διότι να σκεφτώ ό,τι παίρνουν ληγμένα και το ξέχασαν, δεν είναι στις προθέσεις μου, ούτε ισχύει αφού είναι αθάνατοι.
Εκείνοι οι λαλίστατοι Σύλλογοι των κυρίων κυρίων καθηγητών –στην πλειοψηφία τους– τι έγινε, πέθαναν κι’ αυτοί;
Οι άλλοι, οι καλοί και φιλάνθρωποι που φορούν μαύρα, τι έγινε εξαφανίστηκαν κι αυτοί; Αχ και να μπορούσα ν’ ανοίξω το στόμα μου, όχι για το θρησκευτικό ζήτημα, αλλά για την ασυδοσία του ήθους τους… χωρίς να επέμβει ο εισαγγελέας!!!
Εκείνοι οι άλλοι, οι εθνοπατέρες, καλέ εκείνοι οι έμποροι, που φέρουν και τον τίτλο του βουλευτή ή βολευτή, βούβα και αυτοί; Ε! τότε να το κλείσουμε το μαγαζί…
Φυσικά υπάρχουν και «οι πνευματικοί» άνθρωποι που μας βομβαρδίζουν στις διαλέξεις με τις ανοησίες τους, τι έγιναν αυτοί, όλοι βούβα; Τι έχει συμβεί βρε παιδιά; Μήπως το πτώμα βρίσκεται σε αποσύνθεση και η οσμή μας δεν λειτουργεί;
Άφησα τελευταίους τους Πανεπιστημιακούς μας δασκάλους. Σκέφτομαι αφού μου βγήκε αυθόρμητα η λέξη «τελευταίους», κρίνω καλό να μη πω τίποτα αφού πάντα, πλέον, θα είναι τελευταίοι.
Τελικά κανένας δεν είχε λίγο χρόνο να γράψει δύο λέξεις, έστω σαν επικήδειο, για τον «Εθνικό μας ποιητή;» Και όμως, ο ποιητής μας έχει έτοιμη την απάντηση που περιμένουμε:
Βασανισμένε μου λαέ
καλέ κι’ αγαπημένε
πάντοτε ευκολοπίστευτε
και πάντα προδομένε!
Στη Νέα Τάξη πραγμάτων δεν χωράει στις μνήμες των ανθρώπων τέτοιος ποιητής…
Εμείς είμαστε με τον άνθρωπο, οι άλλοι, είναι στην απέναντι πλευρά, εκεί που οι άνθρωποι έχουν μεταλλαχτεί σε κτήνη, αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους και τους διαβάζουν ως πράγματα και αριθμούς.
Τι άλλο περιμένουμε –επιτέλους– για να ακούσουμε τον ποιητή; Είναι στη φύση του ανθρώπου να δικαιώνονται πάντα οι ποιητές; Όσοι διαβάζουν την ιστοσελίδα μας, θα θυμούνται το σχετικό άρθρο.
Καταλάβατε τίποτα κ. Δήμαρχε απ’ ότι συμβαίνουν γύρω μας;
Hellenicpaedia.gr / Διονύσιος Σολομός / Κωνσταντίνος ο Επισκέπτης
πηγή
ΣΧΟΛΙΟ
Για να αποκαταστήσουμε και την αλήθεια και στο θέμα του "εβραίου" να πούμε ότι πουθενά στην βιογραφία του δεν αναφερεται κάτι τέτοιο....
Είναι μια παντελώς αυθαίρετη άποψη που σχετίζεται με την ιταλική απόδοση του οικογενειακού ονόματος του Σολωμού....
1 σχόλιο:
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.
" Μήγαρις έχω άλλο στο νου μου πάρεξ ελευθερία και γλώσσα " Ο ΣΟΛΩΜΟΣ τους ενοχλεί !!
ΑπάντησηΔιαγραφή