Τα φτωχά προικισμένα παιδιά
Ένα από τα χειρότερα προβλήματα που προκαλεί η ανισότητα στην εκπαίδευση, η οποία επιδεινώνεται με τα οικονομικά προβλήματα είναι το θέμα των φτωχών προικισμένων παιδιών. Πιο συγκεκριμένα αν υπολογίσουμε ότι ένα παιδί στα πενήντα είναι κατά μέσο όρο προικισμένο κι ένα παιδί στα χίλια είναι σοβαρά προικισμένο, τότε συνειδητοποιούμε ότι όλα τα φτωχά προικισμένα παιδιά δεν θα έχουν τη δυνατότητα να έχουν μία σταδιοδρομία που θα τους επιτρέψει να βοηθήσουν την πατρίδα μας λόγω της νοημοσύνης τους. Θα παραμείνουν μόνο τα πλούσια, τα οποία είναι ελάχιστα στην Ελλάδα λόγω των συνθηκών.
Το πιο καταστροφικό είναι ότι η συνολική τους μάζα δεν επαρκεί πια για να παράγει ένα έργο που αλλάζει τα δεδομένα λόγω ενέργειας. Έτσι αν αφήσουμε τα φτωχά προικισμένα παιδιά να αφανιστούν από το εκπαιδευτικό σύστημα και την οικονομική κατάσταση, ουσιαστικά ένα κομμάτι της Ελλάδας και ειδικά αυτό της καινοτομίας θα απουσιάζει στο μέλλον. Αν λοιπόν ξέρουμε ότι το μέλλον της Ανθρωπότητας είναι η νοημοσύνη και δεν ξεχνάμε ότι ο Ελληνισμός είναι δώρο του Χρόνου στην Ανθρωπότητα, τότε δεν έχουμε άλλη επιλογή παρά να βοηθήσουμε τα φτωχά προικισμένα παιδιά να βρουν τη θέση τους.
Δεν αρκεί απλώς να κλαιγόμαστε. Υπάρχουν πόροι για ειδικές περιπτώσεις, υπάρχουν μέθοδοι για τον εντοπισμό τους και τεχνικές διδακτικής για την ανάπτυξή τους. Αν θέλουμε να λέμε ότι ετοιμάζουμε το μέλλον της πατρίδας μας, τότε πρέπει να βρούμε καινοτόμες λύσεις για να σώσουμε αυτά τα παιδιά που χάνονται.
πηγή
Ο Νίκος Λυγερός είναι καθηγητής Γεωστρατηγικής
Το φτωχό προικισμένο
εντοπίστηκε
από ένα Δάσκαλο
κι άλλαξε η πορεία
όλης της ζωής του
γιατί το βοήθησε
ν’ αναπτυχθεί
και ν’ ανακαλύψει
τις δυνατότητες
της νοόσφαιράς του
με τη μαιευτική
δίχως να υποστεί
το κοινωνικό κόστος
και την απόρριψη
γιατί ξέφυγε
από τους κανόνες
κι ακολούθησε
μόνο και μόνο
τον μετακανόνα
της αγάπης
που θέλει
να βοηθήσει
την Ανθρωπότητα
με το έργο της.
Αν συνειδητοποιούσες
Αν συνειδητοποιούσες
ότι ο Χριστός
ήταν και αυτός
ένα φτωχό
προικισμένο παιδί
τότε θα πρόσεχες
περισσότερο
απ' ό,τι κάνεις
αυτές τις περιπτώσεις
κι αντί ν’ αδιαφορείς
θα έβλεπες
ότι είναι
θεμέλια του μέλλοντος
γιατί το βλέπουν
αυτό που προσπαθείς
με δυσκολία
να προβλέψεις
και παράγουν
για όλους
με το έργο
αυτό που εσύ
ονομάζεις
εξέλιξη
της Ανθρωπότητας
μέσω του Χρόνου.
Η Γ' Εικονομαχία
Η Γ’ Εικονομαχία
άρχισε το 1453
γιατί τότε ξεκίνησε
η καταστροφή
της βαρβαρότητας
που ακολούθησε
το νοητικό σχήμα
των εικονοκλαστών
που προερχόταν
από περιοχές
που γειτνίαζαν
αφού το μίσος
της αναπαράστασης
είχε μεταμορφωθεί
σε απόρριψη
των εικόνων
κι όλα τα μάτια
που βλέπεις
πάντα τυφλά
στις αγιογραφίες
είναι η απόδειξη
ότι υπάρχουν
συνεχιστές
των εικονοκλαστών
λόγω αρχής.
Στις αγιογραφίες
Στις αγιογραφίες
οι Άγιοι
σε κοιτάζουν
στα μάτια
όπου και να βρίσκεσαι
στην εκκλησία
και γι’ αυτό
όταν είσαι εχθρός
και άπιστος
σε παρενοχλούν
λόγω αλήθειας
έτσι οι βάρβαροι
τους τυφλώνουν
για να ησυχάσουν
γι’ αυτό το λόγο
πρέπει
να επιστρέψεις
στις εκκλησίες μας
στα κατεχόμενα
για να επουλώσεις
τις πληγές τους
αν θέλεις
πραγματικά
να λες
ότι είσαι πιστός.
Δείτε επίσης διάλεξη του Ν. Λυγερού: "Το έργο του Χριστού και οι πράξεις των Αποστόλων". ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.