Σελίδες

24 Ιουλίου 2014

Ελεεινό άρθρο του BBC κατά της Αρχαίας Ελλάδας.

Κανονικά δεν θα έπρεπε καν να ασχοληθούμε με ένα τέτοιο άρθρο...
Πιο πολύ το κάνω για να διασκεδάσουμε...
Πάντως είναι απαράδεκτο να βάζει το έγκυρο (υποτίθεται) BBC διάφορες αρλούμπες που του στέλνει ο οποιοσδήποτε....
Θα έπρεπε να του απαντήσουν ότι μπορεί να φτιάξει ένα δικό του blog στο ιντερνετ και να γράφει ότι του κατέβει...

(Σε κόκκινη παρένθεση σκέψεις μου πάνω στα λεγόμενα του Αρμάντου)

Το BBC σήμερα φιλοξενεί άρθρο-λίβελλο του Armand d’Angour, απ’ το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, με τίτλο “How many Greek legends were really true?”. Το αισχρό κείμενο σε πολλά σημεία προσπαθεί να υποτιμήσει τον ελληνικό πολιτισμό και επιχειρεί να μειώσει την συμβολή του ελληνικού πνεύματος. 

Η λέξη προβοκάτσια ίσως είναι λίγη για να αποδώσει το νόημα των ισχυρισμών του d’Angour ο οποίος εργάζεται στο Jesus College της Οξφόρδης και θεωρεί εαυτόν μουσικό διαφημίζοντας ότι παίζει τσέλο και πιάνο. Διαβάστε πώς προσπαθεί να αποδομήσει τον ελληνικό πολιτισμό ο καθηγητής που έχει κάνει έρευνα για τον πολιτισμό και την λογοτεχνία στην αρχαία Ελλάδα.

Ποιος Δούρειος Ίππος;

Οπως γράφει ο d’Angour, έπειτα από 10 χρόνια πολιορκίας της Τροίας χωρίς επιτυχία, ο ελληνικός στρατός κατασκήνωσε έξω απ’ τα τείχη της πόλης και προσποιήθηκαν πως προετοιμάζονται για το ταξίδι του γυρισμού. Άφησαν πίσω τους το Δούρειο Ίππο, ένα τεράστιο ξύλινο άλογο, προσφορά στη θεά Αθηνά.

Οι Τρώες έβαλαν πανηγυρικά το δώρο μες την πόλη και όταν έπεσε η νύχτα οι Έλληνες που κρύβονταν έκαψαν την πόλη και έσφαξαν τους Τρώες. Οι αρχαιολόγοι έχουν βρει αποδείξεις πως η Τροία πράγματι κάηκε, όμως ο Δούρειος Ίππος είναι κατα πάσα πιθανότητα ένας μύθος που προέρχεται από τις πολιορκητικές μηχανές της εποχής. 

(και πως το κατάλαβε ο "αγαπητός" Αρμάντο ότι πρόκειται για μύθο; Επειδή δεν βρέθηκαν ίχνη του Δούρειου Ιππου; Εδώ μιλάμε για ένα ξύλινο άλογο....
Το θέμα είναι ότι ο "κύριος" Αρμάντο και κάθε άλλος ερευνητής στηρίζονται για όλο το θέμα του Τρωικού Πολέμου στα λεγόμενα του Ομήρου και της Ιλιάδας του και σε καμία άλλη ιστορική πηγή.... Ως εκ τούτου αν εξαιρέσεις τα αρχαιολογικά ευρήματα που επιβεβαιώνουν τουλάχιστον το ότι η Τροία κάηκε, όλες οι υπόλοιπες πληροφορίες αντλούνται από τον Ομηρο ο οποίος πιθανότατα ήταν και ο μόνος που γνώριζε τι είναι αληθινό και τι είναι μύθος....)

Υπήρξε ο Όμηρος;

Ο καθηγητής-μουσικός υποστηρίζει πως μπορεί οι Αρχαίοι να ήταν σίγουροι πως ο Όμηρος υπήρξε και ήταν ο «βάρδος» που έγραψε το έπος της Ιλιάδας και της Οδύσσειας, όμως τίποτα δεν είναι γνωστό για εκείνον. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι κάποια στιγμή αυτά τα κείμενα γράφτηκαν στα ελληνικά γιατί έτσι διασώθηκαν, ισχυρίζεται ο καθηγητής d’Angour.

(Πάλι υποθέσεις του Αρμάντου... Ο Ομηρος από ότι γνώριζουμε ίσως είναι ο ραψωδός που μάζεψε στοιχεία για τον τρωϊκό πόλεμο από διάφορα έργα μικρότερων αοιδών ή ραψωδών της ελληνικής παράδοσης και τα συνέθεσε σε ένα δικό του, ίσως βέβαια να έγραψε ένα έργο από την αρχή δικό του στηριζόμενος μόνο σε απλές αφηγήσεις ανθρώπων που απο στόμα σε στόμα κράτησαν τα όσα συνέβησαν σε αυτόν τον μικρό πανελλήνιο πόλεμο της εποχής εκείνης....
Οπως και να έχει δεν βλέπω κανέναν λόγο να αμφισβητηθεί η ύπαρξη του Ομήρου επειδή δεν έχουν διασωθεί ακριβή βιογραφικά του στοιχεία)

Ήταν το αλφάβητο ελληνικό δημιούργημα;

Σύμφωνα με τον αρθρογράφο το ελληνικό αλφάβητο προσαρμόστηκε πάνω στη γλώσσα των Φοινίκων. Τα σχήματα των γραμμάτων διαφέρουν οπτικά από εκείνα των προγενέστερων Φοινίκων, το γεωμετρικό σχήμα των γραμμάτων αποδίδεται στο μαθηματικό του 6ου αιώνα πΧ, τον Πυθαγόρα.

(Κάποιοι φυσικά λένε ότι οι Ελληνες πήραμε το αλφάβητο από τους Φοίνικες...
Εδώ έχουμε 2 στοιχεία...
Πρώτον, όταν οι αρχαίοι Ελληνες μιλούσαν για Φοίνικες δεν εννοούσαν του ντόπιους βαρβάρους αλλά τους Ελληνες αποίκους της Φοινίκης...
Δεύτερον, κατά περίεργο τρόπο δεν έχει διασωθεί κανένα όνομα γλωσσολόγου, ρήτορα ή οτιδήποτε άλλο, από τους βαρβάρους Φοίνικες... Που είναι λοιπόν αυτοί που μιλούσαν κι έγραφαν φοινικικά;)

Δημιούργησε ο Πυθαγόρας το πυθαγόρειο θεώρημα;

Ο καθηγητής του πανεπιστημίου της Οξφόρδης γράφει πως οι Βαβυλώνιοι γνώριζαν την εξίσωση του Πυθαγόρα αιώνες πριν και δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι εκείνος τη δημιούργησε. Μάλιστα τα στοιχεία λένε πως παρότι Πυθαγόρειοι αργότερα έκαναν σοβαρές μαθηματικές έρευνες, ο Πυθαγόρας ήταν ένας μυστικιστής, ο οποίος πίστευε πως οι αριθμοί εμπεριέχουν τα πάντα.

( Μπράβο κ. Αρμάντο... Περιμένουμε οπότε να μας φέρετε εσείς αποδείξεις για όσα λέτε φυσικά αναφέροντάς μας τους μαθηματικούς ή τουλάχιστον έναν μαθηματικό από τους αρχαίους Βαβυλωνίους.... Κι αν δυσκολευτείτε τουλάχιστον να μας πείτε έστω έναν οποιονδήποτε επιστήμονα Βαβυλώνιο. Γιατί αν δεν μπορέσετε προφανώς κάποιος σας πληρώνει να λέτε όλες αυτές τις ανθελληνικές ανοησίες)

Το χρήμα στη Αρχαία Ελλάδα

Χρηματοοικονομικά μέσα, θεσμικά όργανα, νομίσματα, συμβάσεις, χρέος – ένοοιες που είχαν αναπτυχθεί σε πολλές ελληνικές πόλεις από τον 5ο αιώνα π.Χ., με την Αθήνα στο προσκήνιο. Αλλά υπήρξε ένα κράτος το οποίο αντιμετώπισε το χρήμα με μεγάλη καχυποψία και αντιστάθηκε στην εισαγωγή του, η Σπάρτη.

(άνευ σχολιασμού......)

Φιλάργυροι οι Σπαρτιάτες βασιλείς

Αν και η κλασική Σπάρτη δεν έκοψε δικό της νόμισμα, χρησιμοποιούσε ξένο ασήμι και οι ηγέτες τους υπήρξαν εξαιρετικά επιρρεπής στη δωροδοκία. Η πόλη κράτος των πολεμιστών πολλές φορές πούλησε της υπηρεσίες της.

(επίσης άνευ σχολιασμού, αν εξαιρέσουμε μόνο ότι υποκρύπτει διαφθορά των Σπαρτιατών ηγετών....
Πολλές αμερικάνικες ταινίες βλέπει ο Αρμάντος....
Ναι τώρα που το θυμάμαι ο Λεωνίδας δεν ήταν που τα τσέπωσε από τον Ξέρξη;)

Ο μυστικισμός στην αρχαία Ελλάδα

Τα μυστικά ήταν καλά φυλαγμένα και υπήρχαν αυστηρές ποινές για όποιον προσπαθούσε να τα αποκαλύψει ή να τα βεβηλώσει, όπως τον Αλκιβιάδη. Οι μύστες έπρεπε να περάσουν από τελετές μύησης οι οποίες μπορεί να περιείχαν σεξ μεταξύ ανδρών ή επικεντρωνόταν σε μυστικά αντικείμενα όπως ομοιώματα ανδρικών οργάνων.

(Και φτάνουμε στο επίμαχο σημείο....
Ο Αρμάντος έγραψε ένα ολόκληρο άρθρο για αυτό που λέει εδώ...
Αυτό είναι που τον καίει...
Το σεξ μεταξύ ανδρών και οι αρχαίοι δονητές...
Αχ βρε Αρμάντο...
Καλά βρε κουτό έπρεπε να πεις όλες αυτές τις αρλούμπες για να εκδηλώσεις τα "βρετανικά" σου πιστεύω...
Αρμάντο πες αλέυρι η Κοντσίτα σε γυρεύει....

Ατυχώς αγαπητέ Αρμάντο... οι κίναιδοι στην αρχαία Ελλάδα είναι πολύ κακή κατάληξη.... Δεν στα έχουν πει καλά...)

Ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος αλήθεια Μέγας;

Σύμφωνα με τις πηγές του Armand d’Angour, ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν κοντός, μέθυσος και όταν οργιζόταν δεν ξεχώριζε εχθρούς και φίλους. Καθώς τα χρόνια προχωρούσαν γινόταν ολοένα και πιο παρανοϊκός και μεγαλομανής.

(Οχι μωρέ τι μέγας και βλακίες... 
Απλά όσοι λαοί των γνώρισαν τον διεκδικούν μετά μανίας...
Στα βάθη της Ασίας ακόμα τον θυμούνται στην εθνική τους παράδοση και ιστορία και υπάρχουν μέχρι και λαοί που θεωρούν εαυτούς απογόνους των ανδρών του....

Μέγας και χαζομάρες....
Τι επειδή νίκησε πολλές φορές με 30.000 Ελληνες στρατιώτες στρατιές εκατοντάδων χιλιάδων ή και ενός εκατομμυρίου σε απίστευτες χασαπομάχες;
Τι, επειδή έφθασε μέχρι τις Ινδίες, οδοιπορικώς;
Τι, επειδή μαζί του μετακινούνταν μια ολοκληρη στρατιά επιστημόνων, γεωγράφων, μαθηματικών, μηχανικών, βιολόγων κλπ...;
Τι, επειδή ιδρυσε καμιά εκατοστή πόλεις που υπάρχουν μέχρι σήμερα;
Τι, επειδή μετέφερε τον ελληνικό πολιτισμό στα πέρατα της Οικουμένης;
Τι, επειδή εκπολίτισε φυλές και λαού που δεν ήξεραν καν να γράφουν; 

Ρε παιδιά ας σοβαρευτούμε τι Μέγας και βλακίες...;
Αφού το λέει ο Μέγας Armand d’Angour....
Ε, Αρμάντο δεν πα να βάλεις εκεί που ξέρεις κανένα "ομοίωμα ανδρικού οργάνου";)

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).

Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.