Σελίδες

6 Νοεμβρίου 2014

Διωγμός αντιαιρετικών κληρικών και επερχόμενες σοβαρές εκκλησιαστικές εξελίξεις.

Είναι φανερό ότι κάποιοι, προκειμένου να επιβάλουν τα σχέδιά τους, φιμώνουν κάθε φωνή αντίδρασης χωρίς να κρατάνε πλέον ούτε τα προσχήματα. Ας δούμε μερικές περιπτώσεις:
 
  • Πριν λίγες ημέρες ιερομόναχος εξ Άνδρου, δέχθηκε δημοσίως απειλές για τιμωρία από τον μητροπολίτη Σύρου επειδή έλεγξε τον συνεχιζόμενο εναγκαλισμό της μητρόπολης του με τους Παπικούς αλλά και την στάση του Ορθοδόξου τοπικού μητροπολίτη κατά την ενθρόνιση του καθολικού μητροπολίτη Σύρου και ανάμεσα σε πολλά άλλα, τις επευφημίες του "Άξιος" (για τον καθολικό μητροπολίτη). Διαβάστε αναλυτικά εδώ

Φωτογραφία: Ο μονοφυσίτης Πατριάρχης εντός του Ιερού του μητροπολιτικού ναού Αγ.Γρηγορίου Παλαμά Θεσσαλονίκης

  • Επειδή το Ιστολόγιο Κατάνυξης έλεγξε τον μητροπολίτη Άνθιμο για την παρουσία του Πατριάρχη των μονοφυσιτών (Αρμενίων) εντός του Αγίου Βήματος  στην μητρόπολη Θεσσαλονίκης (δείτε εδώ) καθώς και για την παρουσία αιρετικού ιερωμένου κατά την χειροτονία του μητροπολίτη Γρεβενών π.Δαυϊδ στον Αγ.Δημήτριο Θεσσαλονίκης (δείτε εδώ), εκτοπίζεται στα υπόγεια ιερέας του οποίου προβάλλονται οι ομιλίες -ως βίντεο- στο ιστολόγιο Κατάνυξης! Παράλληλα του καταργούν την εφημερία εντός του ναού -αν και υπεύθυνος του κηρυκτικού και του πνευματικού έργου της ενορίας- και του απαγορεύουν να μιλάει εντός του ναού! Όλα αυτά με προφορική εντολή(!)

  • Ρουμάνος πολύτεκνος ιερέας στην Μητρόπολη Βεροίας, καλείται -και πάλι με προφορική εντολή (!)- να βρει άλλη μητρόπολη επειδή συνόδευσε τον μητροπολίτη Πειραιώς στην Ρουμανία ως μεταφραστής σε επίσημη συμμετοχή του σε αντιοικουμενιστικό συνέδριο. Όπως πληροφορηθήκαμε την εβδομάδα που μας πέρασε οι άνωθεν απαιτήσεις υλοποιήθηκαν και ο σεβάσμιος και πολύτεκνος ιερέας υποχρεώθηκε τελικά να μετακινηθεί σε άλλη μητρόπολη.
Είναι φανερό ότι οι πτώσεις διαδέχονται η μία την άλλη και η  κατάσταση χειροτερεύει. Την ίδια ώρα οι μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος ασχολούνται -συναλλάσσονται για την ακρίβεια- με τις εκλογές νέων μητροπολιτών, διοργανώνουν εκκλησιαστικές "φιέστες" και συλλείτουργα και υπακούν τυφλά στις άνωθεν εντολές -που όλοι ξέρουμε από που πηγάζουν- για να φανούν καλοί. Και επειδή προσεχώς αναμένονται νέες εικόνες Οικουμενιστικής ντροπής και προδοσίας, θα επαναλάβουμε την δέσμευσή μας ότι θα σταθούμε πλάι σε κάθε αγνό αγωνιστή ιερέα, μοναχό ή επίσκοπο. Στην εποχή του διαδικτύου, έφτασε η ώρα να πληροφορηθεί ο πιστός λαός τι συμβαίνει.

Παραθέτουμε 2 αξιόλογα κείμενα που αναφέρονται τόσο στις πρόσφατες διώξεις αντιοικουμενιστών ιερέων στη Β.Ελλάδα, όσο και στις σοβαρότατες εξελίξεις που αναμένονται στο τέλος Νοεμβρίου 2014, με την επίσκεψη του Πάπα στο Φανάρι.



ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Η εικόνα με τους δύο ιερείς που τιμωρήθηκαν φαίνεται να ξεκαθαρίζει.

Ο ένας είναι ο π. Νικόλαος Μανώλης, ο οποίος αποκλείστηκε από το ναό και από την αίθουσα του ναού και κάνει ομιλίες σε υπόγειο χώρο πολύ περιορισμένης χωρητικότητας. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε μια περίπτωση πολλοί πιστοί υποχρεώθηκαν να τον ακούν υπό βροχή με ομπρέλες έξω από την αίθουσα που μιλούσε.
Ορθόδοξος ιερέας, σκύβει να φιλήσει το χέρι του αιρετικού Πατριάρχη ... Εικόνες ντροπής.
ο Πατριάρχης των μονοφυσιτών εισέρχεται μαζί με τον μητροπολίτη Άνθιμο εντός του Ιερού και μάλιστα από την Ωραία Πύλη!
Ο Σεβ. Θεσσαλονίκης -ο οικείος ιεράρχης- ενήργησε απαράδεκτα επειδή ο π. Νικόλαος τον έλεγξε όταν παραβίασε ασύστολα τους Ιερούς Κανόνες κατά την υποδοχή του Μονοφυσίτη Πατριάρχη με τρόπο μάλιστα που οδηγεί έμμεσα στην αποδοχή της προδοτικής για την Ορθοδοξία Συμφωνίας του Σαμπεζύ.
Και τι έπρεπε, δηλαδή, να πει ο π. Νικόλαος; Οτι ο μονοφυσίτης πρέπει να εισέρχεται στο Αγιο Βήμα και να προσκυνά την Αγία Τράπεζα και το Αγιο Ευαγγέλιο λες και είναι ορθόδοξος επίσκοπος;
Επειδή ένας κληρικός έπραξε το χρέος του είναι λόγος να τιμωρείται;
Δεν ξέρω αν ο Σεβ. Θεσσαλονίκης το έκανε επειδή πήρε εντολές ή αν απλά θίχτηκε επειδή τον έλεγξε κάποιος κληρικός του. Εις εκατέραν των περιπτώσεων ενήργησε μη κατά Θεόν και οφείλει να επανορθώσει αμέσως τα ημαρτημένα.

Η φωτογραφία από το ιστολόγιο Κατάνυξις
Ο π. Νικόλαος είναι αυθόρμητος και ορμητικός χαρακτήρας αλλά είναι έντιμος και αγωνιστής. Οσα είπε στο Σεβασμιότατο για τις δεινές παραβάσεις του κατά την επίσκεψη του μονοφυσίτη πατριάρχη αποτελούν, όχι προσωπικές απόψεις του π. Νικόλαου, αλλά θέσεις και πίστη της Εκκλησίας.

(Δείτε την τοποθέτηση και την αντίδραση στις παραπάνω πληροφορίες - που αναδημοσιέυθηκαν από το ιστολόγιο του κ. Τελεβάντου- του π. Νικόλαου Μανώλη στο τέλος της ανάρτησης και σε σχόλιο του)
Ο δεύτερος ιερέας που τιμωρήθηκε είναι Ρουμανικής καταγωγής και συνόδευσε τον Σεβ. Πειραιώς κατά την πρόσφατή του μετάβαση στη Ρουμανία για να μεταφράζει τις ομιλίες του.
Τέθηκε προφορικά σε αργία από τον Σεβ. Βεροίας κ. Παντελέημονα -στη Μητρόπολη του οποίου διακονεί- με σκοπό να εξαναγκαστεί να αναζητήσει απολυτήριο για άλλη Μητρόπολη.
Είναι παράνομη η προφορική δίωξη κάθε κληρικού και εντελώς απαράδεκτη η εχθρική διάθεση του Σεβασμιότατου.
Ο Σεβασμιότατος Βεροίας οφείλει να τιμωρήσει και να απομακρύνει από τις τάξεις του κλήρου της Μητροπόλεως του όποιον κληρικό έχει κώλυμα ιερωσύνης ή δεν ορθοδοξεί. Οχι ένα αγωνιστή κληρικό. 
 



ΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΔΙΩΓΜΟΥ 
ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ 
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===== 
Όλοι είμαστε αγανακτισμένοι με την άδικη τιμωρία που επέβαλαν οι Σεβ. Θεσσαλονίκης Ανθιμος και Βεροίας Παντελεήμονας στους δύο αντι-οικουμενιστές κληρικούς τους.
Χρειάζεται όμως πολύ προσεκτικός και ψύχραιμος χειρισμός του θέματος για να μην παίξουμε το παιχνίδι των Οικουμενιστών.
Συγκεκριμένα τον τελευταίο καιρό γινόμαστε μάρτυρες συνεχών πολυεπίπεδων προκλήσεων εκ μέρους των Οικουμενιστών.

Αυτές οι προκλήσεις έχουν πολλές αιτίες.
Είναι καταρχήν καρπός του δεσποτισμού και της αυθαιρεσίας που χαρακτηρίζουν πολλούς επισκόπους μας.
Είναι επίσης απόδειξη πόσο πολύ αποθρασύνθηκε ο Οικουμενισμός. Οι εκπρόσωποι και οι μη συνειδητοί συνοδοιπόροι του έχουν το θράσος, όχι μόνον να μη λαμβάνουν υπόψη τους παραδοσιακούς κληρικούς που διαμαρτύρονται για τις οικουμενιστικές τους ασχημίες, αλλά και τιμωρούν με σκαιότητα όσους τους ελέγχουν για τις παραβιάσεις των Ιερών Κανόνων των Οικουμενικών Συνόδων και των Ορων της πίστης μας.
Η τιμωρία των δύο αντιοικουμενιστών κληρικών είναι προπαντός απειλή για όσους αντιτίθενται στις συγκρητιστικές ενέργειες και δηλώσεις με στόχο να περισταλούν οι αντιδράσεις τους.
Ορθότατα υπήρξε μεγάλη αντίδραση για τον τρόπο που οι Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος και προπαντός ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος υποδέχτηκαν τον Αρμένιο Μονοφυσίτη Πατριάρχη κατά την πρόσφατή του επίσκεψη στην Ελλάδα. 
Ο τρόπος που τον υποδέχτηκαν έδειξε ότι παρόλον ότι θεωρητικά απορρίφθηκε από τις Ορθόδοξες Εκκλησίες η προδοτική για την Ορθοδοξία Συμφωνία του Σαμπεζύ- στην πράξη έγινε εν πολλοίς αποδεκτή αφού στο Πατριαρχείο Αντιοχείας -και όχι μόνον- υπάρχει πλήρης διακοινωνία Ορθοδόξων και Μονοφυσιτών. Η πρόσφατη επίσκεψη του Αρμένιου μονοφυσίτη Πατριάρχη έδειξε ότι οι εκπρόσωποι της Ελληνόφωνης Ορθοδοξίας δείχνουν ότι  αναγνωρίζουν τον μονοφυσίτη Πατριάρχη ως κανονικό επίσκοπο με έγκυρη χειροτονία και αποστολική διαδοχή. 
Πολύ ορθά, επομένως, αντιδράσαμε στις πιο πάνω οικουμενιστικές αήθειες. Πρέπει να θυμόμαστε, όμως, ότι οι χειρότερες θα ακολουθήσουν σε τρεις βδομάδες στην Κωνσταντινούπολη όταν η Συμφωνία του Μπαλαμάντ αυτή τη φορά, που αναγνωρίζει αποστολική διαδοχή και έγκυρα μυστήρια στους Παπικούς -τουτέστιν που δέχεται τη φοβερή κακοδοξία της “διηρημένης Εκκλησίας”-, θα επικυρωθεί στην πράξη με τις οικουμενιστικές ασχημίες που θα πραγματοποιηθούν κατά την Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Θρόνου με τη μετάβαση του Πάπα Φραγκίσκου στο Φανάρι.
Προσοχή λοιπόν!
Ούτε τον π. Νικόλαο Μανώλη και τον Ρουμάνο ιερέα θα αφήσουμε ανυπεράσπιστους, ούτε όμως θα προβούμε σε σπασμωδικές ή ακραίες ενέργειες που θα δώσουν την ευκαιρία στους Οικουμενιστές να κερδίσουν τις εντυπώσεις, αλλά ούτε θα φοβηθούμε τις απειλές και τις τιμωρίες και θα σιωπήσουμε για όσα φοβερά θα γίνουν το τέλος Νοεμβρίου στη Βασιλεύουσα.

Η συμμετοχή του Πάπα στη Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Θρόνου δεν είναι απλά προχωρημένη συμπροσευχή, αλλά επικύρωση -στο πιο ψηλό επίπεδο- της προδοτικής Συμφωνίας του Μπαλαμάντ, ότι η Εκκλησία είναι δήθεν διηρημένη.
Είναι επιβεβλημένος και απολύτως συμβατός με την πίστη μας ο διάλογος που γίνεται χωρίς συμπροσευχές για να δίνεται η μαρτυρία της Ορθοδοξίας.
Οι συμπροσευχές ορθοδόξων με αιρετικούς και με αλλόθρησκους σε διαλόγους που υπογράφονται κακόδοξα κείμενα είναι απαράδεκτες.
Είναι ασύγκριτα χειρότερο όμως να επικυρώνεται η κακοδοξία στην πράξη με την παρουσία Ορθόδοξων στις Θρονικές Εορτές των αιρετικών και το αντίθετο.
Και αυτό ακριβώς είναι που θα συμβεί το τέλος Νοεμβρίου στο Φανάρι προς κρίμα και κατάκριμα,  καταισχύνη και αιώνιο όνειδος όσων θα συμμετάσχουν, αλλά και όσων θα ανεχτούν την οικουμενιστική φρενίτιδα που θα παρατηρηθεί αδιαμαρτύρητα. 
Επιλογή φωτογραφιών: Ιστολόγιο "Ο Παιδαγωγός"
Το είδαμε ΕΔΩ
ΣΧΟΛΙΟ
Ας προσέξουν οι αρχιερείς μας...
Οι Ιερείς μας οφείλουν σεβασμό και υπακοή στους αρχιερείς και οι αρχιερείς οφείλουν υποταγή και υπακοή στις Οικουμενικές Συνόδους....
Μόνο έτσι διαφυλάσσεται η τάξη στην Εκκλησία μας...
Η Αίρεση πρέπει να καταδικάζεται.....  

Αν κάποιος από τους θιγόμενους αρχιερείς μας επιθυμεί να πει την δική του άποψη περί του θέματος να την αναρτήσουμε ευχαρίστως.

Νεώτερη ενημέρωση 08-11-2014

Λάβαμε από τον π. Νικόλαο Μανώλη το παρακάτω σχόλιο και σας το παραθέτουμε:

Σας κοινοποιώ το μήνυμα μου προς τον κ. Τελεβάντο για να γνωρίζετε και σεις που αναδημοσιεύσατε τα άρθρα του σχετικά με το πρόσωπό μου, τη θέση μου:

"Καλησπέρα κ. Τελεβάντο.
Δυστυχώς με καθυστέρηση μου γνωστοποιήθηκε το παρόν σας άρθρο αλλά και ορισμένα άλλα παλαιότερα στα οποία αναφέρεστε στο όνομά μου και στους δήθεν ελέγχους μου προς τον Παναγιώτατο μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο, σχετικά με την είσοδο του μονοφυσίτη πατριάρχη στον Ναό του Αγ. Γρηγ. Παλαμά.


Θέλω εδώ να δηλώσω πως ουδέποτε προέβην σε έναν τέτοιο έλεγχο. Στηρίζεστε στις αναρτήσεις των διαχειριστών του ιστολογίου κατάνυξης, αλλά αυτές αφορούν το Ιστολόγιο Κατάνυξης και όχι εμένα προσωπικά. Συνδέετε επίσης τις υποτιθέμενες "διώξεις" μου από την μητρόπολη Θεσσαλονίκης, με το προαναφερθέν γεγονός.

Όλα αυτά είναι ανυπόστατα και σας παρακαλώ να προβείτε στην ανάλογη τακτοποίηση του θέματος. Ουδέποτε μίλησα για διωγμό, ουδέποτε έλεγξα τον Δεσπότη μου για το γεγονός που αναφέρετε και σας παρακαλώ να κάνετε διορθωτική ανάρτηση.

Κακώς ανακατέψατε το όνομα και την ενορία μου στις δημοσιεύσεις σας."

3 σχόλια:

  1. Σας κοινοποιώ το μήνυμα μου προς τον κ. Τελεβάντο για να γνωρίζετε και σεις που αναδημοσιεύταρε τα άρθρα του σχετικά με το πρόσωπό μου, τη θέση μου:

    "Καλησπέρα κ. Τελεβάντο.
    Δυστυχώς με καθυστέρηση μου γνωστοποιήθηκε το παρόν σας άρθρο αλλά και ορισμένα άλλα παλαιότερα στα οποία αναφέρεστε στο όνομά μου και στους δήθεν ελέγχους μου προς τον Παναγιώτατο μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο, σχετικά με την είσοδο του μονοφυσίτη πατριάρχη στον Ναό του Αγ. Γρηγ. Παλαμά.
    Θέλω εδώ να δηλώσω πως ουδέποτε προέβην σε έναν τέτοιο έλεγχο. Στηρίζεστε στις αναρτήσεις των διαχειριστών του ιστολογίου κατάνυξης, αλλά αυτές αφορούν το Ιστολόγιο Κατάνυξης και όχι εμένα προσωπικά. Συνδέετε επίσης τις υποτιθέμενες "διώξεις" μου από την μητρόπολη Θεσσαλονίκης, με το προαναφερθέν γεγονός.
    Όλα αυτά είναι ανυπόστατα και σας παρακαλώ να προβείτε στην ανάλογη τακτοποίηση του θέματος. Ουδέποτε μίλησα για διωγμό, ουδέποτε έλεγξα τον Δεσπότη μου για το γεγονός που αναφέρετε και σας παρακαλώ να κάνετε διορθωτική ανάρτηση.
    Κακώς ανακατέψατε το όνομα και την ενορία μου στις δημοσιεύσεις σας."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σεβαστε μου π. Νικολαε δημοσίευσα το μηνυμα σας και το περασα και μεσα στην αναρτηση για να φαίνεται η αντιρρησή σας και στους αναγνωστες μας.

    Σας ευχαριστω θερμά για την επεμβαση σας προς αποκατασταση της αληθειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για την ιστορία, αντιγράφουμε το σχόλιο-απάντηση του Ιστολογίου μας, στην δήλωση που -προφανώς υποχρεώθηκε να κάνει- ο π.Ν.Μ.:

    "υποτιθέμενες "διώξεις""
    "δήθεν ελέγχους μου προς τον Παναγιώτατο μητροπολίτη"
    "Όλα αυτά είναι ανυπόστατα "
    "Ουδέποτε μίλησα για διωγμό, ουδέποτε έλεγξα τον Δεσπότη μου για το γεγονός που αναφέρετε" (την" είσοδο του μονοφυσίτη πατριάρχη στον Ναό του Αγ. Γρηγ. Παλαμά")


    Ώστε ουδέποτε διώχθηκε ο π.Νικόλαος!
    Ουδέποτε παύθηκε από Προϊστάμενος!
    Ουδέποτε του απαγορεύθηκε να μιλάει στην μεγάλη αίθουσα (με τις καρέκλες και τα τραπέζια)!
    Ουδέποτε παύθηκε στα καθήκοντα του εφημερίου (συνεπώς συνέχιζε να λειτουργεί κανονικά όλο αυτό το διάστημα εντός του ναού του Προφήτη Ηλία!),
    Ουδέποτε του απαγορεύθηκε να μιλάει εντός του ναού!
    Ουδέποτε αναγκάστηκε να κάνει τελικά τις ομιλίες του στο υπόγειο που βρίσκεται στο τέλος του πεζοδρόμου!
    Και το πιο σημαντικό: Ουδέποτε έλεγξε τον μητροπολίτη για την είσοδο του μονοφυσίτη πατριάρχη στον Ναό του Αγ. Γρηγ. Παλαμά. Δεν είχε ούτε σε αυτό καμία ένσταση. Δε υφίσταται ούτε αυτό ως πρόβλημα.

    Ώστε όλα είναι ένα ψέμα. Τίποτε από όσα βλέπουμε να συμβαίνουν στον Προφήτη Ηλία δεν ισχύει. Όλες οι φωτογραφίες, τα δεκάδες σχόλια των αναγνωστών του ιστολογίου Κατάνυξης, οι σχετικές αναρτήσεις, όσα είδαμε με τα ίδια μας τα μάτια, τίποτε δεν υφίσταται..


    Φυσικά δεν θα προβούμε σε καμία "διορθωτική ανάρτηση". Πριν δημοσιεύσουμε οτιδήποτε είμαστε απόλυτα σίγουροι για την ορθότητα της είδησης. Αν προκληθούμε εκ νέου, επιφυλασσόμαστε να δημοσιεύσουμε δεκάδες στοιχεία που αποδεικνύουν όλα τα παραπάνω.
    Κατανοούμε την δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται ο π.Νικόλαος Μανώλης και συμπάσχουμε μαζί του. Όμως τα προβλήματα δεν λύνονται πάντα με υποχώρηση από την πλευρά του θύματος αλλά και με αγώνα, ειδικά όταν τα αίτια δεν βρίσκονται μέσα στην ενορία αλλά προέρχονται "άνωθεν". Τότε έχουμε χρέος να ομολογούμε την αλήθεια. Αυτά δίδασκε εξ άλλου και ο ίδιος ο π.Νικόλαος Μανώλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.