Η ποινικοποίηση της άρνησης της γενοκτονίας
Η
ποινικοποίηση της άρνησης της γενοκτονίας δεν είναι μία νομοθετική
λεπτομέρεια που μπορούμε να προσπεράσουμε τόσο εύκολα, επειδή έχουμε
άλλη άποψη. Για τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι η συνέχεια του έργου του
R. Lemkin που επινόησε τον όρο της γενοκτονίας και ανήκει στη διαδικασία
διόρθωσης. Έτσι κάθε άτομο που αμφισβητεί τις γενοκτονίες που έχει
αναγνωρίσει επίσημα η Ελλάδα διώκεται ποινικά και δεν έχει καμία σχέση
με την ιδιότητά του. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους, γιατί
έχουν δοθεί λανθασμένες εντυπώσεις λόγω του θεσμικού ρόλου. Η απαγόρευση
της βαρβαρότητας είναι ένα επιπλέον βήμα προς μία αφαιρετική έννοια που
σιγά σιγά παίρνει σάρκα και οστά και αυτή είναι: Τα Δικαιώματα της
Ανθρωπότητας.
Η αρχή ήταν η επινόηση της έννοιας της γενοκτονίας, διότι είναι πάντα πιο απλό να ξεκινάμε από τα εγκλήματα για να καταλήξουμε στα Δικαιώματα. Έτσι έγινε και με τα εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας. Κι ενώ υπάρχει μια τεράστια εξέλιξη στον τομέα δεν μπορεί να έρχεται κάθε άτομο από οποιονδήποτε χώρο, όποια και να είναι η εκπαίδευσή του, να αμφισβητεί την ιστορία ενός λαού που ανήκει στην Ανθρωπότητα. Αλλιώς αυτό το άτομο είναι συνεργός της βαρβαρότητας, γιατί την βοηθάει να εξαπλωθεί και να επηρεάσει ανθρώπους, όπως είναι τα παιδιά που δεν ξέρουν ακόμα για την ιστορία. Διότι επί της ουσίας πρέπει να συνειδητοποιήσουμε το γεγονός ότι ο στόχος της γενοκτονίας δεν είναι μόνο τα ανθρώπινα θύματά της, αλλά και η ίδια η ιστορία που καταγράφει την αλήθεια, γιατί θέλει όχι μόνο να τη σβήσει αλλά επίσης να μην υπάρχει καν, λες και δεν υπήρξε ποτέ και μ’ αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει ούτε ο θύτης. Αυτό βοηθά η αμφισβήτηση και γι’ αυτό πρέπει να την καταπολεμήσουμε.
πηγή
Ο Ελληνισμός του Πόντου
Ο Ελληνισμός του Πόντου είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Ελληνισμού και δεν μπορεί κανείς να το υποβαθμίσει μέσω της αμφισβήτησης της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου. Ο Πόντος δεν είναι μια κομματική προσέγγιση με ειδικά συμφέροντα, είναι ο ίδιος ο Ελληνισμός.
Ας αφήσουμε λοιπόν στην άκρη το κομματικό πλαίσιο για το οποίο αδιαφορούμε όταν ασχολούμαστε με ανθρώπινα δικαιώματα και ακόμα περισσότερο με τα Δικαιώματα της Ανθρωπότητας, γιατί για κάθε άτομο η καταπολέμηση της αμφισβήτησης είναι και πρέπει να είναι η ίδια όχι μόνο λόγω νομοθεσίας αλλά και ηθικής. Στην Ελλάδα δεν είμαστε του ναζισμού, φασισμού, κομμουνισμού, κεμαλισμού και δεν έχουμε διαπράξει γενοκτονία. Απλώς αντιστεκόμαστε στο πλαίσιο της προπαγάνδας της βαρβαρότητας που προσπαθεί να σβήσει με κάθε τρόπο, κάθε ίχνος ύπαρξης της γενοκτονίας. Το γεγονός ότι υπάρχουν άτομα που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν κομματικά με τις δηλώσεις τους την ιστορία του Πόντου, σημαίνει ότι δεν έχουν καν το επίπεδο λόγω έλλειψης πανεπιστημιακών γνώσεων ότι γίνονται συνεργοί των βαρβάρων.
Για τους άλλους που το κάνουν συνειδητά, πρέπει να κατανοήσουμε ότι δεν είναι μόνο εχθροί των Ποντίων και του Ελληνισμού αλλά όλης της Ανθρωπότητας. Και γι’ αυτόν το λόγον δεν πρόκειται να προσπεράσουμε το όλο θέμα απλώς λέγοντας ότι πρόκειται για ένα τοπικό λάθος δίχως επιπτώσεις. Το ίδιο ισχύει και για την απουσία του κεφαλαίου που αφορά τη γενοκτονία των Ποντίων. Και σε αυτό το πλαίσιο πρέπει να κινηθούν όχι μόνο οι καθηγητές που έχουν ανθρώπινη αξιοπρέπεια, αλλά και οι ίδιοι οι σύλλογοι που μαθαίνουν στους μικρότερους τη γενοκτονία, γιατί έτσι γίνονται υπέρμαχοι της ιστορίας ενάντια στη βαρβαρότητα.
πηγή
Η αρχή ήταν η επινόηση της έννοιας της γενοκτονίας, διότι είναι πάντα πιο απλό να ξεκινάμε από τα εγκλήματα για να καταλήξουμε στα Δικαιώματα. Έτσι έγινε και με τα εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας. Κι ενώ υπάρχει μια τεράστια εξέλιξη στον τομέα δεν μπορεί να έρχεται κάθε άτομο από οποιονδήποτε χώρο, όποια και να είναι η εκπαίδευσή του, να αμφισβητεί την ιστορία ενός λαού που ανήκει στην Ανθρωπότητα. Αλλιώς αυτό το άτομο είναι συνεργός της βαρβαρότητας, γιατί την βοηθάει να εξαπλωθεί και να επηρεάσει ανθρώπους, όπως είναι τα παιδιά που δεν ξέρουν ακόμα για την ιστορία. Διότι επί της ουσίας πρέπει να συνειδητοποιήσουμε το γεγονός ότι ο στόχος της γενοκτονίας δεν είναι μόνο τα ανθρώπινα θύματά της, αλλά και η ίδια η ιστορία που καταγράφει την αλήθεια, γιατί θέλει όχι μόνο να τη σβήσει αλλά επίσης να μην υπάρχει καν, λες και δεν υπήρξε ποτέ και μ’ αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει ούτε ο θύτης. Αυτό βοηθά η αμφισβήτηση και γι’ αυτό πρέπει να την καταπολεμήσουμε.
πηγή
Ο Ελληνισμός του Πόντου
Ο Ελληνισμός του Πόντου είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Ελληνισμού και δεν μπορεί κανείς να το υποβαθμίσει μέσω της αμφισβήτησης της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου. Ο Πόντος δεν είναι μια κομματική προσέγγιση με ειδικά συμφέροντα, είναι ο ίδιος ο Ελληνισμός.
Ας αφήσουμε λοιπόν στην άκρη το κομματικό πλαίσιο για το οποίο αδιαφορούμε όταν ασχολούμαστε με ανθρώπινα δικαιώματα και ακόμα περισσότερο με τα Δικαιώματα της Ανθρωπότητας, γιατί για κάθε άτομο η καταπολέμηση της αμφισβήτησης είναι και πρέπει να είναι η ίδια όχι μόνο λόγω νομοθεσίας αλλά και ηθικής. Στην Ελλάδα δεν είμαστε του ναζισμού, φασισμού, κομμουνισμού, κεμαλισμού και δεν έχουμε διαπράξει γενοκτονία. Απλώς αντιστεκόμαστε στο πλαίσιο της προπαγάνδας της βαρβαρότητας που προσπαθεί να σβήσει με κάθε τρόπο, κάθε ίχνος ύπαρξης της γενοκτονίας. Το γεγονός ότι υπάρχουν άτομα που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν κομματικά με τις δηλώσεις τους την ιστορία του Πόντου, σημαίνει ότι δεν έχουν καν το επίπεδο λόγω έλλειψης πανεπιστημιακών γνώσεων ότι γίνονται συνεργοί των βαρβάρων.
Για τους άλλους που το κάνουν συνειδητά, πρέπει να κατανοήσουμε ότι δεν είναι μόνο εχθροί των Ποντίων και του Ελληνισμού αλλά όλης της Ανθρωπότητας. Και γι’ αυτόν το λόγον δεν πρόκειται να προσπεράσουμε το όλο θέμα απλώς λέγοντας ότι πρόκειται για ένα τοπικό λάθος δίχως επιπτώσεις. Το ίδιο ισχύει και για την απουσία του κεφαλαίου που αφορά τη γενοκτονία των Ποντίων. Και σε αυτό το πλαίσιο πρέπει να κινηθούν όχι μόνο οι καθηγητές που έχουν ανθρώπινη αξιοπρέπεια, αλλά και οι ίδιοι οι σύλλογοι που μαθαίνουν στους μικρότερους τη γενοκτονία, γιατί έτσι γίνονται υπέρμαχοι της ιστορίας ενάντια στη βαρβαρότητα.
πηγή
Βάρβαρες επιθέσεις και γενοκτονία
Όταν βλέπουμε μπροστά στα μάτια μας βάρβαρες επιθέσεις, όταν ακούμε για
την καταστροφή των αρχαίων ναών και ταυτόχρονα έχουμε άτομα που
αμφισβητούν την ίδια την γενοκτονία, πώς να μην σκεφτούμε ότι στη
συνέχεια άλλοι πάλι θα αμφισβητήσουν ακόμα και τα γεγονότα που ζήσαμε
αυτοπροσώπως. Διότι αυτό γίνεται για τους επιζώντες της γενοκτονίας των
Ελλήνων του Πόντου. Έτσι όσοι από εμάς έγιναν μάρτυρες της φρίκης που
προκάλεσε η βία της βαρβαρότητας, μπορούν πια να καταλάβουν, σε πρακτικό
επίπεδο τι σημαίνει να έρθει κάποιος Υπουργός ή όχι να τους εξηγήσει
ότι αυτό που λένε είναι ψέμα γιατί τα γεγονότα δεν υπήρξαν. Άλλοι που
είναι στην Κύπρο έζησαν το γεγονός ότι η παρατήρηση 28 του Σχεδίου Ανάν
εξηγούσε ότι τα γεγονότα μεταξύ 1963 και 1974 δεν υπήρξαν.
Όμως η
αντίσταση του Τάσσου Παπαδόπουλου δεν το άφησε να περάσει και τώρα
ξεφύγαμε από αυτήν την παγίδα. Έτσι και τώρα πρέπει ν’ αντισταθούμε και
στην ίδια την Ελλάδα για τα Δικαιώματα της Ανθρωπότητας, αφού οι Έλληνες
του Πόντου ανήκουν σε αυτήν. Δεν πρέπει να περιμένουμε τίποτα από τους
άλλους. Το παράδειγμα της αντίστασης πρέπει να δοθεί από εμάς κι αν τα
καταφέρουμε θα έρθουν κι άλλοι μαζί μας για να μεγαλώσει η αντίσταση
κατά της βαρβαρότητας. Διότι δεν μπορούμε ν’ αφήσουμε τους αθώους χωρίς
προστασία, τα θύματα χωρίς μνήμη, τα παιδιά χωρίς ιστορία. Είμαστε
άνθρωποι που έχουν αξιοπρέπεια και δεν γίνεται να λησμονήσουμε τα πάντα
μόνο και μόνο επειδή το είπε ένα θεσμικό όργανο. Δεν φοβόμαστε τα
κομματόσκυλα, γιατί ποτέ δεν έγραψαν τίποτα στην ιστορία που μάθαμε και
δεν ξεχάσαμε, γι’ αυτό συνεχίζουμε τον αγώνα για το μέλλον.
Δείτε επίσης συνέντευξη του Ν. Λυγερού στην εκπομπή του Δ. Νατσιού 'Γράμματα Σπουδάματα'. Κανάλι 4Ε, 17/11/2015 ΕΔΩ
Ο Νίκος Λυγερός είναι καθηγητής Γεωστρατηγικής

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.