Ο Λιούις Χάμιλτον κατάκτησε και την πίστα της Σουζούκα στην Ιαπωνία, αφού ο Νίκο Ρόσμπεργκ αχρήστευσε την pole position που είχε κατακτήσει χθες και κάνοντας κάκιστη εκκίνηση επέτρεψε στον ομόσταβλό του στη Mercedes να πανηγυρίσει την όγδοη νίκη του για φέτος, σε σύνολο 14 Grand Prix.
Με τη νέα επιτυχία του, εκτός του ότι πλησίασε ακόμη περισσότερο τον τίτλο, ο Χάμιλτον συμπλήρωσε 41 νίκες στην καριέρα του και ισοφάρισε το ρεκόρ του Άιρτον Σένα, ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση όλων των εποχών σε αριθμό νικών.
Ο Ρόσμπεργκ ήταν τελικά δεύτερος, ενώ οι Ferrari των Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν τερμάτισαν στην 3η και 4η θέση, αντίστοιχα, δίνοντας σημαντικούς βαθμούς στη Σκουντερία.
Στην πέμπτη θέση ήταν ο Βάλτερι Μπότας (Williams), έκτος ο Νίκο Χούλκενμπεργκ (Force India), ενώ τη βαθμολογούμενη πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν κατά σειρά οι Ρομέν Γκοζάν, Πάστορ Μαλδονάδο με τις Lotus τους και οι Μαξ Φερστάπεν, Κάρλος Σάινθ τζούνιορ με τις δύο Renault.
Στη βαθμολογία των οδηγών ο Χάμιλτον διατηρεί το προβάδισμα με 277 βαθμούς, ακολουθούμενος από τους Ρόσμπεργκ (229) και Φέτελ (218). Από εκεί και ύστερα η διαφορά μεγαλώνει πολύ, αφού ο Ραϊκόνεν έχει 119, ο Μπότας 111, ο Φελίπε Μάσα 97, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο 73 και ο Ντάνιλ Κβίατ 66.
Η βαΘμολογούμενη δεκάδα στο γκραν πρι της Σουζούκα:
1. Λούις Χάμιλτον (Βρετανία/Mercedes) 1:28:06.508
2. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Mercedes) +18.964
3. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Ferrari) +20.850
4. Κίμι Ραικόνεν (Φινλανδία/Ferrari) +33.768
5. Βαλτέρι Μπότας (Φινλανδία/Williams) +36.746
6. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Force India) +55.559
7. Ρομέν Γκροζάν (Γαλλία/Lotus) +1:12.298
8. Παστόρ Μαλντονάντο (Βενεζουέλα/Lotus) +1:13.575
9. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Toro Rosso) +1:35.315
10. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Toro Rosso) + 1 γύρο
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Λούις Χάμιλτον (Βρετανία/Mercedes) 277 βαθμοί
2. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Mercedes) 229
3. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Ferrari) 218
4. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Ferrari) 119
5. Βαλτέρι Μπότας (Φινλανδία/Williams) 111
6. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Williams) 97
7. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/Red Bull) 73
8. Ντανιίλ Κβιάτ (Ρωσία/Red Bull) 66
9. Ρομέν Γκροζάν (Γαλλία/Lotus) 44
10. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Force India) 39
11. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Force India) 38
12. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Toro Rosso) 32
13. Φελίπε Ναρς (Βραζιλία/Sauber) 17
14. Παστόρ Μαλντονάντο (Βενεζουέλα/Lotus) 16
15. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Toro Rosso) 12
16. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/McLaren) 11
17. Μάρκους Ερικσον (Σουηδία/Sauber) 9
18. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/McLaren) 6
19. Ρομπέρτο Μέρχι (Ισπανία/Marussia) 0
20. Γουίλ Στίβενς (Βρετανία/Marussia) 0
21. Αλεξάντερ Ρόσι (ΗΠΑ/Marussia) 0
2. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Mercedes) 229
3. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Ferrari) 218
4. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Ferrari) 119
5. Βαλτέρι Μπότας (Φινλανδία/Williams) 111
6. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Williams) 97
7. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/Red Bull) 73
8. Ντανιίλ Κβιάτ (Ρωσία/Red Bull) 66
9. Ρομέν Γκροζάν (Γαλλία/Lotus) 44
10. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Force India) 39
11. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Force India) 38
12. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Toro Rosso) 32
13. Φελίπε Ναρς (Βραζιλία/Sauber) 17
14. Παστόρ Μαλντονάντο (Βενεζουέλα/Lotus) 16
15. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Toro Rosso) 12
16. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/McLaren) 11
17. Μάρκους Ερικσον (Σουηδία/Sauber) 9
18. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/McLaren) 6
19. Ρομπέρτο Μέρχι (Ισπανία/Marussia) 0
20. Γουίλ Στίβενς (Βρετανία/Marussia) 0
21. Αλεξάντερ Ρόσι (ΗΠΑ/Marussia) 0
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Mercedes 506 βαθμοί
2. Ferrari 337
3. Williams-Mercedes 208
4. RedBull – Renault 139
5. Force India – Mercedes 77
6. Lotus – Mercedes 60
7. Toro Rosso – Renault 44
8. Sauber – Ferrari 26
9. McLaren 17
10. Marussia – Ferrari 0
2. Ferrari 337
3. Williams-Mercedes 208
4. RedBull – Renault 139
5. Force India – Mercedes 77
6. Lotus – Mercedes 60
7. Toro Rosso – Renault 44
8. Sauber – Ferrari 26
9. McLaren 17
10. Marussia – Ferrari 0
ΠΗΓΕΣ: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ και ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.