Αυτή είναι η μοναδική αιτία, που η γελοία αυτή χώρα είναι η μοναδική
στον κόσμο, που δεν μπορεί να βγει από μνημόνια. Επειδή το θέμα της δεν
είναι οικονομικό, αλλά βαθιά δομικό. Μια χούντα φασιστών γραφειοκρατών
κατσικώθηκε στο σβέρκο του λαού και εμποδίζει ... κάθε ανάπτυξη, καταστρέφοντας την πραγματική οικονομία, από τεμπελιά!
Και αναγκάζεται η βιομηχανία, ενώ έχει έτοιμες παραγγελίες, ενώ είναι
έτοιμη να προσλάβει 400 άτομα, να τρέχει σε βουλευτές, για να
διερευνήσουν γιατί επί 5 μήνες, μια γαμημένη δημόσια υπηρεσία, δεν
απαντά καν (!!!) σε αίτησή της!
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τα γραφειοκρατικά εμπόδια που μπλοκάρουν την κατασκευή των θρυλικών
αυτοκινήτων “PONY” στη Θεσσαλονίκη, από την ελληνική εταιρεία “NAMCO
A.E.”, στερώντας από την πόλη περίπου 400 νέες θέσεις εργασίας καθώς και
το ενδεχόμενο ανάπτυξης νέας βιομηχανικής ζώνης στην ανατολική της
πλευρά, απ' όπου η κατασκευάστρια εταιρεία θα μπορούσε να προμηθευτεί
εγχώρια παραγόμενα καθίσματα αυτοκινήτου, φανάρια και ελαστικά,
επαναφέρει στο προσκήνιο ο Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας
Δημοκρατίας, κ. Θεόδωρος Καράογλου, με ερώτηση που κατέθεσε σήμερα
(Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015) στον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών και
Επικοινωνιών.
Εντύπωση προκαλεί, μάλιστα, το γεγονός πως η εταιρεία, χωρίς να έχει
ξεκινήσει ακόμα την παραγωγή ελληνικών αυτοκινήτων τελευταίας
τεχνολογίας, έχει ήδη 400 παραγγελίες σε αναμονή, ενώ επεξεργάζεται
παράλληλα πλάνο για να αναπτύξει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα.
Το πρόβλημα που εμποδίζει την έναρξη της παραγωγικής διαδικασίας, εστιάζεται στο γεγονός ότι ενώ η
εταιρεία έχει καταθέσει εδώ και περίπου πέντε μήνες τον σχετικό φάκελο
στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, ώστε να πιστοποιηθεί από την
ΕΒΕΤΑΜ (Ανώνυμη εταιρεία Βιομηχανικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης
και Εργαστηριακών δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας Α.Ε.), εντούτοις
μέχρι σήμερα δεν έχει λάβει καμία απάντηση.
Η παραπάνω “ομηρία”, έχει ως αποτέλεσμα αφενός η κατασκευάστρια εταιρεία
να ζημιώνεται οικονομικά για κάθε ημέρα που περνά, καθώς συντηρεί το
εργοστάσιο που βρίσκεται στην περιοχή της Θέρμης του Ν. Θεσσαλονίκης και
τους 35 απασχολούμενους υπαλλήλους και αφετέρου να μην υλοποιείται το
επιχειρησιακό πλάνο για την άμεση πρόσληψη 120 ατόμων, οι οποίοι σε
εύλογο βάθος χρόνου αναμένεται να φτάσουν τους 400 εργαζόμενους.
Με αφορμή τα παραπάνω, ο κ. Καράογλου ρωτά τον αρμόδιο Υπουργό για
ποιούς λόγους δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία πιστοποίησης της “NAMCO
A.E.” από την ΕΒΕΤΑΜ, καθώς και σε ποιές ενέργειες θα προβεί προκειμένου
να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες γραφειοκρατικές διαδικασίες και να μην
εξαναγκαστεί σε φυγή σε γειτονική χώρα, η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία
που μπορεί να λειτουργήσει άμεσα εντός των ελληνικών συνόρων;
Δείτε την ιστορία του PONY και την επιχειρούμενη νέα αρχή του στις 2 προηγουμενες αναρτήσεις μας.
Το θρυλικό PONY επιστρέφει ΕΔΩ
Ερχεται το νέο ελληνικό PONY ΕΔΩ
Η Ελλάδα αν το έχετε καταλάβει ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πώς είναι δυνατόν να πάρει άδεια κυκλοφορίας μία ΚΙΝΗΤΗ ΝΕΚΡΟΦΟΡΑ, γιατί περί αυτού πρόκειται;;;;; Πότε πέρασε το Pony Crash Test σύμφωνα με τις προδιαγραφές EURO NCAP θα μας πείτε; Και αν πέρασε τι βαθμολογία πήρε για να έχει την άδεια να κυκλοφορεί στους δρόμους της Ευρώπης;;;;; Το ότι βάλαμε πάνω σε ένα σασί ένα κουτί με 4 ρόδες δεν σημαίνει ότι φτιάξαμε αυτοκίνητο. Τα υπόλοιπα είναι απλώς ιστορίες για ασχέτους και όσους αναζητούν φαντάσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ηταν αυτος ο λογος νομιζω δεν θα ετιθετο θεμα γραφειοκρατείας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την άλλη παλι αν πραγματικα η Ευρωπη βαζει προδιαγραφες να σου θυμισω αγαπητε μου φιλε οτι το PONY κυκλοφορουσε στην Ελλαδα επί ΕΟΚ και ΕΕ.... κι οχι παλιοτερα...
Οπως και να εχει νομιζω οτι πρεπει πρωτα να φτιαξεις το ΠΟΝΥ και μετα φτιαχνεις σιγα σιγα και καμια φερραρι...
Να φτιαξεις κατευθειαν την Φερραρι το κοβω κομματακι δυσκολο...
Αυτα χωρις να θελω να πω οτι εχεις αδικο οτι δεν μπορουμε να βαζουμε νεκροφορες πανω σε ροδες....
Απλα κανοντας και λιγο τον "συνηγορο του διαβολου"