Σελίδες

31 Ιανουαρίου 2016

Στο Twitter ενημερωνόμαστε και στο Facebook παρακολουθούμε τους φίλους μας...

Τα capital control έδωσαν ώθηση στο Twitter στην Ελλάδα: το 45% άρχισε να το χρησιμοποιεί το περασμένο καλοκαίρι για να ενημερωθεί για τους κεφαλαιακούς έλεγχους.  

Ένας στους δυο χρήστες δηλώνει ότι χρησιμοποιεί την εφαρμογή του facebook για να παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις κινήσεις των φίλων του. Το υπόλοιπο 50% λέει ότι οι κινήσεις τις οποίες κάνει αλληλεπιδρώντας με τους δικτυακούς του φίλους είναι κατά σειρά: like, chat, share και μόνο το 8% δηλώνει ότι ανεβάζει φωτογραφίες.

Η διαπίστωση αυτή περιλαμβάνεται στα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN), του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για τα social media και το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Το smartphone είναι πλέον το κύριο μέσο πρόσβασης στο Διαδίκτυο για την πλειοψηφία των χρηστών και στη χώρα μας, αφού το 62% δηλώνουν ότι συνδέονται καθημερινά στο facebook μέσω της σχετικής εφαρμογής που έχουν εγκαταστήσει στην φορητή τους συσκευή. Το ποσοστό εκείνων που συνδέονται (και) μέσω web πέφτει στο 53%.

Παράλληλα, στη φετινή έρευνα, αρχίζει να προδιαγράφεται μια αναδυόμενη τάση όσον αφορά στην αλληλεπίδραση των χρηστών του facebook με τις επιχειρήσεις: like σε σελίδες με εμπορικό περιεχόμενο (19%), like σε σελίδες εταιρειών και προϊόντων (12% και 8% αντίστοιχα). Οι χρήστες δηλώνουν πιο ώριμοι ως προς την χρήση της δημοφιλέστερης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και οι πιο σημαντικές ανησυχίες που έχουν είναι η αξιοπιστία των πληροφοριών που λαμβάνουν (45%) και η χρησιμότητα του χρόνου που δαπανούν κατά την χρήση του μέσου (23%), ποσοστά τα οποία έχουν αυξηθεί αισθητά σε σχέση με την περσινή έρευνα.

Το επόμενο δικτυακό μέσο με έντονη χρήση από τους χρήστες του Internet στη χώρα μας, είναι το YouTube, αν και βασική ενέργεια για τους περισσότερους είναι η ακρόαση μουσικής (92%).

Η έρευνα αναδεικνύει ένα ποσοστό 67% οι οποίοι δηλώνουν ότι παρακάμπτουν τις διαφημίσεις, καθώς όμως και μια αναδυόμενη τάση (12%) όσον αφορά την αλληλεπίδραση των χρηστών του ΥouTube με τις νέες μορφές διαφήμισης του μέσου.

Αξιοπρόσεκτο είναι το ποσοστό συνδυασμού της χρήσης του YouTube με το facebook: το 41% δηλώνει ότι ψάχνει βίντεο στο YouTube, προκειμένου να τα αναρτήσει στο facebook.

Τέλος, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο φαίνεται να κερδίζει έδαφος είναι το Twitter. Ένας στους τέσσερις χρήστες του Διαδικτύου δηλώνουν ότι παρακολουθούν τις εξελίξεις μέσω του συγκεκριμένου μέσου.

Σημαντικό γεγονός το οποίο ενίσχυσε την χρήση του μέσου και το 45% των χρηστών του δηλώνει ότι το ώθησε να εξοικειωθεί με αυτό, είναι η επιβολή των capital controls. Ειδικά τους πρώτους μήνες, οι χρήστες επιθυμούσαν να ενημερώνονται άμεσα για τις εξελίξεις, από διαφορετικές πηγές προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα σχηματισμού προσωπικής άποψης.

Γρήγορα φαίνεται ότι αντιλήφθηκαν ότι το Twitter είναι το μέσο που μπορούσε να ικανοποιήσει τη συγκεκριμένη ανάγκη τους. 

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.