Σελίδες

20 Νοεμβρίου 2014

Αποκατάσταση του φορέα ‘η σπείρα, ολιστική εκπαίδευση, ανθρώπινες αξίες, διά βίου μάθηση’ ύστερα από παράνομες και συκοφαντικές δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο.

Τον Νοέμβριο του 2014 είχαμε λάβει ενυπόγραφη ανοικτή επιστολή του ιερέα π. Αναστασίου Γκοτσόπουλου για τα βιωματικά σεμινάρια με θέμα: «Βιωματική Κατανόηση της Ιδέας της Ολυμπιακής Εκεχειρίας στα Δημοτικά Σχολεία».
Επίσης ο π. Αναστάσιος μας απέστειλλε και το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας με την απάντηση περί του θέματος.

Τις αναρτήσεις αυτές μπορείτε να τις δείτε πατώντας τους παρακάτω τίτλους:

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΥ ΣΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΣΤΗΝ "ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗ"! ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ.

Το Υπουργείο Παιδείας μετά την καταγγελία του π. Αναστάσιου δεν επέτρεψε τα σεμινάρια αποκρυφισμού στην Πάτρα.

Στην δεύτερη ανάρτησή μας ο εμπλεκόμενος φορέας επενέβη με σχόλιο του στην οποία παρέθεσε τις απόψεις του περί του θέματος το οποίο και δημοσιεύσαμε χάριν δεοντολογίας.

Σήμερα με νέο μήνυμα του ο φορέας "η σπείρα, ολιστική εκπαίδευση, ανθρώπινες αξίες, δια βίου μάθηση" μας καλεί να αποσύρουμε (εντός 3 ημερών) τις αναρτήσεις με τις καταγγελίες του π. Αναστασίου Γκοτσόπουλου ως παράνομες και περιέχουσες προσωπικά δεδομένα και και να αναρτήσουμε μια δική του απάντηση...

Οι μόνες ενέργειες που η στάση μας απέναντι στο δίκαιο και στους αναγνώστες μας μας επιβάλλει, είναι η απαλοιφή των ονομάτων στα οποία αναφέρεται ο π. Αναστάσιος και η δημοσίευση της απαντητικής ανάρτησης του φορέα.

Σας την παραθέτουμε.

«Αποκατάσταση του φορέα ‘η σπείρα, ολιστική εκπαίδευση, ανθρώπινες αξίες, διά βίου μάθηση’ ύστερα από παράνομες και συκοφαντικές δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο:

Το Πρόγραμμα ‘Βιωματική Κατανόηση της Ιδέας της Εκεχειρίας’, ο φορέας υλοποίησης ‘η σπείρα, ολιστική εκπαίδευση, ανθρώπινες αξίες, διά βίου μάθηση’ και οι παιδαγωγοί του δέχθηκαν επίθεση τον περσινό Νοέμβριο 2013, μέσα από αβάσιμη καταγγελία και συκοφαντική δυσφήμιση ιερωμένου από την Πάτρα, καθώς και σειρά παραβάσεων και παράνομων πράξεων τόσο από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) όσο και από το Υπουργείο Παιδείας (ΥΠΑΙΘ), οι οποίες είχαν οδηγήσει σε παράνομη ανάκληση του Προγράμματος τον Ιανουάριο 2014.

Το Πρόγραμμα ‘Βιωματική Κατανόηση της Ιδέας της Εκεχειρίας’ έχει λάβει την υπ’ αριθμ. 129270/Γ7/12.08.2014επανέγκρισή του από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων και η υλοποίηση του συνεχίζεται κανονικά με γνώμονα τις εξής τρεις δράσεις που υπολείπονται για την ολοκλήρωσή του: 1) Βιωματικά εργαστήρια σε Δημοτικά Σχολεία της Αττικής με δραστηριότητες/ασκήσεις/παιχνίδια του επίσημου Εγχειριδίου του Προγράμματος, 2) Βιωματικά Εργαστήρια Ενηλίκων (εμψυχωτών, διευκολυντών ομάδων, παιδαγωγών, θεατρολόγων, εκπαιδευτικών, κοινωνικών λειτουργών, προσκόπων), 3) Διάχυση του επίσημου, επιστημονικού Εγχειριδίου του Προγράμματος.

Με αφετηρία την αβάσιμη καταγγελία του ιερωμένου από την Πάτρα, κου Γκοτσόπουλου, διευκρινίζεται ότι εν γένει η υλοποίηση βιωματικών εργαστηρίων προς ενήλικες ουδεμία έγκριση χρήζει από το ΥΠΑΙΘ, από τη στιγμή που αυτά υλοποιούνται σε ανεξάρτητους χώρους, εκτός σχολικών κτηρίων, και εκτός σχολικού ωραρίου, σε χρόνο τον οποίο ο κάθε ενήλικας-συμμετέχων με προσωπική του ευθύνη διαθέτει όπως επιλέξει. Ως εκ τούτου, η περσινή έκδοση τού με αριθμ. πρωτ. 182880/Γ7/29.11.2013 εγγράφου του ΥΠΑΙΘ για μη έγκριση βιωματικών εργαστηρίων/ημερίδων προς ενήλικες έχει υπάρξει, όπως αποδείχθηκε και με την επανέγκριση του Προγράμματος από το ΥΠΑΙΘ, εξαρχής άστοχη, αβάσιμη και εκτός θέματος.
Αποτέλεσε δε προϊόν παρέμβασης της Ιεράς Συνόδου στο Υπουργείο Παιδείας, όπως επιβεβαιώθηκε κατ’ επανάληψη σε εκπροσώπους του φορέα από στέλεχος του ΥΠΑΙΘ. Η αρχική έγκριση και η επανέγκριση του ΥΠΑΙΘ αφορούν στο σύνολο των επτά (7) δράσεων του Προγράμματος, μεταξύ των οποίων είναι η υλοποίηση βιωματικών εργαστηρίων σε δημοτικά σχολεία και η παραγωγή επιστημονικού και παιδαγωγικά άρτιου Εγχειριδίου Προγράμματος.

Επίσης, προς αποφυγή λανθασμένων εκτιμήσεων και συμπερασμάτων, σημειώνονται τα παρακάτω:
α) Τα προγραμματισμένα βιωματικά εργαστήρια προς Ενήλικες σε Πάτρα, Αγρίνιο, Ιωάννινα υλοποιήθηκαν κανονικά τον περσινό Νοέμβριο 2013, παρά τη συκοφαντική παρέμβαση του ιερωμένου από την Πάτρα, και συνεχίζονται σε άλλες πόλεις της Ελλάδας τη φετινή χρονιά, ύστερα από 9μηνη άδικη καθυστέρηση. (Όλο το σχετικό χρονολόγιο των γεγονότων, που επίσης φιλοξενείται στην επίσημη ιστοσελίδα του φορέα μας, και από το οποίο διαφαίνεται η παράνομη και αβάσιμη ανάκληση του Προγράμματος του φορέα μας από τις Αρχές, καθώς και η πορεία μέχρι την επανέγκρισή του, έχει αποσταλεί σε pdf αρχείο για ανάρτησή του στο ιστολόγιό σας koukfamily.blogspot.gr και ενημέρωση κάθε αναγνώστη.)
β) Η αρχική δήθεν τεκμηριωμένη καταγγελία από τον ιερωμένο, βασιζόμενη σε ψευδή στοιχεία, αποδείχθηκε αβάσιμη και συκοφαντική και για το λόγο αυτό το ΙΕΠ και το ΥΠΑΙΘ υποχρεώθηκαν να εκδώσουν εκ νέου έγκριση του Προγράμματος στο σύνολό του.
γ) Η έγκριση Προγράμματος από το ΥΠΑΙΘ, τόσο η αρχική όσο και η τελευταία, δεν αναφέρονται ρητά στα βιωματικά εργαστήρια ενηλίκωνμια και η διεξαγωγή τους δεν αποτελεί αντικείμενο εποπτείας ή έγκρισης του ΥΠΑΙΘ.

Μετά τιμής,
η σπείρα, ολιστική εκπαίδευση, ανθρώπινες αξίες, διά βίου μάθηση» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.