Σελίδες
18 Ιουνίου 2014
Κραυγή Πομάκου απο τη Θράκη: «Εκτουρκίζουν τα παιδιά μας χωρίς να το καταλάβουμε»
Αυτό που εμείς φωνάζουμε εδώ και χρόνια, πως δηλαδή η Θράκη είναι εντελώς ξεχασμένη από την ελληνική πολιτεία και πως εδώ επί της ουσίας διοικεί το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής φάνηκε ξεκάθαρα και στις τελευταίες ευρωεκλογές και όλοι εκείνοι που κάποτε μας έλεγαν υπερβολικούς θα πρέπει μάλλον να αναθεωρήσουν την άποψη τους αυτή και να δουν πιο σοβαρά το θέμα της Θράκης. Είναι πλέον απόλυτη ανάγκη η επίσημη ελληνική πολιτεία να ασχοληθεί ενεργά και πάνω απ’ όλα αποτελεσματικά με τη συγκεκριμένη περιοχή και τους πολίτες της, αν θέλουμε να μιλάμε ακόμα για ελληνική Θράκη.
Είναι γνωστό σε όλους πως η Τουρκία προσπαθεί με κάθε τρόπο να εκτουρκίσει τους εδώ μουσουλμάνους και να δημιουργήσει μια τουρκική και όχι μουσουλμανική μειονότητα και όσο η ελληνική κυβέρνηση δεν αντιδρά ο στόχος αυτός της Τουρκίας επιτυγχάνεται με πολύ γοργά βήματα.
Πάντα το έλεγα πως η Τουρκία ξέρει τι θέλει και φυσικά αυτό που θέλει βρίσκει τους τρόπους να το πετύχει σε αντίθεση με την ελληνική πλευρά η οποία στην καλύτερη των περιπτώσεων μένει απλός θεατής των εξελίξεων και στην χειρότερη, κυρίως για λόγους πολιτικών συμφερόντων συμβάλει στην επίτευξη των στόχων της γειτονικής μας χώρας για τη Θράκη.
Για παράδειγμα η τουρκική κυβέρνηση γνωρίζει πολύ καλά πως για να καταφέρει να εκτουρκίσει τους μουσουλμάνους της Θράκης θα πρέπει με κάθε τρόπο να τους φέρει σε άμεση επαφή με την Τουρκία κι αυτό ακριβώς κάνει. Μέχρι και πριν από μερικά χρόνια αυτό δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο αφού έτσι κι αλλιώς εκατοντάδες μουσουλμανόπαιδα της Ελλάδας σε ετήσια βάση μόλις αποφοιτούσαν από το μειονοτικό δημοτικό σχολείο συνέχιζαν τις σπουδές τους στην Τουρκία κι όταν έφτανε η ώρα να επιστρέψουν στην Ελλάδα ένιωθαν ήδη Τούρκοι και όχι Έλληνες.
Τα τελευταία χρόνια βέβαια μειώθηκε αισθητά ο αριθμός των Ελλήνων μουσουλμάνων που σπουδάζουν στην Τουρκία κι έτσι έπρεπε να βρεθούν άλλοι τρόποι ώστε οι μουσουλμάνοι της Θράκης να έρχονται όσο το δυνατόν πιο συχνά σε επαφή με τη γειτονική χώρα κι όπως φαίνεται βρέθηκαν αρκετοί τέτοιοι τρόποι. Καθοριστικό ρόλο φυσικά παίζουν οι χοτζάδες που διδάσκουν κοράνι αλλά και τούρκική γραφή κι ανάγνωση στα παρασχολεία που λειτουργούν στα τζαμιά της Θράκης κατά τις απογευματινές ώρες και στα οποία σχεδόν όλοι οι μουσουλμάνοι της περιοχής στέλνουν τα παιδιά τους πιστεύοντας πως εκεί διδάσκονται μόνο θρησκευτικά και τίποτα άλλο.
Ωστόσο οι εν λόγω χοτζάδες πέρα από τη δουλειά που κάνουν στα προαναφερόμενα παρασχολεία, έχουν αναλάβει να φέρουν σε επαφή με την Τουρκία όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά από τη Θράκη. Αυτό γίνεται μέσα από συχνές εκδρομές στην γειτονική μας χώρα το κόστος των οποίων είναι εξ ολοκλήρου πληρωμένο από το τουρκικό προξενείο κι έτσι τα παιδιά που συμμετέχουν σ’ αυτές το μόνο που χρειάζεται να διαθέσουν είναι ένα διαβατήριο ή μια αστυνομική ταυτότητα αφού όλα τα άλλα έξοδα τους είναι όπως είπα και πριν πληρωμένα.
Η επίσημη αιτιολογία για την διοργάνωση αυτών των εκδρομών είναι πως πρόκειται για μια επιβράβευση των καλύτερων μαθητών αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει αφού δικαίωμα να στείλει το παιδί του σε κάποια από αυτές τις εκδρομές έχει ο κάθε μουσουλμάνος της Θράκης, άσχετα αν το παιδί τους είναι καλός μαθητής ή όχι στα θρησκευτικά των παρασχολείων που λειτουργούν στα τζαμιά.
Άρα δεν πρόκειται για καμιά επιβράβευση των καλών μαθητών, αντίθετα πρόκειται για μια πολύ καλά οργανωμένη προσπάθεια να φέρουν τα παιδιά μας σε όσο το δυνατόν πιο άμεση επαφή με την Τουρκία και το λέω αυτό διότι οι εν λόγω εκδρομές δεν περιλαμβάνουν ξενάγηση σε παραλίες, όμορφα τοπία και άλλα αξιοθέατα της Τουρκίας.
Τα μόνα μέρη που επισκέπτονται τα παιδιά είναι τα τζαμιά της Τουρκίας και οι μόνοι άνθρωποι με τους όποιους έρχονται σε επαφή είναι χοτζάδες και ιμάμηδες της Τουρκίας κι όλοι καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό.
Μόνο τον τελευταίο μήνα πραγματοποιήθηκαν δυο τέτοιες εκδρομές και φυσικά θα ακολουθήσουν πολλές ακόμα αφού οι γονείς, μη ξέροντας πως μοναδικός στόχος είναι ο εκτουρκισμός των παιδιών τους, τις εκδρομές τις βλέπουν σαν μια πολύ καλή ευκαιρία να δουν τα παιδιά τους μια άλλη χώρα χωρίς να ξοδέψουν ούτε ένα ευρώ. Να αναφέρων πως μιλάμε για παιδιά ηλικίας από 8 έως 12 ετών τα οποία με τη συνοδεία ενός ή δύο το πολύ χοτζάδων και χωρίς καμιά εγγύηση για την ασφάλεια τους μένουν για τουλάχιστον τρεις μέρες σε μια ξένη χώρα, μακριά από τους γονείς και το σπίτι τους.
Ωστόσο όταν δεν πάει το βουνό στον Μωάμεθ πάει ο Μωάμεθ στο βουνό κι αυτό το ξέρει καλύτερα από εμάς το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής. Έτσι για τους μουσουλμάνους που δε μπορούν να πάνε στην Τουρκία έρχεται η Τουρκία εδώ κι αυτό γίνεται μέσω της οικονομικής στήριξης που παρέχει σε αρκετές περιπτώσεις.
Δεν αναφέρομαι βέβαια σε μισθούς που πιθανότατα καταβάλει η Τουρκία στους εδώ μουσουλμάνους και όχι μόνο συνεργάτες της αλλά στην οικονομική στήριξη συλλογικών προσπαθειών που γίνονται από μουσουλμάνους της περιοχής.
Συγκεκριμένα αναφέρομαι στην προσπάθεια των μουσουλμάνων κατοίκων πολλών οικισμών να χτίσουν νέο τζαμί στο χωριό τους κι όπως ασφαλώς θα γνωρίζετε τα τζαμιά χτίζονται με χρήματα που συγκεντρώνουν οι ίδιοι οι κάτοικοι του κάθε χωριού. Όσο δεν υπήρχε η οικονομική κρίση η δημιουργία νέων τζαμιών δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο πράγμα αφού ο καθένας μπορούσε για ένα μικρό χρονικό διάστημα να διαθέσει κάποια χρήματα για τον σκοπό αυτό.
Τώρα όμως που τα πράγματα δυσκόλεψαν όλο και περισσότεροι μουσουλμάνοι αδυνατούν να βάλουν το χέρι στη τσέπη ώστε το χωριό τους να αποκτήσει νέο τζαμί κι αυτήν ακριβώς την αδυναμία έρχεται να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο η Τουρκία.
Με πιο απλά λόγια σε όποιο χωριό με μουσουλμάνους κατοίκους κι αν χτίζεται την περίοδο αυτή νέο τζαμί το τουρκικό προξενείο μέσω των ανθρώπων του εδώ σπεύδει να προσφέρει οικο0νομική ενίσχυση βγάζοντας έτσι τους κατοίκους του κάθε χωριού από τη δύσκολη θέση να κόψουν από το υστέρημα τους και να προσφέρουν χρήματα για το χτίσιμο του τζαμιού.
Αυτό ασφαλώς έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργείται η εντύπωση πως η Τουρκία είναι εκείνη που στηρίζει έμπρακτα τους μουσουλμάνους της Θράκης και όχι η Ελλάδα κι άρα οι άνθρωποι αυτοί νιώθουν να είναι δίπλα τους η Τουρκία και όχι η ίδια τους η πατρίδα.
Όλα αυτά τα ξέρουμε και εμείς τα ξέρει και η ελληνική κυβέρνηση αλλά δυστυχώς δε βλέπω την παραμικρή διάθεση να ασχοληθεί με τη Θράκη. Προφανώς ο κατά τα άλλα πατριώτης Αντώνης Σαμαράς δεν ενδιαφέρεται και πολύ για το αν η Θράκη θα παραμείνει ελληνική ή αν θα περάσει στα χέρια της Τουρκίας αν και άτυπα αυτό ήδη έχει γίνει.
Ο θεός να βάλει το χέρι του κύριε πρωθυπουργέ μιας και εσείς δε λέτε να βάλετε το δικό σας.
Σ. Καραχότζα
πηγή
2 σχόλια:
Παρακαλούμε τα σχολιά σας να ειναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή. Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται. Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish).
Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιό σας θα δημοσιευθεί, το αργότερο, μέσα σε λίγες ώρες, μετά από έγκριση του διαχειριστή του ιστολογίου, ο οποίος είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει όλα τα σχόλια που δεν παραβαίνουν τους όρους που έχουμε θέσει στις παρούσες οδηγίες.
Υβριστικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή δεν θα δημοσιεύονται.
Πρώτων,
ΑπάντησηΔιαγραφήοι μουσουλμάνοι της μειονότητας είναι περίπου 150.000. Από αυτούς οι 120.000 ζουν στη Δυτική Θράκη και οι υπόλοιποι 30.000 στη Γερμανία, στην υπόλοιπη Ελλάδα και στην Τουρκία. Υπάρχουν επίσης 80.000 Τούρκοι από τη Δυτική Θράκη, από τους οποίους αφαιρέθηκε η ελληνική υπηκοότητα και ζουν στην Τουρκία, κυρίως στην Κωνσταντινούπολη (Μπουγιούκ Τσέκμετζε, Ζεϊτίν Μπουρνού κ.α.) και στην Προύσα.
Δεύτερον,
το 1923 οι μουσουλμάνοι της Θράκης δεν ήταν 8.000 αλλά 90.000 περίπου και
δεν ήταν το 30% του πληθυσμού της Δυτικής Θράκης αλλά η πλειοψηφία. Οι
υπόλοιποι κάτοικοι της Δ.Θράκης ήταν Έλληνες και λίγοι Βούλγαροι. Αργότερα
εγκατέστησαν στην περιοχή 200.000 χιλιάδες περίπου Έλληνες από τη Μικρά Ασία,από την Ανατολική Θράκη κ.α.
Τρίτον,
λένε ότι το όνομα Πομάκος προέρχεται από την ελληνική λέξη "ιππομάχος", πράγμα ψευδές. Η λέξη 'Πομάκος' δεν είναι αρχαία λέξη και προέρχεται από το βουλγαρικό ρήμα "Πομάγκαμ" (βοηθάω) με την τουρκική κατάληξη 'ακ'. Δεν γνωρίζω αν το ρήμα 'πομάγκαμ' της βουλγαρικής είναι δάνειο από την ελληνική γλώσσα (από τη λέξη 'ιππομάχος') αλλά πάντως και οι ίδιοι οι Πομάκοι (οι περισσότεροι) αποκαλούν τους εαυτούς τους: "Pomak Türkleri" (δηλαδή Τούρκοι με το όνομα ‘Πομάκ’ να έχει μία εθνοτική και όχι εθνική έννοια).
Τέταρτον,
οι Τσιγγάνοι αποκαλούνται στην Ελλάδα ως "Έλληνες Τσιγγάνοι". Γιατί λοιπόν οι Ρομά της Θράκης που είναι μουσουλμάνοι (και πολλοί από αυτούς Τουρκόφωνοι) να μην αποκαλούνται ως "Τούρκοι Τσιγγάνοι";
Δεν βλεπω καμιά αναφορά στους Ελληνες της Κωνσταντινούπολης που συμφωνα με την Συνθηκη της Λωζαννης έπρεπε αυτην την στιγμή να ζουνε στην Πολη και να προκοβουν σαν τους Μουσουλμανους της Δ. Θρακης αλλα αντ' αυτου εχουν εκδιωχθει κακην κακως και αφου τους πηραν τις περιουσίες και εχουν μεινει 2000..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί ειναι οι φιλοι σου οι Τουρκοι...