Μην περιμένεις τίποτα
Μην περιμένεις τίποτα αν δεν ασκήσεις πιέσεις κατά τον κρατικό φορέα για
το θέμα της άρνησης της γενοκτονίας. Και μην κρύβεσαι πίσω από τη
δικαιολογία της ύλης για να μην διδάξεις το κεφάλαιο της γενοκτονίας.
Εδώ έχουμε Υπουργό που καταπατά την ελληνική νομοθεσία κι ακόμα μερικοί
περιμένουν να παραιτηθεί από μόνος του ενώ κυβερνητικά δεν δέχεται καμία
απολύτως πίεση. Με άλλα λόγια ακόμα και σε αυτό το επίπεδο δεν
διαβάζουν τη νομοθεσία που έχουν ψηφίσει και θεωρούν ότι είναι μόνο
πρόβλημα ελεύθερης έκφρασης. Δίχως ν’ αντιλαμβάνονται ότι με αυτόν τον
τρόπο καταπατούν το έργο του Lemkin, τη Χάρτα των Ηνωμένων Εθνών, την
αναγνώριση από την Ελλάδα και από ξένες χώρες σε παγκόσμιο επίπεδο, την
ποινικοποίηση που πέρασε σαν νόμος, τους Έλληνες του Πόντου.
Βλέπουμε
επίσης ότι αν οι Πόντιοι δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα μ’ έναν Υπουργό
που βρίσκεται στην ίδια μας την χώρα, αυτό σημαίνει ότι πρέπει ν’
αλλάξουν ριζικά στρατηγική για το θέμα της αναγνώρισης και της
διεθνοποίησης. Γιατί με τέτοια βαρίδια μέσα στη δημοκρατία μας, πώς να
πάει το όλο θέμα στο εξωτερικό; Πώς να υπερασπιστούμε τους αθώους όταν
οι συνεργοί των βαρβάρων αλωνίζουν και μέσα στην Ελλάδα. Κι όταν μιλάμε
για τριάδα γενοκτονιών, γιατί η Ελλάδα δεν έχει αναγνωρίσει ακόμα τη
γενοκτονία των Ασσυρίων ενώ υπάρχουν πάμπολλα προσφυγικά σωματεία που το
έχουν κάνει ήδη. Γιατί το θέμα δεν κινείται πιο δυναμικά σε επίπεδο των
βουλευτών. Το ίδιο ισχύει και για το βιβλίο της ιστορίας που είναι τόσο
απλό σε μία δημοκρατία. Στην ουσία βλέπουμε ότι δεν υπάρχει πραγματική
θέληση από τους αρμόδιους φορείς γι’ αυτό το λόγο είναι ο ίδιος ο λαός
που πρέπει να δώσει το παράδειγμα της αξιοπρέπειας.
πηγή
Η γενοκτονία δεν είναι μόνο μαζική θηριωδία
Η γενοκτονία δεν είναι μόνο εθνοκάθαρση ούτε μαζική θηριωδία. Η
γενοκτονία έχει νομική υπόσταση, όπως και τα εγκλήματα κατά της
Ανθρωπότητας. Δεν μπορεί λοιπόν ο κρατικός φορέας να χρησιμοποιεί
ευφημισμούς για να τη χαρακτηρίσει και ειδικά σε επίσημα κείμενα που
αναφέρονται στη Παιδεία ενός Έθνους. Δεν είναι επιτρεπτό να υπάρχουν
ακόμα τέτοια λάθη ή ακόμα και παραποιήσεις. Διότι είναι ένας έμμεσος και
έντεχνος τρόπος άρνησης της έννοιας της γενοκτονίας. Έτσι ακόμα κι όταν
παρουσιάζουμε το έργο της Επιτροπής ολοκαυτώματος γενοκτονιών,
εγκλημάτων κατά της Ανθρωπότητας, μερικοί προσπαθούν να αλλάξουν και τη
δράση της αλλάζοντας συστηματικά το λεξιλόγιο, δίχως απαραίτητα να
αντιλαμβάνονται ότι η επιλογή τους δεν έχει πια καμία νομική υπόσταση.
Όλο το έργο του Lemkin βασίζεται στην απλή ιδέα ότι για να
καταδικαστεί ένας θύτης, πρέπει τα εγκλήματα να είναι ξεκάθαρα σε νομικό
επίπεδο. Έτσι χαρακτηρίζει συγκεκριμένες πράξεις με τον όρο της
γενοκτονίας που επινόησε για να διαθέτει και ο δικαστής ένα εργαλείο που
να είναι αποτελεσματικό ενάντια στη βαρβαρότητα. Έτσι κάθε τροποποίηση
που γίνεται πάνω σε αυτή τη λέξη όχι μόνο δεν είναι διπλωματική, αλλά
επί της ουσίας αθωώνει το βάρβαρο θύτη, αφού δεν υπάρχει πια κατηγορία.
Ενώ στην Ελλάδα έχουμε αναγνωρίσει τη γενοκτονία και ποινικοποιήσει την
άρνηση της για ακριβώς αυτό το λόγο. Και αυτό είναι τιμή μας.
πηγή
Ο Νίκος Λυγερός είναι καθηγητής Γεωστρατηγικής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.