Δοκιμάστηκε το Σάββατο, σε πραγματικές συνθήκες, το
Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό στους δρόμους των Τρικάλων, ένα παγκόσμιο
επίτευγμα που παίρνει σάρκα και οστά στο πλαίσιο του πανευρωπαϊκού
προγράμματος CityMobil 2, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Πρόκειται για την "άλλη Ελλάδα" την τεχνολογικά αναπτυγμένη,
την αποφασισμένη να ζήσει που μας δίνει την ελπίδα ότι και η χώρα μπορεί
να ζήσει και να ατοτινάξει από πάνω της την μιζέρια, τον "ωχαδελφισμό"
και την κουτοπονηριά του κακού αγρότη που στήνει διαρκώς κομπίνες για να
παίρνει επιδοτήσεις με παραγωγή που δεν έχει...
Το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό άρχισε την πορεία του στους
δρόμους των Τρικάλων, όπως θα κάνει κάθε μέρα -πλην Δευτέρας- και τις
ώρες 10:00 έως 14:00 και 16:00 έως 20:00. Το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό θα
διασχίζει τη μήκους 2,4 χμ. προγραμματισμένη διαδρομή στο κέντρο των
Τρικάλων.
Η κυκλοφορία για τις πρώτες έξι ημέρες, δηλαδή μέχρι τις 17
Σεπτεμβρίου, θα γίνεται χωρίς επιβάτες. Από τις 18 Σεπτεμβρίου, ημέρα
Παρασκευή, το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό θα δέχεται επιβάτες στην πιλοτική
του λειτουργία και από τα τέλη Οκτωβρίου, θα γίνεται κανονικά η αυτόματη
ανεξάρτητη κυκλοφορία του.
Αυτό σημαίνει πλέον, ότι οι δρόμοι στους οποίους θα κινηθεί το όχημα,
όπως γίνεται επίσημα γνωστό, θα πρέπει να είναι ελεύθεροι από
σταθμευμένα οχήματα πάσης φύσης, καθώς και από εμπόδια.
Για το λόγο αυτόν, προσωπικό της e-trikala Α.Ε. που υλοποιεί το
πρόγραμμα, ήδη έχει χορηγήσει συγκεκριμένα φυλλάδια για τη διαδρομή και
τη στάθμευση, ενώ θα βρίσκεται και καθημερινά στον δρόμο, για να γίνεται
σύσταση στους οδηγούς.
Ταυτόχρονα, σημειώνεται ότι, όπως πλέον ορίζει ο νόμος, μπορεί να
εφαρμοστεί η επιβολή προστίμων από τη Δημοτική Αστυνομία, καθώς η
λεωφορειολωρίδα είναι χώρος απαγόρευσης στάθμευσης, μέχρι το τέλος
ωραρίου κυκλοφορίας του οχήματος.
Σημειώνεται ακόμα, ότι καταγράφηκε μια ακόμη παγκόσμια
καινοτομία: Βάσει της υπουργικής απόφασης, σε συνεργασία με τη Δ/νση
Μεταφορών και Επικοινωνιών και το ΚΤΕΟ Τρικάλων, καθώς και με τις
υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, η e-trikala
Α.Ε. διαθέτει πινακίδες κυκλοφορίας για τα δύο πρώτα οχήματα.
Με αριθμούς κυκλοφορίας ΤΚΤ 3131 και ΤΚΤ 3132, τα δύο πρώτα οχήματα
πλέον, φέρουν κανονική πινακίδα. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να
κυκλοφορήσουν παντού, κάτι που στα τεχνολογικά και οδηγικά χρονικά,
καταγράφεται επίσης ως πρωτιά, αφού μέχρι τώρα, όλα τα δρομολόγια ήταν
ανεπίσημα, δεν «υπήρχαν» πουθενά και τα οχήματα ήταν μόνο πειραματικά.
Τα δύο οχήματα θα αυξηθούν σε έξι, με άλλα δύο να έρχονται στα Τρίκαλα στις 20 Σεπτεμβρίου και άλλα δύο, στις αρχές Οκτωβρίου.
Το όλο πρόγραμμα υποδειγματικά εκτελεσμένο στον πλέον φιλικό προς την
τεχνολογία δήμο της Ελλάδας, δείχνει ότι δεν είναι ολα "μαύρα" στην
χώρα.
Οταν στην Μύκονο μπαίνει κάθε χρόνο συνάλλαγμα άνω των δύο
δισεκατομμυρίων ευρώ, αλλά το νησί πνίγεται στα σκουπίδια, το οδικό
δίκτυο (το οποίο κατασκευάστηκε επί επταετίας - με εξαίρεστη το νέο
περιφερειακό) είναι άθλιο κι επικίνδυνο και τα δύο δημοτικά πάρκινγκ
στους Μύλους και πριν την Φάμπρικα θυμίζουν ... λατομείο μετά τις
ανατιναξεις, τα Τρίκαλα με τα φτωχά τους οικονομικά, ηγούνται
τεχνολογικά της Ελλάδας...
Τμήμα ειδήσεων pronews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.